-
Număr conținut
513 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://.
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Sibiu
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
Honda Shadow Aero 750
-
Numar Moto
Loading...
-
Club
Pribeag
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda Shadow VT 600, Honda Hornet 600, Honda VFR 800, Honda Shadow Aero 750
omunegru22's Achievements
Newbie (1/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
-
Recent Badges
-
Doar ce am revenit in tara. Mai exista vreun service moto cu servicii complete in Sibiu? Ma refer la profesionisti care stiu cu ce se mananca motocicletele si motociclismul si pe mana carora sa poti lasa utilajul fara sa ai cosmaruri noaptea.
-
Vanzare-Cumparare, Inscriere MOTO din AFARA UE
topic a răspuns lui omunegru22 în G. V.ul Legislatie, acte, vama
Foarte jmeker forumul asta in ultima vreme. Merci de ajutor. Rezolvat. -
omunegru22 și-a schimbat imaginea de profil
-
Totul despre - Import/inmatriculare moto din UK
topic a răspuns lui omunegru22 în Kitty XRxul MAREA BRITANIE
Stie cumva cineva care sunt formalitatile si costurile aproximative pentru repatrierea unei Honda Shadow Aero 750, an 2007, prin vama Oradea? Valoare declarata pe contractul de vanzare-cumparare (sunt al doilea proprietar) este $800 CAD. Multumesc -
Vanzare-Cumparare, Inscriere MOTO din AFARA UE
topic a răspuns lui omunegru22 în G. V.ul Legislatie, acte, vama
Salut, Vreau sa aduc o motocicleta din Canada. Puteti sa ma ajutati cu procesul de desfasurare si costurile actualizate pentru 2020? Multumesc -
Nu mai sunt in tara si nici nu mai am contractul de vanzare-cumparare De asta totul devine mai problematic. Multumesc pentru raspuns!
-
Salutare VFR-isti. Nu am mai activat de ceva vreme pe acest forum si ca atare incep prin a-mi cere scuze ca revin direct cu o rugaminte. Am fost in posesia acestei motociclete pana acum vreo 2 ani ( http://www.vanzare-motociclete-romania.ro/anunt-vanzare-motocicleta-honda-vfr-800-fi-interceptor-2762.html ) dupa care a trebuit sa o vand pentru ca paraseam tara. Am vandut-o unui domn din Targu Mures, pe nume Eugen Popa, care la randul lui se pare ca a vandut-o altcuiva. Ideea este ca nu mai am nr lui de telefon si mai cu seama al actualului proprietar pentru a putea intra in contact. As avea nevoie doar de datele principale de pe talon (serie, an, motor, etc) pentru a putea sa le transmit firmei de asigurari cu care am colaborat in Romania. Motivul este acela de a-mi elibera o scrisoare de recomandare pe baza politelor de asigurare din ultimii ani, care sa ma ajute aici in Canada sa obtin o cotatie mai buna la asigurarea auto. Fara acea scrisoare ar trebui sa platesc 440$ / luna, iar cu ea ar fi doar 230$. So....apelez la bunavointa voastra; poate proprietarul activeaza pe acest forum, poate cineva il cunoaste...M-ar ajuta foarte mult sa intru in posesia acelor date. Multumesc anticipat! Respect!
-
Ce misto arata cauciucul spate Profesionist!
- 814 răspunsuri
-
- autoutilitara
- daia
-
(și 10 alții)
Setat cu taguri:
-
Michelin Pilot Road 3. Am facut 5000 km cu ele in toate conditiile si sunt NOI. Superbe pe ploaie, rezistente pe autostrada, medii spre bune pe curbe, se incalzesc repede. Sunt foarte multumit de ele. Pacat ca trebuie sa vand mobra, ca ma mai duceau cel putin 10.000 km.
-
Acum am vazut de abia ce am scris ))))) Asa e, mea culpa. Era vorba de 2 persoane pe motocicleta. Depinde de producator, calitatea uleiului si stilul de mers. Motul 7100, de exemplu, duce pana la 9000. Si de preferat, indiferent de nr de kilomterii parcursi, daca sta cu uleiul peste iarna, schimbat in primavara ulei + filtru.
