Imi place ca electronica sa ajute, nu sa preia controlul si sa faca totul. Desi apreciez si mi se pare foarte fain modul de ABS offroad, as prefera sa pot dezactiva de tot ABS-ul la 890 pentru ca mi-ar placea sa pot exersa si partea de tehnica atunci cand vreau sa fac asta.
Pentru mine e important sa invat geometria motocicletei si cata aderenta am pe roata fata pe sectiunile mai tehnice, de exemplu, in diverse conditii de aderenta, ca sa stiu cat pot impinge limitele (fara sa dau ca surdu-n nimic, ca asta nu e mentalitate ok pentru doua roti), iar asta e o lectie pe care nu o inveti ok daca iti intra ABS-ul magic care te salveaza si cand nu vrei sa fii salvat.
Dupa aia, cand vreau sa ma dau ca berbecul si vreau sa imi salveze electronica aia poponeata de prostiile de care-s in stare, ok, pornesc toate jucariile ca deh imi place si sa ma intorc acasa la familie intr-o bucata.
Ideea e sa poti alege, ca e viata ta si daca vrei neaparat ar tb sa poti decide sa faci si tampenii.