Sari la conținut

Dan.Andrei

Membru
  • Număr conținut

    289
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    YZF 600R
  • Numar Moto
    de Romania
  • Club
    --

Informații profil

  • Motociclete detinute
    --
  • Interests
    Auto&Moto, Fotografie

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Dan.Andrei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dan.Andrei

    Un pic de ajutor

    Poti incerca cu Bison Epoxy Metal (Bicomponent). Eu am lipit doua carene cu el si pentru moment pare ok. Conform specificatiilor de pe ambalaj, daca este destul de puternic pentru a repara cutite si angrenaje de metal cred ca tine si niste piese amarate de plastic Spor!
  2. In Romania e bine sa casti ochii in orice secunda, chiar daca ai 100% dreptate. Problema este ca nu intotdeauna ai timp/prezenta de spirit/intuitie/al 6lea simt/etc. sa iei in calcul si un participant la trafic intr-o situatie imprevizibila (de obicei incalcand diferite reguli de circulatie). Daca stai sa te gandesti non-stop ca de pe straduta cu sens unic pe care vrei sa intri tu iese un dobitoc pe interzis s-ar putea sa nu-ti mai efectuezi in veci manevra. Pana la urma, traficul in Romania tine foarte mult si de noroc ... care, din pacate, s-a terminat pentru cei doi soferi implicati in accidentul de mai sus.
  3. Sanatate baiatului! Ma gandesc cu groaza ca putea fi orcare dintre noi in situatia de fata, unele intamplari sunt aproape imposibil de evitat (nu cred ca este cazul sa discutam despre viteza, gume, tip de ulei, placute de frana si ce se mai discuta de obicei la accidentele cu vitezane). Ce ma deranjeaza cel mai mult este ca eu personal nu prea am vazut taximetristi pedepsiti de autoritati. Maxim sa-i zica sa se deplaseze din loc cand blocheaza intersectia dar sa-i amendeze pentru comportament nu am intalnit (si am vazut intoarceri peste linie dubla continua de fata cu politia). Probabil ca se merge pe ideea "Lasa-i ca sunt si ei oameni si daca le luam carnetul nu mai au ce pune pe masa" ... problema este ca o astfel de atitudine omoara oameni si singurul raspunzator pentru situatie este Politia Romana. P.S. ieri stateam in coloana si tipul din fata mea vorbea la telefon in paralel cu un politist care scria un proces verbal altui sofer (0 rusine sau frica de amenda). Acesta s-a uitat la el, i-a facut semn sa inchida telefonul. Pe moment s-a conformat dar dupa ce ne-am pus in miscare a inceput sa vorbeasca in continuare fara nici o jena. Nu mai vorbesc de melteanul care a iesit blana din benzinarie pe intrare de era sa se urce pe mine, a taiat doua benzi peste linia dubla continua si si-a vazut de drum, bineinteles, cu politia in intersectie.
  4. Seara, dupa 5, pe sensul de mers spre centru se formeaza cozi imense. Multi soferi se plictisesc si intorc fix in curba aceea unde vizibilitatea este limitata. Daca intri in curba mai tare si te trezesti cu unu' d-asta in fata care face manevre te poti speria cat sa te duci pe jos. Treaba e accentuata de faptul ca seara, pe sensul spre Pipera e destul de gol, mai ales in zona aia, si-ti vine sa treci destul de repede.Asteptam sa-si revina baiatul si eventual sa ne spuna el exact ce s-a intamplat. Pana la urma, din greseli se invata. P.S. acum 3 zile erau doua masini facute varza fix unde era motocicleta oprita, cum zice si colegul de mai sus, bvd-ul este o invitatie la accidente
  5. Eu merg mai pensionareste si intru in curba cu 80 ... cred ca si 100 merge ok. Peste cred ca incepe sa fie riscant dar motocicleta nu arata ca si cum a fost implicata intr-un eveniment la peste 100 km/h. In schimb sunt cateva canale nasoale pe sensul celalat fix in curba. Daca nu esti atent te pot surprinde si te duci fix in parapet. Aveti grija in zona.
  6. In fiecare dimineata si seara tranzitez Petricaniul dar nu-mi pot imagina in ce curba poti intra "prea tare". Mai degraba a prins vreo pata de ulei pe jos sau a fost sicanat de alt participant in trafic ... Dumnezeu stie. Sper sa-si revina baiatul si sa faca o recuperare completa.
  7. Eu iti recomand sa nu o polishezi. Vizierele originale au tot felul de tratamente aplicate pe care la polisat le indepartezi partial sau complet. La sfarsit te trezesti cu o bucata de plastic care nu prea mai e buna de nimic.
