Te dai jos dupa motor si poti sa te uiti la amortizorul spate, la cat e setat. In capatul de sus, ai niste gradatii
5 gradatii = preload-ul la maxim, deci o sa-ti inalte saua
1 gradatie = preload la minim, ti-o coboara
Rotesti spre dreapta, creste preload-ul, stanga, il reduce.
Bine, vorbim aici de o cursa totala de vreo 2cm, deci nu te astepta la minuni.
Daca zici ca ai doar 70kg, poti sa-l lasi undeva la 2 gradatii. In caz ca mergi cu bagaje grele / pasager(a), poti sa mai incarci preloadul. Iti pretensioneaza un pic arcul spate..
Eu am 1.75m si nici eu nu ajung cu toata talpa. Nici cu cizmele de touring, tot imi mai leviteaza calcaiul putin. Dar nu e un capat de lume, te obisnuiesti. In cel mai rau caz, da, poti sa incerci un set de coborare, a.k.a. "lowering links".