Jump to content

Kosh

Super Membru
  • Content Count

    3,933
  • Joined

  • Last visited

About Kosh

  • Rank
    Programatorii motociclisti

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.youtube.com/hayabusaTravels/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Hayabusa
  • Numar Moto
    B-06-SII
  • Club
    127.0.0.1

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ZX6-R Ninja
  • Interests
    cât mai puțin internet

Recent Profile Visitors

6,082 profile views
  1. În Ianuarie am fost personal și mi-am comandat un echipament textil de la Alphahead. Am fost măsurat acolo și am plasat comanda. Deasemenea, am profitat de ocazie și am luat un mic interviu proprietarului. Vorbim despre un echipament textil cu trei layere (geacă, protecție termică și protecție ploaie), cu Level 2 protectors inclus, material certificat AAA la impact și AA + CE la abraziune. Executat pe mărimea mea. Am prins și "promoția de iarnă", plătind astfel doar 1600 RON pe echipament. Iată prima impresie asupra echipamentului și interviul cu administratorul Alphahead:
  2. Din cate-mi amintesc, CEO-ul "Suzuki Moto" a fost schimbat in 2002, dupa ce, "inventatorul" conceptului de motocicleta Hayabusa s-a retras. Un fel de Steve Jobs...
  3. Vorbesc cativa pe youtube cum ca, noua Busa este extrem de usor de dus la extreme pentru drag avand in vedere ca softul ar permite un nivel de tunning mai agresiv. Se pare ca sunt multe modificari la motor, adica schimbari in bine, conform celor care se ocupa cu drag racing si au studiat layout-ul motorului nou, cei drept, momentan doar din pozele puse la dispozitie de catre Suzuki. Noile norme de poluare ne-au dat aceasta noua Hayabusa si, desi poate se putea face mai mult, este bine c-o avem si pe asta. Cine stie, poate pe viitor vom avea si-o versiune Extreme.
  4. Capitane, dac-ar fi s-o luam asa... ar fi suficienta si-o trotineta electrica. Multi au facut turul Europei pe un scuter. Unu' face turul lumii cu o Honda C90. Cand a trebuit sa traverseze Darién Gap, pur si simplu a demontat "motocicleta" si-a pus-o intr-o geanta de voiaj ca sa evite costul de 1000+ dolari, cat i se cerea ptr a transporta o motocicleta pe acolo.
  5. Perfect atunci. Inseamna ca peste doi ani este posibil sa le vedem pe la 12- 15.000 "necazut, nelovit, tinut doar in garaj".
  6. Se va adauga TVA-ul, probabil si "profitul" dealer-ului. Sunt foarte curios ce succes va avea. Cu siguranta se va vinde bine, cred eu. Volumul de electronica prezent vor face pe multi sa fie increzatori.
  7. Corect! A ramas doar nostalgia, in mare parte datorita noilor norme de poluare, dar si din considerente financiare. Si totusi, va fi cumparat in draci, cei drept, poate nu la noi. Pentru ca e Hayabusa. Intr-o alta ordine de idei, nu stiu cat timp "vom mai fi lasati" sa ne plimbam cu motociclete non-euro sau sub standardele "noi" de poluare.
  8. Mda... dezamagire, din cate se pare: - 1340 cc - 187cp - acelasi cadru, spun ei "imbunatatit"... Un fel de Gen 2 imbunatatit asa cum spuneau zvonurile. Pret: 16500 lire in Anglia, desi un user pe Facebook spune: 22490 euro in Austria. Presupun ca difera in functie de "optiuni". https://www.suzukimotorcycles.com.au/range/road/hayabusa-gen-iii/
  9. Doar zvonuri, momentan. Aflam Vineri mai multe detalii.
×
×
  • Create New...