Sari la conținut

mihaiachi

Super Membru
  • Număr conținut

    691
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.aircooled.3xforum.ro
  • Yahoo
    madmax.mishu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti/Strasbourg
  • Carnet moto din
    '92
  • Motocicleta
    2 Mobre, IJ 56, MZ ES 250, Yamaha FJ1200
  • Numar Moto
    B xx xxx

Vizitatori Recenți Profil

8.299 citiri profil

mihaiachi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La anu' apar si eu. Pana mea, nu am vazut topicul, ca veneam si acum
  2. Pai si unde sa gasesc? As lua... Carburici zic, nu bricheta Multzam de ideea cu bricheta, o sa studiez. Dar, ca idee, cand le dezgrop vreau sa ii pun carbelitorul lui original (desi banuiesc ca am avut eu vreun motiv sa pun k65-ul acum vreo 10-12 ani), filtrul oo de berbec si carenajele alea din Al.... Ca ma dau cu ea de pamplezir, nu sa fac marea performantza.
  3. Mei, eu sunt prea invechit, nu mai stau de fetz'buci, raman pe aicisha sa sting lumina. Imi plac forumurile, informatia e pusa acolo unde trebuie, nu amesteci carbelitoare de comuniste cu carenaje de vitezane... Acum vreo 3 zile am fost la amicul ala cu fata. Am peticit camera de spate si am pornit ferul. Am pe ea un carburici K65 la care putzishoara de cauciuc de ma poantou nu mai e. Cu un chil de bz in rezervor vad ca merge ok, dar cu rez plin sigur o sa dea pe dinafara. S-or mai gasi pe undeva piese noi de comuniste? Am cautat oleaca pe net si in MD si nimic Sapt care vine merg la tzara sa dezgrop shasiul atashului. Barcutza poate cumpar. Va mai tin la 2-20
  4. Oooo mishtocutze chestii! Vezi ca m de cusut e vandabila pe olx. La aspiratorul Raketa si niscai scule m-as baga si eu, daca mai sunt
  5. Stai asa ca nu ai intzeles: cica motorul, dpdv estetic, e gata! Si fata vrea sa refaca si atasul. Eu am doar de dezgropat atasul si de pornit ferul, adica sa curatz carbelitorul si sa verific oleaca buleftrica - l-am trecut pe 12v cu alternator, deci nu e mare filozofie. Inst el e facuta de mine si mergea fara probleme, deci am doar de verif sa nu fie oxidari etc. Plus ca, daca ii trece, mot oricum e refacut si ma dau cu el. Sigur ii va trece, ea nu prea are idee ce inseamna sa mergi cu atash.... Motorul e inscris, pe numele meu, tre doar itp si rca...
  6. Eu as lua cate ceva, eventual atashul intreg (barcutza mai este?), vitezometrul daca mai este.... Dar dacat sa lase ideile fanteziste cu bitcoii si sa arunce un ochi pe olx, sau aici pe forum, ca sa isi faca o idee de pretz. Ce vinde el este, totusi, o epava, actele fac mai mult decat ferul.
  7. Salutare. I'm back! Nici nu stiu daca isi mai aduce cineva aminte de mine.... Cand eram eu activ pe aici, erau Zidu' cu IJ56, Draku cu Dnepr... Deci. Mishu. 2 Mobre, un MZ ES 250, un IJ 56, un Peugeot 103 si un scuter... pzdms, nu stiu ce e, il am in garaj in Frantza, zacator. Aaaa, mai am un atv chinezesc gen cu motor Loncin. Si masini. Nu mai zic, ca vreau sa termin pana diseara. Uitaaaam- Yamaha FJ1200 luata de la Draku prin iarna. Sa revenim. Ij-ul meu, cumparat prin 2008-2009 a zacut dupa expirarea primului itp. De ce? Paaai pt ca i-am ingropat atashul prin niste hrube de la moshie. Si acolo a ramas. Acum un an si ceva am gasit unde sa fac itp fara atas, cu spaga. Daaar a venit Yamaha si parea ca ij-ul va continua sa zaca. Dar. Am un amic la care zacea motorul solo. Omul are o fata de 18 ani, care are deja carnet de motor si motorul ei. Si a pus ochiu' pe ferul meu. L-a vopsit, i-a refacut shaua, vrea sa se dea cu el.Eu o sa ma duc sa ma ocup de roti, buleftrica si carbelitor. Dar problem! Gajicutza e mica. Unu 50, gen. Si nu poate merge solo cu monstrul. Ca urmare, ma phooooote la cap sa dezgrop atashul de la moshie. Shasiul e oarecum accesibil dupa sapaturi de o zi. Barcutza, inca 2 zile si o usa smulsa (l-am bagat acolo cand am refacut un zid. Tre acum sa scot/inlocuiesc o usa pt ca nu trece prin usa aia minuscula). Mai trebuie o chestie: pensetele, sa zic asa, care intra in tuburile din shasiu si se agatza de bilele de pe motor. Astea sunt undeva la mine acasa, la Buc. Unde? Am doar o vaaaaaaga idee. Ce va rog eu: as avea nevoie de: - 1-2 gume de 3.25 sau 3.50-19. 