Sari la conținut

FLR-BV

Super Membru
  • Număr conținut

    1.161
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.automotoflr.ro
  • Yahoo
    florin.enachescu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BV
  • Motocicleta
    BMW R1200GS adv.
  • Numar Moto
    FLR
  • Club
    V-Riders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar ; Minsk 125 ; Suzuki GSX-f 600;Yamaha YBR 125:Suzuki TU250;Suzuki DR 350;Suzuki GS500E;Suzuki SV 650N

Vizitatori Recenți Profil

4.284 citiri profil

FLR-BV's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut

    Te rog sterge-mi linia cu numerele de telefon din "Numerele Brasovenilor", nu mai vad rostul sa stea publice.

    Ti-am dat PM dar cred ca ti-e plin

    Merci!

    F.

  2. Ne-am intersectat la Nehoiu Frumoasa gasca, tineti-o tot asa!
  3. FLR-BV

    VULCANIZARE MOTO

    Eu nu recomand deloc! Nici macar nu mi-am terminat de baut cafeaua că janta deja era imbracata si echilibrata Cred ca am ramas cu sechele din alte locuri Bravo Alex, tine-o tot asa!
  4. Salutare baieti! Din fericire pentru unii si pacate pentru altii, examinarile nu mai sunt ca alta data. Sa circuli ca pasager (instructor) in spatele unui incepator (chiar daca-i la sfarsitul cursului), care la o oprire nu reuseste sa calce cu ambele talpi pe asfalt este o adevarata loterie sau inconstienta. Atata timp cat esti in mers, pot spune ca nu se pune nici o problema.Dar intr-un trafic aglomerat cum este Brasovul mai sunt si treceri de pietoni, o gramada de giratorii, intersectii, rampe plus nebunia pe care toti o stim... Sfatul meu este sa se inceapa progresiv:obtinerea categoriei A2 (o motocicleta cam de 500cmc va fi mai joasa, mai usoara si suficienta) iar dupa cativa ani de experienta se poate trece si la o clasa mai mare. In privinta costurilor cu scolarizarea asa este,sunt mai mari, pierzi niste bani dar castigi .....SIGURANTA. Asfalt uscat si ne vedem cu bine!
  5. Salutare! Ma poate ajuta cineva cu o cazare la motocicleta pentru acest weekend? Va multumesc anticipat! Florin
  6. Am vrut sa mai deschid un topic cu o calatorie de anul trecut dar efectiv m-ati eclipsat cu povestirea voastra... Felicitari, si astept continuarea! P.S. Sebi&Gabita -cate o bere de la mine cu prima ocazie!
  7. Ce pot sa-ti spun, Florian...O mare parte din poze sunt facute din mers.Am avut doua aparate 'de buzunar' si manusa decupata la doua degete. Ioana era pregatita cu o scula mai performanta, numai ca de data asta fotografiatul nu preocupat-o asa de mult ca atunci cand era pasagera. Mersi Galen! Merita, ti-o spun din toata inima!Pentru anul acesta am aprobata cererea pentru o 'haiduceala' cu baietii.Pun niste filmulete gasite pe net care m-au intaratat sa ajung in acele locuri: Ma bucur ca te pot ajuta! Mai scormoneste pe net si mai gasesti o gramada... Pe a mea gasit pe Polo, acum vad ca nu le mai au. Aceasta e firma(daca te ajuta). Ioana daca nu ma insel a luat-o din Decathlon( foarte incantata).Pentru orice model, recomand sa ai inchiderea doar cu fermoar. Completez cu niste poze si un filmulet din tura: Aglomeratie Lovcen: Accident autocar Lovcen: Pe malul lacului SKADAR (Vezi traseu AICI) Reconstituire traseu accident autocar Muntenegru (am mers cu viteza de 40km/h):
