Alternativa (parcursa acum o luna de mine)
Adancata - Salciile - Boldesti Gradistea - MIzil e...valurit si peticit, daca nu-s pretentii de mers repede se poate parcurge.
Pietroasele - Vernesti - tabara de sculptura Magura e asfalt bun, dar prafuit si balegat pe alocuri.
Pe la Cheia imi pare din ce in ce mai valurit asfaltul in curbe.
Salut,
5,9 l/100 km pentru 7100 de km, socoteala din statistica personala.
- oras: intre 6,5 si 7,75 (dar am 4 plinuri exclusiv in oras; insumat, sub 500 de km);
- in afara: intre 5 si 7 (evident, in functie de o sumedenie de factori - pasager, vant, temperatura, panta/rampa, stil de mers, etc).
Nu merg pe circuit si in principiu nu incerc sa merg ca la circuit (asta ca observatie vis-a-vis de stilul de condus).
Sa arzi gazu cu placere!
Clic pentru o sugestie de traseu, nu am fost atent sa indic si ruta asta.
E pacat, mai ales daca sunteti hotarati la plimbare si va mai ganditi si la cazare sa mergeti pe autostrada.
Cernavoda - Fetesti - Calarasi - Oltenita - etc e bun si in principiu liber.
De la Fetesti la Calarasi mergeti pe langa apa, e misto.
E o idee, mie mi-a priit. (Eu nu as merge pe autostrada decat daca ar trebui sa scutesc timp sau daca as merge noaptea.)
Foarte misto traseul...numai bun pentru o plimbare linistita, l-am parcurs acum vreo 2 luni.
Recomandarea mea ar fi sa mergeti de la Ostrov spre Baneasa - Ion Corvin - Cochirleni, din punctul meu de vedere e partea cea mai frumoasa a traseului - Dobrogea e de vis.
Iar motocicletele enumerate cred ca vor fi un pic mai confortabile pe asfaltul valurit decat CBR-ul care mi-a fost mijloc de deplasare.
[benzinarie la iesire din GR si in localitatea Baneasa (desi nu ar fi nevoie de alimentare, dar...e bine de stiut).]
Drumul e bun, liber - aproape fara trafic si eu nu am vazut politie, probabil daca nu exagerati nici nu veti avea motive sa va salutati.
PS: La Tutrakan e misto sa privesti orasul Oltenita de vis-a-vis . La fiecare tura de Oltenita priveam Tutrakan-ul, dupa tura asta am vazut si "din oglinda".
PPS: nu platiti pod, vigneta sau alta taxa. Sa aveti actele de toate zilele.
Drum bun!
Din punctul meu de vedere:
- ochelarii integrati si pernele de aer care ajuta la mularea captuselii pe cap chiar fac viata mai buna;
- pinlock: pare ok, in principiu nu se abureste, cel putin in mers nu sunt probleme (la semafor sau viteza f mica la temperaturi scazute si umezeala ridicata se abureste) - viziera are o pozitie de mijloc tocmai pentru situatii de genul asta, se lauda ei;
- aerisirile sunt suficiente si nu zgomotoase;
- viziera se poate inlatura relativ usor pentru curatare;
- mi se pare ca face zgomot, DAR am si scapat-o de cateva ori pe jos si probabil ca asta e cauza.
Anul trecut NU facea atata zgomot. Din "cercetarile" mele viziera nu se mai asaza cum trebuie in partea inferioara;
- nu pare sa vibreze la viteze binisor peste ce-i legal pe autostrada, fie drept fie culcat;
- nu am gasit in culori pestrite;
- imi place cum arata (asta conteaza, poate, cel mai putin).
Cred ca e o casca cinstita pentru banii dati.
PS: Am folosit si exo 1000. Diferentele observate: prinderea tip "double D" la exo 1000 si faptul ca e mai silentioasa (dar a mea deja era data pe jos la momentul comparatiei, deci nu cred e de luat in seama).
Salutare,
De curand m-am pricopsit cu un GPZ (sau EX400) . Am intampinat o problema la identificare: anvelopa spate este 170/80/17 62H in loc de 170/70/17 62 H.
Pentru ca anvelopele sunt noi nu consider ca merita cumparat un altul, iar din plimbarile de pana acum nu am gasit nimic potrivit.
Este vreunul din voi dispus sa imprumute o anvelopa pentru inspectia RAR [bineinteles contra berea cuvenita - eventual statuie in p-ta Universitatii (dupa ce termina astia cu "lucrul" )]
Orice sfat, recomandare sau trimitere sunt binevenite.
Multumesc.
*completare:
dimensiunile corecte sunt 130/80/17 62 H si 130/70/17 62 H