Jump to content

dagosh88

Membru
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

About dagosh88

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    dagosh88

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sf. Ghe. -> Buc
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    TDM900
  • Numar Moto
    SDM

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GPZ305, TDM900
  1. Nu puteai si zici si tu acum 2 ani de asta? Acum e prea departe.
  2. Ce da bikeri pa Anglia! Eu sunt mai echilibrat, sunt in centru, Barwell.
  3. Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos. @Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul. Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme. Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua. @Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k. Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat.
  4. Acelasi lucru era sa patesc si eu in Italia, o duduie care vorbea la telefon s-a gandit brusc sa faca stanga in timp ce depaseam. Nu mergea mai incet decat trafiul, a semnalizat fix cand a tras de volan, tot ce trebuie. Norocul meu a fost ca nu eram chiar langa ea si am apucat sa incing franele la maxim si am reusit sa opresc pana sa ajung la ea. Viteza era unde pe la 50-60 km/h. Am fost foarte aproape, ma vazusem deja la spital. Acum ca stiu ce ai patit tu sunt si mai fericit ca am reusit sa evit acel accident, imi pare rau sa aflu de la tine cum statea situatia legala daca faceam accident. Recuperare rapida si un fier nou iti doresc!
  5. ADI moto pe primul loc AMI pe locul doi Adi moto pentru ca sunt mai implicati fata de cursanti si au mai mult spatiu in poligon.
  6. Nu vrei sa facem schimb de faruri? Eu trebuie sa imi inmatriculez TDM-ul in Anglia si ma chinui sa gasesc far aici, Castigam amandoi
  7. Salut, din păcate pentru tine i-am dat săptămâna trecută. Drumuri bune și fără incidente sa ai.
  8. Donez pantaloni de vara SpeedX cu mesh. Folositi 2 sezoane, dar pentru ca am luat cateva Kg am reusit sa ii crap in ona soldului cand am aruncat piciorul peste sa. Se pot coase la croitor. Am 1.78 si 82 Kg acum. Mergeau bine cand aveam 75-78 Kg. Marimea ar fi 32/32. Au protectii medii la genunchi si soft la sold. Daca cineva considera ca ii poate folosi se pot vedea in Bucuresti (blvd Chisinau) Inca nu i-am spalat, dar daca cineva ii doreste ii spal, altfel ii arunc. Telefon: 0741 047 opt opt patru
  9. Din cate stiu eu Trancanu s-a mutat la academia Titi aur: http://www.titiaur.ro/persoane-fizice/curs-siguranta-si-perfectionare/ Eu am facut cursuri la RideX si la Rider Academy si amandoi sunt buni. Pe oricare il prinzi la Timisoara iti recomand sa te inscrii.
  10. De vanzare suport topcase Givi Monorack (prindere Monokey) pentru TDM 900 . Predare personala in Bucuresti. Telefon: 0741 047 opt opt 4 Pret: 150 Lei
  11. Am avut si eu ocazia anul trecut sa merg in India cu munca 2 saptamani. Atat ca noi ca romani nu avem dreptul sa conducem acolo, ai nevoie de permis special cica, nu ne-au lasat sa conducem, nu pot sa zic ca imi pare foarte rau ca nu am condus masina. Felicitari pentru curaj si initiativa, asa as fi vrut sa ma plimb si eu cu motocicleta pe acolo. Inca am cosmaruri de la toate claxoanele alea... Per total am lovit doi caini si a intrat in noi un motociclist in perioada in care am stat, procentaj bun. Mancarea, absolut delicioasa daca treci peste conditiile in care o mananci. (Cine e curios sa stie cum e mancare poate sa incerce la Haveli langa ambasada Indiei in Bucuresti, e la fel de buna dar facuta in curatenie)
  12. Nu sunt foarte multi km de facut pe zi atata timp cat si prietena ta e ok cu asta si cu ideea ca o sa vedeti cele mai multe chestii din mers de pe motocicleta. Avand in vedere ca stati doar 7 zile e ok si cu multi km pe zi. Si in Belgrad e ok sa stati o noapte. Sa mergeti pe cetate sa ascultati muzica pe ziduri si sa beti o bere, am vazut ca erau multi care faceau asta, noi am ajuns intamplator si ne-a placut. Am mancat la un restaurant traditional de al lor (TO JE TO) care era aproape, a fost ieftin si bun. Puteti sa includeti si Bosnia, e o tara cu multa incarcatura emotionala, a fost interesant de vazut. Am stat o noapte si la Sarajevo, unde inca sunt multe cladiri gaurite. Atat ca in Bosnia se merge mai greu decat in Serbia. Oricum in ambele tari sa ai grija ca sunt soferii destul de agresivi. E bine ca stati o zi intreaga la Kotor, e superb locul ala. Iar Muntenegru, e un vis. Drumuri incredibil de frumoase din primul moment in care treci in tara aia. Ne-a placut extraordinar de mult. Pt cazari noi am folosit atat booking cat si Airbnb, gasesti usor si ieftin cu ambele.
  13. Salut, Ambele par ok. Stiu doua persoane care au cumparat de acolo si motociclete erau in stare foarte buna, si astea doua arata iarasi destul de bine. Cea gri are si seaua modificicata din ce observ si este si 2003 care are cateva imbunatatiri (aprindere automata far, si alte componente) Din 2004 s-a pus si CIP pe cheie si s-au schimbat arcurile la amortizorul fata, plus ca s-au rezolvat si restul de mici probleme pe care le mai aveau modele 2002 si 2003. De cei din Ploiesti nu stiu nimic, dar motorul nu arata rau. Spor la cumparat!
  14. Daca suna ASA e super tare Uitati si un test mai pe lung . Pe 8-9 s-ar putea sa vin la Enduro la Resita si as lua si eu una
  15. Te urci si tu pe 1-2 motociclete care iti plac, te urci si pe alea de la scoala si vezi cum stai. Dupa care calibrezi modelul asta: http://cycle-ergo.com/. Cand vezi una care iti place verifici aici. Sa stii ca ti se vor schimba mult gusturile cu timpul, pana nu faci scoala nu vei stii exact ce iti va placea cel mai mult. Chiar daca esti inalt poti sa mergi pe orice motocicleta, vitezane, choppere, adventure. Stiu oameni care la peste 1.95 si conduc motociclete de toate genurile. Alege motorul cu inima nu doar cu mintea si nu vei regreta.
×
×
  • Create New...