  8. Ne-au pus stampila in pasapoarte atat la intrare cat si la iesire. Se plateste doar asigurarea.Nu sunt deloc probleme( ma refer la traseul facut de noi). Am inteles ca in nord, spre granita cu sarbii sunt ceva tensiuni. Recomand in special Pristina si traseul Peja-vama cu MNE ZIUA 8: KOSOVO-MUNTENEGRU Peja-Mojkovac-Durdevica Tara Bridge https://www.google.ro/maps/dir/Peja/%C4%90ur%C4%91evi%C4%87a+Tara+Bridge,+Pljevlja,+Montenegro/@42.9061229,19.2197821,9z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x1352fdc097e0cba1:0x2d9296d8cc0eba51!2m2!1d20.3010938!2d42.6637307!1m5!1m1!1s0x134d443026c027d5:0x6513dbff8f920c9d!2m2!1d19.295318!2d43.150393!3e0 Dimineata ne-am trezit destul de tarziu.Oboseala isi spunea cuvantul.Mi-am adus aminte ca receptionerul ma rugase sa cobor dimineata mai repede si sa-mi scot motoarele din 'ascunzatoare'. He he! Peste 30 km ajungem in vama, dar avem parte de un traseu spectaculos: Intram in Muntenegru si mergem prin faimosul Defileu Tara: Ajungem pe la ora 15, ancoram motocicletele pe remorca si ne pregatim sa ne cazam, urmand ca dimineata sa plecam spre casa. -'Ionica, esti obosita???' -'Si eu ma gandeam sa plecam de acum, dar nu stiam cum sa-ti spun ' Ne-am urcat in masina si in seara urmatoare desfaceam linistiti sampania acasa.
  9. Nu m-ai inteles, sorry! Am lasat masina la intrarea in Muntenegru si am recuperat-o dupa o saptamana. Cu mici modificari, aceasta ar fi tura moto: https://www.google.ro/maps/dir/%C4%90ur%C4%91evi%C4%87a+Tara+Bridge,+Montenegro/Podgorica,+Montenegro/Dubrovnik,+Croatia/Puka,+Albania/Kuk%C3%ABs,+Albania/Stenje,+Macedonia+(FYROM)/Pristina/Peja/Niksic,+Montenegro/%C4%90ur%C4%91evi%C4%87a+Tara+Bridge,+Pljevlja,+Montenegro/@41.7131353,19.338219,7z/data=!4m62!4m61!1m5!1m1!1s0x134d443026c027d5:0x6513dbff8f920c9d!2m2!1d19.295318!2d43.150393!1m5!1m1!1s0x134de8079606867d:0x6bf78a76ea588ae9!2m2!1d19.262892!2d42.441286!1m5!1m1!1s0x134b8ba20835e87d:0x400ad50862bd500!2m2!1d18.0944238!2d42.6506606!1m5!1m1!1s0x13521e3230f8f5ef:0x8ff711e0e2f149ca!2m2!1d19.9!2d42.05!1m5!1m1!1s0x1353d1fc41be466b:0x9ad4fb9029a87ae9!2m2!1d20.416667!2d42.066667!1m5!1m1!1s0x1350c80b18239629:0xd2d7d523f0fe3551!2m2!1d20.9014868!2d40.9461087!1m5!1m1!1s0x13549ee605110927:0x9365bfdf385eb95a!2m2!1d21.1655028!2d42.6629138!1m5!1m1!1s0x1352fdc097e0cba1:0x2d9296d8cc0eba51!2m2!1d20.3010938!2d42.6637307!1m5!1m1!1s0x134da9ab6eec36c9:0x14c7a90f80738558!2m2!1d18.94!2d42.78!1m5!1m1!1s0x134d443026c027d5:0x6513dbff8f920c9d!2m2!1d19.295318!2d43.150393!3e0 ZIUA 7:Macedonia-Kosovo Lin-Ohrid-Scopje-Pristina-Peja