Sari la conținut

m72story

Super Membru
  • Număr conținut

    993
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Permis moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Informații profil

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Alte autovehicule si vehicule
    Volvo 740, Peugeot 403
  • Interese
    -

Vizitatori Recenți Profil

4.069 citiri profil

m72story's Achievements

  1. Adix, magazin pe șoseaua Giurgiului, statia Bacovia https://www.adixstore.ro/?srsltid=AfmBOoqTK3cKbYpRcSoaXQ3RXe0BVHg4J4rNG0rRCNto4lh9RfH8Oo29
  2. La un motor OHV va aduc aminte că viteza gazelor care trece prin portul admisiei la turație maximă de 4k+ în portul supapei ( unde avem și restricționarea maxima a debitului ) este de 400km/h . Această viteză este atinsa in lungul portului desigur , și la sub 1/2 in unghiul strâns al portului supapei, unde gazele admisiei sunt nevoite sa 'intoarca" pentru a intra în cilindru, Supapele nu sunt gândite a fi corectate prin rectificare. Acest procedeu este o găselniță comunistă pentru vremurile când nu se importau piese și oamenii trăgeau de ele până plecau bucăți din ele pe evacuare. Grosimea buzei supapei este un detaliu la care nu se umbla, acolo supapa atinge temperatura critica iar subțierea ei duce la arderea și respectiv spargerea ei. Am întâlnit motoare la care a dispărut circumferința cu care calca pe scaun , era efectiv scufundata in scaun, împingea permanent în tachet, tachetul in axa (motor DOHV) și axa in palierul chiulasei, rezultătul a fost Dauna Totala.
  3. Ai inceput puțin nepotrivit cu acel "sefu'" dar hai sa zicem .... Cunoști cumva ce este in poza atașată? Răspunsul este că este un filtru de aer de Simi( a se citi Simson nu Simion), practic o țesătură de sarma, urmată de o cutie de rezonanță care în mod normal trebuie lubrifiata pentru a retine praful și pulberea . După cum bănuiești umectarea cred că a primit-o doar la dezvirginarea din uzina Suhl. Am mai auzit de câțiva care au umblat la scaune de japoneze si îți mărturisesc că deși am trei Kawa din anii 70 kz-uri ( 400,650,750) care au fost violate de toți care le-au prins nu au fost necesare intervenții la scaune. La kz650 am cumpărat supape noi, montate și păsuite 5 min cu pasta fina erau conform manualului, am întâlnit aceași situație la un Goldwing 78, Yamaha R1, Suzuki VZR 1800, Kawasaki KX250F, Kawasaki Z1000, și lista poate continua Nu scaunul se îngroapa in corpul chiulasei ci supapa prin corectii succesive ale scaunului se scufunda in scaun, având ca efect un debit de gaz insuficient in alimentarea cilindrului prin obstrucționarea admisiei. Restricția evacuării este un lucru uzitat in motoarele de competiție, mai ales ținând cont de situația că depresiunea creata in spatele turbionului gazelor de evacuare tind să tragă dupa ele gazele proaspăt intrate prin supapa de admisie in "al cincilea timp al motorului in patru timpi, și anume timpul "valve overlap' practic cel mai important din ciclul motorului, cel care face diferența dintre un tractor și o motocicleta...RPM-ul. Așteptăm cu deosebit interes întrebările, aprecierile, ideile si recomandările dumneavoastră, pe cât ne permit informațiile și pregătirea vom răspunde la ele dar hai sa concluzionăm că în acest cadru nimeni nu este "șef".
  4. Între două sesiuni de înjurături cu și despre ruperea termica este primul element care mi-a sărit în cale și care era și ecofriendly. Din simpla atingere mărturisesc că pădurea de unde provine este dacica iar fabrica care l-a debitat in China . Așadar dacă și Simi că face același număr de km cât a parcurs celuloza in cauza sunt mulțumit Din păcate Simsonul a avut o problema la scaunul admisiei. Cel puțin toate care au ajuns in ograda mea aveau admisiile scufundate spre diferență de evacuări. Daca pentru ghiduri as fi găsit scuza că debitul de ulei din rampa era insuficient datorita pierderilor pe circuit, in cazul scaunului de admisie nu este decât funcționarea fara filtru de aer, sablarea scaunului și rectificarea prematura a acestuia la intervale scurte.
