Jump to content

Dan.Andrei

Membru
  • Content Count

    289
  • Joined

  • Last visited

About Dan.Andrei

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    YZF 600R
  • Numar Moto
    de Romania
  • Club
    --

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    --
  • Interests
    Auto&Moto, Fotografie
  1. Salutare, Sunt interesat de un pret final pana in Bucuresti pentru urmatoarele doua produse: https://www.carid.com/2002-toyota-celica-suspension-systems/energy-suspension-control-arm-bushings-11079281.html - aici se poate selecta culoarea dar nu are importanta daca sunt negre sau rosii https://www.carid.com/2002-toyota-celica-suspension-systems/energy-suspension-stabilizer-bar-bushings-11084426.html - aici apare initial selectat doar setul pentru fata la 20 usd, daca mergi la Product Options se poate selecta fata + spate, sunt interesat de ambele (indiferent de culoare rosu/negru) Multumesc anticipat
  2. Poti incerca cu Bison Epoxy Metal (Bicomponent). Eu am lipit doua carene cu el si pentru moment pare ok. Conform specificatiilor de pe ambalaj, daca este destul de puternic pentru a repara cutite si angrenaje de metal cred ca tine si niste piese amarate de plastic Spor!
  3. Din curiozitate, este vre-un proprietar de Thundercat prin Bucuresti dispus sa vin sa arunc si eu un ochi la cum sunt prinse carenele in partea de jos? Am cautat pe net dar nu am gasit nimic clar legat de acest subiect. Numai bine!
  4. Salutare tuturor! Am si eu o mica nedumerire si nevoie de putin ajutor din partea voastra. Cum matza pe care o detin de 5 ani se comporta foarte bine si nu-mi face belele m-am hotarat sa mai cosmetizez din micile probleme adunate de-a lungul timpului. Am observat ca pe carene exista si gauri de prindere in partea de jos care la mine nu au fost folosite decand am achizitionat motocicleta. Problema este ca nu-mi dau seama cum se facea prinderea pe sasiu pentru ca la mine nu este nici un fel de suport sau gaura. Poate cineva sa-mi explice cum se prind carenele in partea de jos? Eventual cu o poza? Nu inteleg daca erau niste piese sudate de sasiu sau vre-un suport prins cu surub care s-a pierdut la vre-un accident. Raman dator pentru orice fel de ajutor. Numai bine!
  5. Cauta niste gume pe 225/60/R16 si cred ca scapi de stres. Fata de 55, niste 60-uri iti ofera aprroximativ 23mm in plus la diametrul rotii, adica peste 1 cm garda la sol. Cred ca este indeajuns ca sa stai linistit ca doar nu vorbim de un Ferrari . P.S. vezi daca ai marimea trecuta in carte, sa nu-ti faci probleme aiurea la RAR/ITP P.S.2 eu merg cu 205/50/16 vara si 205/55/16 iarna si se simte diferenta
  6. Din punctul de vedere al unui vanzator, obligativitatea inmatricularii masinii pe numele cumparatorului este un lucru bun. In momentul de fata, tu, vanzatorul, nu ai nici o metoda de constrangere asupra celui care cumpara utilajul. Faci contract V-C, il scoti de la circa financiara si te rogi sa fie de buna credinta cumparatorul si sa-l treaca pe numele lui (in anumite situatii platind un timbru de mediu aberant). Daca nu face acest lucru te poti trezi acasa cu foarte multe amenzi. Sa vezi distractie si nervi cand trebuie sa le ataci pe toate in instanta. Din punctul de vedere al unui cumparator e cam nasol ca te obliga la plata timbrului de mediu. Daca facem abstractie de aceasta taxa aberanta nu inteleg de ce unii oameni aleg sa nu treaca masina/motocicleta pe numele lor. Per total, tot oamenii amarati vor avea de suferit. Probabil vom vedea si mai multe masini pe Bulgaria.
  7. 30 Romanian biker clubs have announced their presence and support through the first edition of Bikers for Humanity, which will take place between the 17th and 19thof June, in Bacau. The bikers will help building the foundations of 40 houses. If you want to find out more about the loudest volunteering event or if you want to get involved, whether you are part of a biker club or not, go to http://bikersforhumanity.ro/ Cheers!
  8. Dan.Andrei