https://www.google.ro/maps/dir/Lin,+Albania/Ohrid,+Macedonia+(FYROM)/Trpejca,+Macedonia+(FYROM)/Tetovo,+Macedonia+(FYROM)/Pristina/Peja/@41.7099607,20.060477,8z/data=!4m38!4m37!1m5!1m1!1s0x1350e9423ac11d51:0xb184bce1a08f7e55!2m2!1d20.638611!2d41.066111!1m5!1m1!1s0x1350db6587ea6657:0xc46cfc65390bc9d3!2m2!1d20.8016481!2d41.1230977!1m5!1m1!1s0x1350c0babbbd04c7:0xc73435492166aac2!2m2!1d20.7830223!2d40.9605755!1m5!1m1!1s0x1353f0e82a50e8db:0x5587e34b46cad34c!2m2!1d20.966667!2d42!1m5!1m1!1s0x13549ee605110927:0x9365bfdf385eb95a!2m2!1d21.1655028!2d42.6629138!1m5!1m1!1s0x1352fdc097e0cba1:0x2d9296d8cc0eba51!2m2!1d20.3010938!2d42.6637307!3e0 Dimineata s-a oprit ploaia. La cafea ne facem planul de bataie.Avem doua variante: -sa ne intoarcem prin Albania pe malul marii sau sa urcam spre Muntenegru prin Macedonia-Kosovo.Mai aveam la dispozitie doua zile de motociclit iar a treia cu masina spre Romania. Ioana alege traseul doi fara ezitare.Asa da nevasta, sa-mi traiasca! Pentru inceput hotaram sa trecem prin parcul Galichia asezat intre cele doua lacuri:Ohrid si Prespa. Auzisem ca e un traseu superb acolo.Din pacate l-am ratat, caci in Trpejca incepuse sa ploua iar asfaltul era foarte alunecos. Apare si singura problema tehnica din tura: se arde becul de faza scurta (montajul din partea casei...he he) Intre timp a aparut soarele, asa ca azimut Skopje: Trecem de Skopje si la nici zece km ajungem la granita cu Kosovo.Suntem intorsi si indrumati spre biroul de asigurari.Kosovarii nu recunosc nici un fel de asigurare din exterior. Suntem usurati de 30 euro, dupa care plecam spre Pristina (60 km) cu gandul sa ne cazam acolo. Avem parte de un drum presarat numai de depozite, sedii de firme, reprezentante, banci si vile: Dintr-o data apare Pristina, o capitala in toata splendoarea: Din pacate renuntam la cazare si ne hotaram sa mergem in Peja, cale de inca vreo 80 km. Ne prinde intunericul dar reusim sa ne cazam in conditii relativ ok. Asiguram temeinic motoarele si ne pregatim pentru ultima zi de motocicleala. Pe curand!
  10. In final ajungem in Kukes. Telul meu era sa vad acele 'cocoase' betonate pentru reducerea vitezei montate la intrarea in oras.Intr-una din ele, cu ceva timp in urma, Marcel a avut ghinionul sa-si sparga baia (de fapt blocul motor).Mai era si singur....Brrr!!! De aici, cap compas:Tirana. Avem parte de o autostrada cum rar (sau deloc) mi-a fost sa vad: Intram in Tirana.Caldura, aglomeratie, haos, balamuc acestea sunt cateva 'particularitati' ale acestei capitale... Reusim in final s-o traversam cu succes: Dupa o bine meritata pauza de hidratare plecam in directia Elbasan: In final ajungem in apropierea granitei cu Macedonia si ne cazam: Noaptea a venit o ploaie cum rar am mai intalnit, reusind in 10 minute sa bag in receptie motoarele Urmeaza Macedonia si Kosovo.Pe curand!
