Sari la conținut

XorX

Super Membru
  • Număr conținut

    1.486
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha ViragoHonda Shadow SpiritSuzuki DR 350Suzuki DR 125

Vizitatori Recenți Profil

2.623 citiri profil

XorX's Achievements

  1. nu vreau sa convertesc la TL, folosesc in continuare camera. Din pacate honda a ales o dimensiune destul de ciudata pt modelul Shadow Spirit. Si dupa ce ca sunt variante putine sunt si mai putine pe TT. Dar e ok, se pare ca oricum nu gasesc pe stoc si trebuie comanda asa ca o sa merg pe anvelope TT. Dar era si o curiozitate. All clear!
  2. deci nu ar fi problema sa pun anvelope TL pe jantele mele care sunt TT (evident, cu camera la interior)?
  3. de apreciat totusi ca omu' s-a straduit si a cautat un topic vechi. Nu a sarit pe prima optiune de a face un topic nou. Raspunsul la intrebare ar fi ca da, merge sa pui baterie cu amperaj mai mare. La mers (pe descarcare) nu o sa fie vreo problema dar trebuie vazut daca chargerul actual o sa stie sa incarce bateria mai mare. Daca porneste incarcarea cu bateria mare (chiad daca dureaza mai mult) nu e nicio problema. Oricum, sansele sa nu o incarce pe aia mai mare sunt extrem extrem de mici. Nu stiu daca este cazul dar vad ca zici ca ai 4 baterii de 48V, adica pe fiecare pachet scrie 48V? In caz ca e asa aia nu e o singura baterie ci un pachet de baterii legate serie-paralel. Oricum, daca ai mai multe baterii (pachete) pe scuter, cand schimbi se schimba sa fie toate de acelasi amperaj.
  4. Salut, cum zice si titlul, ar fi vreo restrictie sa nu pui anvelope TL in loc de TT atata vreme cat folosesti oricum camera? De ce se mai chinuie producatorii sa faca unele dedicate TT?
  5. daca astupa admisia si tot merge, ba chiar bine.. ma intreb pe unde oare mai trage aer. Pt initiator, asa cum zicea colegul, problema ta e din amestec mult prea sarac. Iar rateurile sunt cea mai mica problema.
  6. vezi ceva cabluri care iti vin in gidon sa fie rutate cum zice la manual si sa fie de lungimea corecta. Ma refer mai ales la cel de ambreiaj si cel de acceleratie care au manta si sunt rigide. Eventual suspend-o pe un stander cu roata fata libera si vezi daca are tendinta sa miste singur ghidonul spre stanga, sau sa nu opuna aceeasi rezistenta stanga-dreapta.
  7. Chiar e posibil asa ceva, sa treaca pistonul de buza cilindrului?
  8. Salut, a folosit cineva FULBAT? Ceva recomandari raport bun pret/calitate pentru YTZ12S sau YTZ14S? Din pacate la Caranda nu mai au nimic pe stoc, bate vantul la capitolul baterii moto.
  9. Ce anvelope recomandati pt un Shadow Spirit 750? Fata: 90/90-21 Spate: 160/80-15
  10. vstrom-ul de 800 pare interesant, putin sprea"grea" dar ok-ish. 1050 prea mare si grea. Tracerul interesanta ca masinarie dar nu e ce caut. Intrebarea initiala era mai mult din perspectiva motorului 2 linie vs 3 linie. Avantaje/dezavantaje. Asa daca ar fi sa aleg motocicleta perfecta ar fi VFR 1200 F sau X (mare pacat ca au renuntat la ele)
  11. vreo aplicatie pe lefon care sa simuleze intercom-ul prin bluetooth sau wifi (fara sa ai acoperire GSM). Intre doua telefoane diferite la oarecare distanta.. 10m cat acopera bluetooth-ul sau wifi direct. Stie cineva?
  12. Intrebare pt cei cu experienta in touring, ce ati alege intre cele doua si de ce? Ma uit sa-mi schimb motorul si chiar nu stiu ce as alege intre cele doua. Moto ar merge preponderent strada, si probabil 80% din timp cu pasager si ceva bagaje.
  13. dupa curatare dat cu rainx / rain shield. Nu se mai prind asa tare insectele, se curata mult mai usor viziera. Si in caz de ploaie aluneca si apa mult mai usor.
  14. merci! Cand dau jos capacul cu culbutorii mai treuie sa-i reglez la montaj? Logc ar fi sa nu trebuiasca reglati, sa ramana cum au fost nitial.
×
×
  • Creează nouă...