Sari la conținut

BogdanTm

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Yamaha Virago XV1100S
  • Numar Moto
    TM11XVY

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

BogdanTm's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • One Year In
  • First Post Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Dupa poza, oare nu e vorba si de o presiune putin cam mare in anvelopa spate? Parca e prea net acel "umar". Oricum ar fi, parerea mea e ca anvelopa aia nu mai prezinta siguranta. Daca nu altceva, dar cresc sansele de pana. Daca te prinde intr-un loc sau intr-un moment neprielnic, iti vei dori sa o fi schimbat cand aveai ocazia.
  2. Va salut! Nu sunt posesor de BMW, dar las si eu aici o informatie care poate fi utila cuiva: zilele trecute am luat din Serbia de la cineva o piesa pentru alta motocicleta, iar omul mi-a zis ca inca mai detine multe piese pentru BMW R24, a avut asa ceva si i-au ramas piesele (din ce mi-a insirat el acolo, am retinut "cardan si diferential" - evident, diferentialul fiind angrenajul hypoid). No, omul e in varsta si nu stie nimic altceva decat sarbeste, dar daca cuiva ii crapa buza dupa piese de R24, nu cred ca e o bariera insurmontabila. Daca cineva are nevoie, dau in privat numarul de contact (telefon sau Viber).
  3. Nu m-a lasat sufletul sa rad la postarea asta. Am oftat.
  4. Gloantele nu se strangeau pentru reciclare, pentru simplul motiv ca in majoritatea lor covarsitoare ajungeau in pamant. Tuburile se strangeau cu maxima strictete, nu atat pentru reciclare, cat pentru ca la intoarcerea in unitate, era obligatoriu sa existe asupra subunitatii care a fost la trageri fix atatea tuburi cate cartuse au plecat din unitate. Nu o data am stat in poligon cate o jumatate de ora in plus sa cautam pe jos tubul lipsa. Intrucat nimeni nu putea numara cate focuri de arma s-au auzit, ar fi fost simplu ca cineva sa traga mai putine cartuse decat i s-au inmanat si apoi sa bage in buzunar un cartus netras. De asta se cautau tuburile atata timp cat era necesar. Este posibil ca atunci cand ofiterii aveau sedinte de tragere, sa nu se caute tuburile cu tot atata obstinatie, insa la tragerile militarilor in termen, era litera de lege. Scuze de divagatie de la subiectul topicului.
  5. Pentru o mimoza, nu merita sa scoti motocicleta din garaj, te duci la intalnire cu scuterul sotiei.
  6. Sunt convins ca omul cu pricina - si cei ca el - au nevoie mare de o sursa de venit, in afara de pensie. Desi imaginea in sine ar putea fi hazlie, situatia omului respectiv nu cred ca e deloc vesela, altfel ar sta acasa la umbra. Erau vreo 34 de grade cand omul asta mergea la munca, de altfel se vede si pe camasa lui ca nu ii era deloc confortabil.
  7. Nu neaparat de ras... Ieri in Timisoara
  8. Subsemnatul, 49 de ani, 180 cm, 95 kg, B de 31 de ani, permis A de 26 de ani, cu extrem de putina practica anterioara in categoria A, insa totusi cu multa experienta in trafic si pe doua roti nemotorizate. Visam de vreo 20 de ani la Virago, dar nu s-au aliniat mai multe astre in acest sens, pana recent. Asadar, mi-am luat un Virago 1100, tot citind review-uri pentru incepatori. Dupa ce l-am inmatriculat, prin aprilie, primul lucru l-am dus cu mare grija la mecanic (probleme cu carburatia, statuse mult cu benzina in el) iar pe mine m-am luat de mana si m-am dus la un instructor, in poligon. Mi-am zis ca pana eu nu sunt multumit de mine, nu voi scoate Viagra in trafic. Dupa vreo trei ore in doua sedinte in poligon, instructorul mi-a zis ca din punctul lui de vedere, nu reprezint un pericol pentru mine sau pentru altii, si sa incep sa scot motorul pe drumuri slab circulate pentru inceput, cu cat mai multe viraje. Pot sa spun ca mi-a folosit foarte mult experienta vasta pe bicicleta, in special pe tandem, cu "copilot". Bun, din mai pana acum am facut vreo 5000 si ceva de km (pe toate felurile de drumuri si cu destul de multa vreme rea), fara niciun incident. Am destula experienta la volan (in 30 de ani, nici macar nu am zgariat masina, am fost favoritul asigurarilor casco) incat sa intuiesc si sa anticipez destul de bine orice situatie potential periculoasa. Din putina mea experienta, simt ca Virago 1100 mi se potriveste foarte bine pentru moment, e manevrabila, nu e o hardughie criminal de greoaie (240 kg cu toate lichidele in ea) consuma putin (sub 5% chiar si cu pasager, daca ne plimbam cu 80 km/h, sub 6% la viteze de croaziera de 100-110). Pentru gusturile mele, trage foarte bine la deal pentru cei 61 de cai pe care ii are. Senzatia imi place, arareori imi doresc sa merg mai repede de 90 km/h, de obicei o fac doar ca sa tin ritmul cu traficul, dar sincer, nu imi mai place senzatia, peste aceasta viteza. Ti-am dat toate aceste amanunte doar pentru ca imi pare ca faci parte din acelasi "segment de piata" cu mine
  9. In apropierea poligoanelor militare (chiar si dezafectate) poti gasi destul de multe proiectile trase.
  10. BogdanTm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    A montat cineva mansoane incalzite de la Oxford, pe Virago? Din pacate, modelul "Cruiser" nu se potriveste, fiind pentru ghidoane de 25.4 mm, iar Virago are 22.2 mm. Care model din gama Oxford Hot-grips se potriveste la Virago? Multumesc!
  11. BogdanTm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Va salut! Sunt in cautarea unei sei de Virago 1100 / 750, in stare originala si fara defecte. Sunt din Timisoara, motocicleta mea este din 1997. Ma puteti contacta prin mesaj privat. Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...