Sari la conținut

ALEX-Guzzista

Super Membru
  • Număr conținut

    2.081
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://nu am
  • Yahoo
    nu am
  • Skype
    nu am

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Moto Guzzi V7 Special 2023
  • Numar Moto
    B-xxx-GUZ
  • Club
    Celor cu 2 in V

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA,JAWA,IJ PLANETA,SUZUKI DR 650,SUZUKI TL 1000 R,Suzuki Intruder M800

Vizitatori Recenți Profil

10.150 citiri profil

ALEX-Guzzista's Achievements

  1. Eu nu am asa ceva dupa mine pe moto. Am priza de bricheta pe direct pt incarcat diverse. Care folositi baterie externa de ce nu luati una cu functia de pornit motorul la nevoie, nu cred ca diferenta de greutate ar fi prea mare si nici de pret??
  2. Corect, dar nu neapărat pentru că doar între motocicliști poți sesiza diferența de brand, eu am avut surpriza să mă întrebe cineva unde este făcuta Moto Guzzi că n a auzit de marca asta.
  3. Fiabilitatea se va vedea peste 10 ani, cateva zeci de mii de km/bucata vanduta, sute sau mii de utilizatori. Dacă vor fi multe modele la același tip si cilindree de motocicletă va apărea problema gasirii pieselor de schimb. Dacă nu se vor vinde foarte bine dealerii nu vor mai importa sau vor dispărea și atunci să vezi chinuială în procurarea pieselor de schimb. Este o loterie achiziția mașinilor si motocicletelor fabricate în China. Oricum deprecierea prețului la revânzare va fi maximă. O japoneză, nemțească sau alta Europeana mai ține la preț. Mă uitam și eu la un cruiser chinezesc... în afară de faptul că nu are nici un aspect mai costă și 9900 €,de alde Benda, LFC si alte marci exotice. Păi la 10.000 euro îți iei un big-cruiser japonez sau european cu maxim 20.000 de km si cuplu de tractor. Acum fiecare știe ce face cu banii lui.
  4. #Corect.Dar poti merge pe A-uri si batut de vant cu 130 sau mergi mai incet . #Era Macho cu scuterul,puteai fugi repede daca apareau probleme,nu erai de prezentat parintilor ei,cu BMW-ul deja plecai si cu fata si cu zestrea.
  5. Cand ai mult de mers ca sa ajungi undeva departe,sunt bune si autostrazile. Doar moto sa nu te zapaceasca de la vant,mai ales daca bate din fata sau din lateral.
  6. Asa o fi,nu e suparare. Eu nu fac “touring”doar ma plimb,nu imi bat capul cu termeni occidentali. Nu sunt nici pretentios,daca e drumul rau sau bate vantul merg mai incet. De aia merg pe moto sa ma bata vântul,soarele si ploaia. Sa cad rupt de oboseala seara. Nu stabilesc recorduri,nu ma grabeste nimeni,aia e plimbarea perfecta. Evit autostrazile cat se poate. Moto sa mearga ,asta conteaza. Cel mai mult cu Guzzi am facut 608 km Buc-TA-Buc. Roata de Mobra trebuia umflata la 3 atm,si bagata pudra de talc inauntru ca sa nu se lipeasca camera de anvelopa. Avansul era 1,5 mm inainte de PMS ..corect ?? Eu cu IJ-ul Topcase-ul spate era cutie de pastrat machiajele La Mobra nu am gasit coburi si topcase compatibile,dar aveam o valiza CFR,nu se vede in poza Mama mea si cu Tata la Sibiu pe Carpati 2,5 CP,2 viteze la mana. Tata,echipat full protection. Acu ma uit la Guzzi si nu gasesc platina,carburator nu are,pedala de pornire nu are…..trebuie doar plimbata. Adventurer 100%
  7. Sunt mulți astfel de indivizi care cumpără o motocicletă sau o mașină pentru faptul că colegul de birou are ceva asemanator,marketingul mărcii este foarte bine făcut și mai costă si ceva bani rezultând de aici valoarea proprietarului în fața amicilor săi. Touring de asfalt poți face cu orice are două roți și motor nu trebuie neapărat să poti merge peste 130 km/h sau 7-800 km/zi. Depinde de fiecare cat este de pretențios,câți bani are în buzunar si cat timp poate aloca pentru tura respectivă. Acum avem de unde alege,toți fabricanții vor să vîndă,iar noi ne încurcăm în cifre și opțiuni. E ora odată pe aici o poveste cu motociclista nemțoaică care făcea o tură cu un Royal Enfield de 350 cm³. Am admirat jucaria,o “baba”frumoasa,dotata ,la pret de scuter.
  8. Asa se intampla daca plodul nu isi cunoaste limitele.... Si al meu se prefacea ca vrea sa mi zgarie motoru..si intreba ce pățeste.. daca... Eu fiind Nicolae Ceausescu pt. el.... 🫣 Comunistele alea Rusesti mergeau daca erau puse la punct si exploatate cum trebuie. Dar Simsonul si altele Nemtesti mergeau mult mai bine…daca erau intretinute
  9. Mare adevar ai spus. Acu daca avem de unde alege,au inceput problemele. Prima mea Japoneza,tot dupa comuniste a fost un DR 650 RS,gume mixte Mitas,mergea si pe asfalt,am urcat cu ea si la Babele. Guzzi a mea este clasic touring ca are parbriz,valize si cardan. Merge si pe asfalt,merge si pe pietris….probat !
  10. Ieri am intrat eu in Lidl la Botosani si era la promotie ! Ma gandeam sa le iau pe toate ca sa fac bisnita aici pe forum.... pamflet L-as fi luat pt duba de munca dar am citit ca baga doar 5-6 Ah ,la cei 95 Ah cat are duba ,e mic.... Raman la Telwin-ul meu 150
  11. Eu cred ca Dl.Constantin a scanat traficul pe unde merge,nu ne-a vazut,si ne zice asa pe ocolite sa iesim la plimbare sa nu mai stam sa butonam la tastatura. Eu unul as face macar 20-30 km/zi daca as avea timp si posibilitate,dar prin natura meseriei nu prea sunt pe la Buc si cand sunt ,merg cu masina de la firma ca asta imi e meseria.
×
×
  • Creează nouă...