Jump to content

ache2

Membru
  • Content Count

    242
  • Joined

  • Last visited

About ache2

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti
  • Motocicleta
    R1150 RS
  • Numar Moto
    AVD
  1. ache2

    Bursa locala

    Donez o casca Scorpion Exo 750 marimea XXL. Casca e in stare buna, a fost purtata 2 sezoane, cu cagula. Ploiesti, 0727825530.
  2. fiecare are avantaje si dezavantaje... daca vrei neaparat benzina, as merge pe Pajero+remorca... sau un alt suv de gen pe de alta parte nici Pajero scurt nu e vreun avion de masina... mie nu-mi place pentru ca nu are portbagaj... ma rog, are dar e minuscul... daca ar fi sa-mi iau Pajero, l-as lua pe ala full size... vezi ca sunt citeva din categoria N1 (autoutilitare) care sunt ceva mai prietenoase la impozit... la pick-uri ar mai fi Mazda BT50/Ford Ranger, generatia anterioara... fara nici un fel de glamour dar masini solide...
  3. la single cab bagi mobra fara probleme si nu pe diagonala... insa eu, ca posesor de pick-up nu as recomanda sa-ti iei asa ceva cu gindul ca duci mobra in bena... se poate, dar ai alternative mai ieftine si mai practice... dar daca vrei neaparat pick-up SH eu unul as alege intre L200 si Hilux... si alegerea e relativ simpla: L200... pentru ca la aceeasi bani o sa iei o gioarsa de Hilux... nu stiu de ce naiba isi tin pretul asa de bine! or fi ele bune dar nu-s din alta clasa decit L200... sunt cam la fel de bune/proaste... eu cu L200 si MT-uri nu am reusit sa ma impotmolesc decit cind am
  4. am avut L200 si acum am un Isuzu D-Max... L200-le era fabricatie 2008, diesel.. Hilux am condus de vreo citeva ori si nu as zice ca am o parere relevanta cu privire la utilaj... era baza gamei deci destul de subtirel dotat in cabina... evident, tot diesel... pe benzina de la Mitsubishi am mers destul de mult cu un Nativa (in Europa s-a vindut sub numele Pajero sport) cu motor de 3.0.. misto motor, nasoala masina )... L200-le e o masina buna indiferent de motor (benzina sau diesel)... cele dintre 2006-2010 veneau cu blocabil spate din fabrica... asa ca cine spune ca nu are blocabil vorbes
  5. sper ca-ti dai seama ca nu-i nimic adevarat din scrisele amaritului... e doar un troll obisnuit....
  6. nu-i suficient ca ne omoara ai nostri, acu' ne omoara si strainii... 24 de ani... sa-i fie tarina usoara...
  7. manusile in cauza... defectul de la degetul mic e la dreapta nu la stânga cum am zis anterior...
  8. donez 2 perechi mănuși V Quatro: una XL cu un defect la degetul mic stânga si una L, ambele purtate de câteva ori plus o pereche de mănuși Ixon marimea L Vquatro sunt textile cu Clarino pe fata... manusi de vara/toamna cica impermeabile... eu sunt de alta parere in privinta impermeabilitatii Ixon sunt de piele, fara protectii, ceva de vara si sunt nepurtate, in tipla... se potrivesc cuiva cu maini mai de pianist cu ca ale mele de ciocanar... se dau in Ploiesti... 0727825530
  9. Pe unde găsesc un contact pentru stopul frână spate pentru un R 1150RS? M-am uitat la motorworks dar poate-l are cineva mai aproape
  10. Sand (1 nu de asta nou) am eu... se ventileaza bine, l-am purtat mai toata vara... la drum intins nu te coci in ele, in oras da... geaca e buna, are dublura amovibila pe care va trebui s-o cari in topcase (eu asa fac) si protectii serioase... am si o geaca de vara, mesh de la Macna dar in diminetile racoroase te dai jos lem de pe mobra! nu mi-a placut niciodata pnetru ca e cam strimta... pantaloni PR 12 am si merg fara dublura rezistenta la apa pina pe la 15 grade... deja mai jos incepe sa te ia frigul la turloaie... dar na, depinde cit esti de rezistent dar la 36 de grade tot iti e cald
  11. azi dimineata mi-a inghetat coorul (de fapt degetele)... am vazut eu bruma pe cimp dar am zis ca am vedenii pe la jumatea drumului dintre Ploiesti si Buc minerele au refuzat sa mai incalzeasca... prin Otopeni m-am oprit sa vad daca mai am maini ca nu le mai simteam ... am presupus ca s-a ars siguranta... dupa ce am repornit mobra au bagat carbuni si manerele, care brusc au devenit din nou "heated"... -1 Celsius... hmmm, cred ca o bag la iernat!
  12. Spre norocul meu, se pare ... inca o data, recomand cu tarie (peste 40 de grade) service-ul!
  13. ei bine, am sa-mi iau libertatea de a-l contrazice pe colegul @ d a n: intr-un final mi-am recuperat mobra de la service... reparata desi banuiesc ca mi-au schimbat-o acolo... e alta mobra, oameni buni ...nici nu stiam ca poate sa mearga asa frumos... cutia de viteze merge unsa, ambreiajul tot asa, parca si urca in ture mai frumos... conform devizului s-au schimbat: 2 rulmenti in CV, simeringuri si daca tot s-a desfacut jucaria s-a schimbat si discul de ambreiaj... rezultatul e dupa cum am spus spectaculos: nu agata intre viteze, cutia schimba fin (cuvint cu care nu o puteam asocia pina
×
×
  • Create New...