-
Număr conținut
923 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
romeo_mihail@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
bucuresti
-
Carnet moto din
1999
-
Motocicleta
Simson, M72, KZ400,
Informații profil
-
Motociclete detinute
M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
-
Interests
-
Vizitatori Recenți Profil
3.562 citiri profil
m72story's Achievements
Rising Star (9/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Supapa de admisie primeste un inel pe palarie. Unul dintre beneficiul sau este ca astfel se creaza un turbion in capul supapei care nu permite ca gazele arse ( in momentul Overlap-ului) sa contamineze amestecul proaspat care urmeaza sa umple cilindrul in timpul admisiei. VID-20241104-WA0018.mp4
-
In 2024 s-a mers cu stroker-ul . Si cum.orice stroker are nevoie de o harta a distributiei conforma incercam pe cat posibil sa i-o oferim. Ii indemn pe cei pasionati de motoare sa il urmareasca pe David Vizard. Este un inginer cu o experienta de peste 60 de ani in domeniul motoarelor de competitie .
-
m72story îl urmărește pe Schimb un set pinioane grup raport solo pe atas.
-
Setul de solo este impecabil.
-
Raliul de anduranta al motocicletelor comuniste si cu atas Durau 2024
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
In aceasta vara fac naveta la fiecare sfarsit de saptamama la Fieni la nevasta si copii cu d'ale gurii. -
Raliul de anduranta al motocicletelor comuniste si cu atas Durau 2024
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
-
Raliul de anduranta al motocicletelor comuniste si cu atas Durau 2024
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
Aventura comunistelor a durat 6 zile si a insumat 950km. A fost una dintre cele mai frumoase de pana in prezent care a culminat cu camparea de la Tusnad unde datorita lui Turanoidul a fost amplasata langa un gheizer unde ne-am putut relaxa ceacrele. Au cazut la datorie un simering de axa cu came de M, un cablu acceleratie de la M, doya de ambreiaj de la doua Nipre., in rest totul a mers conform asteptarilor. -
Raliul de anduranta al motocicletelor comuniste si cu atas Durau 2024
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
Va multunesc pentru indrumari! Am avut o priblema pentru ca mi-am pierdut traforajul de vreo 30 de ani. Am improvizat cu gaurire la kg. Am sa o trag la lic uscat si racoros, sper sa fie bine si ne vedem pe Ceahlau. Si varianta corecta( telefon de cacao, utilizator miop) Va multumesc pentru indrumari! Am avut o problema pentru ca mi-am pierdut traforajul de vreo 30 de ani. Am improvizat cu gaurire la kg. Am sa o trag la loc uscat si racoros, sper sa fie bine si ne vedem pe Ceahlau. -
Raliul de anduranta al motocicletelor comuniste si cu atas Durau 2024
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
Sesiunea din acest final de sapramana a insumat 240km. Am intalnit un etrier blocat de Goldwing, o autoaprindere la IZH si o Soveka de Nipru montata pe M in 2016 care cu 3 km inainte de casa a ezitat sa nai lucre. A avut careva experiente cu modelul asta supraincins? Dupa 15 min de pauza a functionat. -
Raliul de anduranta al motocicletelor comuniste si cu atas Durau 2024
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
Am dat jos cilindrii pt o constatare. Pistoanele astea au vazut Oradea, Transalpina de doua ori si Ceahlaul. Sunt turnate de Teodorestii pe 80mm si corectate de mine pe 79.25, segmentii sunt de Mazda. -
Salutam! in urma cu ceva ani va prezentam aici procedura de corectare a unor pistoane la slaif. Din acel moment pistoanele au vazut urmatoarele drumuri: Bucuresti-Bicaz- Durau, Bucuresti-Ranca de doua ori, Bucuresti-Stana de Vale, Calarasi de doua ori, Sinaia de doua ori. Uleiul a fost schimbat anual, cateodata de doua ori pe an, uleiuri semisintetice, calitate medie. Este evident ca racirea deficitara a fontei cilindrului nu ajuta.
-
testele de drum sunt pozitive: impinge bine ( mai bine decat cel de 250) inca nu l-am dus in limiita superioara . Clar echilibrarea dinamica este in favoarea acestui ambielaj.
-
Unele lucruri s-au marit , altele s-au micsorat. -Boltul pistonului de la 20 diametru acum are 17mm; -Inaltimea ds compresie de la 27 ( din memorie)la 17mm; -calota piston din plana in convexa; -fusta piston cu aproximativ 20mm. A fost neesara relocarea pompei de ulei deoarece circumferinta ambielajului nu.permitea pastrarea aceleiasi pozitionari precum originalul.