19, atentie! Decente cat de cat. - o camera- doua - pensetele alea de prins atashul - eeeventual o barcutza de atash, indiferent modelul si starea. Chiar si cu imprumut. - Vitezometru original..... Indif starea. Acum are unul romanesc, de IMS cred, care iese in afara farului. Cam inestetic... Va foarte multzumesc anticipat!
  8. Ii stiu si eu pe-astia, firma se cheama Core Mataliat iar seful este unul care seamana cu si vorbeste ca Nashul. Eu ma duceam la o vreme si cumparam una-alta de la tocatoria lor centrala de sub podul de la intrarea pe A1. Preturi destul de decente, la tocmeala pt o traista "fara greutate" plina de piesuce de mashina sau o suma pe kg (2 lei, parca) daca iei fiare grele, tevi, d'astea. Eu am luat de la ei cu 100E acum f'o 5-6 ani un motor de Ford Fiesta Diesel 1,6 cu tot cu alternator, demaror, radiator etc. Si e de 1,5-2 ori mai greu ca iju'. Cred ca 100E cash ad-labbam ar face/ ar fi facut minuni. Mai e motorul acolo?
  9. Salutare! Am si eu o problema. Am scos atasul motorului, l-am dus la mosie, iar acum shasiul e ingropat sub 3 tone de fiare iar barcutza e intr-o magazioara unde l-am bagat cand am refacut un zid. Ca sa pot s-o scot de acolo tre' sa daram o usa f ingusta, prin care nu poate trece, si sa mut cam la 40-50 de roti de masina. Totul se va rezolva, dar asa... cam intr-un an. Cand le-am bagat acolo mai aveam revizie cacalau, am zis ca le scot repede inainte de urmatorulm dar m-am coit si acum stau si ma uit de f'o 3 ani la IJ sau ma dau pe shestache doar prin mahalaua mea. Morala: gasesc si eu sa fac pe undeva itepeul cu motorul solo? Ca mi-e pohta sa ma dau. Raspunsul aici sau pe PM, preferabil probabil pe PM. 10x.
  10. Cumpar pt atash de IJ 56 lamputza care vine pe aripa atashului. NUMAI originala (cdelano na cccp). Capacelul transparent (alb) este tzuguiat, din sticla. Cel rosu original nu stiu cum este pt ca nu l-am vazut niciodata. Sau cumpar numai "sticlele", un corp de lampa am.
  11. Cumpar guma/gume pe 19 (3,50 sau 3,25) second-hand si ieftine. Bine, accept si noi dar ieftine (nou si ieftin inseamna pt mine maxim 100 de lei, ca intr-un anunt un pic mai sus). Pot cumpara peste f'o saptamana direct de la vanzator pe traseul Nadlac- Arad sau Timisoara- Beva- Sebes- Sibiu- Rm Valcea- Pitesti- Bucale. Eventuale raspunsuri- pe PM pls, pt ca intru destul de rar si nu pot cauta in sute de pagini de topic.
  12. De ce-ar fi? Suuper tare, tinerele sperantze par in extaz. Mie, cand am ridicat-o prima data (roata de la atash, zic) nu-mi venea sa cred ca asa ceva se ezista. E cazul sa mai scot si eu atasul la aer, ultima data cand m-am dat cu el ambii plozi incapeau in el- acum deja e cazul sa-i trec la ghidon.
  13. UP! Stau rau cu finantza dragutzilor. Raman in continuare in vizor ofertele de gume noi, DAR momentan am nevoie de 1-2 gume cum or fi, numai necrapate sa fie, si ieftinutze sa pot scoate si eu fierul la aer, ca s-a plictisit saracu' de cand shade in curte la un amic...
  14. Vand o toba de esapament pentru scuter Vespa Piaggio, cod SC01DGM48241S TPSI9204 in stare perfecta. Propuneti voi un pret (decent...).
  15. Aham! S-a notat. Baga un nr de tel pe PM. Ai cumva cum sa le trimiti cumva la cineva in drumul meu de...luni sau marti dinspre Arad spre Buc? Sunt cu masina motzuita si cu remorca, nu pot sa ma abat de la drumul cel mai scurt. Daca nu, imi intind niste antene si pe la Cluj. In ultima instanta- posta. Vorbim.
×
×
  • Creează nouă...