Sari la conținut

m72story

Super Membru
  • Număr conținut

    1.003
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Permis moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Informații profil

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Alte autovehicule si vehicule
    Volvo 740, Peugeot 403
  • Interese
    -

Vizitatori Recenți Profil

4.214 citiri profil

m72story's Achievements

  1. Stima! Conform bunei traditii inainte de debutul lui 2026 am chemat la sfat Comitetului Executiv Participativ unde s-au propus, dezbatut si aprobat urmatoarele: Raliul Motocicletelor Conuniste cu atas pentru sezonul 2026 va avea loc pe urmatorul traseu: Ziua 1: Bucuresti-Turnu Magurele,: Ziua 2:Turnu-Herculane, Cazanele Dunarii, Ziua 3: Herculane repaus Ziua 4: Herculane-Baia de Arama-Polovraci, Ziua 5: Polovraci - Ranca-Obarsia Lotrului-Voineasa, Ziua 6 repaus, Ziua 7: Voineasa - Bucuresti. Raliul va debuta in luna aprilie cu o etapa pe ruta Bucuresti-Padina,, avand ca scop testarea drezinelor. Revenim cu date la cald
  2. In 2012 îmi aduc aminte că la acest palier a fost nevoie la mine de alezare deoarece cota la care faci referire era ovala, totodată a fost necesar confecționarea unui alt palier conform noilor dimensiuni. In cazul Simsonuli daca ai palierul frontal chenăruită și cu joc in rulment îți vine rulment la rampa din chiulasa doar in turații mari.
  3. Cumpărat din Germania. Pe curier a suferit o trauma. Din păcate în istoria funcționării centrifuga de ulei s-a desprins de ambielaj și a funcționat fara ungere, chiar și așa bolțul , biela sunt decente . Rămâne să găsim o metoda sa ii adaptam cilindrul și chiulasa de sport și as opta pentru o axa tot de sport Morala este fraților să încercăm să aducem înapoi tezaurul exportat de "băieții deștepți "după anii 90..... și nu numai.
  4. Cumpărat dini Germania, semne vizibile de depreciere a aluniului și o trântă pe care și-a primit-o de la curieri a ciobit bibeloul. La autopsie am constatat că centrifuga a fost smulsă de la locul ei, chiar și așa se pare că ambielajul a scăpat teafăr. Continuam cu repatrierea valorilor.... așteptăm tezaurul.
  5. Cu excepția supapelor din titan as evita folosirea bronzului, aliajul și rețeta sa sunt foarte importante in aceste aplicații. Am găsit ghiduri din bronz la 70-80 euro bucata, noi le cumpărăm cu 6 euro....bănuiesc că dincolo de adaosul comercial este și calitatea materialelor care fac diferența. In cazul fontei este mai simplu. Personal din cate japoneze am desfăcut (de ordinul zecilor) nu îmi aduc aminte de una cu ghidurile din bronz Și a avea un motor cu o plaja de turație 800-5000 rpm , a te duce 100k este una, a avea un motor 800-12-15k rpm și a te duce 100k este cu totul altceva , ambele aveau ceva in comun din punctul acesta de vedere, ghiduri fontisime
  6. In final chiulasa prinde forma. Restricționare din prelucrările scaunului evacuarea și reduc forța de revenire a arcului tot pe evacuare. Am o chiulasa in lucru cu evacuarea de 28mm și admisia 38, revin pe măsură ce avansez cu proiectul Din păcate stau destul de rau cu freza de 60 de grade, voi vorbi cu Moș Crăciun să îmi aducă una
  7. m72story

