Sari la conținut

l.u.v

Admin
  • Număr conținut

    12.994
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    vicluigi@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GTR paișpesute

Vizitatori Recenți Profil

19.126 citiri profil

l.u.v's Achievements

  1. Pâine și circ. Mai ales că a și scris omul că dorește discuții telefonic.
  2. Ce trece vremea!! Ne luăm cu treburi, anii trec și ne vine rândul fiecăruia. Important este să fim buni, să iubim și să savurăm fiecare minut care ne este dat.
  3. Am lăsat un review pe aici despre SRL 2, nu cred că e mare diferență față de 3. Princioalul inconvenient e bateria care ține vreo 8 ore. La Cardo cel puțin 15, 16 ore. Plus comenzile mici, cu mănuși de iarnă nu le nimerești. Ia-ți Cardo, chiar dacă nu este integrat în cască.
  4. l.u.v

    Caut mestesugari

    Craiova? Pot vorbi cu Cosmin, dacă ești interesat.
  5. l.u.v

    scutere SYM

    Exact! Doar că factura se încarcă și cu testarea pe stand, și de aia mulți o fac pe șestache.
  6. Nu a fost ceață în RO și BG la dus ? Cum te descurcai cu GS ul pe gheață? Chiar sunt curios, cu GTR cred că nu reușeam și o scăpam.
  7. Doar pe sub greacă cu plasă, altfel formează un microclimat umed și face mai rău.
  8. Recomand și eu, am una de la Revit. Nu ține câteva ore, dar nici nu ai nevoie, benzinării să o uzi ai la tot pasul.
  9. Nu ai treaba, atâta timp cât toba finală rămâne cea originală. Poate dacă ai fi avut catalizator și ai fi pus țevi goale. Dar despre ce producător este vorba? Pune un link.
  10. Cu plăcere! Merită cu prisosință investiția în resoftare, mai ales dacă ai și evacuare aftermarket.
  11. Salut! Da, de acolo provin problemele și mersul neregulat. Sună-l pe Geo din partea lui Luigi. O să ai o cu totul altă motoretă după resoftare.
  12. Colegul nostru are dreptate, este foarte adevărat și cu gresarea pârghiilor. O fac și eu regulat, și se simte. Am montat acum ceva timp la pedală, inclusiv un kit format din rulmenți mici și distanțiere. Pedala este fixă, nu își mai creează joc, fără uzuri. Schimbarea vitezelor e o joacă, pedala alunecă și iese din viteză extrem de ușor. https://murphskits.com/kawasaki/c14-concours-14-gtr1400/beraringed-up-shifter
×
×
  • Creează nouă...