Sari la conținut

Speedy.K

Super Membru
  • Număr conținut

    14.307
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucale
  • Permis moto din
    2004
  • Motocicleta
    Honda Transalp XL750
  • Numar moto
    SPD

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta, Virago 535, Kawa KLE 500
  • Alte autovehicule si vehicule
    Ford Kuga

Vizitatori Recenți Profil

11.967 citiri profil

Speedy.K's Achievements

  1. Daca mobra mea noua se upgradeaza, ce sa mai zic despre vechea mea iubire?! Cica se lanseaza noul KLE500 ! N-am inteles inca daca si pe Europa. Vom vedea la EICMA. Fara tubeless si upgrade serios pe suspensii viata e pustiu!
  2. Vezi ca tu esti in ceata cand selectezi emoticoanele. Uite ce ai pus prima oara Da matale singur zum.
  3. Salutare. Ce s-a intamplat cu kawa kle veche si ce ti-ai luat nou?

  4. Partial de acord. Unde nu, este la referinta la puterii mobrei. KLE-ul avea 49 de cai. Niciun kit nu m-a tinut mai mult de 15000 km, cu exceptia celui din primul an cand, probabil, am mers mai cuminte ca stil, iind proaspat venit de pe choppere pe adventure. In ultimii doi ani schimbam un kit pe an, cam la 10.000 km. Pentru camergeam foarte mult in oras si foarte agresiv cu mobra atat in oras cat si afara si pe coclauri din necesitate de a scoate maxim din motorasul ala si pentru ca o stiam si-n sculare si-n culcare dupa 14-15 ani pe ea. In tot timpul asta, ca si tine, am curatat si uns lantul in toate formele posibile, de la vaselina de Dacie inr-un an cand eram somer, pana la toate spreyurile posibile, cand lucram in domeniu si le luam la o treime de pret. Nicio dierenta. Deci cred ca puterea mobrei nu inluenteaza, ci stilul de mers. Pentru ca lantul de KLE nu e acelasi cu ala de Busa, sunt calibrate si ele dupa capacitatile motoarelor.
  5. Ziceam ca la revizie urma sa se faca si curatatuns de lant, banuiesc profi. De fapt nu trebuia. Era bagatape gat operatia. Am refuzat politicos. Drept care 100 si ceva de lei mai putin la final. La banii astia imi deschid service de curatat si uns lanturi.
  6. Moamaa, la cum arata lanturile din pozele alea n-as da in veci cu asa ceva. Poate e ok, dar pozele din anunt sunt aducatoare de varsaturi Si da, si eu am observat ca nu e mare diferenta in functiede curatare. Mai degraba gresarea face diferenta. Asa ca am ajuns sa curat lantul doar dupa ture de coclau Si, apropos de profi a luiIanachim, am aflat azi ca la reviziadeun an o sa mi se curete/ unga lantul. Profi, probabil.
  7. Da, ma, il stiu e Ianachim ca e boEr, el nu schimba lantul, schimba scuteru cu totul, nu coane?
  8. Si mie, una dela Digi care zicea ca s-a anuntat chiar furtuna.
  9. Da, pe motivede siguranta pluii! Si cade nataraul ala de doua ori cu presiune perfecta sise alege cu 28 de fracturi. Au rezolvat ei siguranta din presiune impusa, ce sazic.
  10. Cum, frate, cu toate chestiile de siguranta, costume airbag, etc etc etc sa sufereun pilot 28 (douazeci si opt!!!) de fracturi intr-un sezon?!?!
  11. Nu costul in sine, ci dubiosenia privind limitarea. Ori vine limitat din fabrica, ori ti-o fac ei contracost. Daca vine limitata din fabrica la 25, de ce iti cer bani in plus ca sa ti-l dea asa cum vine?!
  12. Stai asa, deci vine cumlimitare din fabrica, dar costa cu 500 de lei mai mult cu limitare inclusa?! Bai nene, asta e foarte tare. Si cica alea de la Auchan erau chinezesti. Daaaa, ca Daytona e made in USA! Nea Tibi, vezi, bre, ca tocmai s-a anuntat ca se desfiinteaza MotoE!
  13. Niciodata! Numai daca ai dinti racing, de curse, fara oringuri.
  14. Decat sa ma chinui sa-l curat cu carpa si periuta de dinti, ca la puscarie, , dupa aia da-i cu ulei, mai binepun kettenmaxul pe el, 300 ml de motorina si a-ntaia! In 4 minute e bec. Peste tot. Inca 1 minut cu sprayul de uns si inacest mod simplue gata lantul in 5 minute. N-auzi, dai cu carpa. Si periuta de dinti, daca esti fitzos. Plus spray de frane, daca te pricepi sa alegi marca. Daca nu...nu.
×
×
  • Creează nouă...