Sari la conținut

Solon

Membru
  • Număr conținut

    211
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pitesti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    KTM 950 Super Enduro
  • Numar Moto
    la ce bun?
  • Club
    fire antisociala

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki Freewind XF650, Yamha TDM 850, Triumph Tiger 900, Aprilia Pegaso Trail, BMW G650, KTM EXC 450R, KTM 950 SE, BMW R1200 GS DOHC, R1200GS LC

Vizitatori Recenți Profil

1.552 citiri profil

Solon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Da, pe aia o am si e pe viata, dupa ce am schimbat multe moto, asta s-a dovedit jumatatea mea pe doua roti, o fi vreo compatibilitate de zodii si ascendent :). Daca te tenteaza tura comuna, da un semn si ne organizam.
  2. E tentant, dar nu cred ca imi pot permite luxul a 10 zile libere. Eventual, daca se strange un grup, sa vin sa ma alatur pt maximum 3 zile din traseu, asta daca exista posibilitatea fizica (drum, adica) de retragere din traseu, conform programului meu. O sa urmaresc topicul, sa vad daca ma pot alatura pt o bucata. Oricum, m-as baga doar cand se cam usuca pe acolo, ca am magaoaie destul de mare.
  3. Salut, da mai multe detalii despre ce iti propui: perioada, nr. de zile, traseu.
  4. Pun si aici link-ul, in caz ca vreo domnisoara cauta pantaloni moto noi: /index.php?/topic/747330-pantaloni-moto-dama-noi-200-lei/&do=findComment&comment=4348405
  5. Pantaloni moto de dama noi, mai multe detalii aici: /index.php?/topic/747330-pantaloni-moto-dama-noi-200-lei/&do=findComment&comment=4348405
  6. Salutare, Planuiesc pt we respectiv tura de mai jos, include partial Strategica si Transalpina. Eu pornesc din Pitesti, pt cei care vor sa vina din alta directie, stabilim cand si unde ne vedem. Cam 260 km/zi, numarati din Pitesti, din care cam 100 de offroad, o noapte de cazare in Cugir. Ziua 1: https://goo.gl/maps/TBcQn6t8nSz respectiv https://goo.gl/maps/WsrmG8DPHY42 Ziua 2: https://goo.gl/maps/QBKMdZRNU5L2 In functie de timp, se mai poate explora in zona, mai stiu variante. Motor necesar - enduro-touring, in functie de indemanare, poate fi mai usor sau mai greu. Astept amatori.
  7. Solon

    originale?

    Cica alea din review nu sunt de piele. Fake-urile nevesti-mii sunt categoric din piele, doar ca nu de cangur, ca originalul, ci probabil capra, deci mai subtire. Probabil sunt fake-uri si fake-uri intre fake-uri . Si nu aveau cutie ca ambalaj, ci un saculet. Cred ca ale mele sunt adevaratele fake-uri aproape originale , pe cand celelalte sunt fake-uri dupa fake-uri . LOL
  8. Solon

    originale?

    Nu. Originalul e mult mai scump. Fake-uri chinezesti insa la o calitate acceptabila. Nevasta-mea foloseste asa ceva, sunt ok. Sau poti cumpara la un pret apropiat ceva gen Vanucci sau similar, care nu vor arata la fel de bine, insa vor fi mai de calitate.
  9. Inainte sa faci cele spuse mai sus de colegul gtr 1000 , scurge toata benzina din rezervor (trebuie sa aiba undeva in lateralelel rezervorului un robinet de unde iese un furtunas prins cu colier) si pune una proaspata. Apoi faci cele spuse de el. Si daca functioneaza cele zise mai sus , iar motocicleta porneste, pune un aditiv de curatare a carburatorului in rezervor si da o tura. Posibil sa ai noroc si sa scapi de curatat si reglat carburatoare. In nici un caz nu te apuca sa faci asta singura, daca va fi nevoie, ia totusi un mecanic pt curatatul carburatoarelor si reglaj. Respect totusi ca ai curajul sa incerci asta singura!
  10. Clar, insa nu e ok ca socul sa urce turatia doar la 5000. Mai ales daca inainte o urca acolo. E posibil insa ca daca il mai lasa 5 minute si motorul se incalzeste, sa urce mai sus de 2000, ca asa se intampla, urca un pic turatia si apoi pe masura ce se incalzeste, turatia incepe sa creasca si impingi socul cate putin, daca sta prea sus. Poate doar a pornit motorul si nu i-a dat timp sa se incalzeasca. Daca ramane la 2000 si cu motorul fierbinte, trebuie desfacute iar carburatoarele.
  11. A curatat fara sa umble la nimic ??? Adica fara sa le desfaca ? Devine tot mai clar
  12. Si ca sa nu fiu rau, cred ca ce se intampla acolo e ca la desfacerea carburatorului, amicul incepator a miscat ceva prin interiorul lui, iar tija care actiona prizele de aer nu mai lucreaza cum trebuie. Ai spus ca ai actionat si direct cu mana la prinderea pe carburator a cablului, deci nu e cablul prins prost, tiija probabil se misca aparent ok in exterior, dar inauntru nu mai face ce trebuie. Trebuie desfacut iar si verificat daca actioneaza pana la capat prizele de aer, sau doar partial, sau daca nu a scapat vreuna si actioneaza doar la unul sau doi cilindri, in loc de 4. Nu e din sincronizare. Spunea cineva corect mai sus, sincronizarea se verifica si in ture, insa reglajul se face doar la ralanti, si oricum nu are legatura cu socul. Solutie: desfacut carburatorul si verificat ce am zis mai sus, daca esti sigur ca cablul e bine prins si actioneaza corect tija la exterior. Pt restul problemelor, ti-am dat mai sus solutiile . Spor! Florinel 07, dupa nume pari cunoscut, esti cel din dreapta in poza ?
  13. Faptul ca ai " deschis socul manual cu mana" este absolut nerecomandat si poate fi cauza problemelor. In general se practica deschiderea manuala cu piciorul ,mai ales la Kawasaki . Problema cealalta, cu "mana care culiseaza pana la capat", poate fi rezolvata de un ortoped bun, asa ca amicul poate solicita ajutorul unui medic . Problemele tale le poate rezolva un profesor de limba romana. Cat despre partea tehnica, nu ma pricep...
×
×
  • Creează nouă...