Sari la conținut

ADV75

Membru
  • Număr conținut

    91
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Dortmund
  • Motocicleta
    KTM 530 MS Rally, KTM 400,KTM 350 SXF
  • Club
    MotoMall Racing

Informații profil

  • Interests
    Bikes, Off-Road, Adventure Motorcycling

Vizitatori Recenți Profil

1.347 citiri profil

ADV75's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, nu le aduc personal, eu sunt doar stalpul pe care se pune reclama ;). coordonatele lor sunt aceleasi postate la profilul meu: 031 40 555 70 sau 021 619 12 09 , wunderlich@sistematic.ro. Din cate stiu iti raspunde cineva destul de repede .

  2. SALUT, mai aduci wunderlich? m ar interesa un parbriz pt gs meu 1150

  3. salut,

    coordonatele sunt aceleasi postate la profilul meu: 031 40 555 70 sau 021619 12 09 , wunderlich@sistematic.ro. Din cate stiu iti raspunde cineva destul de repede .

  4. Draga Motorus, te anunt pe aceasta cale ca Drachones nu e nici Blue Air, nici WizzAir, nici.... Asa ca nici Low-Cost n-o sa gasiti pe la noi... In schimb, acum ca s-a terminat si te-ai convins si singur, la noi functioneaza principiul 'decat sa-ti facem o reducere, mai bine te invitam gratis' Stiu ca suna a misto dar nu e! Explicatia este ca rally raidul este un sport destul de selectiv din cauza costurilor si atunci cand cineva vine si cheltuie cateva mii de euro (daca nu punem la socoteala banii de motor sau masina) ca sa se dea la un raliu nu poti sa ii faci altcuiva de la acceasi clasa un pret de ..."Incepand cu 59 Euro, pana la Paris!" In schimb asa cum ai vazut au fost piloti care si-au dorit mult sa intre in raliu si pe care i-am invitat gratis. E cea mai buna cale de a pastra nivelul de respectabilitate al cursei si de a nu taia totusi accesul la competitie sportivilor buni. Stiu, nu e in schimb cea mai buna cale de a ne imbogati din raliu dar cum sportul asta n-a fost niciodata sport de masa nici n-am visat asta vreodata :-D Dodo stie de ce! Mesaj completat Pai tu ai ramas cu impresia asta ca ar fi usor de cand erai la asistenta si ma vedeai pe mine in fiecare seara ce relaxat veneam din etapa :-p Lasand gluma la o parte, ce ati facut voi cei putini care reuseati sa ajungeti in fiecare seara la finish, NU E JOACA DE COPII ! Cine stie ca rally raidul nu e de fapt doar un enduro touring mai alert stie si ce inseamna sa mergi 250 km/zi in off-road cu gazul la cat poti duce+10% sau la cat ai promis acasa+50% . Mai stie si ca de la 250 la 350 km pe zi e maaare diferenta. voi ati avut peste 900 km doar in primele 2 zile ! Cand ma mai adun un pic de pe drumuri o sa incerc sa scriu cateva cuvinte despre cum am gandit try-out-ul raliului Drachones, ce trebuia sa solicite el de la concurenti, in ce doze si cu ce gradatie.
  5. pe probele speciale s-ar putea include asta in regulamente, eventual cu penalizarile de rigoare pentru pierdut atas/copilot Problema e pe legaturi/drumuri publice unde vehiculele trebuie sa fie omologate... Oricum la Startul festiv din Piata Constitutiei n-ai nicio restrictie. Acolo o sa fii atractia zilei !
  6. cateva cuvinte despre principiul pe care a fost creat WaterWetter-WW Microparticulele lui de aditivare au 2 efecte: 1. cresc temperatura de fierbere, amanand practic momentul cand aceasta fierbere se produce. Acest interval de amanare este primul avantaj adus motorului pentru ca nefierband, nu apar bulele care strica de fapt coeficientul de transfer al lichidului de racire. 2. chiar si atunci cand incepe fierberea bulele sunt reduse ca dimensiune si numar ceea ce inseamna suprafata de contact mai buna, atat la "preluare" adica in motor cat si la "evacuare" adica in radiator. Cu alte cuvinte imbunatatirea coeficientului de transfer termic pe toata lungimea circuitului de racire. Asta e tot, de aici si coborarea temperaturii cu 20 Grd F. Nu e evident un miracol care sa ne garanteze ca nu vom mai vedea niciodata motoare fierte dar cine a fost un pic atent la mecanismul fierberii o sa aprecieze progresul pentru ca asta poate fi cateodata diferenta intre a castiga/pierde o cursa sau a cala/salva motorul. Despre antigel. El ne ajuta cu ce deja stim cu totii dar la coef de transfer termic sta mai rau si decat apa cu WW. D-asta nu e recomandat mai ales in configuratiile racing unde protectia anti inghet nici nu intereseaza.
  7. Eu cred ca nemtii cultiva in mod special uratenia la toate motocicletele lor. Si functioneaza. Va spun ce zice o prietena de fiecare cand vede GSA-ul de ex. "Doamne ce urata e! O iubesc!"
