-
Număr conținut
1.247 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Motocicleta
Triumph T120 Bonneville , R1200GS LC
-
Numar Moto
nou
Informații profil
-
Interests
Metale grele feroase si neferoase, motoare, street photography
Vizitatori Recenți Profil
2.379 citiri profil
Nocturnus85's Achievements
Apprentice (3/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui Nocturnus85 în Kristianul Motociclisti in timpul liber
-
ktm duke 125, l-am spălat, nu mai pornește.
topic a răspuns lui Nocturnus85 în Cosmin TalpaIuteul Service si intretinere curenta
Ce circ prost a ajuns forumul asta... -
Transalp XL750 sau Tiger Sport 850
topic a răspuns lui Nocturnus85 în XorXul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Personal as alege Tiger-ul de 850 pentru franele Brembo Stylema, motorul in 3 cilindri si frumusetea brandului Triumph. Are review-uri bune din ce vad. M-am urcat atat pe 850 cat si pe 900 si se simte facuta bine cu materiale calitative. Transalp-ul mi se pare extrem de anost iar Vstrom-ul urat cu craci (deh, gusturi) :)) Ca fiabilitate, eu nu am avut nici cea mai mica problema la Triumph in 27k de km deci e acolo sus cu restul turmei. Fata de 900, este mai joasa putin iar ghidonul o idee mai ingust. Desi orientata pentru strada, pare ca s-ar descurca mai mult decat decent si pe drumuri de pamant, no crazy stuff. -
Am fost in toamna. Poti sa te bagi in fata fara nicio problema. 2 zile nu merita pentru ca le pierzi pe drum. Incercati macar 4-5. Eu am facut Bucuresti-Edirne-Çanakkale-Istanbul-Bucuresti. Pentru Istanbul ai nevoie de minim 2 zile ca sa zici ca ai vazut macar o particica(indicat de la 4 in sus). Partea Europeana unde sunt multe obiective turistice e si cea mai islamizata si e tourist trap. De vazut neaaparat palatul Topkapi pe langa moschei. De Grand Bazar poti sa te feresti. E haos si e ultra scump. Din Eminomu aveti fairy catre partea asiatica, spre Kadikoi. Acolo aveti night life, baruri(mai ales daca esti pe jazz, blues, rock sau metal) si restaurante. Fairy e foarte ieftin si e cel mai indicat. Traficul in Istanbul e extrem de aglomerat si se circula fara reguli. Te poti baga pe banda de urgente fara nicio problema. Nu scoateti cash! Se devalorizeaza Lira pe zice trece. Platiti cu cardul! Pastrati niste euro pentru tips. Se bucura si te tin pe palme. Cat despre cazari, ai de unde alege. Cautati cat mai spre centru. Istanbul este foarte mare si orice distanta aparent banala pe harta se transforma in ore de de mers cu tramvaiul sau pe jos, mai ales daca stati spre periferie. Gasiti cazari si in Kadikoi. Enjoy!
-
Coasta Dalmata - Kotor - Parcul National Durmitor
topic a răspuns lui Nocturnus85 în Nocturnus85ul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Noi am luat-o pe Novi Pazar. Acolo ne-a scos drumul dupa ce am facut Canionul Tara din Muntenegru. Pe Novi Pazar e nasol drumul iar locurile nu par a fi din cele mai primitoare. Comunitate mare de musulmani, saracie lucie. Kosovo peste deal :)) -
Coasta Dalmata - Kotor - Parcul National Durmitor
topic a răspuns lui Nocturnus85 în Nocturnus85ul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Eu pe 8 zile, am spart putin peste 1000 cu tot cu cadouri, suveniruri, cazare, masa si benzina. Mi s-a parut mega decent. La cazari am optat pentru camere de 3 persoane. Grija la drumurile din sudul Serbiei spre Muntenegru. Lipseste asfaltul pe portiuni bune iar unde este asfalt, e vai de mama lui. Have fun! -
Coasta Dalmata - Kotor - Parcul National Durmitor
topic a răspuns lui Nocturnus85 în Nocturnus85ul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Starea drumului mi s-a parut foarte buna pe coasta. Intradevar, si mie mi s-a intamplat o singura data sa imi fuga motocicleta pe serpisorii aia de smoala cand eram inclinat in curba. Dar nu m-a facut sa nu ma mai bucur de drum Oricum, nu sunt eu cel mai rapid rider din lume. Nu stiu ce rol au, sincer. Acoperirea crapaturilor? -
Coasta Dalmata - Kotor - Parcul National Durmitor
topic a răspuns lui Nocturnus85 în Nocturnus85ul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Ma bucur ca ti-a placut. -
