Jump to content

Kosh

Super Membru
  • Content Count

    3,891
  • Joined

  • Last visited

About Kosh

  • Rank
    Programatorii motociclisti

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.youtube.com/hayabusaTravels/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Hayabusa
  • Numar Moto
    B-06-SII
  • Club
    127.0.0.1

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ZX6-R Ninja
  • Interests
    cât mai puțin internet

Recent Profile Visitors

5,761 profile views
  1. Asfalt uscat si distractie placuta! Din pacate nu putem ajunge.
  2. Frumoasa foc. De unde i-ai luat parbrizul ala touring? Imi trebuie si mie unu'
  3. Nici eu nu am B-ul si am +40 de ani. Merg in orice conditii atat timp cat nu am alternative. Daca am alternative nu vad de n-as profita de acestea. Nu-ti face nimeni statuie daca-ti complici viata aiurea. Ciudat cum pe la postarile mele din Turcia si Grecia, n-ai postat asta.
  4. Depinde si ce vrei de la motociclism. Una e sa-ti iei moto doar ptr a scurta timpul pana la job, caz in care mai bine iei un scuter. In ceea ce ma priveste, decat s-o fâțâi prin oras sau prin tara, prefer sa strang banii si sa plec cate-o luna intr-o tura mai lunga prin alte tari. Voi avea timp ptr plimbari in Romania la batranete... daca mai ajung.
  5. Si mai este un aspect in discutia moto vs masina, in Romania. Foarte putini oameni sunt dispusi sa renunte la timp in favoarea confortului si sigurantei. In masina stai pe scaun, cu aer conditionat, o cafea, o muzica... stai cu orele, dar macar esti relativ safe. Cu moto/scuter, trebuie casca in cap, echipament (ajungi murat de transpiratie la birou), la care se adauga riscul de a fi bubuit la fiecare intersectie, cel putin. Multi prefera confortul si siguranta, versus timpul. Daca nu era asa, pana acum, trebuiau sa fie mult mai multe scutere pe strazi. Mai avem si perceptia "valorii", unde scuterul/motoreta este vazuta ca "alternativa ieftina" de transport. Multi prefera masina ptr ca e cu "valoare adaugata". Sunt multe aspecte...
  6. Pai, astea-s motivele mele, dupa cum am spus si in video dar si cand aveam Zx6-ele, evitam sa merg cu el prin oras. Asta inca de prin 2012. Eu nu trebuie sa ma duc la servici, asa ca prefer sa-mi folosesc motoreta doar ptr plimbari lungi. Apoi, Busa sau ne-busa, pentru mine motociclitul prin oras nu este fun deloc. Totul se rezuma la risc vs ce primesc ptr acel risc asumat. Alternative, avantaje si dezavantaje exista ptr orice abordare. Si la masina si la moto. Fiecare trebuie sa aleaga ce il coafeaza mai bine. Lumea civilizata se indreapta spre electric, (trotinete, scutere si biciclete) sau transportul in comun. In centrele marilor orase se tot discuta despre interzicerea vehicolelor pe benzina sau diesel. Diesel-ul va fi primul care va fi interzis. Nu m-ar mira sa urmeze si restrictii la capacitatea cilindrica si nivelul de zgomot (cum deja a intrat in vigoare in zona Tirol o restrictie la nivelul de zgomot) Exista masini care consuma putin si in oras, unele chiar mai putin decat un 600cc. Spanioli, francezii si italienii nu fac commuting cu 600RR-ri, 1000RR-uri, buse si GTR-uri. Faptul ca scolile moto sunt pline, nu poate fi atribuit DOAR faptului ca soferii de auto prefera vehicole cu doua roti in detrimentul masinii. Daca te uiti la cate masini se inmatriculeaza anual in ro, vs motociclete (noi si second hand), vei vedea ca motocicletele sunt intr-o minoritate covarsitoare. Si uzura exista ptr ca una e sa mergi in treapta 1 si 2, alta e sa mergi la drum lung. Scopul acestui video este sa te gandesti si sa iei din el ce crezi ca se poate aplica ptr tine. Daca nu poti aplica nimic, nu-i bai. Macar ai auzit si un alt punct de vedere.
  7. În acest video vorbesc despre motivele pentru care evit să merg cu motocicleta prin oraș. Evident, mă refer la activitatea de a merge intenționat prin oraș, nu situațiile când ești în tranzit, sau vizitezi o anumită localitate/oraș.
  8. Stock nu am, insa, daca te coafeaza asta: da-mi de stire! L-am luat de nou la ceva timp dupa ce mi-am luat Busa, crezand ca se potriveste la a mea... Este ptr Gen 2, asa ca il am de cativa ani "impaturit" bine.
  9. În acest video discutăm despre un alt mit al motociclismului: Mitul motociclistului experimentat. Mă gândesc că pot exista începători care sunt de părere că odată cu experiența, motociclismul devine mai safe.
  10. Fericire mare pentru ca mergem acasa:
  11. Poate ajungem si noi. Nu stiu sigur acum...
  12. Plecăm spre țară din Kavala după ce bem o cafea la o terasă. Îmi pare rău că n-am putut sta mai mult în Kavala, dar orașul este destul de aproape pentru o vizită ulterioară. Profit de ocazie să vă arăt și cum am folosit GPS-ul pe parcursul întregii călătorii: Am setat GPS-ul să ne ducă chiar în ușa hotelului din Veliko. Cu toate acestea, GPS-ul a vrut să ne scoată din Grecia prin Turcia. M-am dezmeticit când am văzut indicatorul de Alexandroupoli care-mi afișa că mai am 9km până acolo. Nu știu de ce am ignorat indicatorul spre Bulgaria pe care-l văzusem. Nu m-am așteptat ca GPS-ul să mă țină pe autostrada mai ales că nu era setat exclusiv pentru a face așa ceva. Și iată cum am făcut un detur de 50 de km: După ce alimentez, mă îndrept spre vama Makaza nerăbdător datorită frumuseții acestui drum. Nu merg eu tare de obicei, mai mult de 120 nu i-am dat, însă să te ții bine surpriză: La câteva curbe înainte de vama, ne întâmpină două vaci pe drum: S-a terminat cu "alergatul" pe Makaza: Am ajuns cu bine la Veliko unde ne-am cazat pentru o noapte. Ar mai fi de făcut câteva video-uri de făcut, însă sunt motovloguri despre alte subiecte și nu le voi posta aici unde "vorbim" doar despre călătoria prin Grecia. Cam asta a fost călătoria, sper că v-a plăcut. Ne vedem la următoarea "aventură", sper cât de curând.
  13. Kosh

    GPS MOTO

    Ii facusem update softare plus harti cu doua saptamani inainte. Cred ca problema este preferinta Garmin pentru autostrada, desi nu era setat sa ma tina strict pe autostrada. Era setat 50-50. Prin Platamon, cand am plecat spre Meteora, Garmin-ul ma tot freca la cap sa ma duca pe autostrada cu plata, in loc de drumul scurt, care este si asfaltat.
×
×
  • Create New...