  8. La cum se circula in zona seara dupa ora 17:00 nici nu e de mirare. Stau masini pe 4 benzi iar smenarii depasesc pe prima/a doua linie de tramvai sau chiar pe contrasens. Multi se razgandesc si intorc peste doua linii de tramvai si linie dubla continua. Tind sa cred ca asa ceva s-a intamplat iar motociclistul a fost luat prin surprindere. Orice ar fi, sper sa-l arda grav pe vinovat, poate in felul acesta se mai linistesc putin toti vitejii din trafic pe acea portiune (acum 2-3 saptamani a intrat un bizon in plin in refugiul de tramvai si a ranit doua persoane).
  9. Spray de curatat lantul sau WD40. Amandoua functioneaza foarte bine dar te ustura la buzunar un pic mai mult decat niste motorina. Eu de obicei curat jantele cand fac si lantul asa ca profit de ocazie si folosesc spray-ul pentru ambele piese. Spor!
  10. Probabil initiatorul este incepator si i se pare scandalos ca anumiti motociclisti umbla fara echipament adecvat. Asa eram si eu la inceput dar dupa ceva timp m-am obisnuit si am ajuns la concluzia ca fiecare poarta ce vrea, e pielea lui in joc, nu a mea. Sunt curios ce poze or sa apara la vara cand or sa fie in trafic fetitele in fuste scurte si baietii cu short si slapi In plimbarile mele am vazut situatii mult mai "grave". Aici, baiatul are casca, geaca si manusi deci e cat de cat acoperit. Fata este un pic mai inconstienta pentru ca nu realizeaza ca efect va avea asupra ei si o frecare cu asfaltul (chiar si la viteza mica) .. Bafta!
  11. Baietii care fac si vand casti vor sa se acopere. Daca faci cunostinta cu asfaltul si iti crapa in 'nshpe bucati casca in momentul impactului nu mai ai nici un drept sa te plangi la producator daca tu i-ai adus cine stie ce modificari (inlcusiv vopsire/ colantare/ etc.). Nu stiu daca este neaparat o manevra de marketing dar nici eu nu as mai oferi nici un fel de garantie/ despagubiri daca mi-ar veni un client cu o casca vopsita. Stiu ca romanii sunt mari amatori de teorii conspirative dar eu, personal, nu-mi voi modifica niciodata o casca pe care mai am de gand sa o port. Totusi, este parerea mea si viata mea in joc, altcineva poate face ce doreste. Bafta!
  12. Se iau astia in coarne si cu un tren (a se vedea "mizeria" din Pipera de acum cativa ani)), daramite cu un amarat de motociclist care nu loveste tare. A avut noroc baiatul ca nu s-a urcat cu totul pe el. Sper sa fie in regula si sa-si revina fara sechele. Fierul, chiar daca te doare inima si buzunarul, pana la urma se repara/inlocuieste. P.S. nu stiam ca Triumph Speed Triple se incadreaza la categoria "comuniste"
  13. Nu prea conteaza ca instalatia de xenon este de firma sau chinezarie, conteaza constructia farului si cum directioneaza raza. Daca nu este gandit pentru fasciculul emis de xenon atunci i-ti va imprastia lumina de vei orbii si porumbeii. Eu am avut xenon pe a mea si am ajuns sa-l setez foarte jos, sa bata in pamant ca orbeam traficul din sensul celalat foarte mult. Ma saturasem de injuraturi si cotizat la ITP de fiecare data asa ca am renuntat la el in favoarea unui bec Philips si pentru moment sunt multumit. Cu politia nu am avut probleme dar probabil tine de noroc. Ce-i drept, Morimoto nu am incercat, par sa aibe niste lupe pentru directionare dar nu pot sa ma pronunt. Bafta!
  14. Eu am boala cu Peugeot-urile si taxi-urile de la Pelicanu' ... on-topic: din poza nu pare sa fie ceva foarte grav. Probabil o mica atingere dar, daca ai ghinion tot poti sa te trezesti cu un picior rupt. Sper sa fie ok rider-ul.
  15. Exact acelasi situatie am intalnit-o acum 3 zile cand m-am intalnit bot in bot cu o duduie intr-un jeep care iesea tacticos din parcare pe drumul de intrare. M-am dat jos sa-i explic iar ea mi-a zis din scurt ca nu o intereseaza, ca ea pe acolo iese mereu si ca nu da in spate apoi a inchis geamul si a continuat sa vorbeasca la telefon. Bineinteles ca m-am vazut nevoit sa dau cu spatele intr-un bvd aglomerat ca sa-i fac loc. Imi pare rau ca nu am avut timp sa chem/astept politia ... poate atunci intelegea si cucoana respectiva unde greseste. Oricum, ce am zis in postul anterior este valabil pentru stilul meu de condus, cu semnal din timp, apropiat cat mai mult de marginea drumului si fara manevre bruste. Ce o fi facut dobitocul din Tuareg doar el stie. Nu-l apar pe el pentru ca nu am toate datele necesare ... doar ii blamez pe cei care fac manevre periculoase fara sa gandeasca si fara sa cunoasca legea (si dimineata in Bucuresti este plin de astfel de specimene care se grabesc la birou sau cu puradelu' la gradi/scoala).
×
×
  • Creează nouă...