Sari la conținut

alecul

Membru
  • Număr conținut

    125
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    KTM LC4 ADV, AT RD03
  • Numar Moto
    bcw
  • Club
    none

Informații profil

  • Motociclete detinute
    K,mz,jawa,ij,dnepra,tenereu

Vizitatori Recenți Profil

755 citiri profil

alecul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. D-nu Cristi, bine ati revenit, primim niste fotografii, scurt trip report si ce cauciucuri ati folosit? sau faceti un topic?
  2. Salut, Am vorbit si eu cu ei. Au oprit scurgerile, pompa este sparta (adica "palele" sunt rupte) dar totusi cu ce a mai ramas circula lichidul prin radiatoare (asta pentru ca Africa este foarte buna). Incearca sa mearga asa si multumeste tuturor pentru ajutor si suport. Daca am inteles eu bine, pierdea apa prin gaurica. Seara faina
  3. Salut, Am primit cateva fotografii de la Nikolas https://lh6.googleusercontent.com/2oMa6Uh-2gFRGBVnv6iw0OIzC5KkJTfeUhc_PgBAin28yazMMuw1hBRJrBoffIiQtkM8Q9bIQ79upmmGnOPfjsULcz1rA7xgXQaP=w1366-h633-rw https://lh6.googleusercontent.com/P038f6tC0JycDXpsAk-TMAIPaT6UcqmYUTpnLS-Cr9Gs2Zf4p7E_aCingGJg40waLHyA_QpVAlkh7ZzZw5qwyvxJhdHbejQc80P3=w1366-h633-rw » Post actualizat in 30 Aug 2016 12:22 Am postat eu, pentru ca probabil din cate tin eu minte nu ii va fi usor sa faca un cont pe motociclism Daca primesc mai multe detalii la multe intrebari am sa scriu. Acum Nikolas este in camping la Cartisoara. Intrebari la care asteptam raspuns "Is only the pump case broke? is the pump broke? do you still have water inside? can you open it? do you have the tools? I will post on the forum, as it might be difficult for you to make an account, but we need details." » Post actualizat in 30 Aug 2016 12:27
  4. Avem material de Pamir, dar cel mai mult vreau sa subliniez inclusiv potentialul de off road subt-apă al reginei sincer nu stiu daca chiloti s-au udat de la apa. Seara faina
  5. Salut Patrica, Multumesc pentru informatii. Momentan ktmtwins comercializeaza doar 130/255 si la greutatea mea as avea nevoie de 120 sau 110 cu preload. Am mai discutat cu Hyperpro si Racetech dar se pare ca nu este chiar asa simplu. Am sa mai caut. Dar tu ai masurat SAG-ul adica ai reglat preloadul dupa schimbare arcului? Oricum multumesc pentru informatii. Eventual in cazul in care vei vrea sa vinzi arcul te rog sa ma anunti. @fadrianradu In cazul in care este ok 950-ul pentru verificarea compatibilitatii poti sa treci pe la noi, in spate la West City Hotel O zi faina
  6. Salut, Eu si pe fata am static sag 27 mm si "racing" sag 52 mm, preload maxim, dar totusi fata mi se pare moale si ajunge in capat. Spatele ma arunca foarte tare. Pe asfalt cred ca ar fi ok, dar cine mai merge pe asfalt in vremuri din astea. Din ceea ce zici tu, ma gandesc ca arcuri mai tari pe fata ar trebui sa fie echivalent cu acceleratie pe bucatile denivelate, adica asa poti sa mai scoti din greutate din fata si sa mai incarci spatele. In cazul meu nu are efect, eventual incearca si asa pentru o concluzie mai clara legat de cat de mult se transfer din fata in spate in cazul in care schimbi doar fata. In plus SAG-ul oricum se face independent. Ma gandesc eu.
  7. Salut, As vrea sa schimb arcul de la telescop, KTM 950 Adv 2004, oare ma puteti indruma de unde as putea cumpara? momentan am 140Nm/255 si este prea tare pentru mine, SAG-ul este de 58 mm fara preload. Mersi, Alecu
  8. Sunt ceva mai multe fotografii cu motoare in nisip, pentru ca acele fotografii sunt mai deosebite si pentru ca pentru ca noi acolo ne-am distrat si despre acele momente povestim. Defapt au fost 2 zile cu mult nisip si impins, cu zone care ar fi putut evitate, dar tocmai ca noi de-abia le-am asteptat si ne-a parut rau ca s-au terminat. Si in munti povesteam tot de trecerile prin nisip si "riding the dunes". Altfel, cred ca stii, ca daca vrei sa imparti motorul cu prietena trebuie un motor putin mai mare. Chestia mai interesanta este ca in timpul ezcursie nimeni nu s-a plans de greutatea prea mare si am facut trasee pe care multa lume cu motoare usoare ar spune pas, doar ca ulterior ni s-a atras atentia ca conducem motoare prea grele pentru "pistele" parcurse sau ca fetele ar trebui sa piloteze si ele, si eu tot nu inteleg de ce ar trebui sa fie altfel. Cred ca asa place la noi, cu casa in spate, punem cortul unde ne place si maine inca o data "ride on" Abia astept sa mai bage o zi Ramish, sa ma mai bucur.
  9. In cazul in care ar putea sa fie o informatie utila pentru cineva, sau sa ne ajute intr-o discutie, in luna Noiembrie Eric Palante a comandat coburi si suporti de la HD, evident nu pentru motorul de raliu. Probabil Eric nu a luat acesta decizie din motive financiare. "i making the reception of the rack and tehe panniers...Very good job! But i hane't keys for the panniers...Have you a special place in the package for the keys??" Din pacate inaltatorul de ghidon comandat in decembrie nu am putut sa il mai trimitem. O zi faina tuturor
  10. Cautam pe cineva care ar putea fi interesat sa ne ajute in atelier, domeniul pricipal de activitate fiind confectii de accesorii moto gen crash bar-uri, portbagaje etc. Job-ul implica debitari, finisaje si sudura mig / wig. Pentru mai multe detalii va rog sa ne scrieti la heavyduties@gmail.com sau 0721836178, Alecu
×
×
  • Creează nouă...