-
Număr conținut
161 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
RenameYourself@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2012
-
Motocicleta
RN19
-
Numar Moto
YUB
-
Club
IronWill RC
Informații profil
-
Motociclete detinute
Kawasaki 636 '05
-
Interests
R1 info & customizing, 1K km/day-nonstop riding
Vizitatori Recenți Profil
2.172 citiri profil
RenameYourself's Achievements
Newbie (1/14)
-
Am avut 636 2005 2 ani (prima mea motocicleta). Am fost foarte multumit de ea si ne-am inteles foarte bine. M-a invatat multe. Cu toate astea,mi s-a parut o motocicleta costisitor de intretinut. Bine,eu am vrut cauciucuri noi,ulei mereu schimbat la timp,am intretinut-o foarte bine. Am schimbat pinionul de tr2 din cutie si ambreiajul + alte modificari pe care le-am vrut eu. Una peste alta,am fost foarte foarte foarte multumit de ea. Am facut-o "varza" in martie si n-o mai am. Imi pare rau totusi,o motocicleta foarte reusita si deosebit de frumoasa dupa parerea mea. M-am suit si pe un 2007,dar cred ca avea ceva probleme pentru ca era foarte galagioasa si nu mi-a placut deloc nici cum merge,nici cum se aude,nici cum arata )Nu-mi plac multe lucruri la modelul ala,dar e numai si numai parerea mea personala si obiectiva. Iti recomand sa te duci sa vezi cateva,sa te sui pe ele si sa le compari. Numai asa o sa-ti faci o idee. Aici pe forum,stii cum e : motocicleta pe care o ai e cea mai frumoasa si cea mai cea Btw,ca ciclistica, ca un motociclist ce foloseste motocicleta pe strada,n-o sa simti diferente decat la nivel de pozitie,inaltime,greutate si diferente la nivel vizua(ma refer la dimensiuni; am impresia ca 636 e putin mai mare) s.a. Baftaa!
-
Pavel Eduard il chema pe baiat. Din ce am citit pe Facebook,accidentul s-ar fi produs in Bucuresti si ca el ar fi fost de vina. Nu stiu daca e vorba de o coliziune cu alta masina sau pur si simplu o greseala de a lui. Nu stiu mai multe,nici daca informatiile astea sunt corecte. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.
-
Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636
topic a răspuns lui RenameYourself în chinoul Motociclete de viteza
Am schimbat eu pinionul de a 2-a cand 636-le meu '05 avea 32K km,deoarece "cainii" pinionului erau tociti. Nu-mi place la ea proiectarea carenei fata care se sprijina in RamAir care e din plastic si se rupe foarte repede daca o trantesti dupa un wheelie. Am facut 20000Km cu motorul asta in 2 ani si sunt super multumit de el. Daca ai toba sport trebuie sa anulezi eroarea exup-ului,altfel iti sta aprins "Fi" in bord.Motocicleta e superba si n-am avut ce sa-i reprosez nimic in toti acesti km. Inca ceva: are MARE nevoie de amortizor de ghidon ! Altfel te tranteste repedee. Daca mergi normal cu ea si este intretinuta ,orice motoreta o sa te tina Bafta multa ! -
GARGARITELE DE RAPITA...
topic a răspuns lui RenameYourself în ianachimul POZE & FILME - Excursii in ROMANIA
Doamne cat este de frumos -
Reconstruire carene fibra sticla
topic a răspuns lui RenameYourself în bgd.321ul Constanta si Litoral
Foarte proasta ideea sa-l faci naked. Strange niste banuti si fa motocicleta aia sa arate bine, nu sa arate ca un gunoi. Mi-am dat si eu carenele jos ca sa poata lucra mecanicul meu la motor. Am iesit weekendul trecut cu ea sa vad ce a iesit si care sunt imbunatatirile. M-a oprit politia pe motiv ca m-a auzit de la 2mil de kilometrii si pentru viteza. M-a intrebat asa : " Unde te indrepti cu panarama asta de motocicleta domnule?" Imi venea sa spun cateva.. dar m-am abtinut. Motoreta nu avea carena fata si cele laterale. Nu cunosc pe nimeni in Constanta sa faca asa ceva.. dar poti incerca sa treci pe la mymoto si mai e un service acolo(nu stiu cum ii spune acum- e pe undeva pe langa casa de cultura) si sa ii intrebi pe baieti. Poate se ocupa chiar ei. Numai bine ! -
Si 1000 k5-k6 a fost rechemat in SUA pentru ca li se rupea cadrul in doua Celor care aveau crapaturi la sudurile cadrului (de langa ramair-uri- >pentru ca de acolo se rupeau)le schimbau cadrul cu totul si celor care nu aveau nimic li se puneau niste bare care sa mentina cadrul intr-o singura piesa , adica sa-l rigidizeze. Am citit cazuri si despre 600/750, dar nu sunt asa multe ca cele de 1000. Cred ca pe atunci suzuki avea mari probleme de proiectare in principal si lipsa controlului calitatii
-
PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre
topic a răspuns lui RenameYourself în bandiul Discutii Generale
Mersi pentru tot , voi rezolva- 591 răspunsuri
-
PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre
topic a răspuns lui RenameYourself în bandiul Discutii Generale
Mersi !- 591 răspunsuri
-
PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre
topic a răspuns lui RenameYourself în bandiul Discutii Generale
Mersi mult baieti !- 591 răspunsuri
-
PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre
topic a răspuns lui RenameYourself în bandiul Discutii Generale
am cautat pe forum, dar nu am gasit. Mai caut; daca nu, incerc direct pe ebay. Ma gandeam ca exista cineva care le face direct- 591 răspunsuri
-
PROIECTOARE / LUMINI SUPLIMENTARE - Totul Despre
topic a răspuns lui RenameYourself în bandiul Discutii Generale
Saluut ! Exista cineva care poate realiza asa ceva ? Sunt interesat. Din cate stiu, sunt legale,deoarece au lupa si tot ce trebuie. Ce parere aveti? http://www.youtube.com/watch?v=UtBVsOtakbM- 591 răspunsuri
-
NU ! Modelul 600 K4 Nu are aceasta problema. Poti merge linistit. Verifica ce verifici de obicei la o motocicleta pa care vrei sa o cumperi: carene, cadru (sa nu fie indoit sau altceva), frane,pornire.. testeaz-o ! Cupleaza toate treptele,vezi cum accelereaza.. placute..zgomote etc. Stii si tu povestea. Daca nu ai multa experienta.. mergi cu cineva ! Te ajuta mult asta
-
@ Daan prietenul meu, glumeam cu faza cu wheelie-ul Nu te mai supara asa, doar n-oi fi tampit si nici posesorul ei nu ar fi de acord. O sa o desfac (carene + rezervor) si o sa ma uit bine la suduri. Atata tot Stai linistit Va multumesc tuturor pentru pareri ! M-am mai linistit putin
-
Inteleg perfect ce spui Cesar si iti multumesc pentru ce ai scris. E logic raspunsul
-
Mersi Cesar, aveam nevoie de parerea ta. Am citit si topicul cu accidentul acela inainte sa postez aici si am vazut ca esti intr-un fel sau altul "pornit" pe sasiurile astea de GSXR. Stiti cumva daca sasiul de 1000 e acelasi cu cel de 750? Totusi, cmd are un k5 1k , adica exact primul model cu problema asta si cel mai "rupt in 2" si nu se plange de asa ceva. Cred ca ma duc sa vad motocicleta aia, o dau pe o roata si o aduc la pamant mai violent. Il verific de cateva ori si daca nu observ nimic.. il iau.