  5. După o tentativa esauta de mângâiată ad labam ciocanorum, am procedat prin "pression politique" exercitată la o temperatura la care apa își schimbă starea de agregare și ceasul indica 4-5 tone. Cu toate cele de mai sus mărturisesc că ar mai fi mers inca 1.m in adâncime ( o constatare vizuala), însă cântărind riscurile care derivau din acea presare am concis că este suficient.
  6. Scaun supapa KOLBENSCHMIDT 50004840 Scaun supapa KOLBENSCHMIDT 50004839
  7. Am văzut că pe net se dau Goldwing la 1600-3000 euro, alea betonella le cumperi cu 4000. Adică cat investeste un om de bună credință într-un set de pistoane, ambielaj, axa cu came și pinioane mai de soi sa puna in tescovina numita Ural sau Nipran. Ajungi în final, după ce aduci ofranda zeului boxer sovietic alte câteva zeci de zile din viața, sa inventezi și să inovezi soluții la problemele fara rezolvare sa te dai cu ea pe drum . Descoperi că după ce ți-a ieșit un propulsor decent, că trebuie să o iei de la capăt cu găleata de pinioane numită și cutie de viteze. Nea Radu Gil și-a cumpărat acum doi ani un boxer japonez....."Uralul japonez "din 84, și să vezi că de atunci omul are timp și de yoga și de kamasutra și dincolo de asta a scăpat și de deflectorul de ulei. Deși la prima vedere poate fi un indemn la renunțare, textul reprezintă un îndemn.....la sex, iar partenera o alegeți voi dintre o gheisa japoneza sau o Katiușa din Irbit.
  8. După ce m-am convins de propulsor investim și în estetica
  9. Daca ar fi avut Uralul o siguranță pe rulmentul posterior cum a fost gândit Simsonul cred ca ar fi fost mult mai elegant referitor la preluarea forței de apăsare a ambreiajului și menajarea ambielajului.. Eu personal la cota de așezarea a palierului pe carter, pe unde trece uleiul spre palierul spate am majorat și am montat o bucată furtun PP, lăsat afara un grad atâta cât să ermetizeze cota
  10. VID-20250908-WA0000.mp4 Ieri la întoarcere din Padina VID-20250908-WA0014.mp4 Simsonul rămâne după părerea mea de departe cea mai eleganta motocicleta făcută în blocul estic. Se adresează celor care au trecut de pubertatea motociclistica a număratului cilindrilor dintre picioare sau a frustrării juvenile a dimensiunii cubice .
  11. Cheile Tatarului VID-20250906-WA0010.mp4
  12. Daca mergi cu Simi găsești comori
  13. Al cincilea drum pe ruta București -Fieni din aceasta vara. Motorul începuse să supureze pe la prezonul posterior dreapta însă l-am calmat cu un film de silicon pe baza cotei de așezare și restrângere, evitând astfel sa desfac chiulasa și implicit salvarea garniturii de chiulasa. La 1/2 spre 3/4 din gaz merge 95km/h mai mult nu am deschis clapeta pentru că modul cum fuleaza cuplajul elastic îmi dă palpitații. In cazul propulsorului viteza este doar un detaliu , raportul optim dintre viteza de deplasare și rotația pompei de ulei (revoluțiile arborelui) sunt cheia acestui motor In cazul in care nu se înțeleg cele două elemente cheie, Simsonul devine o dezamăgire La 90 motorul incepe sa 'vajaie', bilele rulmenților, rolele ambielajului intra într-o rezonanta, care aduce după sine o tantra cinetica.
  14. Următoarea etapă 5-6-7 septembrie la Leresti
  15. Faina lucrare și înțeleg că bate o briza de piese bune pe la tine prin garaj. Nu am great soluția sablari, cu atât mai mult al motorului și a rezidurilor rămase în urma operației in porii aluminiului.
×
×
  • Creează nouă...