Jump to content

ache2

Membru
  • Content Count

    242
  • Joined

  • Last visited

About ache2

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti
  • Motocicleta
    R1150 RS
  • Numar Moto
    AVD
  1. ache2

    Bursa locala

    Donez o casca Scorpion Exo 750 marimea XXL. Casca e in stare buna, a fost purtata 2 sezoane, cu cagula. Ploiesti, 0727825530.
  2. fiecare are avantaje si dezavantaje... daca vrei neaparat benzina, as merge pe Pajero+remorca... sau un alt suv de gen pe de alta parte nici Pajero scurt nu e vreun avion de masina... mie nu-mi place pentru ca nu are portbagaj... ma rog, are dar e minuscul... daca ar fi sa-mi iau Pajero, l-as lua pe ala full size... vezi ca sunt citeva din categoria N1 (autoutilitare) care sunt ceva mai prietenoase la impozit... la pick-uri ar mai fi Mazda BT50/Ford Ranger, generatia anterioara... fara nici un fel de glamour dar masini solide...
  3. la single cab bagi mobra fara probleme si nu pe diagonala... insa eu, ca posesor de pick-up nu as recomanda sa-ti iei asa ceva cu gindul ca duci mobra in bena... se poate, dar ai alternative mai ieftine si mai practice... dar daca vrei neaparat pick-up SH eu unul as alege intre L200 si Hilux... si alegerea e relativ simpla: L200... pentru ca la aceeasi bani o sa iei o gioarsa de Hilux... nu stiu de ce naiba isi tin pretul asa de bine! or fi ele bune dar nu-s din alta clasa decit L200... sunt cam la fel de bune/proaste... eu cu L200 si MT-uri nu am reusit sa ma impotmolesc decit cind am pus-o pe burta... am avut modelul double cab shortbed, adica ala cu bena ceva mai scurta (parca cu vreo 15 cm)... a facut tot ce trebuia sa faca si inca ceva pe deasupra... cind e vorba de noroi adinc nici un Patrol/Landcruiser nu e neaparat ideal... cu atit mai putin un pickup... toate sunt al naibii de grele... cind e vorba de forestiere si/sau un pic de namol, cam toate sunt atit de bune pe cit e soferul! asadar cauta un L200 care sa nu fi apartinut unei batrinele care l-a tinut in garaj si se ducea doar Duminica la slujba cu el si da-i bataie... nu lua masini foste de flota... majoritatea sunt distruse! si ia ceva care sa-ti mai lase ceva bani in buzunar pentru revizii si schimbat diverse piese si stai linistit: daca faci enduro nu problema ficatilor facuti varza de suspensia spate a pick-up-ului o sa fie principala ta problema!
  4. am avut L200 si acum am un Isuzu D-Max... L200-le era fabricatie 2008, diesel.. Hilux am condus de vreo citeva ori si nu as zice ca am o parere relevanta cu privire la utilaj... era baza gamei deci destul de subtirel dotat in cabina... evident, tot diesel... pe benzina de la Mitsubishi am mers destul de mult cu un Nativa (in Europa s-a vindut sub numele Pajero sport) cu motor de 3.0.. misto motor, nasoala masina )... L200-le e o masina buna indiferent de motor (benzina sau diesel)... cele dintre 2006-2010 veneau cu blocabil spate din fabrica... asa ca cine spune ca nu are blocabil vorbeste din basme... dupa 2010 blocabilul spate era optional... la noul model iar a aparut blocabilul ca dotare standard.. dar presupun ca nu e relevant ) atentie la tipul de transmisie, sunt 2 tipuri: Easy Select si Super Select... daca ai mers cu un Pajero sigur ai folosit Super Select... nu stiu de ce ti-a picat pata pe benzina insa trebuie sa stii ca in general motoarele benzina de pe L200 nu sunt alea de pe Pajero... ce vreau sa spun e ca ai de unde alege in cazul motorizarii diesel fata de cea pe penzina unde sunt ceva mai putine exemplare... Navara nu e o alegere buna, dupa parerea mea... nu-s cine stie ce offroadere, consuma mai mult decit celelalte si au citeva probleme destul de naplacute la motor/transmisie.. cit despre Niva, hmmm, ce sa zic, daca esti suficient de masochist, e o alegere mirifica
