Jump to content

quantium

Membru
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About quantium

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tirgu-Mures
  • Carnet moto din
    1996
  • Motocicleta
    Yamaha TDM 900
  • Numar Moto
    valabil :)
  • Club
    inexistent

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    jawa,suzuki,yamaha

Recent Profile Visitors

404 profile views
  1. Multam,vad ca nu s singurul cu chestia asta,voiam doar sa vad ce au facut altii cu privire la situatie. Probabil ca o diagnoza nu i ar strica? Oricum,fierul trage multumitor. Hai,sa vine cāldurilii!
  2. Deci e bine sa incep cu autodiagnoza. Bun. Cu spalatul/ curatatul etrierelor,cred ca e cam logic,trebuia sa ma gîndesc la asta mai devreme. Musai sa dau o bere/ suc,daca sîntem la ghidon. Poate bagi si tu o tura de Bulgaria acuma in Mai ? Multumesc fain!
  3. Sper sa ma si ajute la drum, multumesc fain pt incurajare. Daca tot îs aici,sa reiau intrebarea de mai sus.De ce nu ar fi la fel coturile( dreapta ars/lucios,stînga mat,nears) Sa fie injectoarele? Mobra are putere,asa a mers de la inceput(de cînd o am) pe alte TDM nu am calarit,sa pot face o diferenta,ceva.Si inca ceva,e normal sa nu pot învîrti roata(fatza,spate) o tura completa din cauza placutelor? Adica nu retrag atît cît sa lase o libertate cît de cît rotii. Fara placute se invîrt 2 zile. Acuma deja intru in datorii cu bere
  4. Eh,le am montat pîna la urma dar nu eram sigur 100% ca am facut bine. Adica eram cu impresia ca bucsa de plastic trebuie sa intre cu tot cu tija( damper rod) in tubul superior,dar asa nu prindea filetul surubului de fixare de jos ( prea mare distanta)Cred ca le am reasamblat bine dupa ce am introdus tija in tub,apoi bucsa prin capatul tubului,toate intrînd in tubul inferior,astfel s a putut infileta si surubul (sper ca se intelege totul)De aici a mers totul ok pîna la ulei,in manual zice ca tre sa fie 507 ml/133mm de la capat,presat la max. 133 mm au fost,dar 507 ml nu.Mai degraba 470-80 ml. O fi ok? Arcurile ambele la 316-317 mm,simeringe si aparatori noi de praf,ulei evident nou.Daca ai vreo sugestie,as fi recunoscator!
  5. Ma scuzati,credeam ca am intrat la " pātanii in trafic" . Continuati vā rog,eu cāutam sectiunea respectiva...
  6. Merci fain. Are cineva vreo idee de ce nu arata la fel de arse evacuarile ,ma refer ca una e lucioasa,alta matā. Bujiile schimbate la fel,oare sa fie injectoarele? Daca ii dau o autodiagnoza il zapacesc? Pa Doar ca idee,dai separat un telescop fatza? Unul din ale mele nu vrea sa se monteze la loc dupa ce l am desfacut sa i fac schimburile. Se pare ca nu vrea sa intre unde trebuie bucsa de plastic din capatul tevii ce tine damper rod- ul. Desi celalalt a mers snur. Mersi fain
  7. Salut,coturile de la evacuate,hau maci?
  8. Nu-s eu specialist dar parca-s trase cu raspila. Cu micrometrul verifica ce grosime mai ai,poate reusesti sa salvezi macar discul(rile). De unde le-ai achizitionat sau ce marca is mai exact? Sa stiu si sa ma feresc Sezonul e pe gata asa ca ai timp la iarna sa le dai de cap.Succes!
  9. Salutare . Cateodata,ce-i drept rar,si nu in sarcina,parca excat cand trag de ambreiaj sa schimb viteza sau la neutru, m-i se opreste motorul,asa,subit. Cineva imi spunea ca e boala lor sa se slabeasca izolatia de pe ceva cabluri ce duc la CDI. (de verificat la iarna)Aveti vreo idee?Sau poate da semne de oboseala pompa de benzina?
  10. quantium

    Ture Moto

    Merge cineva din Mures miine pe TF? Plec ( un moto) dimineata la 7. Pa
  11. Salutare baieti. Am nevoie de un carburetor pt Piagio X9,motor 250 cc,vreo idee cineva de unde se poate achizitiona? Are o problema la choke,am inteles de la mecanic ca e electronica piesa respectiva. Multumesc mult!
  12. Si? Dupa ceva vreme in tacere mai aflam ceva de proiectul tau? Ce s-a mai intimplat,l-ai finalizat,o calaresti?
  13. O sa incerc ina din variantele astea. Nu stiam de smecheria cu trasul cheii. Chiar functioneaza. Multumesc mult,Cavaleru!
  14. ...si mi-a venit si confirmarea. Multumesc mult!
×
×
  • Create New...