  11. Multumim mult, Ovidiu! La sfatul lui Marcel, am realizat una din cele mai reusite ture. Nu zic ca nu sunt frumoase si excursiile in gasca, dar aceasta a fost ceva aparte... He he!Ajungem si acolo... ZIUA 5: Kotor - Shkoder - Puka https://www.google.ro/maps/dir/Kotor,+Montenegro/42.4031236,18.7824623/Budva,+Montenegro/Shkod%C3%ABr,+Albania/Puka,+Albania/@42.2002189,18.7762309,9z/data=!4m32!4m31!1m5!1m1!1s0x134c33063d70c91b:0x7a73f15e212e9306!2m2!1d18.771234!2d42.424662!1m0!1m10!1m1!1s0x134dd495f3e43371:0x3b467f06bc9c3048!2m2!1d18.8425!2d42.288056!3m4!1m2!1d19.1743785!2d42.1817847!3s0x134ddfdcdde000dd:0x884874e8a6ad7091!1m5!1m1!1s0x134e005bf998212f:0x7c0d3fbd64d1804e!2m2!1d19.5032559!2d42.0692985!1m5!1m1!1s0x13521e3230f8f5ef:0x8ff711e0e2f149ca!2m2!1d19.9!2d42.05!3e0 Ne trezim dimineata si facem planul de bataie: -'Ionika, azi....Albania!' La care raspunsul ei: -'Florinakeee, fara coborare pe Lovcen, te rog, te rog, te rog! Nu-mi plac deloc acele de par in coborare, in special cele pe dreapta' I-am aratat traseul, spunandu-i ca doar urcam spre Lovcen, dupa care Cetinje-Budva si continuarea. - 'Sigur nu-l coboram, da?Atat iti spun, ca am s-o las pe Mandelutza acolo daca ma pui sa-l cobor, eu nu glumesc!' Batem 5-ul, incalecam, pornim motoarele si....la munca!!! Buuun. Incepem sa urcam Lovcenu'..... -'Liber, Florinakeee???' -'Liber, liber, tine-o turata, o sa fie ok!' -'Liber, Florinake???' -'Daca vine cineva, te anunt! Nu te mai stresa! Concentreaza-te, fa-ti trasa cum trebuie si va fi ok!' -'Ufff, ce bine ca nu coboram!' Ne oprim aproape de final sa facem niste poze : In timp ce eram la sedinta foto, auzim din departare sunete de motoare din ce in ce mai puternice. Sigur e o gasca de motociclisti imi zic, la care Ionika ma intreaba daca pe aici mai e un drum pentru autocare. Saraca fata, imi spun in gand, curbele astea au afectat-o rau. Bine ca nu am coborat, ca sigur ma intreba atunci daca pe aici aterizeaza avioane Privesc in jos si mai, mai sa cred eu ca pe aici aterizeaza avioane. Opt autocare, incolonate in sir indian urcau voiniceste spre noi.Astia-s nebuni, mi-am zis.Pe acele astea de par? Nu mai aveam timp sa plecam inaintea lor, reusesc doar sa mut motoarele din curba.Din opt, trei nu au reusit sa faca virajul dintr-o bucata, fiind nevoiti sa faca niste manevre pentru repozitionare. Ulterior am aflat ca turistii erau cei de pe vasul de croaziera ce tocmai acostase in golf si aveau in program vizitarea mausoleului Lovcen. In final ne hotaram s-o luam si noi din loc, cu gandul la pilotii aceia de pe autocare (caci nu puteam sa-i numesc soferi). Deodata aud un scartait de frane si o bufnitura. Ups! Sigur s-a lasat cu ceva urat. Pornesc rapid pe jos si reusesc sa ajung destul de repede la primul autocar. Atunci aflu ca intre anumite ore acel traseu este inchis, el fiind rezervat doar autocarelor: Ionica draga,avem trei variante: asteptam macaraua sau elicopterul sa scoata masina din drum; o lasi aici pe Mandeluta sa ti-o calareasca toti ciuciunghezii si pensionarii astia sau imi arati ca nu mai esti in 'grupa mica' Si uite asa, un blocaj neprevazut a facut-o pe Ionica mea sa 'bifeze' Lovcenul 'si pe coborare'. Alegem traseul pe langa mare, lasand in urma Budva, Sveti Stefan, Petrovac, directia fiind vama Sukobin: La Durmani ne oprim.Sedinta:mergem pe traseul clasic spre Bar-Sukobin sau viram stanga si modificam putin traseul? Citisem pe net ca este un drum vechi, semi-salbatic de vreo 50 km pe langa lacul