Sari la conținut

RenameYourself

Membru
  • Număr conținut

    161
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    RenameYourself@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    RN19
  • Numar Moto
    YUB
  • Club
    IronWill RC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki 636 '05
  • Interests
    R1 info & customizing, 1K km/day-nonstop riding

Vizitatori Recenți Profil

1.972 citiri profil

RenameYourself's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am avut 636 2005 2 ani (prima mea motocicleta). Am fost foarte multumit de ea si ne-am inteles foarte bine. M-a invatat multe. Cu toate astea,mi s-a parut o motocicleta costisitor de intretinut. Bine,eu am vrut cauciucuri noi,ulei mereu schimbat la timp,am intretinut-o foarte bine. Am schimbat pinionul de tr2 din cutie si ambreiajul + alte modificari pe care le-am vrut eu. Una peste alta,am fost foarte foarte foarte multumit de ea. Am facut-o "varza" in martie si n-o mai am. Imi pare rau totusi,o motocicleta foarte reusita si deosebit de frumoasa dupa parerea mea. M-am suit si pe un 2007,dar cred ca avea ceva probleme pentru ca era foarte galagioasa si nu mi-a placut deloc nici cum merge,nici cum se aude,nici cum arata )Nu-mi plac multe lucruri la modelul ala,dar e numai si numai parerea mea personala si obiectiva. Iti recomand sa te duci sa vezi cateva,sa te sui pe ele si sa le compari. Numai asa o sa-ti faci o idee. Aici pe forum,stii cum e : motocicleta pe care o ai e cea mai frumoasa si cea mai cea Btw,ca ciclistica, ca un motociclist ce foloseste motocicleta pe strada,n-o sa simti diferente decat la nivel de pozitie,inaltime,greutate si diferente la nivel vizua(ma refer la dimensiuni; am impresia ca 636 e putin mai mare) s.a. Baftaa!
  2. Pavel Eduard il chema pe baiat. Din ce am citit pe Facebook,accidentul s-ar fi produs in Bucuresti si ca el ar fi fost de vina. Nu stiu daca e vorba de o coliziune cu alta masina sau pur si simplu o greseala de a lui. Nu stiu mai multe,nici daca informatiile astea sunt corecte. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.
  3. Am schimbat eu pinionul de a 2-a cand 636-le meu '05 avea 32K km,deoarece "cainii" pinionului erau tociti. Nu-mi place la ea proiectarea carenei fata care se sprijina in RamAir care e din plastic si se rupe foarte repede daca o trantesti dupa un wheelie. Am facut 20000Km cu motorul asta in 2 ani si sunt super multumit de el. Daca ai toba sport trebuie sa anulezi eroarea exup-ului,altfel iti sta aprins "Fi" in bord.Motocicleta e superba si n-am avut ce sa-i reprosez nimic in toti acesti km. Inca ceva: are MARE nevoie de amortizor de ghidon ! Altfel te tranteste repedee. Daca mergi normal cu ea si este intretinuta ,orice motoreta o sa te tina Bafta multa !
  4. Foarte proasta ideea sa-l faci naked. Strange niste banuti si fa motocicleta aia sa arate bine, nu sa arate ca un gunoi. Mi-am dat si eu carenele jos ca sa poata lucra mecanicul meu la motor. Am iesit weekendul trecut cu ea sa vad ce a iesit si care sunt imbunatatirile. M-a oprit politia pe motiv ca m-a auzit de la 2mil de kilometrii si pentru viteza. M-a intrebat asa : " Unde te indrepti cu panarama asta de motocicleta domnule?" Imi venea sa spun cateva.. dar m-am abtinut. Motoreta nu avea carena fata si cele laterale. Nu cunosc pe nimeni in Constanta sa faca asa ceva.. dar poti incerca sa treci pe la mymoto si mai e un service acolo(nu stiu cum ii spune acum- e pe undeva pe langa casa de cultura) si sa ii intrebi pe baieti. Poate se ocupa chiar ei. Numai bine !
  5. Si 1000 k5-k6 a fost rechemat in SUA pentru ca li se rupea cadrul in doua Celor care aveau crapaturi la sudurile cadrului (de langa ramair-uri- >pentru ca de acolo se rupeau)le schimbau cadrul cu totul si celor care nu aveau nimic li se puneau niste bare care sa mentina cadrul intr-o singura piesa , adica sa-l rigidizeze. Am citit cazuri si despre 600/750, dar nu sunt asa multe ca cele de 1000. Cred ca pe atunci suzuki avea mari probleme de proiectare in principal si lipsa controlului calitatii
  6. am cautat pe forum, dar nu am gasit. Mai caut; daca nu, incerc direct pe ebay. Ma gandeam ca exista cineva care le face direct
  7. Saluut ! Exista cineva care poate realiza asa ceva ? Sunt interesat. Din cate stiu, sunt legale,deoarece au lupa si tot ce trebuie. Ce parere aveti? http://www.youtube.com/watch?v=UtBVsOtakbM
  8. NU ! Modelul 600 K4 Nu are aceasta problema. Poti merge linistit. Verifica ce verifici de obicei la o motocicleta pa care vrei sa o cumperi: carene, cadru (sa nu fie indoit sau altceva), frane,pornire.. testeaz-o ! Cupleaza toate treptele,vezi cum accelereaza.. placute..zgomote etc. Stii si tu povestea. Daca nu ai multa experienta.. mergi cu cineva ! Te ajuta mult asta
  9. @ Daan prietenul meu, glumeam cu faza cu wheelie-ul Nu te mai supara asa, doar n-oi fi tampit si nici posesorul ei nu ar fi de acord. O sa o desfac (carene + rezervor) si o sa ma uit bine la suduri. Atata tot Stai linistit Va multumesc tuturor pentru pareri ! M-am mai linistit putin
  10. Inteleg perfect ce spui Cesar si iti multumesc pentru ce ai scris. E logic raspunsul
  11. Mersi Cesar, aveam nevoie de parerea ta. Am citit si topicul cu accidentul acela inainte sa postez aici si am vazut ca esti intr-un fel sau altul "pornit" pe sasiurile astea de GSXR. Stiti cumva daca sasiul de 1000 e acelasi cu cel de 750? Totusi, cmd are un k5 1k , adica exact primul model cu problema asta si cel mai "rupt in 2" si nu se plange de asa ceva. Cred ca ma duc sa vad motocicleta aia, o dau pe o roata si o aduc la pamant mai violent. Il verific de cateva ori si daca nu observ nimic.. il iau.
×
×
  • Creează nouă...