Sari la conținut

m72story

Super Membru
  • Număr conținut

    985
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Permis moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Informații profil

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Alte autovehicule si vehicule
    Volvo 740, Peugeot 403
  • Interese
    -

Vizitatori Recenți Profil

4.048 citiri profil

m72story's Achievements

  1. Daca ar fi avut Uralul o siguranță pe rulmentul posterior cum a fost gândit Simsonul cred ca ar fi fost mult mai elegant referitor la preluarea forței de apăsare a ambreiajului și menajarea ambielajului.. Eu personal la cota de așezarea a palierului pe carter, pe unde trece uleiul spre palierul spate am majorat și am montat o bucată furtun PP, lăsat afara un grad atâta cât să ermetizeze cota
  2. VID-20250908-WA0000.mp4 Ieri la întoarcere din Padina VID-20250908-WA0014.mp4 Simsonul rămâne după părerea mea de departe cea mai eleganta motocicleta făcută în blocul estic. Se adresează celor care au trecut de pubertatea motociclistica a număratului cilindrilor dintre picioare sau a frustrării juvenile a dimensiunii cubice .
  3. Cheile Tatarului VID-20250906-WA0010.mp4
  4. Daca mergi cu Simi găsești comori
  5. Al cincilea drum pe ruta București -Fieni din aceasta vara. Motorul începuse să supureze pe la prezonul posterior dreapta însă l-am calmat cu un film de silicon pe baza cotei de așezare și restrângere, evitând astfel sa desfac chiulasa și implicit salvarea garniturii de chiulasa. La 1/2 spre 3/4 din gaz merge 95km/h mai mult nu am deschis clapeta pentru că modul cum fuleaza cuplajul elastic îmi dă palpitații. In cazul propulsorului viteza este doar un detaliu , raportul optim dintre viteza de deplasare și rotația pompei de ulei (revoluțiile arborelui) sunt cheia acestui motor In cazul in care nu se înțeleg cele două elemente cheie, Simsonul devine o dezamăgire La 90 motorul incepe sa 'vajaie', bilele rulmenților, rolele ambielajului intra într-o rezonanta, care aduce după sine o tantra cinetica.
  6. Următoarea etapă 5-6-7 septembrie la Leresti
  7. Faina lucrare și înțeleg că bate o briza de piese bune pe la tine prin garaj. Nu am great soluția sablari, cu atât mai mult al motorului și a rezidurilor rămase în urma operației in porii aluminiului.
  8. Am achiziționat acum 5 zile de peG Gmoto, este de o calitate deosebita, tabla groasa și un calapod ce pare a fi de încredere, recomand
  9. Sfatul meu Drobule și Turanoidule pentru că amândoi aveți pe Sfântul Simson in ograda domeniilor voastre este să va bucurați de un monocilindru DDR-ist și să mai lăsați boxerele ucrainene pentru alte generații. Este fix că pe plaja din Eforie: Nu dați banii pe prostii, luați un Simson la copii! In weekend am adunat o gașcă de 6 oameni fanatici, Jawa (ambele 350cc), IJ 56, M 72 și Simson, și am bobinat 250km +. Nu am avut deloc vreun moment de inferioritate dat de un 250cc 4 timpi in fața consoartelor mai mari cu mai mulți cilindrii, ba chiar îndrăznesc să spun că dacă se întinde pe drum și își ia rpm-ul devine un competitor redutabil.
  10. In urma inițiativei participanților la Raliul de Anduranță din acest an am convenit la o aventura de un weekend astfel: Traseul: Bucuresti-Targoviste-Voinesti-Vulcana de Sus- Pucioasa-Buciumeni-Bezdead și retur. Se va întâmpla sâmbătă 26.07 . Si-au anunțat participarea următorii: -Radu Gill-Jawa 350, model 61 cu ataș; -Dan Lupu-IZH 56 cu ataș: -Vlad Ionescu-Jawa 634 solo; -Luca Stere -M72 cu ataș; -Adi Instructorul -IZH 56 cu ataș; -subsemnatul -Simson 250 cu ataș. Vom reveni cu poze , relatări de la fata locului " reacții la cald".
  11. Se ia un disc de BMW LT1200, se demontează dantura, se iau alte două discuri de Ural pentru a se preleva cele două danturi compatibile cutiilor de boxere CCCP. Cu cele două danturi pozam discul de BMW. Doua discuri intermediare de Ural se vor aftui pe placa frontala și cea posterioară a ambreiajului pentru a compensa cei 6mm ai discului de BMW. Noul ambreiaj va debraia ca Simsonul, se elimina intermediarul problematic și mai vedeți voi. Recomand nituirea pachetului de disc+cele două danturi.
  12. Ieri o excursie până la locul de odihna din Bezdead, a mers impecabil viteza de deplasare 70km/h
×
×
  • Creează nouă...