Skadar. -' Ionica, te bagi???' -'Ma mai intrebi? Mai greu ca pe Lovcen nu cred ca o sa fie!' -'Bingooo!!!' Deci fratilor, cine ajunge pe acolo si prefera traseu pustiu, cu asfalt bunicel si peisaje super, bagati in sertar traseul de mai jos si nu veti regreta! https://www.google.ro/maps/dir/Virpazar,+Montenegro/Sukobin,+Ulcinj,+Montenegro/@42.1654159,19.2674642,10z/data=!4m19!4m18!1m10!1m1!1s0x134ddbfac39e046d:0x91bab10976a85000!2m2!1d19.089904!2d42.238938!3m4!1m2!1d19.2271793!2d42.1381251!3s0x134e0a8fb4e55067:0xe448f828b312a0d8!1m5!1m1!1s0x134e0f9e01995fad:0x552898af8d4023c1!2m2!1d19.36444!2d42.01306!3e0 Intram in Albania. Hotaram ca in primul oras mai civilizat (Shkoder) sa ne cazam. In principiu nu caut sa ma cazez in mijlocul oraselo mari.Aleg o cazare la periferie. Iesim din Shkoder si...padure, pustiu, iar padure, cate un indicator gaurit de gloante.GPS-ul amutise si el in aceasta tara.Harta mi-am propus sa iau dintr-o benzinarie, dar in conditiile actuale nu aveam sanse de asa ceva.Mai apare ici colo cate un Golf 2 sau Cobra obosita incarcate cu tuciurii care erau tot un zambet.Gata, m-am prins: zambetul nu era pentru mine, ci pentru Ionika.Sau pentru mine???Brrrr... Mi-am adus aminte de GPS-ul de rezerva cu niste harti mai noi. Imi creste putin moralul. Oprim sa ne hidratam, sa bem din termos o cafea. Surpriza....bine macar ca ne arata pozitia pe ecran: In final ne rasare in fata un indicator cu harta.Mi s-a luminat mintea si sufletul: Facusem din Shkoder cam 40 km, urmatorul oras era Puke.Daca nu-l gaseam in urmatorii 30 aveam de gand sa ne intoarcem. Ma ingrijora ca nu mai intalneam masini, ca se intuneca, lipsa semnalului la telefon,lipsa hartii, lipsa GPS-ului. -'Florinakee, am uitat sa-ti spun ca de vreo 10 km mi s-a aprins becul de la benzina, dar nu-i problema ca mai e!' Inghit in sec.Stia mai multe decat stiam eu??? Linistea din casti este intrerupta brusc de cantecul Ioanei.La naiba...fata asta canta si eu ma gandesc numai la prostii.He he he!!! In final, dupa 20 km a aparut si Puke. Gasim cazare in singurul hotel din acel oras: Atat in seara asta.Va urma! » Post actualizat in 22 Feb 2015 17:58 ZIUA 6: Puka - Kukes -Tirana - Elbasan - Lin https://www.google.ro/maps/dir/Puka,+Albania/Kolsh,+Albania/Kuk%C3%ABs,+Albania/Tirana,+Albania/Lin,+Albania/@41.5822071,19.562477,9z/data=!3m1!4b1!4m32!4m31!1m5!1m1!1s0x13521e3230f8f5ef:0x8ff711e0e2f149ca!2m2!1d19.9!2d42.05!1m5!1m1!1s0x1353d2bf5eee7d0d:0x9b4f3487fe805a2a!2m2!1d20.3413074!2d42.0764229!1m5!1m1!1s0x1353d1fc41be466b:0x9ad4fb9029a87ae9!2m2!1d20.416667!2d42.066667!1m5!1m1!1s0x1350310470fac5db:0x40092af10653720!2m2!1d19.8186982!2d41.3275459!1m5!1m1!1s0x1350e9423ac11d51:0xb184bce1a08f7e55!2m2!1d20.638611!2d41.066111!3e0 Am plecat dimineata in directia Kukes pe SH15.In Albania, drumurile principale sunt notate cu 'SH' si in felul acesta ti-e destul de usor sa-ti faci traseul. Ei bine, aici am avut parte de vreo 70 km pustii, doar prin munti. Incet, incet parca ne-a revenit moralul, mai ales ca reusisem sa ne procuram si o harta. Cred ca am depasit limita de poze....
