Sari la conținut

vrajitoru

Super Membru
  • Număr conținut

    1.224
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    10.2008
  • Motocicleta
    Honda Africa Twin CRF1000
  • Numar Moto
    SB 01 VRA
  • Club
    V-Stromania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki V-Strom 650 L2, Suzuki V-Strom DL 650 K4

Vizitatori Recenți Profil

2.137 citiri profil

vrajitoru's Achievements

  1. Nu exista quickshifter "doar in sus". Ala il faci din mana si picior. Ce producator zice ca are qs doar in sus?
  2. Dupa 70k km cu 21 pe fata pot zice ca la nivelul la care ne dam noi... nu conteaza. Tubless insa... da.
  3. Eu am 95 kg, si am facut in 2018 un tur de Corsica si Sardinia cu pasager si bagaje pt 3 sapt (adica 3 cutii si cu boccelute pe cele laterale). Nu faci suta in 3 secunde, dar 650u' din 2012 a facut fata cu brio la tot ce a trebuit sa faca.
  4. Nu. Are tendinte de voblaj cand e incarcata, dar asta e la orice motocicleta. Si face asta doar pe decelerare. Daca iei un blocator de acceleratie si mergi constant cu o anumita viteza nu vobleaza. Iar pentru sosea poate te gandesti si la un fork-brace. Multe accesorii le gasesti la cosmo-accesories.com in spatele caruia e un grec. Sunt de calitate si la un pret decent. Fiind lung in picioare recomand si o inaltare a spatelui cu 3 cm. Eu am facut-o si e super.
  5. Salut Radu, O sa incerc sa iti raspund eu: 1. Esti destul de inalt dar fata de SV o sa stai mult mai comod. Pentru o pozitie mai relaxata poti sa faci urmatoarele: kit de coborare scarite sa inalta intaltatoare de ghidon 2. Merita doar pentru aspect. Poti merge cu cele de alu fara probleme pe offroad. 3. Nu e nici o diferenta constructiva intre cele doua modele. Doar dotari si roti diferite. 4. La intaltimea ta se recomanda un parbriz sau deflector. Cel mai ieftin iesi cu un deflector. 5. Cu pasager si bagaje la un drum normal (nu autostrada cu 140) ar fi undeva la max 5.5 L/100 6. Da V-Stromul e cam la zi cu normele.
  6. Corect. Si nub ra teapa si daca ii spuneai de la inceput ca sunt pribleme, in asa fel incat omul sa isi asume ca da banii pe ceva ce sar putea sa nu ii fie de folos. Mie asa imi zice bunul simt. O fi mai acut la mine...
  7. Nu da teapa, @Lucian_M!!! Alea sunt niste mizerii. Trepideaza ca nu iti dai seama ce e in spate. Nici nu vezi nimic in ele. Am avut model din ala si nu au rezistat pe motocicleta mai mult de un drum. Mi-am asumat ca am aruncat banii in vânt. Dar nu am incercat sa le vand la altul. Poate sunt bune pe un 4 in linie care nu vibreaza. Dar pe un V2 sunt dezastru.
  8. Cei care refac faruri te pot ajuta. Si o folie peste e buna dupa aia.
  9. Merge fara stres pe autostrada ore intregi si la viteza aia. Dar daca mergi sustinut la 140 s-ar putea sa pape ulei. Sa ai cu tine si sa verifici regulat (adica in fiecare zi). In rest nu e problema. Si da, consumul o sa creasca de la 4.5-5 pe la 6-7.
  10. Yuasa probabil te va tine cu 1-2 ani mai mult decat o Varta sau alta marca. Diferenta de pret nu e mare... din ce stiu. Acum orice iei are 2 ani garantie parca. Nu stiu daca mai conteaza.
  11. @Adrian.Popescu: vezi ca gasesti deflectoare pe aliexpress cam asa: https://a.aliexpress.com/_EQLfUrr Iar ca si motocicleta e un tourer extrem de fiabil cu ceva veleitati de off-road (daca ai ceva skill merge peste tot).
  12. Nu i sa ai probleme. Pana acum e cea mai buna varianta pret-calitate. Stau bine si pe uscat si pe ud si se comporta decent si in offroad.
  13. In descrierea fiecarui film e ruta respectiva.
  14. Interesanta ideea cu suportul de tacamuri. Dar nu se contorsioneaza de la caldura? E suficient de solid?
  15. Paranteza de la finalul punctului 2 a fost epica si in acelasi timp... asa de adevarata!!!! :)))))))))))))))))))))
×
×
  • Creează nouă...