  8. pai daca le elimini pe rand e mai usor. Nu stiu nici cand ai inlocuit/curatat ultima oara filtrul de aer. Iti pot imprumuta kit-ul original de curatare, il am pt GSA-ul meu pe care din pacate nu prea l-am folosit anul asta. Dupa ce ai filtrul de aer OK poti decide daca dai 100 euro sau nu
  9. daca zici ca e cu mici ezitari e filtrul de combustibil Mesaj completat daca zici ca e cu mici ezitari e filtrul de combustibil. Cand l-ai schimbat ultima oara? Simti pierderea de putere si mai jos sau numai la 2500? Oricum daca e treaba de filtru de aer, a evoluat lent si te-ai obisnuit
  10. Sunt cateva discutii chiar aici pe forum despre ture in nordul Africii sau Asiei de ex. la hard-enduristi /index.php?showtopic=460829. Topicul e despre Turcia dar gasesti si postul lui Seba despre Tunisia si altele mai la sfarsit, culese de pe net, care n-au nici o legatura cu hard-enduro, dar voua v-ar putea fi utile. Discuta si baietii de la rally de o tura low-buget de placere in Maroc. Va pot pune in legatura cu ei Ca perioada cred ca cel mai bine e de evitat vara in Africa. Atunci e greu si in pantaloni scurti acolo. Pentru nordul Africii cel mai bine e septembrie,octombrie, aprilie, mai. Un pic mai jos, in nordul Mali si Mauritania merge si in noiembrie si martie Catre ecuator, in Senegal, Guineile, Kenya, Tanzania merge si de revelion. In ultimele 2 e o mica problema cu ajunsul pe roti, presupun ca nu vreti sa aduceti motoarele cu vaporul Daca te hotarasti, pot sa-ti spun mai multe despre drumuri on- si off-road (perfecte ptr GS si GSA), cazare/campare, benzinarii, vize, ferry, mancare, vaccinuri si securitate Dupa ce o sa mergi odata o sa vrei inca odata si inca odata. Africa e ca un drog
  11. Incepand cu orele 18:30-19:00, sau cum scapa fiecare Mesaj completat Anul competitional s-a sfarsit, si la intern si la extern, si n-as vrea sa incep sa ma gandesc la urmatorul an fara sa multumesc celor care m-au ajutat pana acum intr-un fel sau altul. Ordinea e oarecum aleatoare si destul de putin importanta. Important este ceea ce ai au facut Patsy Quick si Clive "Zippy" Town - si toata echipa de la Desert Rose Racing care m-au introdus in circuitul international de rally-raid Ionut Mosteanu (Ionut73 aici pe forum)-pentru rapiditatea cu care m-a orientat in enduro-ul romanesc si pentru rabdarea cu care a primit fitele mele de vedeta Adi Raduta - pentru profesionalismul si modestia lui de adevarat campion si timpul dedicat mie si pregatirii mele tehnice Radu Popescu - antrenorul meu de la sala Mall Plaza, pentru felul in care mi-a gandit si condus programul de pregatire fizica din acest an Prof. dr. Doru Filipescu, de la spitalul Sf. Ioan, ortopedul meu care a stiut sa ma tina "ready to race" fara sa puna mana pe bisturiu Dr. Adela Apostol de la Institutul National de Medicina Sportiva pentru ajutorul constant primit Dr. Mirela Apostol-Radacina, fizioterapeutul meu pentru ultimul sut fizio de dinaintea Dakarului Stephane Peterhansel- pentru cuvintele frumoase si sprijinul acordat pe alunecoasa piata mediatica si la fel de alunecoasa lume a sponsorilor Special la sfarsit familia mea si colegii mei care mi-au preluat anul acesta multe din lucrurile pe care eu eram dator in mod normal sa le fac. O mentiune speciala pentru tatal meu, fost motociclist si el, pe care l-am pierdut saptamana trecuta intr-un accident de circulatie. O sa revin si cu un ultim set de poze nu neaparat cu mine dar interesante pentru atmosfera Dakarului.. Mesaj completat noaptea lunga pe mare s-a terminat. convoiul coboara pe pamant african Inainte de prima speciala africana. Carene stralucitoare, echipamente curate, casti nezgariate, frunze in pom si ...apa inca la vedere In Mauritania, tara fara benzina pentru moto. Ne dati sau nu ne dati ? Mesaj completat pilotii dorm de cateva ore. asistenta ...inca nu Ziua cea mai trista. Etapa a 12-a. St. Louis. In dreapta armasarul ranit in stanga calaretul fara cal. Intrebarea zilei: are cineva un motor de 530 ? In cautarea punctelor pierdute In asteptarea ferryboat-ului peste fluviul Senegal. Patsy la socializare cu mauritanienii Dupa joaca in nisip din ultima zi, nu strica un pic de odihna inainte de festivitatea de premiere dupa somn evident, mult mai vioi... Mesaj completat din Dakar
  12. Ha, Ha am primit un PM amuzant. Am fost intrebat daca "domnul tiganos din poza facuta in fata colibei, cu sapca si tricou negre, e roman ?" O sa-i spun si lui, o sa-i placa )
  13. berea asta trebuie data oricum. Ce ziceti de miercuri seara ? La local n-am inca nicio idee. Veniti voi cu una ! Mesaj completat
×
×
  • Creează nouă...