2Short
Membru-
Număr conținut
57 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Carnet moto din
2004
-
Motocicleta
BMW Dakar, KTM Freeride
2Short's Achievements
Newbie (1/14)
-
Service furca 43mm - KTM 350 Freeride
topic a răspuns lui 2Short în 2Shortul Service si intretinere curenta
Lista arata clar, ca valoarea vascozitatii pt Motul 5W = Castrol 10W. Un sistem stupid. Oricum, deja am comandat un unei de la Motul, 5W. Iti multumesc pentru explicatie, a fost edificatoare . -
Service furca 43mm - KTM 350 Freeride
topic a răspuns lui 2Short în 2Shortul Service si intretinere curenta
SAE 4 e acelasi lucru cu 4W? Daca da, nu ar fi mai ok sa combin un 2.5W (2 parti) cu 5W (3 parti)? Sunt profan in ale uleiurilor, nu stiu sigur daca se combina chimic intre ele sau nu. -
Service furca 43mm - KTM 350 Freeride
topic a răspuns lui 2Short în 2Shortul Service si intretinere curenta
Cesar, merci de reply. Am 63kg+15kg echipamentul deci 78kg aprox. Ma gandeam sa reglez la 120mm air gap-ul. Cat despre ulei, spune-mi concret te rog un ulei de pe piata pe care il pot folosi fara sa iau bidonul de 5l de la Motorex. Merci! -
Stie careva cota superioara de umplere cu ulei ("air gap") a unei furci de Freeride 350? Totodata in manual astia zic ca trebuie folosit un ulei SAE 4, dar nu gasesc pe nicaieri decat la 5l si nu-i folosesc intr-o viata pe toti. Vreun sfat?
-
Revin la 1 an dupa ce am pornit topicul asta. Intre timp am cumparat si un Freeride, asa ca pot sa-mi exprim o parere... mai informata. Motocicleta este o bijuterie. Mi-a luat putin sa ma lepad de obiceiurile capatate de pe 2T, dar dupa 3 iesiri pot spune ca m-am acomodat. Concret, urcarile care inainte imi faceau probleme acum imi pun un zambet urias pe fata. Plecarile din panta abrupta sunt mult mai abordabile, inainte ori ma dadeam peste cap ori patinam aiurea. Cauciucurile stock de trial iti pot face surprize f. placute, dar te si pot trada in anumite situatii (oricum, astea-s consumabile deci nu se pun). Coborarile sunt mai dificile decat pe EXC-ul de 2T, probabil din cauza spatelui mai greut care tinde sa... te depaseasca. Oricum, m-am mai acomodat cu acest aspect si in principiu se rezolva daca te joci cum trebuie cu franele. Cuplul este urias, iar treapta a doua este raspunsul mai tuturor intrebarilor. Fata este f. usoara si o asezi unde ai nevoie fara prea mult efort(personal eu mai am de lucru la acest capitol, dar motoreta poate). Suspensiile sunt o placere, saua e tare ca naiba, iar inaltimea... este tot prea mare pentru mine. O concluzie de bun simt ar fi... daca dupa o zi istovitoare inca mai ai zambetul pe buze, atunci nu trebuie sa mai cauti alta motoreta.
-
Si uite cum il ajung si pe Eru din urma: http://dooroti.wordpress.com/2013/03/10/ushguli-tbilisi/
-
Hai ca am mai prins ceva timp liber. Povestea continua http://dooroti.wordpress.com/2013/03/06/caucaz/ (Cronologic sunt in urma lui Eru dar... il ajung eu din urma.)
-
http://dooroti.wordpress.com/2012/12/28/radion/
-
Si eu tot la balaceala ai ma gandeam . Decat sa o arzi cu mobra pe asf... zapada, mai bine hai la un ski, ca e powder numa buna de freeride. O sa completez si eu povestea in curand, ca acum mi-e lene. Maine!
-
Era sa uit, pe ultima portiune din Turcia am avut ocazia sa bem dintr-un izvor cu apa minerala carbogazoasa. Si nu in ultimul rand, la una din opririle de pe marginea drumului, un tirist de treaba ne-a servit cu cel mai gustos unt de arahide pe care l-am mancat vreodata. Relatarile mele despre aceasta portiune le-am postat aici, din pacate fara poze noi deoarece bateriile camerei mele erau caput.
-
Ah, si acum imi amintesc acel picnic la umbra stancilor dupa Ispir... Iaurt + Lipie = Love! Poti sa traiesti din chestia asta. Ca sa fie clar, nu muream de frustrare in tunel pentru ca se claxona lumea si mie mi se parea neobrazat... dar pentru ca mie nu-mi mergea claxonul! Cat despre frica de pana prostului, daca stiam ce autonomie are hahalera aia de Dakar, nu ma mai ingrijoram. O sa scriu si eu articolul in continuare in curand.
-
Great business idea: ce-ar fi sa inventam strungul portabil? Asta nu e singura oara in povestea noastra cand vom fi folosit aceasta jucarie.
-
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ai uitat cateva virgule in ce ai scris, dar uite, le-am completat eu mai sus.
-
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui 2Short în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
merci, am primit un contact al unui baiat Liviu din Lugoj care se ocupa aparent cu asa ceva. -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui 2Short în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Stiu ciocanul ala. De fapt... inca e la mine cred.