Jump to content

Alident

Membru
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

About Alident

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1993 - G
  • Motocicleta
    Honda Transalp
  • Numar Moto
    46-B-781
  • Club
    BlackHelmets RC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra super 1994Mobra Hoinar 1995IJ 350 - 1996Simson Sport - 1998 - prezentHonda Nx 650 DominaHonda xl600v TransalpHonda transalp 650Honda CB 500STot Honda ,CBRKymco People 250, Scarabeo500GT, VTX1300retro, din nou Transalp

Recent Profile Visitors

209 profile views
  1. Este bine, fara fracturi, doar socul initial si ceva contuzii. Din fericire nu a fost grav. Am vazut cum s-a intamplat, o desteapta cu ford fusion nu a cedat trecerea, si tot ea cu gura mare, ca a avut viteza mobra
  2. Tu ce crezi ca imi arde de teorii dupa 24 de ani de A ? Incearca un maxiscuter cu roti de 16 si o sa vezi diferenta de ciclistica. Poti tine spatele daca derapeaza,, mai putin ca la moto dar il tii. pe cand cu o barca esti pe jos inainte sa-ti dai seama ce se intampla, Am patit-o acum ceva ani ,
  3. Dumnezeu sa-l odihneasca ! Nu va mai luati maxiscutere cu roti mici, NU sunt pentru drumurile noastre. Orice sina de tramvai sau denivelare, sleau sau groapa va arunca de pe ele. Degeaba sunt comode si se sta ca in fotoliu.Roata de 13-14 combinata cu cateva zeci de cai e moarte sigura.;(
  4. Ce nu inteleg; totdeauna in weekend se formeaza coloana de masini in centrul Branului - unii vor la castel , altii merg inainte spre Rucar, altii opresc la trecerile de pietoni - e o nebunie de nedescris. Si totdeauna am depasit frumos coloana - daca era in stationare si se vedea o fereastra pentru repliere. Orice ar fi facut bikerul, sa nu cedeze trecerea pietonilor sau sa depaseasca coloana in mers - sunt numai contraventii care nu justifica o actiune disproportionata a militienilor..
  5. @ speedy.k - ai vazut tu curba fara apex ? nu ma pasioneaza pilotajul de moto gp, dar daca mergi pe curbe trebuie totusi sa le anticipezi, sa iesi din ele cu minim de risc, indiferent de ce se apropie pe contrasens.
  6. Odihneasca-se in pace. Nu are nici o relevanta de cand avea permis,cati km avea in sa, de cand avea mobra. indiferent de km parcursi sau de vechimea permisului exista- la intervale destul de regulate pentru fiecare din noi - cate un moment cand apare inevitabilul. Nimeni nu poate fi 100% pregatit la orice in fiecare moment, de fapt. e suficienta relaxarea o zecime de secunda in curba si gata. Virajele si mersul pe serpentine se fac intai cu creierul, acolo trebuie sa fie trasa bine intiparita; dupa aceea se franeaza usor si se inclina.
  7. Casa de piatra !!! Frumos GT - ul, sa-l stapaniti fara incidente ! credeam ca al meu e singurul
  8. Cu hamacul o sa-ti fie cam frig, la cort e mai ok
  9. Eu am patit-o, , am 23 de ani de categ.A si merg in fiecare zi cu mobra. Cateodata intervine inevitabilul, fiti pregatiti mereu pt asta !!! Orice este posibil, mai ales in orasul asta. Boul a venit din scurt, cu viteza, perpendicular pe axul drumului, cu intentia de a intoarce peste linia dubla continua si nu se putea evita;.tot ce am putut face a fost sa sar peste masina. asfalt uscat !!!
  10. Va salut ! luati in calcul si anii cu cat.G ? Sau numai de A curat ?
  11. Vineri dupa-amiaza am fost primiti ok, cu cate un pahar de rom. Campingul ok, mai putin toaletele. Era un magazin cu tigari, apa etc chiar la intrare, sau in campingul alaturat - 2 magazine.+ impinge tava cu mancare buna. Singura problema a fost cu fisele valorice (albe si verzi) - erau cam mici si se pierd usor de la un timp. De departe cea mai frumoasa intrunire din tara.
  12. Salut, protectiile termice de pe galeria de evacuare la un transalp 650- 2002 ?
  13. Salut, protectia de pe galeria cilindrului din spate (prinsa in 2 suruburi pe galerie) la un transalp rd11 2002 ? + protectia orizontala de sub scarita dreapta ?
  14. Kymco e taiwanez, singurul lucru care lasa de dorit la el sunt plasticele. Are insa un mare avantaj: piese ieftine fata de H,Y,S,K, Aprilia,etc. Chiar transmisia e aceeasi de la V3 si V5 (Asa e d-le Proxi ?)Pentru mine maxiscuterul a fost o revelatie dupa 20 de ani de motociclit.
  15. Kymco people 250 - am si eu unul pe langa casa. Sotul tau fiind obisnuit cu enduroaica, ii trebuie un scuter cu roti mari. (de 16). In plus arata si bine , fiind pe langa scarabeo singurul retro-maxiscuter. Scarabeo n-are loc sub sa - acolo e rezervorul, pe cand in chinezaria asta pun orice sub sa, sa nu mai spun ca are lumina si priza pentru telefon in "portbagaj".
×
×
  • Create New...