Sari la conținut

duke nunkem

Membru
  • Număr conținut

    139
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://nue
  • Yahoo
    andone.andrei@gmail.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Militari
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    HONDA VFR 1200/YAMAHA XTZ 750

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, Mz 175 ES, Mz TS 250, Mz ETZ 250, Jawa 250, Ural M63, Yamaha RD 350, Yamaha SZR 660, Yamaha FZS 1000 Fazer,KTM 620,CBR1000RR,KTM 640,KTM950SM

Vizitatori Recenți Profil

598 citiri profil

duke nunkem's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. eu am un KTM 640 enduro si un KTM 950 SM. 640 de oras e mai bun cu 21 pe fata pt ca poti sa sari borduri si alte chestii + consum bun+ cutie scurta.Intretinerea e o gluma se face in fata blocului fara probleme 950 SM de we sau plimbari - zicea cineva ca e tanc nimic mai gresit e o motoreta usoara cu o bicicleta fenomenala - nu prea se potriveste in oras in trafic supra aglomerat - ii place sa respire deci parerea mea e ca un endurache de 650 cu cauciucuri mix e cea mai buna treaba in oras - nu vei putea folosi cauciucurile de sm la potentialul lor pentru ca nu sunt curbe in oras unde sa conteze si rotile de enduro rezista mai bine la scheme dar cu frane un pic mai slabe dar motoreta oricum e ff usoara
  2. ulei-ul pare cam jos.motorul era pornit poate
  3. http://www.ebay.com/itm/ENSEMBLE-DE-PISTONS-SET-PISTON-BETA-50-MX-Sport-5-6M-corsacorta-Cil-Crom-/141882339569?hash=item2108d8b0f1:g:bkAAAOSwCypWn5GX&vxp=mtr
  4. Depinde ce vrei sa iei, pentru ce mai ales.Mie imi plac. Trebuie bibiblite preturile la piese comparabile cu japo si le gasesti usor.
  5. Cred ca daca ar fi mai multe detalii ar fi mai multe sanse sa ai un raspuns p-aci E clar ca nu merge tps dar ce ai dat jos, ce ai masurat nu e clar
  6. Vedeti si voi cum merge cu vanzarea abonamentelor, in plus fata de acestea daca anuntati cam de miercuri acces pe zi poate mai vine si lume care nu poate sa participe la tot evenimentul +$ pentru organizatori - nu sunt atat de naiv incat sa-mi imaginez ca cineva se baga la asa ceva fara sa faca un minim profit - bravo - reamintesc celor care au uitat ->comunismul s-a sfarsit oficial si nu e cazul sa-l reinviem noi aici +participanti care altfel NU VOR VENI (fiecare din motivele lui) -> poate la anul o sa fie si mai bine daca lumea e multumita (daca mai vreti si la anul) Eu personal as veni sambata Va urez succes
  7. Mie mi-a placut ca si organizare - muzica, loc de camping, haleala, bericioaica buna si rezonabila la pret. Exista chiar si un mare campion printre noi! Unu umbla cu RSV-ul fara tobe in jurul corturilor ambalandu-l in nestire si asteptand probabil aplauze,insigne, lauri, Rossi sa vina si sa-l roage sa-i devina maestru samd. Dupa ce a facut mai multe ture, Rossi nu s-a simtit sa vina, in schimb unii de pe acolo i-au zis sa o lase mai moale ca e periculos de prost. Ce a facut marele campion? S-a dus mai incolo si, dupa o vreme, a facut o super frumusete de burnout, pana s-a dus tot spatele, in aplauzele fanilor care au apreciat si distrugerea tuturor plasticelor, numarului de pe spate samd. Dupa aceasta performanta sportiva deosebita se pare ca am intrat si noi in sfarsit in zona inaltei performante . Nu avem decat sa strigam cu totii: BRAVOOOO!!!!!
  8. SPORT TOURING/TOURING Mie-mi place foarte tare 1150 GS - pentru un om normal nu e nevoie de mai mult, nu e off dar merge si pe drumuri mai nasoale, trage binisor, fiabil, cardan, usurel (e destul de ghidonabil). Restul de crucisatoare de 1200+ in 4 sunt cam inutile din punctul meu de vedere pentru ca fix acelasi lucru il face si Fazerul meu care nu are atatea pretentii (si nici nu m-a costat o avere). Nu trebuie uitat ca o motocicleta foarte grea e in acelasi timp si foarte plicticoasa (indiferent de cp). Pragmatic (adica value for money) - ORI maximum din maxi street enduro -ORI naked 1000/4 + semicarena + valize In domeniu - BMW K1200 gt dar la aceeasi categorie tot Mercedes s600 e mai tare zic
  9. BMW -ul respectiv e perfect normal - sunt curios cate kile are. Ideea pe care o sesizeaza unii producatori e ca e nevoie si de motociclete de strada (nu conteza stilul) mai simple si mai usoare peste 600cmc. Pana in prezent, concurenta a fost in power/capacitati extreme, dar viitorul eu personal il vad in combinarea optima intre preturi rezonabile pt un power real , greutate, calitate suspensii/frane si DESIGN simplu si elegant si care permite modificari personalizate . Cred ca o motocicleta gandita cu premizele anilor 70 si cu tehnologia din 2009 fara chinezarii inutile este ceva perfect credibil.
  10. Am si io asa ceva in lucru - departe de final Mai trebuie: ghidon cross aripa spate - aici e mai complicat pt ca trebuie facuta matrita de la capat finisat sub sea - sunt in mare dubiu asupra metodei diverse mici amanunte Eu nu am vrut sa fac bobber samd (pentru ca nu stiu ce e aia) - ceea ce ma intereseaza e o motocicleta redusa la esential. Daca aveti idei tehnice concrete, m-ar ajuta.
×
×
  • Creează nouă...