Sari la conținut

m72story

Super Membru
  • Număr conținut

    928
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Informații profil

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Vizitatori Recenți Profil

3.713 citiri profil

m72story's Achievements

  1. Dupa experienta in serviceul moto adun informatii si i la cap tractoare si inainte de-a face un Simson de 5000 scriu un best seller despre cum sa faci un motor cacao. Atata ca va trebui sa o dau anonima ca altfel ma cauta marii producatori de motoare ca dau informatii din industrie....spionaj industrial
  2. O poza de la noul job cu pacientii noi,
  3. O bascula de Sinson are careva?
  4. A pornit stroker-ul VID-20241119-WA0007.mp4 Crestem plaja de turatie, vrea avans mare si ii place mult benzina, setup-ul nu este unul economic. In sticla este vartej. VID-20241120-WA0002.mp4
  5. Ceva teorie caci practica ne omoara
  6. Supapa de admisie primeste un inel pe palarie. Unul dintre beneficiul sau este ca astfel se creaza un turbion in capul supapei care nu permite ca gazele arse ( in momentul Overlap-ului) sa contamineze amestecul proaspat care urmeaza sa umple cilindrul in timpul admisiei. VID-20241104-WA0018.mp4
  7. In 2024 s-a mers cu stroker-ul . Si cum.orice stroker are nevoie de o harta a distributiei conforma incercam pe cat posibil sa i-o oferim. Ii indemn pe cei pasionati de motoare sa il urmareasca pe David Vizard. Este un inginer cu o experienta de peste 60 de ani in domeniul motoarelor de competitie .
  8. In aceasta vara fac naveta la fiecare sfarsit de saptamama la Fieni la nevasta si copii cu d'ale gurii.
  9. Aventura comunistelor a durat 6 zile si a insumat 950km. A fost una dintre cele mai frumoase de pana in prezent care a culminat cu camparea de la Tusnad unde datorita lui Turanoidul a fost amplasata langa un gheizer unde ne-am putut relaxa ceacrele. Au cazut la datorie un simering de axa cu came de M, un cablu acceleratie de la M, doya de ambreiaj de la doua Nipre., in rest totul a mers conform asteptarilor.
  10. Va multunesc pentru indrumari! Am avut o priblema pentru ca mi-am pierdut traforajul de vreo 30 de ani. Am improvizat cu gaurire la kg. Am sa o trag la lic uscat si racoros, sper sa fie bine si ne vedem pe Ceahlau. Si varianta corecta( telefon de cacao, utilizator miop) Va multumesc pentru indrumari! Am avut o problema pentru ca mi-am pierdut traforajul de vreo 30 de ani. Am improvizat cu gaurire la kg. Am sa o trag la loc uscat si racoros, sper sa fie bine si ne vedem pe Ceahlau.
  11. Sesiunea din acest final de sapramana a insumat 240km. Am intalnit un etrier blocat de Goldwing, o autoaprindere la IZH si o Soveka de Nipru montata pe M in 2016 care cu 3 km inainte de casa a ezitat sa nai lucre. A avut careva experiente cu modelul asta supraincins? Dupa 15 min de pauza a functionat.
×
×
  • Creează nouă...