-
Număr conținut
14.215 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucale
-
Permis moto din
2004
-
Motocicleta
Honda Transalp XL750
-
Numar moto
SPD
Informații profil
-
Motociclete detinute
IJ Planeta, Virago 535, Kawa KLE 500
-
Alte autovehicule si vehicule
Ford Kuga
Speedy.K's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Succes!
-
In urma cu doi ani AMI a fuzionat cu Louis (vezi siteul Louis). Eu am fost ultimul mohican la AMI, de atunci la Louis. Restul instructorilor sunt si ei pe la alte scoli de prin poligon. AMI, practic, nu mai exista. Platoul moto din Ilioara e decent fata de restul zonelor dedicate auto. Marea chestie acolo e ca poti face exercitii adventure. Eu mai fac acolo perfectionare cu elevii dupa ce-si iau permisele si mobre. Duminica e gol si poti sa faci cam ce-ti trece prin cap. Ca scoli de acolo nu il stiu decat pe Adi Budoi (Scoala Moto Adi) cu care am facut acum 22 de ani, dar pe vremea aia era angajat la Dinu, nu avea scoala lui. Acum nu stiu daca mai face el personal cursuri iar pe instructorii lui nu ii cunosc. Multumesc, apreciez. De la A2 la A, daca chiar ai mers pe A2, singura chestie este sa-ti reintri in stilul de mers pe strada pentru examen, care n-are nicio legatura cu mersul nostru de zi cu zi. Sunt scoli ieftine care nici nu te scot macar pe strada la trecerea asta. Sunt unele care nu te scot nici cand ai doar B. Si o reexaminare te costa 900-1000 de lei. Deci atentie ce alegi. Ai ales ceva, pana la urma? E posibil sa fie mai greu cu el care a mers decat cu unul cu ceva talent dar care nu a mers.
-
Pentru ca, de fapt, el s-a inscris la cursurile de scutere 125 cu B, nu la A1. Multi nu stiu care-i diferenta. Unu mi-a zis, dupa ce a terminat alea 10 ore, ca el o sa-si ia nu stiu ce KTM de 125... Cum spuneam, nicio legatura cu A1.
-
Niciodata n-am avut nicio emotie acolo, pentru ca casc ochii si stau cu degetele pe claxon si flash. Acolo ar fi trebuit giratoriu, nu in Saftica. Ala din saftica e facut la comanda vreunui smecher din zona.
-
Du-te la un mecanic.
-
Vand Honda CB500 F 2023 - 401 km
topic a răspuns lui Speedy.K în Ruginelul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Tu ofera si vezi dupa aia. Nicio oferta nu e interzisa, omul doar a mentionat ca sa nu creada lumea ca se negociaza la juma de pret ca aurul la turci. -
Stiu man, da' io nu pot decat o saptamana pe an si tre' sa duc copchilu la balaceala. Oricat de prost ar fi, tot mai bine decat Mamaia...
-
Sunt in Grecia si n-ai loc de romani , rusi si ucrainieni.
-
Exact, mobra o sa se vanda atunci cand pretul va corespunde marfii. Eu am vandut KLE-ul anul trecut intr-o juma de ora. Fara nicio negociere, pretul cerut. Da' am stiut cat face mobra si am cerut atat ca5 s-o vand, nu sa dau up la anunt o data pe saptamana luni de zile. ( apropos, parca erau in5erzise upurile pe bursa...)
-
Nu exista drumuri pentru incepatori. Exista unde si cand sa nu te duci ca incepator. Respectiv nu in w.e. pe drumuri +a Valea Prahovei, E85, TF, TA, A2, Valea Oltului. Pe astea, daca poti, fa-le in zile lucratoare. Singur. In rest, nciun drum nu e prea greu daca il parcurgi in ritmul tau, in ritmul in care ai control. Degeaba mergi pana la Giurgiu si inapoi, nu e niciun catig. Degeaba te duci pana la Campna si inapoi, ala nu e drum de moto. Repet, mergand in ritmul tau niciun drum nu ar trebui sa fie greu. Nubte lasa atras in competitii cu soferi, nu iti forta limitele si totul arvtrebui sa fie ok. PS si nu folosi Maps sau Waze decat ca orientare, nu sta nu ochii il ele, incearca sa mergi dupa indicatoare si sa inveti drumurile. Altfel o sa te trezesti peste 10 ani ca nu stii sa ajungi de la Sinaia la Bucuresti daca ai ramas fara baterie la telefon.
