Sari la conținut

dak

Membru
  • Număr conținut

    51
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    BMW F650 GS Dakar

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZX9R

dak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am vorbit cu Sirius si a spus ca o poate indrepta. Mai ramane sa vad cum ajunge roata la el, eu nefiind din Bucuresti. Multumesc.
  2. Mie mi-au spus ca prinderea se face la butuc si fiind spitata, nu rezista la fortele aplicate. Daca nu ti-e peste mana, intreaba, te rog.
  3. Am intrebat in mai multe locuri in tara daca pot indrepta roata, dar cand auzeau ca e cu spite, raspunsul era acelasi: nu se poate.
  4. Va salut. Am indoit roata fata la Dakar si vreau sa o inlocuiesc. In cazul in care nu gasesc o roata second de Dakar, imi poate spune cineva ce janta de 21" se potriveste?
  5. Ieri am avut ocazia sa merg pentru prima data cu TKC80 pe asfalt ud si tinand cont ca inainte am avut Mitas E07, am avut ceva emotii cand am vazut ca incepe ploaia. Insa diferenta intre cele doua, pe asfalt ud, este de la cer la pamant. Cu mitasul strangeam din buci la maxim la orice grad de inclinare pe care trebuia sa-l dau motocicletei, iar cu TKC-urile, dupa ce am vazut ce pot, am mers pe serpentine aproape la fel ca atunci cand este uscat. S-a intamplat sa fie si gropi in curbe, care mi-au dereglat traiectoria, insa din partea cauciucurilor nu am avut emotii. Sunt incantat de comportamentul lor pe asfalt ud. Inainte de Mitas am avut Michelin Sirac si nu-mi amintesc sa fi avut asa incredere in ele, pe ud, cum am in TKC. Off road, comparativ cu Mitas E07, diferente am simtit pe iarba unde TKC-urile sunt din nou superioare. Nu sunt un expert, insa in noroi sau forestier uscat nu am simtit mare diferenta fata de E07.
  6. Eu am taiat ca sa fie aproximativ la fel de lungi cu originalul. Am pilit si buzele alea de pe tevi ca sa intre furtunul pana la capat.
  7. Multumesc. Intre timp m-am apucat sa desfac, am ajuns la mufe si dupa ce am vazut cat am desfacut m-am hotarat sa verfic si valve clearance, ca i se apropia vremea. Si am mai descoperit si cablul de acceleratie piscat si un fir cu izolatia rupta, deci a fost bine ca am demontat. Ce ar mai fi de curatat pe acolo, daca tot am ajuns in zona? Un ghidon mai solid, pe care sa pun manerele incalzite, imi poti recomanda?
  8. Trebuie sa indrept ghidonul si nu vad unde ajung firele de la manerele incalzite, ca sa le pot demonta. Imi puteti spune unde ajung acestea? Sau stiti o metoda de indreptat ghidonul fara demontare?
  9. La preload am mai testat diverse reglaje, dar nu am umblat niciodata la rebound. Referitor la preload minim, am mers cu el asa (ma refer doar la forestiere) in ideea de a nu ma scutura foarte tare (am hernie de disc), dar cand am facut niste sarituri a ajuns suspensia la capat si roata a prins aripa spate impachetand-o dedesupt. Din ce am mai gasit recent pe net, preloadul si rebound-ul se regleaza pe invers: preload spre maxim, rebound spre minim. Primul se regleaza preload-ul astfel incat atunci cand te apesi pe motocicleta in pozitia de mers, spatele sa se lase la fel cu fata, apoi rebound-ul se "butoneaza" testand pe acelasi traseu, diverse reglaje. Precizez ca asta stiu teoretic, practic astept primavara.
  10. Nu am gasit aici nimic referitor la setarea suspensiei spate la Dakar. A incercat cineva mai multe combinatii? In special pentru offroad.
  11. Daca nu mergi pe coclauri merge 10W. O sa fie mai tare suspensia.
  12. Vreau sa schimb uleiul in jambe.Cit se pune la dakar. 550 ml in fiecare. 7.5w dupa carte.
×
×
  • Creează nouă...