Sari la conținut

Matanay

INACTIV
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gabriel13_biker@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Motocicleta
    BMW K 1200RS
  • Numar Moto
    IS 91 KMZ

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ 56 , Dnepra MT-16, Yamha Dragstar 1100

Matanay's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bafta , sa ajungi la 7 scari . Motorul arata bine .Vezi tu cum rezolvi cu pierderile , dar stai linistit, daca verifici joja mai des si adaugi ce lipseste nu vor fi probleme , numai sa nu adaugi prea mult ca dup-aia pe unde nu trebuie. Asfalt uscat.
  2. Magic4ce, mai spune ceva , nu ai reusit sa mai faci ceva la motor . Mai pune poze .
  3. Multumesc, si sper sa ajung intr-o buna zi , pt a putea impartasi ceea ce cunosc. E un sentiment super cand poti si ajuti pe cineva. Multumesc din nou.Asfalt uscat. Mesaj completat Acum as avea o alta nelamurire , as vrea sa stiu ce joc este permis sa fie intre ghidul supapei si supapa, pt ca la mine se misca putin stanga-dreapata , si ma gandeam sa nu trebuiasca sa inlocuiesc ghidurile cu altele noi. Ma gandesc ca in timpul functionarii nu mai etanseaza bine daca are joc . Multumesc anticipat. Asfalt uscat.
  4. Asa da.Multumesc pt informatii si raman dator.Ma voi revansa eu .
  5. Multumesc pt sfaturile oferite , si dau bere cand ne intalnim. Adresa de e-mail : gabriel13_biker@yahoo.com
  6. Am citit acest post de la cap la coada , si nimeni nu introduce numere, date precise precum: Care este jocul max, pt o functionara buna a rulmentior.Acum nu stiu daca la fiecare e separat sau e un joc universal valabil si pt ceilalti rulmenti.Care sunt cotele originale , in cazul unei rectificari.Care este uzura maxima admisa pt butoiasele situate intre axul cu came si tije si cum se masoara.Ceva tabele cu date in legatura cu dimensiunile pistoanelor pt toate cotele si ce joc ar trebui sa fie intre piston si fusta cilindrului in caz ca se trece pe alta cota.Cum iti dai seama ca trebuie sa treci la urmatoarea cota la segmenti si cum se masoara. Sunt toate date legate de dnepr care nu se gasesc asa usor. Voi spuneti ca iei piesa noua si mergi mai departe ,dar ajungi la un momentdat sa ai juma de garaj de pistoane, cilindri , ambielaje si mai stiu eu ce , care le duci la pieta pana la urma. DECI VA ROG FRUMOS DATE , NU NUMAI MODALITATI DE REPARARE.DATELE SUNT FUNDAMENTALE . Multumesc anticipat. P.s.: am si dnepr
  7. Spui tu ca nu ar merge , dar daca faci un capac nou pt baie de ulei , care sa fie impartit in doua camere , din prima isi trage ulei pompa motorului , iar din a doua camera trage ulei pompa exterioara , in asa fel incat nivelul uleiului pt pompa de motor sa nu ramana fara ulei , si nici cea exterioara.S-ar putea calcula baia , astfel incat in prima camera sa fie cantitatea necesara de ulei pt a nu ramne fara. Pompa exterioara , ar putea fi actionata de un motor electric , mult mai puternic , care sa ajunga lejer la 5000 rot min la care sa ii atasezi un reductor , care se gasesc , astfel incat sa invarta pompa la o viteza constanta de 2000 de ture ,dar turatiile si raportul ar treubui vazut dupa ce se realizeaza sistemul de ungere, si faci proba cu o masina de gaurit sau altceva care sa aiba un potentiometru pt a putea regla turatiile.Se observa la ce regim de turatii pompa isi mentine presiunea cea mai mare pt a putea face fata cerintelor noastre. Pompa exterioara ar putea avea montat un filtru si o valva de sens, pt a nu se intoarce uleiul inapoi si a nu mai face amorsarea , si ar putea fi folosita doar pt ungere a butoiaselor ce imping tijele si racire a pistonului , etc . Radiatorul , s-ar putea adapta pt racirea uleiuli prin circuitul baie de ulei - filtru- valva de sens- radiator-sorb pompa de motor- si apoi sa isi faca circuitul general, dupa cum a spus colegul mai sus. Desigur , realizat o etanseetate mai buna a pompei , pt a mentine presiunea , treaba ce se poate gandi si realiza destul de usor. Aceasta este parerea mea .
  8. Problema e ca am cumparat ceea ce imi trebuie ca sa pun la loc pe urmatoarea cota , initial era 0 , si de asta spun ca mi-ar trebui datele ca sa stiu pana la ce marime sa rectifice.
  9. cuzinetii sunt de la palier sau biela
  10. As mai avea o intrebare care nu tine de acest post, are careva toate cotele originale de la dnepra,la manetou , cilindri etc, pt ca trebuie sa fac niste rectificari si nu stiu cotele initiale. Multumesc anticipat, si scuze de deranj.
  11. Ai putea dezvolta in legatura cu aceste poze , cum si unde sa legat pt conducta de ulei , mai in special daca e legat de la pompa de ulei . Nu influenteaza faptul ca radiatorul este mult deasupra baii de ulei , la motor oprit nu se scurge tot uleiul inapoi in baie . Merci.
×
×
  • Creează nouă...