Sari la conținut

costi bmw38

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1970
  • Motocicleta
    DNEPR
  • Numar Moto
    nou

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar, Mz 250, Simson

costi bmw38's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. costi bmw38

    Ij (izh)

    wauuu!!! ...ce perspicace esti!
  2. costi bmw38

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Vezi, asta-mi place la Cristi, e "doctor"! F..teai carburatoare, supape, socuri... degeaba. A spus un singur lucru si a avut dreptate!
  3. costi bmw38

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Pai cine sa te inteleaga? Am Ducati V2 - 750 din 2000. Nu are alternator ci magnetou! Statorul are 3 fire, unul la masa doua la regulator. Mai mult nu ma pricep, dar tind sa-i dau dreptate lui Cristi 57 pentru ca a rezolvat multe probleme electrice la multe motoare. Explicatiile pe care le da deobicei sunt detaliate si pe intelesul tuturor. Acum 6 ani aveam o nipa care pornea mereu dupa 8 -10 pedale. Eram la o intrunire la 7 scari si mi-a reglat el carburatoarele. De atunci a pornit mereu la prima pedala, indiferent ca era iarna sau vara, inundam carburile, trageam socurile si pornea la sfert. Dupa doi ani am vandut nipra fara sa mai umblu vreodata la carburatoare. Si aici are dreptate, este exact asa cum a scris. Tu zici ca face teorie? Nu prietene, cunoaste meserie! Sunt multi pe aici pe care ia ajutat in mod direct nu doar in scris. Nu te cunosc si nu am nimic cu tine, dar asa cum a scris si dorutruker "esti varza" nu sti nici sa explici, nu ai nici cunostinte, o dai din moto in auto si faci confuzii mari.
  4. In cazul tau doar noroc. Pentru altceva iti trebuie dotare.
  5. Aceaisi varsta? Esti dus baiete, esti mai mic decat baiatul lui iar dupa felul in care gandesti si scri ai creierul stopat in evolutie de pe la 12 ani(la varsta ta burlane si carbid - e no comment). Te crezi motociclist mergand pe maidanul din spatele casei, si vrei sa te cunoasca lumea? Fa km pe sosea, daca esti in stare! Ti-a spus Silviu ce inseamna motociclist iar Cristi cum se castiga respectul, au spus-o si ceilalti... Nu te chinui sa-mi raspunzi, fa o pauza, ai poluat toate topicurile.
  6. Sau ambreezi, apesi pedala pana la jumatate, debreezi si continui sa apesi pedala. Daca merge, de vina este semiluna..
  7. daca schimbi si motorul treci iar la japoneza...
  8. costi bmw38

    ij 49

    Ai fcut topic-urile mz-ului si simson-ului de cacao, si nu a fost deajuns! Acum ai intrat la ij! Nu ma mai mir de ce invatamantul din tatra asta este in faliment. Retarzii dau lectii de reparat motociclete, ambielaje ciocanite, contacte electrice de aluminiu, etc… fac avioane de hartie explicand pilotilor de meserie ce inseamna un avion! Te lauzi cu munca altora imortalizata in poze, pe care apoi ti-o asumi, nu poti constientiza ca admiratia celorlati este pentru acei anonimi… Daca doi oameni iti spun ca esti beat, atunci te duci si te culci… iar daca esti dus cu pluta continui mai departe… Opreste-te, esti manjit tot, ti-a ajuns mizeria pe creier, schimba robinetul si stilul inainte de a fi respins de forumisti!
  9. costi bmw38

