-
Număr conținut
2.046 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Pe malul Vistulei
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Kronreif Trunkenpolz Mattighofen
Informații profil
-
Motociclete detinute
4L 250, 4L 600 (X2), mono 650 (X2), 2V 1100, 2V 1500m, 2V 1000, 2P 800
-
Interests
Sa fac sa imi fie bine
Vizitatori Recenți Profil
hora09's Achievements
Community Regular (8/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Salut Geo, felicitari si numa de bine cu mașina. Anul trecut m-a tot gândeam la ceva mic sa frec prin păduri pe aicea, evident cea mai noua alegere fiind jipny. Am exclus nou din magazin pentru ca prețul aberant și veșnica așteptare, dar piața e plină de din astea de au un an vechime, deci ideal. Ce vreau să zic/propun, ce aveam în plan, deși mulți cu ele la ocazie aveau deja făcut, un tratament a caroseriei anti rugină. Aicea jumate din ce am văzut, le scot din magazin direct la service pentru lucrările astea. Și la celălalt auzului relativ nou a meu ca are ceva peste 3 ani, în fiecare iarnă fac un tratament provizoriu, direct recomandat și făcut în service-urile suzuki. Iarna asta am ajuns să nu fac și deja am niște semne de rugină pe aici pe acolo… calitatea metalului este.. gluma, dar nimic nou la suzuki, am mașini de la ei dintotdeauna, știu care sunt plusuri și minusuri.
-
??! Pai sunt mai multi euroii, deci mai multi i, daca costga un euro, evident era singur i Sper ca am fost de folos Spor Pepsi Man!
-
Intrebare de bun simt, la care nu pot avea un raspuns relevant sau care sa satisfaca. Valaorea este data de cel care priveste/gandeste si inevitabil de piata (explica preturile in Cluj, cineva, ca pe mine nu ma duce capu) Masina e un mix interesant, as zice un gt-eu ca cel mai bine se simte la viteza mare pe autostrada, cap-coada. Suspensia M, clar nu este masina obisnuita, cutia de viteze pe care multi o lauda.. eu nu sunt fun, in fine, nu ma incalzeste cum sunt etajate vitezele, sau am eu alte preferinte Tatal meu a avut un 116(sa nu va luati asa ceva!) a fost masina care l-a bucurat cel mai mult, a mers cu ea pana cand nu a mai putu sa conduca, 270K fara nici un fel de interventie majora, doar service. Eu am cumparat seria 1 pe emotii, nu mult dupa ce s-a dus taicamiu, mi-am dat seama dupa ce am facut-o; da clar voriam ceva pe tinereste Ca sa zic sa nu va luati 116 sau 120i e ca mori cu el pe drum.. motoare complet lesinate, nu poti depasi cu ele.. plus consuma tot cat asta de 3L. O ard airuea pe aicea ca am terminat lucru si am timp de prostii, Motorul este N52, destul de bun sa il gasesti in muzeul bwm din munchen Este o finete cu doua fete, poti merge complet elegant toata viata, sau vulgar, cel mai bine: amandoua da cu procente net inferior la vulgaritate ca sa fim exemplu bun. Pretul este pentru europa, ca (ii injur din ciuda cu fiecare ocazie) in UK sunt la sub juma de pret, practic aia abandoneaza si iau alta daca au probleme, cum a trebuit sa am serviceul la motor (doar ala 5K coco) da nu am avut o solutie mai buna, plus intentia e sa o tin.. era.. nu mai stiu nimic Sunt arogant (sper sa nu ma muste viata de dorsal prea tare cu vre-o ocazie) si vreau o casa mai mare, mai mult teren, alea alea, fiecare ban in plus e bine primit; vreau sa o vand da nu vreau sa o dau.. da eu.. vanzatorul nehotarat Si la pretul asta, spre exemplu nu includ jentile noi si gumele de iarna noi.. au cateva sute de km, daca le adaug (chiar si cu oferta buna) face pretul sa strambe nasuri. https://www.bmwblog.com/2024/11/09/bmw-n52-engine-reliability-efficiency-tuning/
-
2006 328K care cresc
-
Imi incerc norocul, desi.. Imi permit sa am anuntul in engleza, ma doare capu sa traduc asta in ro. Masina merge foarte bine, a fost intretinuta! In doi ani s-a bagat in ea mai mult decat face la vanzare Acte da, asigurari da, itp da, e a doua masina da merg aproape zilnic cu ea Contact aicea sau la +PL 786831613 Masina e in Polonia langa Lodz 10mii coco Characteristics: - 3L 6-cylinder naturally aspirated engine 265 HP - manual gearbox 6 gears - M suspension - Dafox design steering wheel - cornering headlights - bi-xenon headlights - Angle Eyes headlights - automatic headlights - headlight washers - fog lights - illuminated door handles - illuminated footrest - illuminated trunk - illuminated sun visor - keyless entry - keyless - cockpit lighting for front and rear passengers - electric sunroof - sunroof cover - leather interior - 14-way electrically adjustable front seats + 2 manual adjustments - heated seats - dual-zone air conditioning - automatic air conditioning - residual heating - automatic rain sensor - factory Alpine sound system + 6-CD changer (does not always work) - Bluetooth connectivity - SOS button (I think it's just decoration now) - All electric windows - Electrically adjustable side mirrors - Auto-dimming rear-view mirror - I installed a nice, removable hook for transporting the motorcycle to the rally - 18-inch M rims with summer tires (front in good condition Goodyear Eagle F1 Asymmetric, rear almost new Pirelli) Car Repair History Disa: One was replaced by the previous owner. The second one was replaced by the previous, previous owner. Water pump Oil pump. Brake discs. Brake pads. Timing chain (mileage 260,000 km). Power steering fluid reservoir. Coolant. Steering parts. Review: Oil every 7,000 km. Detailed Repairs and Costs 03.2023 Review. 