-
Poa sa fie si drept drumul, daca e aglomerat iti faci singur curbele.
-
Aceleasi sanse ca la orice chinezarie. De multe ori mai iei pe ici, pe colo din pila. Vad ca tie tinse par i:ense preturile in general la accesorii moto de la marcile consacrate. Banuiesc ca de-aia ti -ai simluat mobra chinezeasca, alea japoneze ti s-au parut scumpe, nu? Tot ce tine de moto si nu e Temu e scump. Obisnuieste-te cu ideea. Mai departe alegerile iti apartin. Ai de ales intre calitate sau pret mic. Despre standere: exista mai multe marimi, in functie de inaltimea la care ridica spatele. Personal n-am avut incredere niciodata in nonameuri, dupa ce o mizerie "mi s-a inmuiat" sub mobra. Comanzi online un stander spate cu prinderile potrivite de pe Asfalt Uscat, de exemplu, verifici daca e ok ca inaltime si daca nu e, il dai schimbi cu o varianta mai inalta. Nu te costa nimic. Dar comanda de la un magazin romanesc de incredere ca sa nubte trezesti ca te costa returul pana in Polonia cat standerul. De exemplu https://www.bikermag.ro/cumpara/stander-moto-spate-bike-lift-rs-17-12433?utm_source=portal&utm_medium=web&utm_campaign=google_xml&gad_source=1&gad_campaignid=17182506631&gbraid=0AAAAADPgiC_azYHgVi-MFqQOdbgX1tFhj&gclid=CjwKCAjw7fzDBhA7EiwAOqJkh5RH8LQsGp1mGE0NqpUpQNL0HKxHDUuOj3EflYHP31iMHJ3O-f2XVxoCq_EQAvD_BwE PS Ala care vinde pe motocicleta de zici tu ca n-are a ta se numeste CRIC central. Magazine romanesti de incredere: Motomus, Asfalt Uscat, 4riders, Mymoto, Motoemotion, Motodiscount, Bikermag, BB Moto. Sunt doar cateva, mai sunt si altele.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Speedy.K în Cavaleruul Competitii Internationale
Un link cu sprintul si cursa de clasa mare poate sa puna cineva? Am lipsit un pic din localitate in w.e. Merci. -
Argentinianul avea crf300. Nu, n-a fost tura ghidata.
-
Pana cam acum 10 ani aia care vroiau sa se apuce de motociclism erau de-un anumit aluat. Nu imi cere sa-ti explic exact, ca n-am chef de scris atat. Cert e ca rar se apuca de asta vreunul mai inapt, vreun cocalar sau vreo femeie. Pe scurt motociclismul era privit cu alti ochi, nu era cool, ba dimpotriva. La un anumit moment abordarea asta s-a schimbat si a devenit la moda sa fii motociclist, indiferent daca aveai sau nu calitatile necesare. Piata moto, cu tot ce inseamna ea, vanzari, scoli, mediul online etc, era dornica de crestere, asa ca s-au acceptat, de dragul profitului, orice fel de clienti. Si nu vorbesc doar de calitatile fizice, ci si de profilul psihologic. Ca sa-ti dau un exemplu concret, prin 2004 am vazut cu ochii mei cursanti trimisi acasa din scoala moto pentru ca dupa 5-6 sedinte de poligon dovedeau ca nu au abilitatile necesare motociclismului. Astazi nu da nimeni niciun elev afara din scoala si sunt multi, repet, multi noi motociclisti care doar ca sa reuseasca sa ia permisul au nevoie de doua, trei scoli facute si un an de zile de chinuiala. Dupa ureche spus asa, cred ca sunt in cazul asta cam 1 din 5 noi motociclisti. In felul asta evident ca a scazut calitatea motociclistilor de pe strazi si au aparut genul asta de accidente. Ca sa fac o paralela, poate intelegeti mai bine, acelasi lucru s-a intamplat cu mersul pe munte de la pandemie incoace. Inainte li se zicea sosonari sau pantofari, acum se numesc turisti.