drg
Membru-
Număr conținut
26 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Permis moto din
2007
Informații profil
-
Alte autovehicule si vehicule
masina
drg's Achievements
Newbie (1/14)
-
Plata TVA motor SH
topic a răspuns lui drg în binoxul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Asa arata o cerere pt "certificatul" sufletului. Ciudata exprimarea pt data primei inmatriculari, dar asta e. De remarcat, se declara ce rulaj are vehiculul (are, in momentul in care se face cererea). -
Plata TVA motor SH
topic a răspuns lui drg în binoxul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
E adevarat ce spui. Asa se intampla. Nu mi.e clar, daca platesti tva (pt ca are sub 6000km), il poti recupera din tara de origine (IT in exemplul de mai sus)? Macar in teorie? Inca ceva - cand ceri "certigicatul" de tva de la anaf, declari cati km are in bord. Stie careva exact ce scrie in cererea/ declaratia aia? -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui drg în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Vreo 25k km; asta e scris in bord. Parghia din capatul de jos al cablului de ambreiaj pare montata corect. Am verificat ieri: cu cablul scos are exact cat scrie in manual - e o distanta acolo. Cel putin eu zic ca e corect cum e. -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui drg în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Multumesc Andrei. Exact asta ma gadeam sa incerc maine. Am citit pe forumuri ca e normal ca ambreiajul sa "traga" putin daca esti in viteza chiar si cu maneta apasata la maxim - daca ai mobra pe cricul central, roata se invarte usor; asta e din cauza ca ambreiajul e in ulei, iar placile sunt antrenate intre ele prin ulei; cineva spunea ca daca accelerezi (in viteza si cu maneta de ambreiajul apasata) se strica cuplarea asta prin ulei iar roata incetineste sau se opreste. Fenomenul ar fi mai vizibil cand uleiul e rece, si deci mai dens. Totusi, eu am problema cu iesitul din treapta intai cand uleiul e cald; cand e rece merge bine. O sa incerc maine cu acceleratul. -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui drg în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului). Ceva idei? -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui drg în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Cred ca original. Ca cel din poza ta. -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui drg în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut, Am un parbriz inalt de Dakar, 4 suruburi, culoare neagra, si as vrea sa-l schimb cu unul clar/transparent, tot de dakar. Exista vreun doritor? Merci. -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui drg în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Da, nu m-ar fi deranjat, insa nu au far. I-am intrebat. -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui drg în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Au poti sa le trimiti si mail. Daca intri la help, ai undeva "ask for quotation" sau ceva. Scrie acolo ce vrei, cu cat mai multe detalii, si or sa-ti raspunda. Un far de Dakar twin spark (2007) stiti pe unde pot sa gasesc? Multumesc.
