
sandu07
Super Membru-
Număr conținut
650 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
pabibabum
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
bucuresti
-
Carnet moto din
2009
-
Motocicleta
SUZUKI GSX-R600 K3
-
Numar Moto
-
-
Club
nici unu'
Vizitatori Recenți Profil
1.966 citiri profil
sandu07's Achievements
Collaborator (7/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Ghete moto 310 Motoring nr 43/deosebite
topic a răspuns lui sandu07 în Serbanmotoul Echipamente de protectie
Las că mi am cumpărat eu alpinestars wp varianta waterproof.is 100% adidași mai înalți.mare greșeala a fost achiziția lor.protectie 0.practis îs de oras Am primit de la un coleg de forum o pereche de firefox 42.alea îs ok ,nu prea mai arată ok dar le prefer celor de la alpinestars cumpărate în toamna anului trecut Acum vreau o alta pereche sa vad ce găsesc ok pe siteurile de afara Mă oftic că nu am cumpărat tex când am avut oportunitatea.acum.nu mai găsesc la băieți -
Am mai spus.chinezaria aia e ok atata timp cât ai acces la serviceul.importatorului care e singurul care poate sa ajute când fierul are anumite probleme și nu le poți rezolva la un alt service Când nu ai service ok și importatorul refuza să îți facă o simpla diagnoza....e un fier de unica folosință, daca nu mai poate fi folosit la prima buba avuta.despre asta tot vorbesc Daca la 38000km sau la ieșirea din garanție consideri că și a amortizat investiția,nu e bun
-
Total greșit sunt eu răutăcios și gicacontra- plus obsesie personala pentru aceasta chinezarie fantastica Nu degeaba îmi modifica posturile și le șterg fetele de la moderare. Nu am nimic cu nimeni.pana nu trec prin anumite situații pe care le scriu sa fie in ajutorul altora,ori sa ajut pe alti sa nu experimenteze frustrările prin care am trecut eu după atitudinea a unor jeguri sfidătoare. Sa cumpere altceva,dar nu marca aia Mai am de postat hârtia cu datele tehnice și firma înregistrată în China,nu korea sau Taiwan și termin de "spus" ce am avut de spus în legătură cu acele chinezării și atitudinea post garanție a importatorului din Ro Pe nenea Achim îl cunosc de mult timp.suntem vecini.ca ne contram aici e altă treabă.important e că cearta noastră să fie constructivă pentu eventuali cumparatori ai acestei mărci și să cearnă și bubele destul de nasoale nu doar punctele pozitive .înainte să facă greșeala sau ghinionul de a cumpăra un produs al acelei marci PS.vedeti că motosfera au mai multe mari de chinezării in portofoliu.nu doar cu sym vă luați în cioc după ce iese din garantie
-
Caut rahatul ăla de hârtie A4 primită la achiziție cu datele tehnice și firma înregistrată în ceaina și postez
-
Carevasazica tu ii spui unuia care a cumpărat sym nou ,fabricat in China și firma cu sediul în China(conform actelor de achiziție),că sym nu e chinezesc.voteaza PSD în continuare PS kymco am.ala chiar e fabricat in korea
-
Daytona,sym...îs chinezării bomba.merg până se strica.dupa aia,altul.sunt de unica folosinta
-
Ce se a dezvoltat piata de închirieri scutere/bicle de când cu livratorii
-
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui sandu07 în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
Ce faci cu un echipament care nu e bun? -
Nenea achim nu sunt "globtropăr" din ăla.cel mai lung trip cu scuterul a fost Alexandria-balcik,retur in aceași zi prin Varna ,pe vremea când nu aveau autostrăzi,aveau o bucată de autostradă aproape de varna București-TA/TF retur,sunt clasice Nu am motor de touring sa rezist mai mult de 700 km pe zi Si 600cc e cam nașpa sa merg cu el 140 constant.4L-600 e un motor pentru turații in reprize dar nu de mers in 7000-8000rpm constant.eu așa îl simt Acum sunt in deva cu un 650-4L.un așa zis sport touring.regret că nu am cumpărat un miar.asta e cam petarda că și fz6 pe care îl dețin.piare strâng bani să îmi cumpăr un miar din ăla de o mie, că băieții mari când am fost ofertat să cumpăr un k1300s am refuzat,știam că nu îmi permiteam sa întrețin un bmw.i s a spart motorul din senin după un an.in rest geniala motoreta, mi a plăcut mult ciclistica și cum trăgea În încheiere îți spun că am mers 70.000km cu un scuter de 250cc carburatie....unul singur din fericire nu e sym că nu îl mai puteam repara A făcut ăla in fiecare an de 3x ta si Tf.plus plecat la mare cu 50kg de bagaj Îmi spunea Nicolae să cumpăr unul nou că nu se poate repara N am vrut nou și am refăcut motorul ăluia.dar nu il mai folosesc
-
Lasă bre nenea Pruteanu că ai inteles că am vrut sa zic. Bea un ulei full sintetic sa treacă greața la citirea cuvântului chiuloasa
-
Știu că folosesc motorul primului model de pcx125.nu știu dacă e 100% același sau are ceva modificări. Nu o să câștigi prea mult.vreo 5km/h in plus și simți o idee cuplul mai bine Am modificat eu cu multi ani in urma un scuter Yamaha de 125cc injecție.am montat un kit cu 30cc mai mare și a fost...o experiență.nu am câștigat mai nimic în plus la performante.trebuia un injector mai mare și o altă chiuloasă "racing" de 300e+ că sa mai castig 4 cai in plus și poate 10-15km/h la top speed Kit,chiuloasă, plus injector mai mare costau cat un scuter și am renunțat să mai cumpăr chiuloasa și injectorul Pentru drumuri extraurbane nu ajunge nici măcar un scuter de 300cc,sau un 400.cumpara motor și păstrează scuterul pentru oraș.acum poti sa găsești un bandit carburație la 1500e ,in stare buna.daca nu ai bani prea multi sa cumperi ceva cu alimentare pe injectie
-
Le gaseti pe site urile de afară Nu ai nevoie de variator pentru dr.doar de slidere(ghidaje) și role Problema e că la unele scutere se uzează repede
-
Vezi kymco people GT 300.daca îl vrei pentru oraș.sau un kymco adx350 la aprox 5500e Daca vrei sa tii mai mulți ani un scuter,inclusiv după ce iese din garanție...uita de sym.nu accepta service aftersale la ieșirea din garanție Nu mai dau detalii că încep curcile de pe forum sa cante
-
Variatorul sport are rampa de urcare a rolelor mai "abruptă" și da un zvac mic la plecarea de pe loc.rolele mai ușoare cuplează la turație mai mare, de unde și feeling ul de accelerare mai buna.e o idee mai fâșneț dar merge mai turat și consuma mai mult.asta e toată filozofia variatorului sport și a rolelor mai usoare Dr pulley face același lucru .doar că se uzează mai repede decât rolele normale.