    Casca moto custom

    Ma gandesc ca o buna abordare ar fi sa modelezi urechile din carton, plastilina, polistiren, etc dupa gust ... apoi sa le acoperi cu un strat de chit auto cu fibra de sticla. Le slefuiesti, le vopsesti si le lipesti. Daca vrei sa dai impresia ca fac parte din casca va trebui sa faci o "trecere'' intre ele si casca tot din chit iar apoi sa tragi o vopsea peste toata treaba. Trecerea poate fi ranforsata cu plasa de rigips dar recomand sa nu fie prea bine prinse de casca. Daca ajung vreodata sa faca cunostinta cu asfaltul e mai bine sa cedeze ele primele daca se agata in ceva . Cu cat petreci mai mult timp la etapa de slefuit cu atat vor arata mai bine. Eventual stratul final de chit poate fi de finisaj (fara fibra in el). Ce m-as mai apuca si eu de astfel de proiecte daca as mai avea timp . Bafta!
  9. In Romania e bine sa casti ochii in orice secunda, chiar daca ai 100% dreptate. Problema este ca nu intotdeauna ai timp/prezenta de spirit/intuitie/al 6lea simt/etc. sa iei in calcul si un participant la trafic intr-o situatie imprevizibila (de obicei incalcand diferite reguli de circulatie). Daca stai sa te gandesti non-stop ca de pe straduta cu sens unic pe care vrei sa intri tu iese un dobitoc pe interzis s-ar putea sa nu-ti mai efectuezi in veci manevra. Pana la urma, traficul in Romania tine foarte mult si de noroc ... care, din pacate, s-a terminat pentru cei doi soferi implicati in accidentul de mai sus.
  10. Sanatate baiatului! Ma gandesc cu groaza ca putea fi orcare dintre noi in situatia de fata, unele intamplari sunt aproape imposibil de evitat (nu cred ca este cazul sa discutam despre viteza, gume, tip de ulei, placute de frana si ce se mai discuta de obicei la accidentele cu vitezane). Ce ma deranjeaza cel mai mult este ca eu personal nu prea am vazut taximetristi pedepsiti de autoritati. Maxim sa-i zica sa se deplaseze din loc cand blocheaza intersectia dar sa-i amendeze pentru comportament nu am intalnit (si am vazut intoarceri peste linie dubla continua de fata cu politia). Probabil ca se merge pe ideea "Lasa-i ca sunt si ei oameni si daca le luam carnetul nu mai au ce pune pe masa" ... problema este ca o astfel de atitudine omoara oameni si singurul raspunzator pentru situatie este Politia Romana. P.S. ieri stateam in coloana si tipul din fata mea vorbea la telefon in paralel cu un politist care scria un proces verbal altui sofer (0 rusine sau frica de amenda). Acesta s-a uitat la el, i-a facut semn sa inchida telefonul. Pe moment s-a conformat dar dupa ce ne-am pus in miscare a inceput sa vorbeasca in continuare fara nici o jena. Nu mai vorbesc de melteanul care a iesit blana din benzinarie pe intrare de era sa se urce pe mine, a taiat doua benzi peste linia dubla continua si si-a vazut de drum, bineinteles, cu politia in intersectie.
  11. Seara, dupa 5, pe sensul de mers spre centru se formeaza cozi imense. Multi soferi se plictisesc si intorc fix in curba aceea unde vizibilitatea este limitata. Daca intri in curba mai tare si te trezesti cu unu' d-asta in fata care face manevre te poti speria cat sa te duci pe jos. Treaba e accentuata de faptul ca seara, pe sensul spre Pipera e destul de gol, mai ales in zona aia, si-ti vine sa treci destul de repede.Asteptam sa-si revina baiatul si eventual sa ne spuna el exact ce s-a intamplat. Pana la urma, din greseli se invata. P.S. acum 3 zile erau doua masini facute varza fix unde era motocicleta oprita, cum zice si colegul de mai sus, bvd-ul este o invitatie la accidente
  12. Eu merg mai pensionareste si intru in curba cu 80 ... cred ca si 100 merge ok. Peste cred ca incepe sa fie riscant dar motocicleta nu arata ca si cum a fost implicata intr-un eveniment la peste 100 km/h. In schimb sunt cateva canale nasoale pe sensul celalat fix in curba. Daca nu esti atent te pot surprinde si te duci fix in parapet. Aveti grija in zona.
  13. In fiecare dimineata si seara tranzitez Petricaniul dar nu-mi pot imagina in ce curba poti intra "prea tare". Mai degraba a prins vreo pata de ulei pe jos sau a fost sicanat de alt participant in trafic ... Dumnezeu stie. Sper sa-si revina baiatul si sa faca o recuperare completa.
  14. Ai avut ghinion si ai dat de un echipaj mai zelos. Daca eventual agentul constatator mai are si boala pe motociclisti atunci se intelege situatia. Sa fim seriosi, pe drumul spre casa in fiecare seara vad zeci de masini care depasesc coloana la semafor pe prima linie de tramvai, pe a doua sau chiar pe contrasens. Unii mai coiosi trec prin stanga refugiului si stau in statie de zici ca sunt tramvai. De multe ori politia este prezenta in intersectie dar in 13 ani de condus am vazut doar o singura situatie in care sa fie trasi la raspundere cei care practica acest comportament. Traim in Romania si asta ne mananca tot timpul (si toti nervii). Bafta!
  15. Multumesc tuturor pentru sugestii. Aparent este un subiect destul de delicat dar am inteles ca situatia de mai sus ar fi o problema pentru mine doar daca as fi samsar . In general nu-mi place sa am datorii de nici un fel si, chiar daca avem exemple de oameni care datoreaza 232 milioane la ANAF (Robert Negoita) tot simteam nevoia sa ma agit pentru 100 - 150 lei. Imi pare bine ca am lamurit situatia si de banii respectivi pot sa trag o plimbare. Numai bine!
×
×
  • Create New...