Spui tu ca nu ar merge , dar daca faci un capac nou pt baie de ulei , care sa fie impartit in doua camere , din prima isi trage ulei pompa motorului , iar din a doua camera trage ulei pompa exterioara , in asa fel incat nivelul uleiului pt pompa de motor sa nu ramana fara ulei , si nici cea exterioara.S-ar putea calcula baia , astfel incat in prima camera sa fie cantitatea necesara de ulei pt a nu ramne fara.
Pompa exterioara , ar putea fi actionata de un motor electric , mult mai puternic , care sa ajunga lejer la 5000 rot min la care sa ii atasezi un reductor , care se gasesc , astfel incat sa invarta pompa la o viteza constanta de 2000 de ture ,dar turatiile si raportul ar treubui vazut dupa ce se realizeaza sistemul de ungere, si faci proba cu o masina de gaurit sau altceva care sa aiba un potentiometru pt a putea regla turatiile.Se observa la ce regim de turatii pompa isi mentine presiunea cea mai mare pt a putea face fata cerintelor noastre.
Pompa exterioara ar putea avea montat un filtru si o valva de sens, pt a nu se intoarce uleiul inapoi si a nu mai face amorsarea , si ar putea fi folosita doar pt ungere a butoiaselor ce imping tijele si racire a pistonului , etc .
Radiatorul , s-ar putea adapta pt racirea uleiuli prin circuitul baie de ulei - filtru- valva de sens- radiator-sorb pompa de motor- si apoi sa isi faca circuitul general, dupa cum a spus colegul mai sus.
Desigur , realizat o etanseetate mai buna a pompei , pt a mentine presiunea , treaba ce se poate gandi si realiza destul de usor.
Aceasta este parerea mea .