  12. He he he, sa nu uitam ca inainte de 8 si 10 avem si 7 E obisnuit saracul... Mersi la fel, Ulita! Cand ne revedem, dau o bere! Sa nu crezi ca nu ti-am studiat tura inainte de plecare ... Cum le stii tu Vlad pe toate...!Ai dreptate, aceea a fost tura de deschidere de sezon cu toata gasca.Sincer, aproape c-o uitasem. Asta-i doar inceputul ... Sa va pun si o poza restanta cu Manastirea Ostrog: ZIUA 4: Trebinje - Dubrovnik -Kotor - Lovcen - Tivat - Kotor https://www.google.ro/maps/dir/Trebinje,+Bosnia+and+Herzegovina/Dubrovnik,+Croatia/Risan,+Montenegro/Lov%C4%87en,+Cetinje,+Montenegro/Tivat,+Montenegro/Kotor,+Montenegro/@42.4309355,18.6387829,11z/data=!4m43!4m42!1m5!1m1!1s0x134c692fcd572ba3:0x8b3402ed2a9e2b79!2m2!1d18.3502638!2d42.7081585!1m5!1m1!1s0x134b8ba20835e87d:0x400ad50862bd500!2m2!1d18.0944238!2d42.6506606!1m5!1m1!1s0x134c367dc91de967:0xb718383efb939bcb!2m2!1d18.6992159!2d42.5133346!1m10!1m1!1s0x134dcd3cacab90f5:0x883e102ae007cf4a!2m2!1d18.825833!2d42.400556!3m4!1m2!1d18.7302046!2d42.4633351!3s0x134c33f60f71a775:0xe688d0dc7dc8836d!1m5!1m1!1s0x134c317e3526e0c5:0x7564288d7b4865c5!2m2!1d18.7!2d42.43!1m5!1m1!1s0x134c33063d70c91b:0x7a73f15e212e9306!2m2!1d18.771234!2d42.424662!3e0 Ajungem la Dubrovnik si suntem hotarati ca de aceasta data sa vizitam cetatea.Toate bune si frumoase pana constatam ca nu are cine sa stea de planton la motoare. In gasca, imposibil sa nu fie cineva care sa se sacrifice.Deh, acum trebuie sa ne adaptam situatiei... Asezam echipamentul pe motoare, legam castile, ne luam banii si actele, ne uitam in stanga, dreapta, fata, spate sa surprindem vreo privire ciudata, punem husele si...ce-o fi, o fi Ne intoarcem la motoare, din fericire le gasim intacte, chiar si cu cheia uitata in contact, asa ca ne hotaram plecam in directia Kotor: Facem turul golfului pe partea 'continentala' dupa care ne cazam intr-un loc unde Ioana ar fi preferat sa-si care bagajele in brate, decat sa coboare acolo. Intr-un final si-a luat inima in dinti si a parcat cu succes: Cum am ajuns destul de repede la cazare, am hotarat sa facem o tura pana sus la Lovcen si sa ne intoarcem prin Tivat. De data asta Ioana a preferat sa vina pasagera: Am incercat si eu sa ma dezmortesc putin...Aaaa, daaa, stiu....genunchere de piele! Ale mele erau la Ioana! Pentru cei care nu stiu,in Muntenegru cel putin parcul Durmitor, defileul Tara, Moraca si urcarea din Kotor spre Lovcen nu trebuiesc ratate: La intoarcere vizitam cetatea: E he...Ionica draga, pana aici ti-a fost incalzirea, preludiul sa-i zicem, ca deh...suntem oameni mari. Din urmatoarea zi incepe aventura. N-o sa mai mearga cu texte gen 'sunt obosita,ma doare spatele...etc' Urmeaza Albania, Macedonia, Kosovo!