    MZ

    De vânzare cilindrii ES 175
  8. Cilindrii MZ ES 175 , sunt alezați, la preturi de 300 lei bucata.
  9. In lucru un arbore cu o biela de wartburg, are cota la maneton de 40 cu o lățime de 20, ochiul superior de 20, urmează să îl bucsez pentru Bolt de 17 compatibil pistonului de Kawasaki de 69.2. Era de preferat o colivie însă nu am găsit
  10. Adix, magazin pe șoseaua Giurgiului, statia Bacovia https://www.adixstore.ro/?srsltid=AfmBOoqTK3cKbYpRcSoaXQ3RXe0BVHg4J4rNG0rRCNto4lh9RfH8Oo29
  11. La un motor OHV va aduc aminte că viteza gazelor care trece prin portul admisiei la turație maximă de 4k+ în portul supapei ( unde avem și restricționarea maxima a debitului ) este de 400km/h . Această viteză este atinsa in lungul portului desigur , și la sub 1/2 in unghiul strâns al portului supapei, unde gazele admisiei sunt nevoite sa 'intoarca" pentru a intra în cilindru, Supapele nu sunt gândite a fi corectate prin rectificare. Acest procedeu este o găselniță comunistă pentru vremurile când nu se importau piese și oamenii trăgeau de ele până plecau bucăți din ele pe evacuare. Grosimea buzei supapei este un detaliu la care nu se umbla, acolo supapa atinge temperatura critica iar subțierea ei duce la arderea și respectiv spargerea ei. Am întâlnit motoare la care a dispărut circumferința cu care calca pe scaun , era efectiv scufundata in scaun, împingea permanent în tachet, tachetul in axa (motor DOHV) și axa in palierul chiulasei, rezultătul a fost Dauna Totala.
  12. Ai inceput puțin nepotrivit cu acel "sefu'" dar hai sa zicem .... Cunoști cumva ce este in poza atașată? Răspunsul este că este un filtru de aer de Simi( a se citi Simson nu Simion), practic o țesătură de sarma, urmată de o cutie de rezonanță care în mod normal trebuie lubrifiata pentru a retine praful și pulberea . După cum bănuiești umectarea cred că a primit-o doar la dezvirginarea din uzina Suhl. Am mai auzit de câțiva care au umblat la scaune de japoneze si îți mărturisesc că deși am trei Kawa din anii 70 kz-uri ( 400,650,750) care au fost violate de toți care le-au prins nu au fost necesare intervenții la scaune. La kz650 am cumpărat supape noi, montate și păsuite 5 min cu pasta fina erau conform manualului, am întâlnit aceași situație la un Goldwing 78, Yamaha R1, Suzuki VZR 1800, Kawasaki KX250F, Kawasaki Z1000, și lista poate continua Nu scaunul se îngroapa in corpul chiulasei ci supapa prin corectii succesive ale scaunului se scufunda in scaun, având ca efect un debit de gaz insuficient in alimentarea cilindrului prin obstrucționarea admisiei. Restricția evacuării este un lucru uzitat in motoarele de competiție, mai ales ținând cont de situația că depresiunea creata in spatele turbionului gazelor de evacuare tind să tragă dupa ele gazele proaspăt intrate prin supapa de admisie in "al cincilea timp al motorului in patru timpi, și anume timpul "valve overlap' practic cel mai important din ciclul motorului, cel care face diferența dintre un tractor și o motocicleta...RPM-ul. Așteptăm cu deosebit interes întrebările, aprecierile, ideile si recomandările dumneavoastră, pe cât ne permit informațiile și pregătirea vom răspunde la ele dar hai sa concluzionăm că în acest cadru nimeni nu este "șef".
  13. Între două sesiuni de înjurături cu și despre ruperea termica este primul element care mi-a sărit în cale și care era și ecofriendly. Din simpla atingere mărturisesc că pădurea de unde provine este dacica iar fabrica care l-a debitat in China . Așadar dacă și Simi că face același număr de km cât a parcurs celuloza in cauza sunt mulțumit Din păcate Simsonul a avut o problema la scaunul admisiei. Cel puțin toate care au ajuns in ograda mea aveau admisiile scufundate spre diferență de evacuări. Daca pentru ghiduri as fi găsit scuza că debitul de ulei din rampa era insuficient datorita pierderilor pe circuit, in cazul scaunului de admisie nu este decât funcționarea fara filtru de aer, sablarea scaunului și rectificarea prematura a acestuia la intervale scurte.
  14. După o tentativa esauta de mângâiată ad labam ciocanorum, am procedat prin "pression politique" exercitată la o temperatura la care apa își schimbă starea de agregare și ceasul indica 4-5 tone. Cu toate cele de mai sus mărturisesc că ar mai fi mers inca 1.m in adâncime ( o constatare vizuala), însă cântărind riscurile care derivau din acea presare am concis că este suficient.
×
×
  • Creează nouă...