Pentru ca am renuntat la Turcia, m-am inhaitat cu alti doi prieteni si am plecat sa facem Coasta Dalmata si Parcul National Durmitor. Asadar 3 motociclete( Al meu 1200 GS LC, un Tiger de 900 si un Tracer de 900), 8 zile si in jur de 3700 de km. Am plecat cu inima stransa intrucat GS-ul il am din Mai doar si motocicleta SH fiind, imi era teama sa nu am surprize dar totul a fost ok(In ciuda faptului ca motorul se aude ca o masina de cusut la relanti). Pe Bonneville ar fi fost chinul mult mai mare. Ziua 1 am terminat-o in Croatia cu iesire pe la Cazane spre Serbia. In mare, drum de autostrada plictisitoare. Ziua 2 - Zagreb -Rjeka - (Poula) (unul din cele mai faine drumuri de motocicleta din Croatia). Ziua 3 - (Poula) - Rjeka - Novi Vinodolski - Coasta Dalmata, here we go! Ziua 4 - Balaceala in Adriatica. Mancat portii de zmei. Baut bere pana la 2 dimineata Ziua 5 - Novi Vinodolski - Split - Dubrovnik - Kotor. Tot drumul de coasta este o splendoare. Pacat ca am prins un vant de te darama de pe motocicleta plus ceva ploaie. Ziua 6 - Urcat la cetate cu cele 1350 de trepte. Cascat gura prin magazine, baut cel mau scump Guiness ever. Kotor zici ca e sculptat de zei. Felul in care muntele pica in golf iti da o senzatie aparte. Ziua 7 - Kotor - Parcul National Durmitor - Canionul Tara - ajuns in Serbia pe seara. Drumul prin Durmitor este foarte fain si liber, desi ingust iar asfaltul lasa de dorit. Mi-a placut salbaticia locului in comparatie cu TF, TA sau Alpii Austrieci. Ziua 8 - Serbia - Bucuresti
-
In primul rand, vezi ca asta e forum de maici si de taici deci nu te astepta la incurajari :)) In al doilea rand un hardtail, dupa cum a mai spus un coleg, va fi mult mai inconfortabil decat un softail. Acum vreo 6 ani am avut un VN 800 convertit in bobber. Cadrul si suspensia erau stock. Dar chiar si cu saua pe arcuri care era o tabla imbracata in vinilin,tot era senzatie. SI un drum pana la mare devenea greu. Arata fain. Ma dadeam cu el insa simeam nevoia si de o motocicleta mai confortabila. In alta ordine de idei, ia ce iti place! Sunt kit-uri bolt-on cam pentru orice drujba pe care poti sa le montezi fara sa tai lucruri. Sau poti gasi baieti destul de priceputi care te pot ajuta. Trebuie doar sa fii constient de limitarile pe care ti le ofera un astfel de custom. Daca esti ok cu ele, altceva nu mai conteaza. Daca vrei sa faci si lucruri mai complexe cu motocicleta, poate un bobber nu e chiar ceea ce cauti. Spor!
-
Cred ca e redundant sa vorbim despre unde se fac motocicletele intr-o piata globala. BMW foloseste motoare chinezesti pe seria F. Harley Davidson are fabrici in Tailanda, Brazilia si Mexic. Pana si ,,Honda-i Honda'' a avut fabrici prin Spania, State si UK. SI toate folosesc anumite componente chinezesti ca sa fie treaba buna :)) R&D-ul Triumph este britanic si din ce stiu, inca se fac anumite modele din seriile limitate in Hinkley. Nu neg faptul ca unii posesori au avut probleme. Eu vorbesc din experienta personala cand spun ca motocicleta s-a comportat impecabil in 19.000 de km. Stiu canalul. Si ai dreptate, nu exista perfectiune. Conteaza sa-ti placa tie si sa te unga pe suflet. Ce zice X si Y este egal cu zero.
-
N-am idee, sincer. Ar trebui sa fie ok ambele. Mai ales ca esti acoperit de garantie daca optezi pentru motocicleta noua. Nu stiu de Aprilia dar la BMW ora de service e cam jaf la drumul mare :))
-
Triumph este unul din cei mai vechi constructori moto din lume. Fac motoare fiabile, stai linistit. Experienta mea cu Triumph e una pozitiva. Eu am un Bonneville 1200 luat de nou anul trecut si in 19.000 km n-am avut nici cea mai mica problema. Britanicii fac motorul triplu de zeci de ani. Nu m-am dat cu Trident insa nu am auzit de probleme grave la Street triple( motor inrudit cu Trident). M-am urcat in schimb pe unul in showroom si pare construita bine insa e cam micuta, mai ales daca ai peste 1.80.
-
Cata frustrare :)) Eu cred ca lucrurile sunt simple de ambele parti. Avem ,,Strugurii sunt acri'' Vs. ,,M-am ajuns'' . Mai e si a 3-a categorie, acea pe care o doare in 14 de ce motoreta ai intre craci pt. ca lucruri mai importante in viata.
-
Eu vin de pe Harley si am zis sa trec la ceva mai light dar pastrand tot liniile clasice. M-am oprit la Bonneville T120 cu motorul de 1200cc. SI eu am 11 ani de carnet si T100 mi se pare orientat mai mult catre oras sau catre incepatori. Scrambler-ul era si el pe lista insa evacuarea limiteaza mult optiunile de bagaje in caz ca vrei sa faci o tura lunga. Guzzi e fain dar fiabilitatea italiana m-a facut sa dau in spate. Plus ca e si destul de mic. W800 e frumoasa foc dar motorul mi se pare cam lesinat. Prietena e super fan w800 din cauza greutatii scazute si motorului mai smooth. R nine T e bestial la cum se misca si cum se aude dar pt mine e inghesuit(1.77 si 93 kg). Mai mult de o naveta scurta, nu ma vad pe motocicleta asta. E si cel mai scump, varianta Pure incepand de pe la 13 mii.