Sari la conținut

Daviddd

Membru
  • Număr conținut

    77
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Teleorman
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    Honda CBR 125
  • Numar Moto
    TR 69 DDV
  • Club
    Nu am

Informații profil

  • Motociclete detinute
    O Gilera, a fost paguba la ușa casei să știți.

Vizitatori Recenți Profil

1.515 citiri profil

Daviddd's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

  1. Pus bujii noi, a pornit bine, s-a turat puțin fix cum trebuie apoi iar a început să se îngâne, după 1-2 min s au înroșit toate 4 țevile de evacuare, stătea turată pe la 7k pe loc, test compresie 11-12 bari pe toți cilindrii, a înnegrit și bujiile noi foarte rapid, cred ca e nevoie de un kit să recondiționez și sincronizez carburatoarele, alte idei?
  2. Vă salut cu respect! Mi-am achiziționat acum câteva zile un Honda Hornet 600 PC34, cu ~80k km la imbatabilul preț de 900 de euro, motocicleta stătută destul de mult, estetic prezintă foarte bine, mecanic relativ! Ca am luat-o mergea într-un piston, în pistonul 1, am scos toate fișele de la bujii ca să testez asta și mergea doar 1, se tura până la 7-8k și așa, am dat jos carburatoarele, curățat jiglere, suflat, neumblat la reglaje, apoi când le-am pus se tura relativ bine, mergeau toate 4 pistoanele, totul în regulă, peste vreo oră am montat o definitiv ca să merg la o plimbare cu ea să văd cum se comportă, a pornit, a mers turată foarte bine timp de 3 4 secunde apoi s-a subturat din senin, la 2k ture, oricât aș fi dat accelerația, și cu șoc și fără rămânea pe la 2k, parca o ținea ceva, și scotea fum ALB pe toba, după nu a mai pornit deloc, plutitoarele la carburatoare par să funcționeze corect, motorul cred ca e în stare bună, turată în limitare nu mi-a scos fum albastru deloc, nimic dubios, nu pare janghina, mi-e drag de ea:) Scânteie am scos fișele de la bujii și le-am probat pe toate cu o bujie dând la automat, da scânteie pe toate, bujiile ei n-am apucat să le scot ca nu am avut cheie, dar asta urmează să fac azi, scotand mufa de la senzorul acela din stanga carburatoarelor care am înțeles ca face comunicare cu CDI ul pentru scânteie nu e nicio diferență. Voi ce spuneți ? Orice părere e bine venită?
  3. Va salut, am achiziționat cam acum o lună un ninja 250 din 2008 cu aproximativ 72k km, motorul trage foarte bine, nu mănâncă ulei, chiar ce l-am schimbat și pornește bine mereu, însă se aude un sunet ciudat în zona motorului, la rece ca un ticanit și la cald ca un lanț/rulment mi se pare mie, am desfăcut ieri motorul iar distribuția pare ok, va las un video și aștept cat mai multe opinii, mai lucrez azi la ea dar vreau sa mai discut și cu voi despre asta, fără critici VID20231005161312.mp4
  4. Daviddd

    Schimbare toba

    Fake Akra 300 de lei, sunet superb pe orice motor, daca ai db killer pe ea nici rarul nu iti face nimic, chiar personalul autorizat mi-a zis asta Eu nu am nici db killer si am dat si vata jos din ea, urla frumos si tare:))prin teleorman n-am probleme, am avut talonul luat prin olt cand am fost Nu as investi intr-o toba omologata la un 125 pentru ca oricum cum au zis si ceilalti nu cred ca il vei tine prea mult timp Eu imi asum ca merg cu toba goala si popcornul dupa mine, nu am comentat cand mi-au luat talonul Ramane la latitudinea ta daca alegi sau nu sa iti iei toba sport, omologata/neomologata sau deloc, inimioara ta decide, eu sunt maniac pe sunet dar nu toti sunt asa
  5. 2t orice ai face se aude urat a drujba, eu am avut o gilera dna de 70 cu toba ceva șmecherie de la malossi stage 6 pro nuj cum, era și omologata, cap coada din motor pana la finala și tot urat se auzea Cum zic oamenii mai sus, 125 4t rupe pe sunet
  6. am 125 dar tot sunt frustrat de scumpirea benzinei
  7. Sincer sa fiu pot asambla tot motorul ala de la A la Z dar la intrebarea asta habar n-am ce sa-ti raspund:)) Dar ca sa incerc sa te ajut, sunt 1000 de posibilitati, prima data da bujia jos si vezi daca ai scanteie (o pui pe chiuloasa si dai la pedala, vezi sa nu tii mana pe ea) Ori ceva legat de carburator, simeringuri ambielaj, muzicuta, nici nu stiu ce sa mai zic la cate detalii ai dat...
  8. Daviddd

    Mărime cască

    Salut, eu am o casca de la nzi marimea S, am mers fix cu agv k1 are era XS si amandoua imi vin cum trebuie si ma simt foarte bine in ele. Cum au zis si ceilalti mai sus, mergi pana la un magazin cat de departe o fi el si probeaz-o, nu avem toti tuga la fel
  9. Salut, cel mai probabil nu o sa rezolvi problema asta aici pe forum. A mai avut un prieten problema asta la un cbr și a făcut-o la mecanic. Cred ca au draci cutiile astea ca și a mea mai face fițe câteodată când vine vorba de 1-N-2.
  10. salut, eu am dat fix 10 lei pe astea de la sh, m-am dus special sa caut manusi cu astea orice si face nu simti frigul e urat ca nu au degete dar ma descurc cu ele, la banii astia nici 2l de benzina nu mai iei:))
  11. @patrick1ma refer la varfurile picioarelor adica astea , nu stiu cu ce varfuri ar putea sa mai atinga
  12. Buna, eu am un cbr 125 2006 O fata de 1.55 si 45kg poate atinge jos de pe el cu varfurile
  13. Salut. Cauta pe https://www.quad-company.de/ Eu am luat ceva pentru un Aeon Cobra 220 acum un an si mi-a ajuns in 6 zile comanda, totul a fost ok.
×
×
  • Creează nouă...