Jump to content

wbmt

Super Membru
  • Content Count

    615
  • Joined

  • Last visited

About wbmt

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    749s track bike

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Monster S2R 800 (no more)
  • Interests
    Nimeni.. nu e nicăieri.

Recent Profile Visitors

2,097 profile views
  1. Din pacate, eu nu vad nimic exagerat. -Curele; ca sa te duci mai jos la pret; ai putea sa iei curele de la Flennor; cu Dayco tot cam pe la pretul acela ajungi. (google cam timing belt) P.S. Am folosit Flennor si au fost excelente, nici o problema -garnituri - pretul e ok -semilune - sunt ca niste saibe cilindrice in sectiune, taiate pe jumate - de aici si semiluna banuiesc -pastile ; e o intreaga poveste. Nimeni nu o sa stie de ce pastile ai tu nevoie pana nu deschide motorul, vede ce dimensiuni sunt folosite pe fiecare supapa si masoara cu lera tolerantele formate.
  2. Cel mai probabil e mai mult afacerea don Carmelo, Piața americană cu toate ca nu e asa mare la motociclism viteza precum alte sporturi sau alte discipline ale moticiclismului, e totuși piața americană. Vaca bună de muls.. 'MUUUUrica
  3. De ceva place cu senzationescu ? Si dezinformarea? Hai sa discutam si noi cu sens.. Poza aia este din 2009, era guma Bridgestone si o calarise Pedrosa.. https://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2009/april/apr2809-bridgestone-investigate-pedrosa-tyre-issue-/
  4. Sunt interviurile post race si clipurile.. Echipa Pramac a fost atataca de Tear-Offs astazi. Eu intotdeauna m-am intrebat cum de nu se-ntampla o nefacuta cu bucatile alea de pastic peste tot pe pista. 1. Miller cum trece linia de start pentru Lap2, incaseaza un tear-off de la Quartararo; care la 200+ la ora isi gaseste loc fix in gaurica mica de Air-Intake din botul motoretei. si se blocheaza linistita la intrarea in airbox; VIS 2. Bagnaia, face totul la fel, si aluneca pe un tear-off adus de vant fix in curba aia. Cu Miller e si filmare pe motogp.com;
  5. Ducati folosește sistemul asta încă de anul trecut cobai a fost Miller, și teste mai multe din Qatar încolo. Este o evoluție a "holeshot" device, care a devenit un "ride height adjustment" manual. (nu ca nu ar putea să-l facă automat dar nu au voie conform regulamentului - orice acționare a sistemului de suspensie trebuie sa fie mecanica) Se activează bineînțeles doar pe ieșirea din viraj, ce sa caute sa coboare suspensia (lungească motoreta, etc) la intrare sau pe viraj?!? ... Și-asa zici ca întorc autobuzele.. Au o manetuta noua la mana stânga și... Baga NOS..
  6. Ți-a zis ție cineva "pe surse"? :)) Eu m-am uitat la ambele starturi heli/TV/on board, nu a furat nici un start, pleacă perfect de fiecare data. Iar echipa de stewards analizează fiecare start, greu cred ca le-ar scăpa asa ceva. Deci, de unde "știrea"?
  7. 22 de gume, 10 fata + 12 spate. Combinațiile H/M/S sunt la alegerea echipelor. Dacă trec prin Q1 în Q2, mai primesc un set. Daca vine ploaia, se deschide alta discuție cu alta alocare.
  8. Mai baiati, nu mai avea voie sa intre... Nu e chiar MotoRC.. e totusi un campionat cu reguli stricte. (si scrise ":)) ) http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/grand-prix/ 1.25.1 If the Race Director decides to interrupt a race at any point from the start of the warm up lap onwards, then red flags will be displayed at the finish line and at all marshals’ posts and he will switch on the red lights around the circuit. Riders must immediately slow down and return to the pit lane. The results will be the results taken at the last point where the leader and
  9. Stiu ei ceva, dar nu de tot. Petrux, zice prin interviuri ca ar fi de meserie politai, chiar a si aparut acum 1-2 ani in uniforma de politai intr-o vizita oficiala prin Italia pe undeva. Practic, nu prea e asa; el este un fel de politai onorific. Face parte din grupul <Fiamme oro> care reprezinta un grup de sportivi din foarte multe disciplini sustinuti de politie (sponsor). A ajuns sa faca parte din grupul asta, ajutat/indrumat/directionat de Capirosi, (taica-su lui Petrux a lucrat in 90, 91 pentru Loris cand el castiga primele campionate ) , si Loris la r
  10. Sună-l pe băiatul acesta https://www.olx.ro/oferta/evacuare-tobe-sport-moto-custom-sudura-inox-titan-aluminiu-IDchJ6V.html Eu mi-am făcut doua evacuări la el. E destul de ocupat, dar când se apuca de treaba e foarte migălos, apelați cu încredere.
  11. Reminder :))) Pregătiți-vă echipele :))) Se da startul în sfârșit. Lock-out se întâmplă joi, pana atunci eu îl țin pe Dovi in limbo vedem la testul de pe 15 dacă îl tine clavicula. Nu sunt foarte încrezător.
  12. Sau poate vrei sa încerci și mai aproape de casa, aveam un coleg pe forum care se făcea furtune custom.
  13. Caut sa cumpar un ECU functional model IAW 5AM HW610 daca aveti din întâmplare. Contact pe PM. Thnx.
  14. Trebuie sa studiezi mai în amănunt. Software-ul in&motion este într-o continua dezvoltare prin adunarea de statistici anonime de la utilizatori. Klim, Ixon, etc ce o fi; doar folosesc tehnologia proprietara. Aici e lista completa de producători care folosesc airbag-ul dezvoltat de ei. https://www.inemotion.com/en/moto/equipped-products/ Prețul este chiar de buget. Vestele airbag A-Stars și Dainese, sunt foarte bune, dar verifica puțin la câte "umflari" trebuie sa trimiți Vesta în service și cât costa acest service. Și... Unde îl trimiți.. Ca in Rom
×
×
  • Create New...