Sari la conținut

bububeshi

Membru
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    iulie 2009
  • Motocicleta
    ...de jucarie
  • Numar Moto
    B-xxx-PRN
  • Club
    Ete fleosc!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawazaki Z 750S

bububeshi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mai bine te-ai linisti. Pe langa faptul ca-i prohibitie, in golful Cernei se braconeaza puternic la japca, iar noaptea se curenteaza. Te poti trezi cu lanseta smulsa de pe suporti de catre vreun fomist fortos ce "da la agatat" din barca. Reteta este valabila pe toate golfurile dintre Turnu Severin si Orsova. In aval de podul ce traverseaza Cerna - vei vedea care, nu ma refer la cel de la intrare in Orsova dinspre Herculane si Severin - curentii sunt foarte puternici si-ti vor plimba monturile in permanenta. Poti prinde scobar, clean, platica, salau, somn, sau oblete si guvide la undita. Fitofagul da bine la ancora, cu tehnica smuls . Daca vrei apa mai linistita, urca in amonte putin, insa pe marginea soselei dinspre Herculane, pt ca pe partea cu calea ferata sunt foarte multe proprietati pana la malul garlei. Daca traversezi podul spre calea ferata, mergi in dreapta, ca intre salciile de la intrarea intr-o curte mare din capatul drumului, vei gasi o cismea cu apa potabila, tocmai buna daca vrei sa iei masa cu familia. Poti incearca in golful Mraconia si, ca bonus, vei vizita Cazanele Dunarii. Acolo apa este foarte linistita si adanca, insa pe malul drept, cel cu drumul exista un singur loc bun de pescuit, in dreptul unei salcii, unde-si leaga braconierii barcile. Pe malul opus trebuie sa-ti cari catrafusele in spate, insa vei gasi umbra, liniste (daca ai noroc sa nu urle maneaua de la vilele invecinate) si mai multe locuri de pescuit. Ajungi acolo facand dreapta inainte de podul de la Capul lui Decebal. Noaptea vei fi vizitat cu siguranta de politia de frontiera. Trebuie sa ai permis ANPA de anul trecut, vizat la Mehedinti. In prezent exista un vid legislativ privitor la taxa de pescuit pt 2017.
  2. Nu, nu am. Din pacate, cred ca numai atat s-a putut face in acest caz, fara un contact vizibil intre vehicule, cu nr. masinii neclar si fara mutra vitei de la volan. Daca s-ar fi vazut masina clar, ar fi fost mai usor de identificat si poate l-ar fi chemat la o mustruluiala, care nu stiu cat ar fi contat pt un astfel de zeu al asfaltului. Bine ca nu te-a acrosat. Tu sa fii sanatos!
  3. Cred ca dl. politist a fost putin confortabil. Iata o situatie in care nu a fost vorba de urmarire penala sau proces civil/ penal, dar a fost vorba despre un accident usor cu urme de contact sesizabile (ceea ce nu e cazul tau). Acum 2 luni mi-am gasit masina usor atinsa pe aripa spate-stanga, fiind parcata regulamentar in fata portii. Din fericire, am camere de supraveghere la intrarea in garaj ce bateau spre ambele sensuri de circulatie, insa cea care urmarea traficul de pe sensul cu pricina nu a inregistrat nimic, fara sa realizez ca e defecta. Asadar, pe camera ce monitoriza din spate traficul de pe sensul unde aveam parcata masina s-a observat numai botul masinii mele cand s-a miscat la trecerea unui Duster extrem de aproape de masina mea. Soferul - incepator - a incetinit, iar cand vecina mea de la chioscul de alaturi a iesit la auzul impactului, prostanacul a accelerat. M-am prezentat cu filmarea la Politia Rutiera din Chitila (acolo se raporteaza accidentele usoare petrecute in Ilfov), a doua zi m-am intalnit cu un politist ce a notat avariile (fara a le fotografia), iar peste 2-3 saptamani am fost chemat sa primesc procesul verbal de constatare si copia RCA-ului celui care a fugit. Precizez ca momentul impactului nu a fost vizibil pe camera ramasa functionala, insa nr. de inmatriculare si masina in sine se vedeau foarte clar, iar la nici 30 de secunde, a aparut in cadru si vecina mea, de a carei declaratie nu a fost nevoie. Considerand ca idiotul si-a invatat lectia dupa ce a predat permisul la mai putin de o luna de cand l-a obtinut, nu m-am folosit de RCA-ul lui pt a-mi repara zgarieturile superficiale de pe vopsea si bandoul de plastic. Nu avea rost sa-i cresc cotizatia pentru sacalii din asigurari. Daca ar fi oprit sau mi-ar fi lasat nr. de telefon pe masina ori in cutia de scrisori, il sunam sa-l felicit pt isprava si-l lasam sa-si dezvolte skill-ul in continuare. Concluzia este ca in situatii similare, sa nu va lasati descurajati de experienta pisoiului sau altele auzite pe dupa garduri. Depinde peste ce om dati la birou si cum prezentati informatiile oferite.
