Partial de acord. Unde nu, este la referinta la puterii mobrei.
KLE-ul avea 49 de cai. Niciun kit nu m-a tinut mai mult de 15000 km, cu exceptia celui din primul an cand, probabil, am mers mai cuminte ca stil, iind proaspat venit de pe choppere pe adventure. In ultimii doi ani schimbam un kit pe an, cam la 10.000 km. Pentru camergeam foarte mult in oras si foarte agresiv cu mobra atat in oras cat si afara si pe coclauri din necesitate de a scoate maxim din motorasul ala si pentru ca o stiam si-n sculare si-n culcare dupa 14-15 ani pe ea. In tot timpul asta, ca si tine, am curatat si uns lantul in toate formele posibile, de la vaselina de Dacie inr-un an cand eram somer, pana la toate spreyurile posibile, cand lucram in domeniu si le luam la o treime de pret. Nicio dierenta.
Deci cred ca puterea mobrei nu inluenteaza, ci stilul de mers. Pentru ca lantul de KLE nu e acelasi cu ala de Busa, sunt calibrate si ele dupa capacitatile motoarelor.