04/05/2023 Wheel alignment. Wheel balancing (18"). Gearbox oil change (Motul). Checking the windshield seal. 06.2023 Installing the tow bar. 06.2023 Oil. Oil filter, cabin filter, air filter. Spark plugs (NGK Lazer Iridium). Rear brake discs (Brembo). Rear brake pads (Brembo). Brake fluid. Diagnostics. 28.11.2023 Oil. Oil filter. 01.2024 Front wishbones (left and right). Front cross rings. ABS pump. Brake fluid replacement. 04.2024 Overhaul of the upper section Engine and gearbox. Oil change. Oil pan gasket, valve cover. Power steering pump. Aluminum bolts, oil pump bolts. Pusher. Seals and rings. Crankcase. Mechanical belt tensioner, V-belt. Rolls. Engine head thermostat cable. Brake pad sensor. Front right washer nozzle, rear wiper washer. 05.2024 Bosch starter. 07.2024 313,000 km Servo cable. Servo fluid. Front wheel discs. Front brake discs (Brembo Prim 338 mm). Brake pads (Brembo). 08.2024 320,000 km Oil change. Driver's seat belt replacement. General inspection. 12.2024 326,800 km Oil change. Telescopic luggage carrier arms. Passenger headlights. General overview. 01.2025 327,000 km Rear shock absorbers and shock absorber covers. Gear shift lever seal. Shaft rubber. Rear wishbones. Rear stabilizer links. Geometry New battery All services were performed at BMW service, I have almost all invoices
-
Bicicleta curse profesională FELT full carbon ultrausor
topic a răspuns lui hora09 în Serbanmotoul Altele
fara gluma, una de genul as tine-o de placere pe perte ca decor free up spor! -
Bicicleta curse profesională FELT full carbon ultrausor
topic a răspuns lui hora09 în Serbanmotoul Altele
lol! Stric si eu topical ca e pe gratis… se intampla ca m-am facut mare si mi-am luat bicicleta luna astra. am ramas perplex cat de scampe aujuns bicicletele.. mi-am luat mtb, doua mii coco pentru un entry level de bun simt, gagica a luat Una standard o mie din nou entry level decent.. si a mea e mare cat un porc si are 12 kile ca as te lauzi azi cu o cursiera de carbon cadru mediu e de 6kile partea buna e ca, cursierele arata într-un mare mare fel -
Vândut, puneți lacăt la cățea!
-
Doamne ajuta! Sa fim sănătoși cu toții!
-
Transport Moto/Altele pe ruta PL-RO-PL - 18-21 Octombrie.
topic a răspuns lui hora09 în RedRatul Inchirieri si transport
Perfect! Las motorul in Ro și îl iei tu la intoarcere Ne auzim in privat -
Topic dedicat Honda Transalp XL750
topic a răspuns lui hora09 în Speedy.Kul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Dacă tot ai dat bani pe ea, stai ca lumea pe saua aia! Sa mulți km buni! -
Honda XL 1000 Varadero, an 1999
topic a răspuns lui hora09 în McKaganul Motociclete intre 750 si 999 cm cubi
mi se pare mie sau s-au sters niste comentarii pe aicea? apropo de spor la vanzare, am asa o presimtire, ca pe forumul se pun anuntutile da cu adevarat mobrele nu se cumpara de aicea -> referire la siturile dedicate, grupuri dedicate si cel mai bune din vorba in vorba -
2025 Suzuki DRZ 400 EFI!!!
topic a răspuns lui hora09 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
cam asa, la fel cu klr, drz600, crf450, etc.. noi salvam lumea ca nu aveam in garaj un motor non euro23 care merge cateva ore pe an.. partea idioata a ue (zic asa ca sunt j' de mii de motive pentrucare doamne ajuta ca suntem in ue) -
Tuareg 660 vs Transalp 750
topic a răspuns lui hora09 în Speedy.Kul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
-
Tuareg 660 vs Transalp 750
topic a răspuns lui hora09 în Speedy.Kul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
plus cand o sa fii intr-o situatie cand ii dai ca bezmeticu prin padure si vezi prea tarziu ca e rapa mare acolo unde the indrepti cu curaj, cand te bagi in ambele frane, cu mainile inclestate pe ghidon ca dardaie fundul; si in toata distractia asta dai cu putere in QS in jos - iti dai seama ca nu puteai sa franezi mai bine schimband cu ambreaj am dat o tura si cu moto cu CC adativ... man! deci e genial, acolo unde trebuie doar sa acoperi distanta e lux imbinat cu siguranta cand am inceput sa conduc masina nu aveam cc, cand am avut pe prima cu am zis ca nu mai vreau fara si orice masina trebuia musai sa aibe cc, apoi am luat masina cu cc adaptiv sau cum ii zice de fapt.. amu nu prea mai vreau fara; cand fac poate si peste 30K/an si mult e evident drum lung, nu mai par mofturi sunt chestii de, cum ziceam, siguranta si confort OP ne cam ametesti aicea, mergi tata si ia ceva ca dupa ce esti pe sauna noua nu stiu cat de mult ai sa te uiti inapoi