  4. /index.php?/topic/735979-motociclist-accidentat-grav-la-deva-are-nevoie-de-ajutor/
  5. LE: Scuze, nu la acest zvon ma refeream, ci la jurnalismul de "senzatie" autohton, bazat pe jumatati de informatie, comentarii culese de pe feisbuci si traduceri trunchiate. Ieri spuneau ca dirija traficul.
  6. http://adevarul.ro/news/eveniment/misterele-mortii-politistului-cazut-intr-o-groapa-capitala-fost-nu-coloana-oficiala-vicepremierului-opreau-1_5627c685f5eaafab2ce5f4e5/index.html ...pt. cine are rabdare, mai sunt inca doua articole referitoare la subiect. Personal, nu agreez zvonistica presa romaneasca, asa ca nu am citit nici un articol in intregime. Din pacate, nu este primul sau ultimul ce moare din cauza indolentei, pe soselele patriei sau aiurea. Fie-i tarana usoara!
  7. Nu-i nimic ciudat in declaratia soferului; este cat se poate de fireasca. Nu vei vedea niciodata pe unul care trece pe rosu sa recunoasca. "Am trecut pe galben" este o afirmatie la fel de comuna ca si raspunsul la intrebarea "Ati consumat alcool inainte sa va urcati la volan?" ..."Numai o bere". Pt multi, culoarea galbena a semaforului are exact aceeasi semnificatie cu cea verde.
  8. [...]"topicul lui e cel mai calm si de bun simt topic de la rubrica accidente" ...pai daca el nu poate sa scrie...
  9. http://adevarul.ro/locale/iasi/foto-video-patronul-hotelului-unirea-iasi-spulberat-lexusul-doi-tineri-aflati-motocicleta-1_5351623f0d133766a8e7758b/index.html Articolul este extrem de "obiectiv", insistandu-se pe factorul viteza. Din filmulet se observa de unde a inceput franarea si ca omul nostru a incercat in zadar sa evite accidentul trecand pe contrasens. Corect, soferul nu l-a observat, insa nu din cauza vitezei, ci pt. ca nu s-a uitat. A avut suficient timp sa patrunda cu toata masina in intersectie pana sa se produca impactul, nu doar a iesit cu botul si a fost acrosat de "fulger". Sanatate amandorura!
  10. Are dreptate cnairda: pot sa ceara ce vor. Nu-ti face probleme suplimentare din aceasta cauza. N-ai nevoie de ele. Important este sa te repari si sa-ti reiei viata. Desigur, ar fi important si pt. flacai, dar vad ca pt. acest lucru au nevoie de cate 100k de caciula... banii aduc fericirea... si viata, pe care mai aveau putin si-o ratau cu desavarsire. Intai la mana, pretentiile lor vor trebui inaintate asiguratorului tau in situatia in care vei fi gasit singurul vinovat pt. producerea accidentului. Polita ta RCA acopera inclusiv daune morale. Apoi trebuie sa demonstreze fiecare cu chitante, facturi, fluturasi de salarii etc. aceasta suma. Aceasta suma trebuie justificata prin ceva palpapil, trebuie sa demonstreze ca accidentul le-a provocat aceasta paguba "morala" prin dovezi concrete, nu prin dureri de masele si tremuratul vocii. Cine a condus motoreta poate fi demonstrat cu ajutorul martorilor si coroborat cu imagini de pe camerele video aflate pe traseul lor, dar m-ar mira ca domnii politisti sa fie atat de sarguinciosi; pt. ei situatia e clara: ti-ai luat-o la intersectia cu un drum cu prioritate... esti vinovat. Sper sa ma insel, sa fiu pesimist. O expertiza legala poate stabili viteza de deplasare a motocicletei si daca se demonstreaza (inclusiv la contraexpertiza) ca este mult prea mare fata de cea permisa pe acea portiune de drum, va exista culpa comuna. Daca se stabileste ca pilotul era cel fara permis categ. A si ca tu te-ai asigurat la intrarea pe drumul cu prioritate si ca nu aveai cum sa vezi motocicleta care se deplasa cu viteza peste cea legala admisa si depasind coloana, vei fi considerat nevinovat si atunci tu vei avea posibilitatea sa le ceri daune morale. Asiguratorul lor ti le va plati (daca vor fi justificate, cum am precizat la inceput) si le va recupera de la smecherul ce a condus fara permis; atunci sa vezi distractie de sute de mii de lei pe capul lui, pt. ca are dreptul sa recupereze toate daunele despagubite de la cel ce ca condus baut sau fara permis corespunzator. Sper ca flacaii sa fi discutat pana acum cu un avocat si sa-si bage mintile-n cap. Oricum, pana nu este solutionat cazul, nu pot sa faca nici un demers legal... bine, daca-s foarte grabiti si siguri pe ei, pot sa-l inceapa, dar va fi amanat. Sanatate!
