Sari la conținut

emceul

INACTIV
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    de la servici
  • Motocicleta
    f650cs
  • Numar Moto
    in schimbare

emceul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sometimes I Guess There Just Aren't Enough Rocks.... nu-l cunosteam dar din ce am citit aici ...
  2. Salut vreau sa-mi pun un crash bar pe cs. Am vazut pe ebay pe la 119 euro. nu imi place cum arata. stiti cumva se mai fac si pe la noi de meseriasi. daca nu o sa-l iau pe ala ... pana la urma nu conteaza asa de mult cum arata ... thx:)
  3. ((( naspa rau!!! tocmai ce ma uitam si eu pe ebay si mi se par scumpe ... cred ca idea cu cs-ul ala la 1000 e cea mai buna ... atat numai sa nu fie furat ...
  4. Respect sa ne zici cum merge ce sa mai ... ai rezolvat-o si pe asta HAHAHAHA
  5. mai mult ca sigur o sa ma duc si eu cand imi schimb cureaua ... restu` le fac pe la "colegii" de forum care se ocupa cu asa ceva...
  6. YZU>> daca ii mai pui si suspenise spate ti-ai tras un GS ma rog daca nu te uiti la curea si articulatia spate ... textoru>> timisoara? in bucuresti se pare ca nu au ajuns gageturile astea:)
  7. FOARTE INTERESANT!!! ... am mai aflat una alta... nu vreau sa imi bag eu mainile in ea... la inceput o sa merg la cineva care a mai facut asta dar am o MARE intrebare: gasesc undeva pe cineva care sa aiba un GS911 ?
  8. offff... se pare ca totusi avea ceva viteza la cum arata masina si motocicleta .... mi se pare sau se vede sub masina? Odihneasca-se in pace! ;) cateodata ma gandesc ca nu merita:(
  9. salut, sa va spun ... conduceam masina pe general bethlot venind dinspre biserica anglicana si o luam in sus pe langa catedrala sf. Iosif de-a lungul atelierelor scolii de arta. cand claxoane din spate si tipete... deci faceam dreapta.... vine dupa mine un domn pe un scuter ca sunt nebun !? ce-i cu mine ... eu opresc ca aveam treaba acolo se da si el jos sa ma ia la bataie ... eu sustineam ca am dat semnal dreapta el ca nu ... omu avea vreo 2 metri si 100 de kg si cu casca pe cap sa imi dea omoru`... pana la urma nu s-a intamplat pentru ca eram cu sotia si nu a vrut sa ma bata de fata cu ea... (el avand casca pe cap) anyway ... poate domnul respectiv e pe aici si poate spune varianta lui ... fine by me... dar idea e alta ... NU DEPASITI PE DREAPTA IN CURBA LA DREAPTA! doh ... !!! acum eu nu zic .... ca un conducator auto responsabil trebuia sa fiu constient de tot ce e in jurul meu dar sa nu-mi fie cu suparare pe partea dreapta era trotuar si gard iar drumul o ia da dreapta nu pot sa o iau la stanga !!! eu nu am stat sa ma gandesc ca se gaseste cineva care sa se bage pe interior in curba la dreapta sa ma depaseasca !!! recunosc ca am gresit ca nu mi-am dat seama de el dar repet: NU DEPASITI PE DREAPTA IN CURBA LA DREAPTA mai ales daca e o singura banda ....
  10. Yzu>>Arata FOARTE bine cu negrul ala!! bravo! ce cauciucuri ai pe ea? imi place profilu` !
  11. ai un astfel de scut? sa imi spui si mie m-ar interesa si un crash bar .... ca na
  12. am luat din manualul meu ce zice de suspenise ... legat de rozeta si am tradus cu google ... eu nu inteleg mai nimic von fahrtbeginn entsprechend dem Gesamtgewicht/beladungszustand federvorspannung einstellen. Aus Sicherheitsgrunden die Federvorspannung nicht wahrend der Fahrt verstellen. Zum Verstellen das Motorrad zum Stillstand bringen. Motorrad auf Seitenstander stellen Federvorspannung mit Handrad 1 einstellen grundeinstellung Solo Fahrer bis 85 kg Handrad 1 nach links in Pfeilrichtung "low" bis Anschlag drehen Einstellung fur Sozius und gepack handrad 1 nacht rechts in pfeilrichtung "high" bis zur gewunschten federvorspannung drehen. bei ausnutzung des zulassigen gesamtgewichtes bis anschlag "high" drehen dampfer einstellen vor fahrtbeginn entsprechend dem gesamtgewicht dampfer einstellen! bei Anderung der federvorspannung muss die dampfereinstellung entsprechend nachgeregelt dampfer mit schraubendreher einstellen einstellung hart "h" einstellschraube 1 ganz hineindrehen grundeinstellung einstellschraube 1 eine 3/4 bis volle umdrehung herausdrehen einstellung soft "s" einstellschraube 1 ganz herausdrehen traducere: începutul călătoriei în funcție de greutatea totală / set starea de încărcare preload. Din motive de securitate, nu în timp ce regla tensiunea de primăvară a călătoriei. Pentru a regla bicicleta pentru a opri. Motocicleta pe o parte Stander Primăvară preincarcarea cu o roată set Setarea de bază driverele solo la 85 kg 1 la roata stânga în direcția de "low" poziția pentru a opri Ajustare pentru pasageri Âşi bagajele 1 rândul său, roata de mână dreapta noapte în direcția săgeții "ridicat" până preload dorit. Atunci când utilizarea greutatea admisă viteza maximă "mare" poziția abur setările Înainte de conducere, în conformitate cu setul, vapor greutate! prin schimbarea preload primăvară, setările de abur ajustate în consecință vapor set cu Âşurubelniță setarea hard "h" ÂŞurub de reglare într-o foarte Setarea de bază o ajustare Âşurub retras de 3 / 4 pentru a porni pe deplin Setarea soft "s" reglare o dovedesc destul de LA CE SE REFERA cu aburu ... stiu de surubul ala dar nu stiu ce e!!!... aveti idee?
×
×
  • Creează nouă...