-
Număr conținut
254 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
r74ec
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
Yamaha FZ6
-
Numar Moto
B-158-MIB
Informații profil
-
Motociclete detinute
CBR F3, Suzuki Marauder , Hayabusa 2007 , Yamaha FZ6
Vizitatori Recenți Profil
1.228 citiri profil
LifeOwner's Achievements
Rookie (2/14)
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
La biserica se crede , in rest sunt studii care demonstreaza
-
Cred ca va contraziceti degeaba, am publicat sursa articolului si baietii aia au facut fix acest test . Au masurat distanta de franare cu motorul cuplat si cu motorul decuplat . Diferenta a fost ca , cu motorul decuplat au oprit mobra cu 3m mai repede. Cuncluzia evidenta, e bine sa decuplati motorul la franare apasand ambreiajul ! Restul sunt discutii inutile
-
Eu nu am ....daca n-ai ABS ce faci ? 90% din motoarele de pe strada nu au ABS
-
Clar ca frana de motor ajuta si e folosita permanent mai ales in curbe da' vorbeam de franarea de urgentia , panica etc . Acolo unde vrei sa opresit in 5m cum a fost cazul de unde a pornit procesul etapei
-
Am trimis si link-ul articolului si site-ul unde a fost publicat. Tu poti sa contrazici orice si pe oricine, nu inseamna ca ai si dreptate . Frana de motor nu ajuta la franarea de urgenta, in plus, inertia de rotatie a motorului termic determina marirea distantei de franare. Este logic pt ca , in loc sa opresti doar mobra din franare, trebuie sa opresti si rotatia motorului . Pt a evita asta, cel mai bine e sa-l decuplezi apasand ambreiaju. In fine, asta e doar teorie... trebuie multa practica la franare si mai ales cumpatare ca sa n-o culci.
-
Si fundu si coada daca are un FJR la spate :-))))))
-
Hai ca s-a lamurit toata lumea de tine. Nu mai aberea, habar nu ai despre ce vorbesti. Ia si citeste poate pricepi ceva : https://pro-bike.ro/forums/topic/137621-totul-despre-frânarea-de-urgenţă/ Si nu mai dasfaturi cand habar nu ai despre ce vorbesti,
-
Frate, ma enerveaza astia care se dau destepti si habar nu au despre ce vorbesc. Uite citat din articol despre franarea de urgenta: https://pro-bike.ro/forums/topic/137621-totul-despre-frânarea-de-urgenţă/ Deci ma frustreaza maxim ca asemena specimene ne tin noua prelegeri. Eu nu am facut cursuri dar am reactionat din instinctul capatat in 300K km , si acum citind "cursurile" vad ca exact cu mi-a dictat mie neuronu panicat se recomanda si la "cursuri"
-
Mi-am cerut scuze intr-un post mai sus ,desi tu ai avut intentia vadita sa jignesti, nu am chef de un flame cu tine sau altii pe forum asa ca nu dezvolt subiectul... Generatiile astea tinere sunt tot mai retardate si se cred safe ca au urmat un curs sau au vazut nushce documentar pe YT . Cursurile astea.... sunt tinute de baieti destepti care stiu sa profite de slabiciunea unor popandai plangaciosi care au impresia ca diploma aia de cursant o sa-i pazeasca in situatii limita sau cand li se pune cutitul la gat. In viata reala "diploma nu canta" (BD) Cande e panica mare ce faci ? franezi .. apesi ambreiaju , barezi mana cu cutzitu .. ce plm zicea la cursu ala !? :-))) Prostii aia care stau bine pe motoare au multa experienta si multi km nu posturi pe forum , ala e secretu' . Daca tot dai banii pe cursuri si ne tii prelegeri, poate ne lumnezi si pe noi cu argumente ce lege a franarii am incalcat tragand ambreiaju la franare, asa cum fac 99,9% din noi. Ride safe pe partea stanga !
-
Eu am continuat, au inceput altii . Nu vreau flame, scuze MrD ! Nu imi place tonul de predicator si nu "ma cac pe mine" . Cursurile alea sunt ZERO barat , in caz ca nu ai aflat pana acum.... te invata ce ar trebui sa faci TEORETIC ! Skil-ul il dobandesti din practica. Cine dracu sta sa se gandeasca in fractiuni de secunda ...hmmm ce fac acum ? Franez ? Ma asigur ? O culc ? Blochez spatele etc .... Reactionezi si atat ... cu cat ai mai multa experienta cu atat vei reactiona mai bine . Viraj cu spatele derapand in drifting....stii si tu d'astea ca invatati la cursuri . Intrebarea e ... apasa sau nu ambreiaju !?
-
Gata frate cu ABS si cursuri esti Dn-zeusi iti permiti sa tii predici . 90% nu au ABS si cursuri insa au ceva mai de pret ... experienta si modestie . lasa-neee .. lasa-neeee "faci filtering insa te caci pe tine" Ma cac pe tine
-
Suntem oameni si nimeni nu e perfect , toti gresim , putini recunoastem si foarte putini suntem autoironici sau avem puterea sa radem de prostiile noastre ( daca apucam ) Nu e un act de bravura ca am postat, vineri am fost si io prost si am zis sa "ne mai radem". Io rad cand le vad fetzele alora din masini :-))))))) desi omu cu opelul e un super domn iar cu cei cu duba nu am avut treaba. da' tot ma pufneste rasu. Nu imi plac atitudinile gen ... domne ... io.... sunt ultra motociclist .. ultra precaut si tu esti un prost care nici nu stie sa franeze sau ai nevoie de control la cap .... Ca sa inlatur suspiciunile.. timp de 14 ani am mers in fiecare an din martie pana in nov exclusiv cu moto. Am in jur de 300K Km pe 2 roti facuti cu 5 motoare diferite Marauder 250 , CBR F3, Ninja 1000 , Hayabusa , Fazer 600, Credeti-ma toti ati fost prosti si poate mai prosti la un moment dat , da' nu ar recunoaste unu... bolnavi de ipocrizie.
-
Fazerul nu are ABS , dar daca esti dibaci opresit mai bine fara. Problema e la panica,pe nisisp sau pe ud , sa stii sa te controlezi si sa nu blochezi fatza ca te imprastii garantat sau un stoppie si iti iei motoru pe cocoasa. Adica ca e gresit aici ?! Spatele rupe primul pt ca nu are greutate pe el ...
-
De obicei nu sunt asa dar merg mai tare,nu in card cu masinile. Vorba unui coleg mai sus, simt ca ma tine atent si conectat. Plus ca ma grabeam la birou si eram deja in intarziere . Ca de obicei e o conjunctura ... nu un singur motiv cand se intampla o belea. Ah, si revazand filmarea mi-am amintit ca am vrut sa fug pe banda1 dar acolo era un minicooper care a accelerat odata cu mine.