  5. sper ca-ti dai seama ca nu-i nimic adevarat din scrisele amaritului... e doar un troll obisnuit....
  6. adica tii cu Basescu, ai!? hmmm, o sa ai probleme mari cu Gadea!
  7. nu-i suficient ca ne omoara ai nostri, acu' ne omoara si strainii... 24 de ani... sa-i fie tarina usoara...
  8. manusile in cauza... defectul de la degetul mic e la dreapta nu la stânga cum am zis anterior...
  9. donez 2 perechi mănuși V Quatro: una XL cu un defect la degetul mic stânga si una L, ambele purtate de câteva ori plus o pereche de mănuși Ixon marimea L Vquatro sunt textile cu Clarino pe fata... manusi de vara/toamna cica impermeabile... eu sunt de alta parere in privinta impermeabilitatii Ixon sunt de piele, fara protectii, ceva de vara si sunt nepurtate, in tipla... se potrivesc cuiva cu maini mai de pianist cu ca ale mele de ciocanar... se dau in Ploiesti... 0727825530
  10. Pe unde găsesc un contact pentru stopul frână spate pentru un R 1150RS? M-am uitat la motorworks dar poate-l are cineva mai aproape
  11. Sand (1 nu de asta nou) am eu... se ventileaza bine, l-am purtat mai toata vara... la drum intins nu te coci in ele, in oras da... geaca e buna, are dublura amovibila pe care va trebui s-o cari in topcase (eu asa fac) si protectii serioase... am si o geaca de vara, mesh de la Macna dar in diminetile racoroase te dai jos lem de pe mobra! nu mi-a placut niciodata pnetru ca e cam strimta... pantaloni PR 12 am si merg fara dublura rezistenta la apa pina pe la 15 grade... deja mai jos incepe sa te ia frigul la turloaie... dar na, depinde cit esti de rezistent dar la 36 de grade tot iti e cald in ei... ideea e sa-ti iei ceva deschis la culoare chiar daca speli la echipament mai mult... asta daca te deranjeaza ca se inchide la culoare... pe mine unul nu ma
  12. azi dimineata mi-a inghetat coorul (de fapt degetele)... am vazut eu bruma pe cimp dar am zis ca am vedenii pe la jumatea drumului dintre Ploiesti si Buc minerele au refuzat sa mai incalzeasca... prin Otopeni m-am oprit sa vad daca mai am maini ca nu le mai simteam ... am presupus ca s-a ars siguranta... dupa ce am repornit mobra au bagat carbuni si manerele, care brusc au devenit din nou "heated"... -1 Celsius... hmmm, cred ca o bag la iernat!
  13. Spre norocul meu, se pare ... inca o data, recomand cu tarie (peste 40 de grade) service-ul!
  14. ei bine, am sa-mi iau libertatea de a-l contrazice pe colegul @ d a n: intr-un final mi-am recuperat mobra de la service... reparata desi banuiesc ca mi-au schimbat-o acolo... e alta mobra, oameni buni ...nici nu stiam ca poate sa mearga asa frumos... cutia de viteze merge unsa, ambreiajul tot asa, parca si urca in ture mai frumos... conform devizului s-au schimbat: 2 rulmenti in CV, simeringuri si daca tot s-a desfacut jucaria s-a schimbat si discul de ambreiaj... rezultatul e dupa cum am spus spectaculos: nu agata intre viteze, cutia schimba fin (cuvint cu care nu o puteam asocia pina acum), ce mai, sunt incintat! Tibi si baietii lui au facut o treaba de mari meseriasi... jos palaria! ieri pe drumul spre casa, pe ploaia aia, mergeam cu viteze care sigur i-au facut pe soferii de pe DN1 sa zica "uite inca un donator de organe"... PS: la plecare de la service un taximetrist a tinut sa-mi pomeneasca rudele de sex feminin (mie si ale altor mobristi, presupun), "baaaaa, <neinteligibi> mergeti ca pisatul boului"... ma pregateam sa-i ard un picior in usa dar ataiat-o in tromba iar mie mi s-a oprit motorul ... de ce o fi vrut sa zica asta nu stiu nici acum... nu facusem absolut nimic sa-l incomodez... probabil ca avusese vreo treaba cindva cu vreun mobrist iar eu i-am fost mai la indemina
×
×
  • Create New...