  13. V-am ramas dator cu traseele(sper sa le pot atasa): ZIUA 1 Brasov-Pod Tara: https://www.google.ro/maps/dir/%C4%90ur%C4%91evi%C4%87a+Tara+Bridge,+Pljevlja,+Montenegro/Bra%C8%99ov,+Bulevardul+G%C4%83rii+1A,+Bra%C8%99ov+500148/@43.5197309,19.6663639,7z/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x134d443026c027d5:0x6513dbff8f920c9d!2m2!1d19.295318!2d43.150393!1m5!1m1!1s0x40b35b8becf552b9:0x7750e9dccfaa0684!2m2!1d25.613589!2d45.661162 ZIUA 2 Pod Durdevica Tara - Durmitor Park - Zabljak: https://www.google.ro/maps/dir/%C4%90ur%C4%91evi%C4%87a+Tara+Bridge,+Montenegro/Pluzine,+Montenegro/42.9011943,18.9595624/%C5%BDabljak,+Montenegro/@43.0367294,18.7796216,10z/data=!3m1!4b1!4m21!4m20!1m5!1m1!1s0x134d443026c027d5:0x6513dbff8f920c9d!2m2!1d19.295318!2d43.150393!1m5!1m1!1s0x134d205e6e6b1149:0x63537247c90a8317!2m2!1d18.8410376!2d43.1541366!1m0!1m5!1m1!1s0x134d3933f3d5704f:0xb01f40bfcbb85495!2m2!1d19.1226018!2d43.1555152!3e0 ZIUA 3 Zabljak - Mojkovac - Podgorica - Niksic - Trebinje https://www.google.ro/maps/dir/%C5%BDabljak,+Montenegro/Mojkovac,+Montenegro/Podgorica,+Montenegro/Niksic,+Montenegro/Trebinje,+Bosnia+and+Herzegovina/@42.7485262,19.2380555,9z/data=!4m32!4m31!1m5!1m1!1s0x134d3933f3d5704f:0xb01f40bfcbb85495!2m2!1d19.1226018!2d43.1555152!1m5!1m1!1s0x13529fc7c822542f:0x7a74c9ad816b7ad9!2m2!1d19.58!2d42.96!1m5!1m1!1s0x134de8079606867d:0x6bf78a76ea588ae9!2m2!1d19.262892!2d42.441286!1m5!1m1!1s0x134da9ab6eec36c9:0x14c7a90f80738558!2m2!1d18.94!2d42.78!1m5!1m1!1s0x134c692fcd572ba3:0x8b3402ed2a9e2b79!2m2!1d18.3502638!2d42.7081585!3e0 Hotaram ca in urmatoarea zi sa ajungem la Dubrovnik. Traversam prin defileul Tara si apoi Moraca, ne oprim putin la locul accidentului de autocar, urcam pana la Manastirea Ostrog iar in final ne cazam la 60 km de Dubrovnik, in Bosnia, mai precis in Trebinje. Am ales aceasta varianta, cunoscand preturile croatilor. Canionul Tara: Loc accident autocar: Canionul Moraca: Manastirea Ostrog (ace de par...la greu) : Spre Bosnia (undeva dupa Niksic) : Va urma!
  14. Ce poate fi mai frumos, decat o excursie alaturi de persoana iubita la aniversarea a sase ani de la casatorie? A fost ceva superb, mai ales ca pentru Ioana era prima ei tura in afara tarii in calitate de 'pilot'. Ca sa castigam timp si oarecare siguranta, am preferat sa urcam motoarele pe remorca si sa incepem tura moto din Muntenegru. In total 9 zile din care doua cu masina(1800km), sapte de motocicleala (1900km).Tari vizitate:Serbia (masina), Muntenegru, Bosnia, Croatia, Albania, Macedonia, provincia Kosovo. Slovenia fiind mult la nord am lasat-o pentru alta data. In rolurile principale: -Ioana: undeva la 80000km ca pasagera si cam 5000 ca pilot -Mandela:F650GS/2006/cam 30000km la vremea aceea -Moby-Dick: R1200GS/2005/ cam 115000km atunci -Polake:VW Polo/175000km/51kw Am profitat de racoarea noptii, plecand la ora 23, in final ajungand sa ne cazam chiar langa podul de la Durdevica peste raul Tara. Ajungem pe la ora 16 dupa aproximativ 900 km si 17 ore de condus A doua zi sau mai bine spus prima zi de motocicleala am rezervat-o parcului Durmitor.Ceva de vis.Daca aveti ocazia sa ajungeti prin Muntenegru, sa nu-l ratati! Coborare spre Piva: Seara cazare la Zabljak si pregatirea traseului pentru a doua zi: Cam atat pentru astazi, va urma!
×
×
  • Creează nouă...