Sari la conținut

XorX

Super Membru
  • Număr conținut

    1.482
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha ViragoHonda Shadow SpiritSuzuki DR 350Suzuki DR 125

Vizitatori Recenți Profil

2.612 citiri profil

XorX's Achievements

  1. daca astupa admisia si tot merge, ba chiar bine.. ma intreb pe unde oare mai trage aer. Pt initiator, asa cum zicea colegul, problema ta e din amestec mult prea sarac. Iar rateurile sunt cea mai mica problema.
  2. vezi ceva cabluri care iti vin in gidon sa fie rutate cum zice la manual si sa fie de lungimea corecta. Ma refer mai ales la cel de ambreiaj si cel de acceleratie care au manta si sunt rigide. Eventual suspend-o pe un stander cu roata fata libera si vezi daca are tendinta sa miste singur ghidonul spre stanga, sau sa nu opuna aceeasi rezistenta stanga-dreapta.
  3. Chiar e posibil asa ceva, sa treaca pistonul de buza cilindrului?
  4. Salut, a folosit cineva FULBAT? Ceva recomandari raport bun pret/calitate pentru YTZ12S sau YTZ14S? Din pacate la Caranda nu mai au nimic pe stoc, bate vantul la capitolul baterii moto.
  5. Ce anvelope recomandati pt un Shadow Spirit 750? Fata: 90/90-21 Spate: 160/80-15
  6. vstrom-ul de 800 pare interesant, putin sprea"grea" dar ok-ish. 1050 prea mare si grea. Tracerul interesanta ca masinarie dar nu e ce caut. Intrebarea initiala era mai mult din perspectiva motorului 2 linie vs 3 linie. Avantaje/dezavantaje. Asa daca ar fi sa aleg motocicleta perfecta ar fi VFR 1200 F sau X (mare pacat ca au renuntat la ele)
  7. vreo aplicatie pe lefon care sa simuleze intercom-ul prin bluetooth sau wifi (fara sa ai acoperire GSM). Intre doua telefoane diferite la oarecare distanta.. 10m cat acopera bluetooth-ul sau wifi direct. Stie cineva?
  8. Intrebare pt cei cu experienta in touring, ce ati alege intre cele doua si de ce? Ma uit sa-mi schimb motorul si chiar nu stiu ce as alege intre cele doua. Moto ar merge preponderent strada, si probabil 80% din timp cu pasager si ceva bagaje.
  9. dupa curatare dat cu rainx / rain shield. Nu se mai prind asa tare insectele, se curata mult mai usor viziera. Si in caz de ploaie aluneca si apa mult mai usor.
  10. merci! Cand dau jos capacul cu culbutorii mai treuie sa-i reglez la montaj? Logc ar fi sa nu trebuiasca reglati, sa ramana cum au fost nitial.
  11. Esti sigur ca la modelul asta sunt 2 simeringuri si gaura de scurgere intre ele sa vezi cand incepe sa pice? Manual sau scheme are cineva pentru motorul asta? Exista un cmsnl pentru ktm-uri?
  12. Salut, are cineva idee cum se da jos pompa de apa la un KTM LC4 (poze atasate). Baga apa in cutia de viteze si pana sa ajung la garitura de chiulasa ma gandesc sa incep cu ce e mai usor adica pompa de apa. Sau daca are cineva un manual de service sau macar scheme explodate. Suruburile care se vad in poza cred ca tin doar capacul dar nu ajung la ax/rulmenti/smering (sau ce o avea acolo pt entansare). Trebuie sa dau jos prima data capacul de peste culbutori?
  13. 200ron taiat cheia si codat chip-ul. Cheia bruta 25 ron pe olx.
  14. Poate mai ajuta si pe altii. Dupa ce am cautat pe la diverse centre Silca unde ar fi durat cateva zile, am gasit un nene f binevoitor si priceput pe la statia de metrou Tineretului, pe coltul in diagonala fata liceul Sincai. Rezolvat pe loc, are si chei brute.
×
×
  • Creează nouă...