Jump to content

dragos.gry89

Membru
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

About dragos.gry89

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    strom

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare. Mai este valabil anuntul? Daca da, lasa-ne si noua niste date de contact, te rog.
  2. Salut, s-au dat de mult, din pacate. Rog adminii sa inchida topicul, multumesc.
  3. Cum a fost traversarea prin Turcia, ceva probleme sau zone de evitat?
  4. Mda, cel mai probabil e de alimentare. Scanteie are, baterie are. Ma invat eu cu ea.. Multam de sfaturi.
  5. Caz concret. Acum vreo cativa ani mi-am luat o tranta pe o linie de tramvai uda. Nu m-am lovit decat eu, la umar.. destul de zdravan. Nimic rupt, dar am zis sa fac niste raze sa fiu sigur. M-am dus la spital, m-a mancat in c*r sa zic ca "am cazut cu motorul". In timp ce imi faceau testele medicale, tanti asistenta a chemat politia sa raporteze accidentul. M-am trezit cu doi politai asteptandu-ma pe hol. Atunci, ghici ce, am aflat si eu de legea asta... pe atat de aberanta pe cat suna... Si da, este fapt penal. As in, se lasa cu dosar penal pe capul tau, chit ca esti singura victima. Din ferici
  6. Nu stiu daca gasesti verzi, dar astea se potrivesc pentru Domi: http://www.motomus.ro/piese-accesorii/suspensie/burdufe/Kit-burduf-telescoape-350-X-41-negru-7161219 Apropo, stie cineva pe la cine as gasi o carena dreapta spate de Domi, modelul acesta? (poza pt referinta)
  7. Auzisem niste zvonuri cum ca n-ar mai face montaj? Sper ca nu... Si eu tot la ei am apelat de fiecare data. Foarte ok.
  8. Vorba cuiva, suprafata de contact la moto e cam cat un capac de borcan,.. din-acela mic de 400gr. Gumele vechi / tocite, evident ca ofera o aderenta scazuta.
  9. N-am vecini cu mono din pacate .. Aparent pare a fi ceva de la contactul de cric. Pana acum incercam sa o pornesc cu cricu jos, pe neutru. Daca ma urc pe ea si trag cricul, pornit la rece, statuta de cateva zile, porneste brici... cu soclul tras, desigur. Astea daca sunt pe cric in neutru trebuie sa tragi si ambreiajul? Inca ma familiarizez cu "secventa de pornire" a hondelor din anii '90.
  10. 5,000 de lei o fost. Multam de sfaturi, domnilor. Saptamana viitoare o sa aibe parte de ceva schimburi de consumabile, si pun si curatatul carburatorului pe lista. Vedem cum se comporta dupa. Da chiar, fiind un singur carburator, ai ce sincroniza la el? Banuiesc ca sincronizarea se aplica de la > 2 carbs incolo, nu?
  11. Salutare, Intrebare de la un proaspat posesor de Domi. Porneste greu la rece, am patit sa ma chinui vreo 2-3 minute sa o pornesc, indiferent in ce pozitie puneam soclul. Electromotorul invarte, totul pare ok, bujia are maxim 2 luni deci ma gandesc ca e posibil sa nu traga benzina. Dupa ceva cautari pe net, am vazut ca multi spuneau sa scurgi putina benzina din carburator (desfaci putin surubul de scurgere) cu robinetul pe OFF, sa traga benzina noua din rezervor la pornire. Am facut asta de curand, lasat sa curga vreo 30-40ml, dupa care motorul a pornit brici. Are cineva idee care
  12. Te dai jos dupa motor si poti sa te uiti la amortizorul spate, la cat e setat. In capatul de sus, ai niste gradatii 5 gradatii = preload-ul la maxim, deci o sa-ti inalte saua 1 gradatie = preload la minim, ti-o coboara Rotesti spre dreapta, creste preload-ul, stanga, il reduce. Bine, vorbim aici de o cursa totala de vreo 2cm, deci nu te astepta la minuni. Daca zici ca ai doar 70kg, poti sa-l lasi undeva la 2 gradatii. In caz ca mergi cu bagaje grele / pasager(a), poti sa mai incarci preloadul. Iti pretensioneaza un pic arcul spate.. Eu am 1.75m si nici eu nu
×
×
  • Create New...