  11. Daca vrei sa te limitezi la no_name-uri chinezesti sau produse marca proprie ale magazinelor noastre de bricolaj (Go_On sau alte mizerii), nu lua in considerare postul meu. Trusele de la Louis sunt foarte bune si suficiente pentru uzul curent. La acelasi nivel calitativ ar fi si Stanley (recomandat de Cesar), Draper, Mannesmann sau Yato (trusa asta de exemplu: http://www.magazinulcuscule.ro/scule/chei/tubulare/14/truse/yato/yt-3887-trusa-tubulare-si-chei-combinate-antrenor-120-buc). Stiu ca sunt scumpute , dar te vor tine ani de zile si nu te vor lasa la greu. Ceva mai profesional ar fi Unior si ar fi recomandat pentru sculele predispuse la a fi chinuite: clesti, chei (fixe, inelare), torxuri, imbusuri, T-uri, cheie pt filtru de ulei etc. Chiar daca vei cumpara o trusa care sa includa chei combinate, nu-ti strica inca un set, pt ca de multe ori la o motoreta vei avea nevoie de doua chei acelasi numar. Unior gasesti la Dedeman sau Praktiker (unul din ele, dar nu mai stiu care) sau pe site-ul asta: http://www.sculegero.ro/ (iarasi, au cele mai mici preturi din ce-am gasit si toate produsele pe stoc).Toate acestea se vor achizitiona de-a lungul timpului. Pt. inceput ia-ti strictul necesar sa vezi intai cat talent si rabdare ai la mesterit. Marcile de aici sunt date ca exemplu, le am si le utilizez de cativa ani pt revizii si reparatii curente la motorete, masini (ale mele, prietenilor si rudelor, din pasiune si evident, gratuit) si ce apare prin curte/ casa/ apartament. De la magazinele date ca exemplu am cumparat de mai multe ori si totul a decurs normal sau chiar peste asteptari (raspuns prompt, preturi corecte, livrare si facturare fara probleme, chiar si gratuit direct la usa).
  12. Din cate stiu, antigelul nu se pune dupa ureche, verde sau roz, ci in functie de specificatiile producatorului. Mai bine cauta putin pe net sa vezi clar de care iti trebuie. Lichidul de racire isi schimba proprietatile (ca si lichidul de frana) si e posibil ca impuritatile sa-ti fi aparut datorita acestui fapt, nu ca ar fi fost utilizat antigel necorespunzator. Pe masina, schimbam toate zemurile (lichid de racire, de frana si de servo) o data la 4 ani sau 60.000 km. Sunt operatii simple si necostisitoare. Daca vrei sa-i pui roz, cel mai bun ar fi Hepu G12 sau G12+ (pentru masinile VAG); sunt la acelasi pret, doar ca G12+ cica ar fi un produs mai nou si mai dichisit. Un bidon de 1,5L costa 25 - 30 de Lei. Faci amestecul raport 1:1 cu apa distilata si aia e. Instalatia se spala cu apa distilata... este mai mult decat suficient. Cred ca 1L de antigel si 2L de apa distilata iti sunt suficienti pentru toata distractia, ce ramane folosesti mai tarziu sa completezi la cerere. Totusi, tinand cont ca-i cam racoare afara, toarna-i si putin antigel la clatire (eventual, din cel pe care-l ai acum daca in final vei cumpara si un bidon de Hepu).
  13. @George M.: In primul rand, sanatate mamei tale! Omule, in tot acest topic tu ai gresit de la inceput pana la final. In primul rand ai gresit crezand ca aici primesti ajutor sau informatii pertinente. Ar fi fost bine sa urmezi sfatul lui fast_arrow care, de altfel, a fost foarte prompt in a ti-l oferi. In al doilea rand ai gresit ca ai dorit sa oferi detalii suplimentare care au schimbat in totalitate scenariul initial, pentru ca ti s-a parut corect ca "publicul" sa cunoasca situatia reala si apoi deznodamantul <=> lectie de viata oferita pe tava pt. cei dispusi s-o primeasca. N-a fost totusi un demers zadarnic. Ultima greseala - si te complaci in aceasta situatie - este sa te justifici in fata unor necunoscuti ce-si permit sa te judece (alaturi de familia ta) in mod gratuit fara sa te cunoasca. Maica-ta este mai bine si-si revine repede, fara probleme ulterioare; vinovatul de producerea accidentului a fost tras la raspundere dpdv legal; familia acestuia s-a oferit sa va ajute; complicele (soferul celeilalte masini implicate) este puricat si el pt. decizia neinspirata de a nu raporta accidentul. A fost un accident din care toata lumea a scapat intreaga si fiecare in parte si-a tras invatamintele. Nu cred ca cei doi soferi au fost rau intentionati, ci doar au crezut ca scapa fara mari batai de cap. E mai usor de intocmit o amiabila decat sa dai cu subsemnatul pentru un accident cu victime.
  14. http://prog.rarom.ro/listepublice/itp.asp?judet=dolj Vezi 49. Sanatate!
×
×
  • Creează nouă...