    MZ

    Argumentul cuvantului este mai puternic decat jicnirea,calomia... Pe @Lolo Id il cunosc este un perfectionist(fiind in stare sa frece un surub o saptamana doar pentru ca este original), pe d-stra @petcudan55 doar din ce scrieti si pozele postate... solutii practice(nu neaparat fiabile), aspect frumos si atat! Perceptia mea este diferita! Pe un alt topic, un user spune ca aluminiu nu este bun pentru CONTACTE ELECTRICE! De ce? .. pai scrie in manualul de fizica de clasa a V-a. Oxidul de aluminiu(Al2O3) este un dielectric in comparatie cu oxidul de argint (Ag2O) care conduce electricitatea, argintul fiind unul din metalele utilizate in industria contactelor electrice. In incapacitate de a sustine propia afirmatie(se pare sunteti profesor) raspundeti cu „copy paste” cu un citat din Wikipedia, fara a avea legatura cu tema dezbatuta(contactul electric)... este ca nuca in perete ..este ca-n bancul ala cu: „... voi vreti sa-mi furati calul”... In acelasi topic vreti sa demonstreze „stiintific” ca o carpeala(chernaruirea unui ax) este de fapt o actiune profesionala... Aplicand eronat o formula fizica (in care faceti abstractie de suprafata, valoare integrata acelei formule)... Sincer ma intrebam de ce oare toti producatorii se lupta cu microni, folosind prese sofisticate sau fenomene fizice la asamblare cum ar fi dilatarea? Cand este atat de simplu sa folosesti forta, japca si barosu...este” no comment”, asta am si facut(atunci)... Pacat de topic, derapajele acestea distrug tot ce-i frumos... Admir ce faceti, admir dorinta de a salva batranele motoare(am mers mai bine de 20 de ani pe un RT125/'61)... Hai sa dam doar ce-i bun din noi... Craciunul ce vine este un bun motiv...
  10. costi bmw38

    MZ

    Nimic civilizat? Asta-i tot ce poti? ...p'asta cu "tesla" sau cu "pumnul" o stiu toti tiganii!
  11. asta-i culmea! un habarnist in comuniste unde sa intre? ..la japo? ..ca si cum ar vorbi o calfa de cismar de fizica cuantica inainte de a sti ce-i aia plachiu.. povesteste cum se sparg pistoanele in fata casei!!!!
  12. Piese Ducati SS 750 din 2000. Motorul este defect(un piston spart).Comenzi,Telescoape ,Bord,Evacuare, Electronice,Roti,in stare FB,carene si rezervor revopsite.Costi 0766954415
  13. ..dar tu? Nu stiu inca, cu atasul e cam mult, si obositor! Sa vedem cine mai vine din sud sa nu merg singur!
  14. Eroare! ...scoate culerul si nu se v-a topii nimic, eu am facuto(fortuit de imprejurari) acum 10 ani pe un R5-1,4 turbo(si scriu ce am facut, nu ce cred). Sistemul turbo creaza o presiune (sa zicem constanta), culerul raceste masa de aer micsorandu-i astfel volumul, rezultand mai mult aer in cilindrii. Tu inca nu intelegi ca aerul are cel mai mare coeficient de dilatare, ca alimentare fortata nu inseamna volum, ci cantitate, adica masa de aer. Masa inseamna aceiasi cantitate de aer indifernt de volumul pe care-l are datorat temperaturii(dilatarii). Drobu a incercat(amintind de fizica de a IX), dar se pare ca n-ai inteles aluzia... Sefu' cu tot respectul incerc sa-ti amintesc ca esti pe un topic de sinteza DNEPR. Deci daca ai ceva de spus in aceasta directie este ok, daca nu las-o balta. Putem vorbi si de religie daca ti neaparat(unde sunt cel mai tare, tata a fost popa), dar nu aici. Daca ai stapanii in cunostiinte cele doua categorii de motoare, nu ai face asemenea comparatii(tehnologie din '29 cu cea din '80). Asta nu inseamna ca eu sau alti useri stim tot, din contra aflam unii de la altii, scriem ce am facut si ce am realizat, incercand sa si explicam totodata logica de functionare a reusitelor, ajutand si pe altii atunci cand putem. Victor (rock)a expus clar ce inseamna sa ai o nipra care sa si mearga mii de km, ce conditie trebe sa indeplinesti, etc. Cumpara-ti mai antai o nipra, mergi cu ea zi de zi, apoi stam de vorba... Toti care te-au corectat sunt(sau au fost) posesori de nipre, sunt motociclisti ce s-au lovit de multe, caliti pe sosele nu pe forum, in situatii cand n-au avut pe nimeni langa ei, noaptea sau pe ploaie, fara telefon, prieteni sau net langa ei... si care in final au ajuns acasa. Succes in achizitia niprei, sincer m-as bucura sa mai apara una pe sosele! PS. Daca esti tare in stomatologie si vrei sa vorbim de roti dintate deschide un alt topic.
×
×
  • Creează nouă...