Sari la conținut

Patrick_M

Super Membru
  • Număr conținut

    2.959
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    .
  • Motocicleta
    KTM 950 Adventure

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Patrick_M's Achievements

  1. Ktm 950 here Exide, 5 ani. Incarcarea e 14,4. Iarna o incarc cand pun la pastrat motorul, gen de azi, incarc bateria. O mai incarc prin ianuarie si inainte de a scoate motorul de la hibernat. Niciodata tinuta afara peste iarna, minim 10 grade. @tzunoi, verifica de pierderi, conform manualului, curent generat de alternator si incarcarea finala.
  2. Pe lantul pe care il ai, trebuie sa scrie ceva pe zale, un numar, un cod. Curata 2,3 zale si vezi ce scrie. Dupa care, numeri cate zale are lantul actual si revii cu info. Lantul chinezesc nu e o avere, dar si tine putin. Eu am pus echivalentul la pas, lungime un DID cu siguranta. Am gasit unul la un pret bun si l-am scurtat parca. Important e pasul, probabil un 520. Spor
  3. Eu am urmat pasii din link si am gasit in RO acumulatorul. Undeva la Oradea parca. Sa traiesti si "sa auzim" de bine
  4. M-am gandit si eu mai demult la asta. Dar nu vad o solutie eleganta de adaptat, fara sa te certe la ITP. La un moment dat am avut un reflector led, pus pt o ocazie si m-au certat la ITP. Asa ca, am ramas la stock si am pus un bec bun.
  5. Packtalk bold are BT 4.1. E mai vechi, dar merge perfect. Mai nou, toate se leaga "universal". L-am conectat si cu altele, prin BT. Cu cardo se leaga pe DMC, care e f destept. Nu zic ca nu stie si Sena chestii faine, dar Cardo a mers mult in fata. Iar JBL-urile se aud elegant chiar si in casca ADV (ARAI XD4), desi e mai zgomotoasa ca si cele "de strada". Spor
  6. In familie, amandoi am trecut de la smh5 la cardo packtalk bald si diferenta de distanta e mare. Plus calitatea audio. Pentru acumulator, am schimbat la amandoua, pe vremuri https://www.theridingobsession.com/smh5-battery/
  7. Salutare. Daca stit pe careva sa dezmembreze un SLR si are un motor bun, va rog dati de stire .
  8. Salut. De mult tot observ reactiile tale in principal la ce e chinezesc, dar si parerile pertinente pe parte tehnica. Da, ai cunostinte de 100 de ori mai bune decat altii si poate chiar si experienta, dar si aici scriu DAR, de unde atata rautate? Toate in viata ta de motociclist au fost perfecte si ai inceputpe ceva perfect si nu au fost probleme veci? De ce e mai usor sa fii rautaciuos decat sa fii constructiv (daca tot aloci acest timp pentru scris pe forum)? Chiar asa de mare e frustrarea fata de oamenii care incep cu ce isi permit (le place vizual sau alte motive)? Daca mai ai 1 minut de aruncat pe hatereala, te rog eu frumos, lumineaza-ne (zic la plural ca poate mai sunt motociclisti curiosi pe aici, dar nu se obosesc sa scrie pentru cauze pierdute). Sa nu o iei ca una front. Multumesc de intelegere O.T.- Ia-o si vezi ce iese. Ideal e sa ai o garantie sau daca e second, strange toate suruburile cu loctite, revizie si filtru de benzina daca e carb. Spor
  9. Eu iti zic de ce m-am lovit eu. Nu la partea de motor, ci șasiu, dar toate componentele sunt asa, din pacate. Probabil ca a facut o uzura si un joc si se va intampla la fel. Nu zic sa nu incerci, dar sa te astepti la aceeasi problema. Spor sa ai
  10. Din pacate, materialele din aceste moto/atv sunt slabe si foarte slabe, asa ca nu prea sunt solutii decat inlocuire totala a motorului.
  11. Cuma zis @819NZT, ali is the best choice :).
  12. De ce nu pui o plasa pe șa? Face toti banii pt racoare si ploaie. 39 grade si nicio problema azi vară in zona Giurgiu. Din 5 motoare, 3 am avut plasa, restul ouă poșate
×
×
  • Creează nouă...