-
Posts
68 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Yahoo
t_max80
Profile Information
-
Location
Constanta
-
Carnet moto din
2000
-
Numar Moto
CJ-80-NBK
-
Club
Seawolves
Naboki's Achievements
Newbie (1/14)
-
Nu am, dar am visat la unul. Indistructibil, merge pana te plictisesti si comod al naibii. Motor de politie, cu care se fac sute de km in fiecare zi (in Anglia au trecut de pe BMW pe Pan-uri). Daca poti sa iti iei si unu nou, sa-l stapanesti fericit ca o sa iti aduca numai bucurii. Marius
-
Salutare! Eu eram! Mihai tu esti? ..nu neam mai auzit.. (Marius cu TDM-u ) ...si acuma suntem deja 3 in garaj..
-
Wow! Crunt! Nedrept! Bunul Dumnezeu sa ii odihneasca in pace! Condoleante familiilor si prietenilor! Asa ceva nu merita nimeni! Cat despre robotul de la volan.... Daca i-a vazut, merita sa arda in iad... Oricum, principalul vinovat in toata povestea asta e PULITIA ROMANA. Daca ei isi faceau treaba, nu se intampla nimic. Trebuiau sa fie acolo din timp, sa ii vada pe astia de la santier ce fac si sa puna lucrurile in ordine - adica semnalizat cand iese bascula si rotile spalate. Firma de constructii - aia fac ce li se permite. POLITIA ii are pe constiinta pe saracii copii... nu ca ar avea vro constiinta... Violenta.. "Cine ridica sabia, de sabie va muri" - nu am zis-o eu, a zis-o altu muult mai destept ca mine. E greu sa ma decid cine a ridicat primul sabia - ala de vrea sa ma omoare nevinovat sau eu ca i-am trecut o manusha prin moaka. Era sa o patesc si eu, acu cateva saptamani... Nu l-am oprit, am zis doar multumesc lui Dumnezeu ca mi-a mai dat zile si data viitoare o sa fiu mai atent. Data viitoare nu stiu ce o sa fac.. o sa fac ce ma indeamna Dumnezeu... dar ma rog sa nu mai am niciodata ocazia... Inca o data, odihna linistita celor doi copii!
-
Am citit tot thread-ul.. mi se ridica parul pe mine.. Sper sa iti revii complet cat mai curand si sper sa ii areti lu' domnu avocat ca nu e chiar tzara lu' tac'su... si.. baieti si fete... am un sfat.. daca vreti sa va oferiti suportul pentru actiuni de o legalitate mai dubioasa, faceti-o pe PM, nu pe public. Orice vorba poate fi intoarsa impotriva lui Adi, mai ales daca exista si relatiile potrivite. El trebuie sa fie curat ca lacrima, si asta inseamna inclusiv chestiile astea. ...si... amenintarile oricum sunt o chestie de cacao.. doar actiunea conteaza. Inca o data, multa sanatate, Adi, si sa iti ajute bunul Dumnezeu sa inchei cu bine povestea asta. Marius
-
maine plec la Galatzi si stau vro 2 zile. Poti sa ma suni joi dupamiaza poate aranjam ceva... sau de atunci incolo, ca o sa stau prin zona o vreme.
-
Azi intre 5 si 8 seara. Da-mi un telefon si vorbim. Daca nu raspund la ala de mai sus, 0742-060011. La unul cel putin raspund sigur.
-
up Chiar nimeni nu sta aproape de centru?!
-
Salutare! Am gasit un garaj de inchiriat in spatele bloculuiu meu (vis-a-vis de Colonadelor). E de beton, cu usa metalica. Incap foarte lejer doua motoare. Nu am vorbit inca cu proprietara de impartit, dar nu cred ca va fi o problema. 60 de lei pe luna de caciula (sper sa nu creasca pretu daca zic ca o sa fim 2) Daca sunteti interesati, vorbim saptamana viitoare - eu acum plec catre Turda si stau cateva zile. Contact pe forum sau la tel. 0745-509654 Marius
-
Salutare! Poate ca e destul de tarziu, dar uite ce stiu eu: uleiul e de un singur fel, si e acelasi pentru motor si pentru transmisie. Busonul de ulei e unul singur prin care pui 4 litri de ulei pentru toata hardughia. Cand schimbi uleiul, scoate surubul de drenaj si scoate si filtrul de ulei, si ai grija sa se scurga 4 litri. Dupaia, le pui la loc si torni uleiul proaspat, care la un moment dat nu o sa mai incapa. In momentul asta dai un demaraj scurt de tot la motor - 2-3 sec., cat sa se invarta si sa se aseze uleiul, apoi completezi pana la 4 litri. Ai grija, pe cat posibil, uleiul sa iti fie aproape de maxim, cica pentru motoarele astea e mai bine. Eu acum am Mobil 1 sintetic, 10W40 si peste vro 2000 de km cred ca o sal schimb tot cu de-asta. Sper ca ti-am fost de ajutor. Asfalt uscat! Marius
-
Salut gashka! Sunt proaspatul posesor al unui TDM 850 din '93. (ala frumos, de era anunt de vanzare pe forum acu cateva zile - e la mine acuma ) Daca nu ati vazut romani fericiti, haideti pe la mine! Abia astept sa o incalec calumea! ca asa repede a decurs totul ca nici casca nu am avut vreme sami cumpar (vine weekendu asta un N102 ) Va tin la curent cu impresiile mele.. dar sunt convins ca ma voi indragosti de ea. apropos! Daca aveti careva manual complet de intretinere si service, l-as aprecia enorm. Pentru 3VD desigur. Salutari si va astept la mare la o BRRC!
-
Linku asta chiar merge. E un post de forum cu o groaza de linkuri la manuale. [link]http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567[/link]
-
Sa ii odihneasca Domnul in pace!
-
Mai am o intrebare: este vreunul care a mers si cu VFR modelul 95-97 (cel cu 2 faruri) si cu cel mai vechi? vad diferente estetice intre ele, dar mai ales saua este diferita. Ma interesa sa stiu care e mai confortabila - cea veche sau cea noua? Daca ar fi sa recomandati o generatie de VFR 750, care ar fi cea mai buna? (am gasit si 94-97 si 90-94) Multumesc baieti! Stiu ca va bat la cap, dar chiar sunt interesat de motocicleta asta..