Sari la conținut

dan alex

Super Membru
  • Număr conținut

    528
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW F 650 GS Dakar
  • Numar Moto
    B -- FTW
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    cz, jawa, suzuki, honda, yamaha, bmw, puch

Vizitatori Recenți Profil

1.418 citiri profil

dan alex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, are cineva de vanzare un bord de Transalp modelul vechi(1987-1989) si tabita otelita care fixeaza placutele de frana de la etrierul spate? 0722675842
  2. Am rezolvat. Schimbat bujiile iridium cu DPR8EA-9, montat bateria de la KLX, curatat contactele de la blocul de comenzi dreapta, spray de contacte prin gaura cheii de contact, verificat si curatat toate mufele si sigurantele, verificat CDI-ul meu la alt GS. A pornit, in sfarsit.
  3. Salutare, multumesc pentru sfaturi. S-o luam metodic. Da, am resetat acceleratia si CDI-ul, da, am imprumutat alt CDI de la un prieten. Simptomele se manifesta la fel. O sa-i fac diagnoza si revin. Nu are alarma asa ca nu stiu daca are senzor de inclinare. Am mai citit pe forum ca si pozitia cricului influenteaza pornirea.
  4. Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria? Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii?
  5. Salut, 0722646373

  6. Salut Bogdane, Dan sunt, de la Arc. Trimite-mi te rog numarul tau de telefon sa vorbesc ceva cu tine. Multumesc.

  7. Salut, am o nelamurire referitor la modificarea de la capacul filtrului de aer. A mea e din 1993, deci varianta cu 3 tevi. Din poze si schema am vazut ca sunt 6 gauri, 3 intr-o parte si 3 corespondente pe cealalta parte. Teava cu 5 gauri, in acelasi plan cu celelalta 2 mici taiate la 45 de grade, dar gaura nr.1, aia din cocoasa filtrului, prin ea nu trece nicio teava? Capacele din plastic se aplica si stau permanent in capetele celor 3 tevi si a cocoasei de pe carcasa? Tu ai observat ceva schimbari la consum si mers? Multumesc anticipat
  8. salut! imi trebuie tija care actioneaza ambreiajul de la xt. o mai ai?

  9. Salut, din dezmembrarea unui XT 600 model 3TB din 1993, mi-au ramas urmatoarele: CDI, bord, juguri, telescoape, ghidon, bloc lumini, melc si cablu km, cric lateral. 0722675842
  10. Cu un singur cadran am eu(fara turometru) de pe un xt din 1993. 0722675842
  11. 1993. am un plastic stanga de pe rezervor, airscoop si mai am un rezervor complet, dar pentru modelul 2kf(1991). Mesaj completat 1993.
  12. Am doar ghidonul, bordul si jugurile cu iambele. Mesaj completat Ghidonul, 70 lei.
×
×
  • Creează nouă...