Sari la conținut

sandu07

Super Membru
  • Număr conținut

    647
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    pabibabum

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    SUZUKI GSX-R600 K3
  • Numar Moto
    -
  • Club
    nici unu'

Vizitatori Recenți Profil

1.924 citiri profil

sandu07's Achievements

  1. Caut rahatul ăla de hârtie A4 primită la achiziție cu datele tehnice și firma înregistrată în ceaina și postez
  2. Carevasazica tu ii spui unuia care a cumpărat sym nou ,fabricat in China și firma cu sediul în China(conform actelor de achiziție),că sym nu e chinezesc.voteaza PSD în continuare PS kymco am.ala chiar e fabricat in korea
  3. Daytona,sym...îs chinezării bomba.merg până se strica.dupa aia,altul.sunt de unica folosinta
  4. Ce se a dezvoltat piata de închirieri scutere/bicle de când cu livratorii
  5. Nenea achim nu sunt "globtropăr" din ăla.cel mai lung trip cu scuterul a fost Alexandria-balcik,retur in aceași zi prin Varna ,pe vremea când nu aveau autostrăzi,aveau o bucată de autostradă aproape de varna București-TA/TF retur,sunt clasice Nu am motor de touring sa rezist mai mult de 700 km pe zi Si 600cc e cam nașpa sa merg cu el 140 constant.4L-600 e un motor pentru turații in reprize dar nu de mers in 7000-8000rpm constant.eu așa îl simt Acum sunt in deva cu un 650-4L.un așa zis sport touring.regret că nu am cumpărat un miar.asta e cam petarda că și fz6 pe care îl dețin.piare strâng bani să îmi cumpăr un miar din ăla de o mie, că băieții mari când am fost ofertat să cumpăr un k1300s am refuzat,știam că nu îmi permiteam sa întrețin un bmw.i s a spart motorul din senin după un an.in rest geniala motoreta, mi a plăcut mult ciclistica și cum trăgea În încheiere îți spun că am mers 70.000km cu un scuter de 250cc carburatie....unul singur din fericire nu e sym că nu îl mai puteam repara A făcut ăla in fiecare an de 3x ta si Tf.plus plecat la mare cu 50kg de bagaj Îmi spunea Nicolae să cumpăr unul nou că nu se poate repara N am vrut nou și am refăcut motorul ăluia.dar nu il mai folosesc
  6. Lasă bre nenea Pruteanu că ai inteles că am vrut sa zic. Bea un ulei full sintetic sa treacă greața la citirea cuvântului chiuloasa
  7. Știu că folosesc motorul primului model de pcx125.nu știu dacă e 100% același sau are ceva modificări. Nu o să câștigi prea mult.vreo 5km/h in plus și simți o idee cuplul mai bine Am modificat eu cu multi ani in urma un scuter Yamaha de 125cc injecție.am montat un kit cu 30cc mai mare și a fost...o experiență.nu am câștigat mai nimic în plus la performante.trebuia un injector mai mare și o altă chiuloasă "racing" de 300e+ că sa mai castig 4 cai in plus și poate 10-15km/h la top speed Kit,chiuloasă, plus injector mai mare costau cat un scuter și am renunțat să mai cumpăr chiuloasa și injectorul Pentru drumuri extraurbane nu ajunge nici măcar un scuter de 300cc,sau un 400.cumpara motor și păstrează scuterul pentru oraș.acum poti sa găsești un bandit carburație la 1500e ,in stare buna.daca nu ai bani prea multi sa cumperi ceva cu alimentare pe injectie
  8. Le gaseti pe site urile de afară Nu ai nevoie de variator pentru dr.doar de slidere(ghidaje) și role Problema e că la unele scutere se uzează repede
  9. Vezi kymco people GT 300.daca îl vrei pentru oraș.sau un kymco adx350 la aprox 5500e Daca vrei sa tii mai mulți ani un scuter,inclusiv după ce iese din garanție...uita de sym.nu accepta service aftersale la ieșirea din garanție Nu mai dau detalii că încep curcile de pe forum sa cante
  10. Variatorul sport are rampa de urcare a rolelor mai "abruptă" și da un zvac mic la plecarea de pe loc.rolele mai ușoare cuplează la turație mai mare, de unde și feeling ul de accelerare mai buna.e o idee mai fâșneț dar merge mai turat și consuma mai mult.asta e toată filozofia variatorului sport și a rolelor mai usoare Dr pulley face același lucru .doar că se uzează mai repede decât rolele normale.
  11. Eu am wrp touring pe care trebuie să îl schimb cu altul că s a strambat.nu trebuie modificat nimic
  12. Pe lângă gsxf750 cu care am mers 12000km Intr un an, motocicleta in ziua achiziției avea 16700km reali, am schimbat după ulterior filtrul de aer oem,am căutat după cod și am descoperit asta iar acum la 28k+ încă are plăcuțele de frână originale tokico,pe care trebuie sa le schimb in sezonul următor.nu credeam niciodată că o să cumpăr un motor vechi de 20 ani cu 16000km reali. 2 Din iulie m am pricopsit și cu un gsxf650 la care am regretat achiziția când a apărut la vânzare un sprint st1050 generația 2 la preț foarte bun....nu mai aveam bani de inca o motoreta Pare să fie ok 650 ul.in weekend am mers pe tf .e decenta.mult mai manevrabila decât generația pe carburație și mai ușoară,atât în mers cât și la manevrarea de pe loc.facut plinul in curtea de Arges,tf,Sibiu, realimentat in bascov înainte de a intra pe a1....4,36%.consum de scuter 400cc Cel mai probabil în primăvară o scot la vanzare.vreau un touring mai mare Un miar din ăla de o mie
×
×
  • Creează nouă...