Sari la conținut

WotRU2Me

Super Membru
  • Număr conținut

    3.391
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

3.725 citiri profil

WotRU2Me's Achievements

  1. A, da. Modificarea cu baterie mai mare, solenoidul si cablurile am facut-o si eu. Nu intelegeam ce legatura are cu incarcarea. Asa cred si eu, ca-i incarca decent, desi ar putea fi mai bine in ture. Mosfet e calea, indeed.
  2. Releul e, din ce povestesti, desi incarca inca bine. Dar de ce si solenoidul de pornire?
  3. Am pus Brembo rosii sinterizate pe SV1000 (totul ca la carte, cu etrieri curatati etc) si, sincer, a fost sub asteptari. Initial am zis sa astept sa se pasuiasca, dar nu s-a schimbat prea mult in bine, au mai dezvoltat si un scartait pe final de franare, ca o crepitatie enervanta...desi era vaselina, totul cum trebuie. Partea proasta e ca trebuie sa imi schimb si eu la Tuono si, avand totul Brembo, ma gandesc sa iau tot rosii, ca poate o fi cu noroc de data asta
  4. Ma recuperez deocamdata, abia pot vorbi (am ramas cu gatul praf, cand dau sa vorbesc, mai mult tusesc). Dar de luni...am un prieten care si-a luat un grill nou, trebuia inaugurat iar acum avem si motivul. Multam, asemenea!
  5. La multi ani, sanatate si voiosie! Doar ce am scapat de gripa , cred ca luni bem romul si aprindem jarul.
  6. Multam, chiar nu e greu de conceput/realizat. Totusi, necesita ceva pricepere in ale sudurii. In caz ca nu esti chiar sigur, mai bine apelezi la un prieten care stie (cazul meu).
  7. Dracia are tendinta permanenta spre asieta negativa, mobra vine in nas si se stabilizeaza doar cand are prova pe uscat, conceput astfel de catre producator, care recomanda si montarea invers fata de cum se vede montat in poze, adica parghia neagra pe babord si orientata catre pupa. Numai ca, in pozitia "normala", nu reusesc sa ridic fata din pricina pozitiei centrului de greutate al motocicletei, care pica mereu in afara ariei bazei de sprijin. Asa ca l-am montat invers, am contracarat tendinta de bandare catre babord prin montarea unui tub de sprijin la sol (cand ridicam roata fata cu ajutorul chingilor, tindea sa cada spre inainte-stanga) si am redus sansa de a pocni ceva prin mine cand readuc motocicleta pe roti prin montarea celui de-al doilea tub, cu rol de parghie (nefiind pozitia fireasca de montaj, cam cerea ceva efort punerea motocicletei pe roti). Ambele sunt reglabile si foarte usor de fixat in pozitia dorita, culisand prin gaurile in care au fost proiectate sa fie reglate/fixate. Ansamblul e foarte stabil la mare, debarcarea si ambarcarea de greutati (roti, furca) nu schimba absolut deloc asieta, doar modifica tensiunea in parame, fara sa le deformeze suficient incat sa conteze in practica. O sa cumpar totusi niste parame mai serioase, astea sunt prea mici si devin greu de desfacut dupa ce au stat in tensiune (se musca ).
×
×
  • Creează nouă...