Sari la conținut

Alident

Membru
  • Număr conținut

    226
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1993 - G
  • Motocicleta
    Honda Transalp
  • Numar Moto
    46-B-781
  • Club
    BlackHelmets RC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra super 1994Mobra Hoinar 1995IJ 350 - 1996Simson Sport - 1998 - prezentHonda Nx 650 DominaHonda xl600v TransalpHonda transalp 650Honda CB 500STot Honda ,CBRKymco People 250, Scarabeo500GT, VTX1300retro, din nou Transalp

Vizitatori Recenți Profil

653 citiri profil

Alident's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Este bine, fara fracturi, doar socul initial si ceva contuzii. Din fericire nu a fost grav. Am vazut cum s-a intamplat, o desteapta cu ford fusion nu a cedat trecerea, si tot ea cu gura mare, ca a avut viteza mobra
  2. Tu ce crezi ca imi arde de teorii dupa 24 de ani de A ? Incearca un maxiscuter cu roti de 16 si o sa vezi diferenta de ciclistica. Poti tine spatele daca derapeaza,, mai putin ca la moto dar il tii. pe cand cu o barca esti pe jos inainte sa-ti dai seama ce se intampla, Am patit-o acum ceva ani ,
  3. Dumnezeu sa-l odihneasca ! Nu va mai luati maxiscutere cu roti mici, NU sunt pentru drumurile noastre. Orice sina de tramvai sau denivelare, sleau sau groapa va arunca de pe ele. Degeaba sunt comode si se sta ca in fotoliu.Roata de 13-14 combinata cu cateva zeci de cai e moarte sigura.;(
  4. Ce nu inteleg; totdeauna in weekend se formeaza coloana de masini in centrul Branului - unii vor la castel , altii merg inainte spre Rucar, altii opresc la trecerile de pietoni - e o nebunie de nedescris. Si totdeauna am depasit frumos coloana - daca era in stationare si se vedea o fereastra pentru repliere. Orice ar fi facut bikerul, sa nu cedeze trecerea pietonilor sau sa depaseasca coloana in mers - sunt numai contraventii care nu justifica o actiune disproportionata a militienilor..
  5. @ speedy.k - ai vazut tu curba fara apex ? nu ma pasioneaza pilotajul de moto gp, dar daca mergi pe curbe trebuie totusi sa le anticipezi, sa iesi din ele cu minim de risc, indiferent de ce se apropie pe contrasens.
  6. Odihneasca-se in pace. Nu are nici o relevanta de cand avea permis,cati km avea in sa, de cand avea mobra. indiferent de km parcursi sau de vechimea permisului exista- la intervale destul de regulate pentru fiecare din noi - cate un moment cand apare inevitabilul. Nimeni nu poate fi 100% pregatit la orice in fiecare moment, de fapt. e suficienta relaxarea o zecime de secunda in curba si gata. Virajele si mersul pe serpentine se fac intai cu creierul, acolo trebuie sa fie trasa bine intiparita; dupa aceea se franeaza usor si se inclina.
  7. Casa de piatra !!! Frumos GT - ul, sa-l stapaniti fara incidente ! credeam ca al meu e singurul
  8. Cu hamacul o sa-ti fie cam frig, la cort e mai ok
  9. Eu am patit-o, , am 23 de ani de categ.A si merg in fiecare zi cu mobra. Cateodata intervine inevitabilul, fiti pregatiti mereu pt asta !!! Orice este posibil, mai ales in orasul asta. Boul a venit din scurt, cu viteza, perpendicular pe axul drumului, cu intentia de a intoarce peste linia dubla continua si nu se putea evita;.tot ce am putut face a fost sa sar peste masina. asfalt uscat !!!
  10. Vineri dupa-amiaza am fost primiti ok, cu cate un pahar de rom. Campingul ok, mai putin toaletele. Era un magazin cu tigari, apa etc chiar la intrare, sau in campingul alaturat - 2 magazine.+ impinge tava cu mancare buna. Singura problema a fost cu fisele valorice (albe si verzi) - erau cam mici si se pierd usor de la un timp. De departe cea mai frumoasa intrunire din tara.
  11. Multa sanatate accidentatului !! Mai lasati ciorapii si pantofii si tineti ochii pe rotile din fata ale masinilor din coloana, daca tot o depasiti, si 2 degete de la dreapta pe frana.
  12. Eu numai in masina circul linistit, pe mobra intra in functiune un sistem de autoprotectie.(asta de vreo 5 ani, cand am cazut rau pe coclauri). Vad ca pana acum are efect..
  13. Era sa o patesc la fel anul trecut cu un mos, dar reflexul si-a spus cuvantul si am scapat. Cumpara-ti neaparat niste flexoare, fa exercitii cu mana dreapta, ca sa poti merge permanent cu 2 degete pe maneta si sa actionezi si acceleratia.
  14. Salut, de un scuter de 125 te plictisesti repede, ia-ti unul de 250 . Si eu mi-am vandut mobra si merg zi de zi cu un Kymco People 250 . Se conduce exact ca motocicleta, pot sa-l inclin fara frica in curbe si n-am probleme cu denivelarile din asfalt -are roti de 16. De fapt asta a fost o conditie esentiala cand l-am cumparat, impreuna cu cilindreea de minim 250(mai mic e frustrant) Cauta un kymco, piesele sunt ieftine si e ff fiabil.
  15. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !! (1-2 ani cel mult, apoi apar frustrarile in trafic si sigur treci la ceva mai mare) In sfarsit cineva cu capul pe umeri, asa se incepe motociclismul!!!!!!!!
×
×
  • Creează nouă...