Subsemnatul, 49 de ani, 180 cm, 95 kg, B de 31 de ani, permis A de 26 de ani, cu extrem de putina practica anterioara in categoria A, insa totusi cu multa experienta in trafic si pe doua roti nemotorizate.
Visam de vreo 20 de ani la Virago, dar nu s-au aliniat mai multe astre in acest sens, pana recent. Asadar, mi-am luat un Virago 1100, tot citind review-uri pentru incepatori.
Dupa ce l-am inmatriculat, prin aprilie, primul lucru l-am dus cu mare grija la mecanic (probleme cu carburatia, statuse mult cu benzina in el) iar pe mine m-am luat de mana si m-am dus la un instructor, in poligon. Mi-am zis ca pana eu nu sunt multumit de mine, nu voi scoate Viagra in trafic. Dupa vreo trei ore in doua sedinte in poligon, instructorul mi-a zis ca din punctul lui de vedere, nu reprezint un pericol pentru mine sau pentru altii, si sa incep sa scot motorul pe drumuri slab circulate pentru inceput, cu cat mai multe viraje. Pot sa spun ca mi-a folosit foarte mult experienta vasta pe bicicleta, in special pe tandem, cu "copilot".
Bun, din mai pana acum am facut vreo 5000 si ceva de km (pe toate felurile de drumuri si cu destul de multa vreme rea), fara niciun incident. Am destula experienta la volan (in 30 de ani, nici macar nu am zgariat masina, am fost favoritul asigurarilor casco) incat sa intuiesc si sa anticipez destul de bine orice situatie potential periculoasa.
Din putina mea experienta, simt ca Virago 1100 mi se potriveste foarte bine pentru moment, e manevrabila, nu e o hardughie criminal de greoaie (240 kg cu toate lichidele in ea) consuma putin (sub 5% chiar si cu pasager, daca ne plimbam cu 80 km/h, sub 6% la viteze de croaziera de 100-110). Pentru gusturile mele, trage foarte bine la deal pentru cei 61 de cai pe care ii are. Senzatia imi place, arareori imi doresc sa merg mai repede de 90 km/h, de obicei o fac doar ca sa tin ritmul cu traficul, dar sincer, nu imi mai place senzatia, peste aceasta viteza.
Ti-am dat toate aceste amanunte doar pentru ca imi pare ca faci parte din acelasi "segment de piata" cu mine