-
Număr conținut
35 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
corsarblue
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti / Pitesti
-
Carnet moto din
2006
-
Numar Moto
B
-
Club
x
Corsar's Achievements
Newbie (1/14)
-
http://www.anuntul.ro/index.php?menu=searc...u&Order=ASC @Darian ceva gen prelata - garaj ai putea sa faci - partea de prelata adica Multumesc
-
Salut, Caut un atelier unde se pot croma piese in apropiere de Bucuresti sau Pitesti. Daca stie cineva ... dau o bere pentru informatie
-
1. ce este al meu vand cu cat vreau indiferent ce reguli stii tu 2. 10% ~ 15ron ... sa nu cadem in ridicul 3. asta se poate discuta la un telefon pentru cine este interesat 4. vorbesc in general, deci nu vreau sa sa simta cineva anume: daca nu iti convine esti liber sa te duci in vitan sau in alta parte Daca pentru cineva interesat 15ron era un impediment: PRET NOU 120RON
-
pai eu am scris destul de clar. daca te intereseaza suna. in rest cu preturi reguli de vanzare scos din magazin luat din vitan comisioane ... problemele voastre nu ma privesc.
-
Vand husa luata dupa louis - 140 RON (40euro) - motivul: este prea scurta pentru Xt 600. Imi trebuie husa mai mare ca sa o pot lega pe sub motoreta - ce vand este SL ce imi trebuia este XL-XXL 100% waterproof For the outside and inside UV-stabilized Respiratory Active Stable cold ReiĂfest High-quality protection plans for long-term value of your machine. The function woven material with waterproof and breathable membrane is UV-stabilized and extremely durable. The lackschonende Material effectively prevents scratches in the paint. Comfortable sitting all by rubber trains front and rear. One area in the lower middle appropriate fastening belt clip closure ensures even when stronger winds for outstanding support. Color: silver with anthracite-coloured Louis logo. Material: polypropylene and TPU membrane. SL: Length: 208 cm, height: (front) 115 cm, (rear) 70 cm, width: (front) 76 cm, (rear) 50 cm XL-XXL: Length: 245 cm, height: (front) 135 cm, (rear) 100 cm, width: (front) 78 cm, (rear) 58 cm 0721 652 852 George
-
Husa este nefolosita si nu te costa nici trasportul nici comision o ai maine nu mai astepti. Daca te intereseaza da un tel 0721 652 852 George
-
Vand husa luata dupa louis - 140 RON (40euro) - motivul: este prea scurta pentru Xt 600. Imi trebuie husa mai mare ca sa o pot lega pe sub motoreta - ce vand este SL ce imi trebuia este XL-XXL 100% waterproof For the outside and inside UV-stabilized Respiratory Active Stable cold ReiĂfest High-quality protection plans for long-term value of your machine. The function woven material with waterproof and breathable membrane is UV-stabilized and extremely durable. The lackschonende Material effectively prevents scratches in the paint. Comfortable sitting all by rubber trains front and rear. One area in the lower middle appropriate fastening belt clip closure ensures even when stronger winds for outstanding support. Color: silver with anthracite-coloured Louis logo. Material: polypropylene and TPU membrane. SL: Length: 208 cm, height: (front) 115 cm, (rear) 70 cm, width: (front) 76 cm, (rear) 50 cm XL-XXL: Length: 245 cm, height: (front) 135 cm, (rear) 100 cm, width: (front) 78 cm, (rear) 58 cm
-
Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660
un topic a răspuns lui Corsar în Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
-
Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660
un topic a răspuns lui Corsar în Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut. As avea nevoie pentru un XT 600 E (3TB) din '95 de 2 semnale si de semicarenele rezervor (airscoop). Daca are cineva de vanzare sau daca stie de unde le pot procura ... -
Corsar îl urmărește pe Consumabile si accesorii - doar noi
-
Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660
un topic a răspuns lui Corsar în Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut. Ma intereseaza niste piese daca are vreun posesor sau stie de unde pot achizitiona pentru un XT 600 E '96 (3TB): - protectii maini cu insertie aluminiu - atenuatorul de zgomot (toba finala) dar nu cea originala ci ceva sa se potriveasca (gen KTM) - plasticele si semicarenele ce vin la rezervor (culoare neagra) - rezervor yamaha sau acerbis (de preferat NU noi) *orice fel de informatii sunt binevenite Asfalt uscat -
Date tehnice: Motor: 4 timpi, 2 cilindri V 90°, racit cu lichid, 4 supape/cil, DOHC, (in mare acelasi motor ca pe SV650) Capacitate: 645cc Alezaj x Cursa 81 x 62.6 mm Sistem admisie: carburatoare Mikuni BDSR 39mm Ambreiaj: tip ud, multidisc Transmisie: 6 trepte, transmisie finala pe lant Suspensie fata: Marzocchi inversata, cursa 43 mm Suspensie spate: amortizor Sachs, pretensionare reglabila Front brakes: 2 etriere Brembo cu 2 pistoane/etrier, 2 discuri 298 mm Rear brakes: etrier Brembo cu 2 pistoane, 220 mm disc Pneu fata: 120/70 x 17 Pneu spate: 160/60 x 17 Unghi de fuga/Distanta de deport: 25.2°/110 mm Ampatament: 1440 mm inaltimea seii: 775 mm Capacitatea rezervorului: 19 litri Greutate uscata: 180 kg Instrumente: vitezometru digital cu scroll pentru citirea temperaturii lichidului de racire, kilometraj, turometru, lumini de avertizare pentru Neutru, Faza lunga, Semnale s/d si indicator combustibil.
-
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui Corsar în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am gasit pe bord butonul si m-am uitat la roti: in fata nici senzor nici inel (nu mai stiu furca daca avea loc pentru senzor) si spate avea si senzor si inel numarator. -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui Corsar în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutare, Vreau sa cumpar un F650 GS din 2003. L-am vazut si am cateva intrebari: Motorul porneste la o actionare de cca 2-3 sec a butonului si nu instantaneu. La o apasare scurta scoate un suierat. INTREBARE: problema cu bendixul sau este normal pentru ca este monocilindru ? Are ABS (doar pe spate); am gasit o singura schema pe net cu f/s. INTREBARE: exista modele (an 2003 gs) cu abs doar pe roata spate ? Motoreta a fost cazuta. Nu pare grav (are o maneta rupta (ambreiaj), un semnalizator rupt si el si aripa fata zgariata - in rest nimic nu pare afectat). INTREBARE: ar trebui sa ma uit si dupa alte defecte datorate cazaturii ?