-
Sincer sa fiu, nu stiu. Eu am prezentat doar datele si conditiile in care am reusit sa obtin consumul asta. Si pt mine a fost neasteptat...
-
350 km cu un plin. Media pe care am scos-o anul trecut in concediu (4,500 km prin Europa) a fost de 4,9-5,1 L / 100 km. Da, stiu, de necrezut. Mers aproape constant cu 120 km/h in afara si 55-65 km/h in orase, 2 genti laterale (39kg ambele), tankbag si doi pasageri. Toate filtrele schimbate, rulmenti noi, cauciucuri noi cu presiunea potrivita, trepte corespunzatoare de viteza, fara ruperi de ritm. Asta e rezultatul P.S. : Am verificat inca o data listele de anul trecut cu informatiile stranse despre tura si am facut 2 mici corecturi la viteze si kg transportate.
-
Din pacate trebuie sa o vand... An fabricatie 1999 Optic: FOARTE BINE INTRETINUTA! Tinuta iarna in garaj si vara cu husa.Carenele laterale revopsite in 2012 pt mici defecte optice (zgarieturi, lac sarit de la pietre, urme de cizma, etc.). Polish + ceruire in martie 2013. Tehnic: Kit lant DID schimbat in august 2012, cauciucuri Michelin Pilot Road 3 90%, lichid de racire HEPU + lichid frana MOTUL + lichid ambreiaj MOTUL proaspat schimbate, ulei motor Motul 7100, placute frana TRW schimbate in august 2012, toate filtrele schimbate, baterie+bujii 2012, mansoane + capete ghidon Rizoma, priza alimentare GPS/telefon cu 2 intrari sub sa, cadru SW Motech cu Quick Lock + genti laterale Givi. Ofer GRATUIT: filtru ulei + filtru aer NOI, kit de reparatie pana. Motocicleta este pregatita de sezon! Pret 2350 euro, usor negociabil. Motocicleta poate fi vazuta in Sibiu, zilnic dupa ora 18.00 sau in weekend la orice ora. Pot oferi orice fel de poze, din orice unghi pe adresa oqdrapt@gmail.com. Orice informatii pe mail sau telefon 0728 204 848.
-
Into the World - Pe moto prin Africa si mai departe
topic a răspuns lui omunegru22 în mrwwwhiteul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Bine ati venit acasa! Multumim pentru tot! -
S-a indoit. Se vede cu ochiul liber ca s-a indoit. Si parca nu m-as apuca sa-l iau la ciocan la indreptat )
-
Salutare baieti. Intors din concediu, cu bune si cu rele. Am avut vreme si drumuri excelente 4000 de km prin toata Europa...pana am intrat in tara. 30 de km inainte de Caransebes: pata de ulei pe drum... Finalul il banuiti. Noroc ca aveam viteza mica si nu mi-am rupt creierii pe acolo. Bineinteles ca mi-a plecat spatele si am dat-o pe jos. Mare parte din socul impactului l-a preluat geanta laterala de pe stanga deci daunele sunt mai mult optice. Eu si sotia suntem ok, doar cateva vanatai superficiale si o mica entorsa. In rest ok. Problema e ca vreau sa ma apuc sa il repar ca ma doare sufletul cand il vad asa jupuit. Cel mai afectat a fost ghidonul, acel L care se prinde in jug pe care se monteaza mansonul. Sigur stiti despre ce vorbesc. Pe net l-am gasit ca si "handlebar". S-a indoit de la cazatura si nu mai vireaza cum trebuie. In rest mai trebuie schimbat capatul de ghidon si maneta de ambreiaj si bineinteles vopsita carena laterala stanga. Semnalizarea stanga s-a desprins de la locul ei si s-a zgariat putin sticla, dar functioneaza perfect. Cam astea au fost pagubele; eu zic ca sunt minore. Aveti idee daca dezmembreaza cineva VFR-uri din 98 ca sa pot cumpara acel handlebar. Parca nu as da 100 de euro pe el nou. In rest as vrea sa schimb si semnalizarea stanga. Asta e...se mai intampla Numai bine! Cat pana mea ai dat pe ea? Arata bestial! Sa o stapanesti sanatos si sa faci muuuulti km cu ea