Sari la conținut

cdarken

Membru
  • Număr conținut

    63
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Arges
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F650GS 2004

Vizitatori Recenți Profil

512 citiri profil

cdarken's Achievements

  1. Am repetat masuratorile la stator si e in regula, pentru masurarea rezistentei am uitat sa scad valorile terminalelor multimetrului si voltajul la relanti e mai mult decat de ajuns, ~30V, turat ajunge aproape la 70V. Rectificatorul e suspectul nr 1, la rece nu da decat 13.5V turat, iar dupa 3 minute de mers in relanti e foarte cald si se fixeaza la 13.7V indiferent de turatie. La masuratorile de continuitate pentru diodele din interiorul lui e totul ok, dar probabil problema e la alta componenta. In concluzie, altul nou. N-o sa merg pe chinezesc, ca parca n-as vrea sa risc sa cumpar doua.
  2. Salutare! Cred ca a venit timpul si statorului meu sa moara. La 55000 km ar cam fi timpul din ce-am citit. Simptome: tensiune prea mica de incarcare, cand o turez la peste 3000 scade la 13.5V in loc sa creasca. Nu cred ca e rectificatorul fiindca am masurat si tensiunea alternativa pe iesirea din alternator si nu sare mai mult de 12V intre faze la relanti, iar turat abia 20V. Rezistenta bobinajelor e cam 0.9-1 ohmi, dublu fata de maximul specificat. Pareri? Poate cineva sa ma ajute cu niste masuratori? Atentie, daca masurati AC, poate pisca. Ma gandesc daca sa cumpar stator sau sa caut un atelier sa incerc o rebobinare, daca e posibil. La multi ani, sa ne auzim cu bine in 2024!
  3. Merci pentru fotografii. Si eu care credeam ca discul meu e uzat... Cred ca-l mai tin.
  4. Nu, modelul fara ABS. E vreo diferenta in afara de senzor? Poti sa pui niste poze cu rotile te rog? Cutiile laterale sunt cele de la BMW?
  5. Un disc de frana spate sh care mai are ceva carne pe el are cineva de vanzare?
  6. S-a rezolvat. Am comandat din UK. A durat 3 saptamani sa ajunga, dar e montat pe motocicleta. Legat de acelasi subiect, are cineva o poza cu traseul din fabrica pentru furtunul de frana la motocicleta fara ABS?
  7. Salutare! Mai stie cineva vreo sursa de unde se pot comanda furtunuri de frana imbracate in otel impletit? Macar pe fata parca as incerca sa vad daca e vreo diferenta, mai ales ca cel original a inceput sa se cam uzeze si pe exterior. Thunderbikes din TM au renuntat la afacerea asta din pacate.
  8. @damageman, cablul de ambreiaj de la dillypoint.ro e la jumatate de pret fata de cel OEM, tu vazindu-l in realitate ce impresie ti-a facut?
  9. Salut. Azi am observat ca a inceput sa cedeze cablul de ambreiaj, sunt vreo 2 fire rupte jos, iar mansonul prin care trece e spart chiar acolo unde e sprijinit in capacul ambreiajului. Care e cea mai simpla metoda de a comanda un cablu nou? Si unul de acceleratie eventual, fiind de aceeasi virsta s-o fi apropiind si ala de sfirsitul vietii... Mi se pare aiurea ca ditamai firma cum e BMW nu are un magazin online.
  10. Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi?
  11. Si pe mine ma roade problema asta si o sa fac un efort s-o desfac cindva sa masor. Din ce scrie aici cea mai mica valoare trebuie sa intre, cea mai mare nu, cel mult foarte greu. La tine pe admisie intra 0,18 si 0,15, ceea ce e mult mai mult decit 0,11. Deci ar trebui sa schimbi pastilele la amindoua.
  12. Ma bate gindul sa fac o masuratoare a supapelor. Problema e daca o sa constat ca e nevoie de ajustari. De unde iau pastile pentru ajustare? Stie cineva de unde se pot comanda?
  13. Atita timp cit e pentru motoare cu bloc din aluminiu si care nu contin nitriti, nitrati, etc (asa cum scrie in manual) nu cred ca e o problema ce culoare are.
×
×
  • Creează nouă...