Jump to content

drg

Membru
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About drg

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    2007
  1. Asa arata o cerere pt "certificatul" sufletului. Ciudata exprimarea pt data primei inmatriculari, dar asta e. De remarcat, se declara ce rulaj are vehiculul (are, in momentul in care se face cererea).
  2. E adevarat ce spui. Asa se intampla. Nu mi.e clar, daca platesti tva (pt ca are sub 6000km), il poti recupera din tara de origine (IT in exemplul de mai sus)? Macar in teorie? Inca ceva - cand ceri "certigicatul" de tva de la anaf, declari cati km are in bord. Stie careva exact ce scrie in cererea/ declaratia aia?
  3. Vreo 25k km; asta e scris in bord. Parghia din capatul de jos al cablului de ambreiaj pare montata corect. Am verificat ieri: cu cablul scos are exact cat scrie in manual - e o distanta acolo. Cel putin eu zic ca e corect cum e.
  4. Multumesc Andrei. Exact asta ma gadeam sa incerc maine. Am citit pe forumuri ca e normal ca ambreiajul sa "traga" putin daca esti in viteza chiar si cu maneta apasata la maxim - daca ai mobra pe cricul central, roata se invarte usor; asta e din cauza ca ambreiajul e in ulei, iar placile sunt antrenate intre ele prin ulei; cineva spunea ca daca accelerezi (in viteza si cu maneta de ambreiajul apasata) se strica cuplarea asta prin ulei iar roata incetineste sau se opreste. Fenomenul ar fi mai vizibil cand uleiul e rece, si deci mai dens. Totusi, eu am problema cu iesitul din treapta intai cand uleiul e cald; cand e rece merge bine. O sa incerc maine cu acceleratul.
  5. Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului). Ceva idei?
  6. Salut, Am un parbriz inalt de Dakar, 4 suruburi, culoare neagra, si as vrea sa-l schimb cu unul clar/transparent, tot de dakar. Exista vreun doritor? Merci.
  7. Au poti sa le trimiti si mail. Daca intri la help, ai undeva "ask for quotation" sau ceva. Scrie acolo ce vrei, cu cat mai multe detalii, si or sa-ti raspunda. Un far de Dakar twin spark (2007) stiti pe unde pot sa gasesc? Multumesc.
  8. Am gasit si eu thread-ul asta, desi vad ca nu s-a mai scris de mult in el. Doua chestii as avea de comentat. 1. partea care tine de reactia pilotului, cea pusa in desen ca fiind 1 secunda, ar putea fi optimizata. De exemplu, aici, http://www.fmq.qc.ca/pdf/etudetempsfreinage_en.pdf, e un studiu care zice ca un timp mediu de reactie ar fi cam de 0.46 secunde cand nu tii mainile pe frane, si putin sub 0.4 secunde cand tii degetele pe frana fata si piciorul pe pedala. Asta ar insemna ca primele distante s-ar reduce cam la o treime, sa zice... intr-un caz fericit. 2. tot caut de o vreme distantele de franare pentru motociclete (si masini). Ideea e ca distantele din tabel sunt corecte, doar ca sunt date pentru asfalt uscat in care se franeaza optim sau cu abs. De exemplu, un f650gs cu abs franeaza de la 50km/h in aprox 12m, cum e in tabel. (asta am gasit in alt studiu). O alta obesrvatie ar mai fi ca distanta de franare este proportionala cu viteza la patrat (in fine, lucrul mecanic al frecarii = energia cinetica). Altfel zis, cu se observa si in tabel, intre 50 si 60km/h diferentele de distanta sunt foarte mari, aprox 6m. Cam atat. Vestea buna e ca, in principiu, reactionezi mai repede, deci opresti putin mai in scurt decat e in tabel. Pe de alta parte, eu sunt pentru viteze cat mai mici, macar in oras.
  9. A cazut careva cu armura pe el? Am vazut mai demult un topic in care un motociclist sarise peste o masina, avea armura si n-a patit mai nimic, desi impactul a fost destul de dur. Cazatura, insa, cu alunecare sau ceva.... in care motociclistul sa aiba doar armura nu cred ca am vazut. A patit cineva, si-mi poate spune ce se intampla cu armura? Fuge? Ramane pe mine? Multumesc. PS: am auzit si eu de purtatul armurii pe jub geaca. In orice caz, cred ca multi poarta macar protectia hard de coloana, cu brau.
  10. Si eu sunt curios cum e armura asta Bionic de la Alpinestar... Are careva? Fug protectiile de pe ea? Ca protectie, sincer cred ca e super ok, mai putin la frecare... Totusi, cand te tarai pe asfalt mergi pe coate, spate.... sper sa nu se topeasca plasa aia... si nici sa nu fuga cotierele. Multumesc.
  11. Salut. Vreau sa imi cumpar o armura. In cosecinta, am citit ce se scrie pe forum si am ajuns aleg intre Dainese si Alpinestar. Totusi, cutand o protectie level 2 pentru spate, la armurile dainese, am descoperit un articol despre firma Velocity Gear. S-ar parea ca firma este noua / sau putin cunoscuta... nu are prea multe review-uri, insa ce se scrie despre ea este de bine. Am inteles ca protectia spate de la Dainese este level 1, adica trec cam 15kN, iar cea de la Velocity gear este level 2, trecand cca 5kN. De altfel, chiar nu am gasit undeva specificat exact level-ul de protectie nici la Alpinestar nici la Dainese.... A auzit careva de Velocity Gear astia? Are careva echipament de la ei, eventual armura? Preturile lor sunt foarte bune, si am vazut ca trimit produse allover the world, deci si in Ro. Precizez ca pretul ma intereseaza mai putin, eu vreau ceva de calitate si cu nivel de protectie ridicat (level 2). Multumesc. PS: o sa pun si niste link-uri.
  12. drg

    Atv Prin Oras?

    Greseala mea, quad. Fac o comparatie intre quad si motor. Din cate am vazut au cam aceeasi latime, intre 800 cm si 1200cm, sa zicem.... (pentru quad-uri). In fine, unul cu latimea de 900cm este lat cat motorul, teoretic. Dar, ma pot baga printre masini cu el, la fel ca si cu motorul?
×
×
  • Create New...