Sari la conținut

wbmt

Super Membru
  • Număr conținut

    625
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    749s track bike

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Monster S2R 800
  • Interests
    Nimeni.. nu e nicăieri.

Vizitatori Recenți Profil

2.765 citiri profil

wbmt's Achievements

  1. Apreciez sugestia. Insa m-am hotarat si le-am dat cadou azi : ) Imparstiem microbul.
  2. Vand 2 bilete pentru GP 2023, vineri--sambata-duminica. Main Grandstand Alta Zona 28 , randul F14 locurile 1 si 2 ; locuri alese cu multa răbdare; din păcate nu pot sa mai ajung. Le-am luat la oferta, le vand la fel. 146,30 € pret total pentru ambele. Sau echivalent lei. Contact, aici PM pe forum, intru des, prea des. :))
  3. “It didn’t hit me, because I ducked!” laughed the KTM man, who used a revised chassis (with different stiffness) for the first time, which fixed many of the RC16’s turning issues. “I’ve been requesting more drive grip all year and they brought it here,” said the 27-year-old South African who finished four tenths down on Rins, after being seventh and 1.1 seconds down after the first lap. “It was so difficult to pass with a full fuel tank, but once the load came down I could brake later and make some moves. The new chassis was tricky to figure out – it’s a lot more difficult to stop and the front moves a lot, but when I pick up the bike I have better drive grip. It was so cool at the end – I could change my riding style a bit and prepare the exit of the corners and take an advantage, where normally I’d start spinning and I wouldn’t go forward.”
  4. Din câte știu eu, te înșeli. Fiecare echipa are diferite parteneriate cu producători de combustibili. Acesta trebuie sa îndeplinească niște norme bineînțeles, iar la sfârșit de GP fiecare echipa trebuie sa poată da 10 L pentru analiza. Chiar anul asta, KTM erau foarte bucuroși ca primiseră un nou combustibil care le aducea un plus considerabil. Pit chiar dădea niște detalii înainte de începerea campionatului. https://www.totalmotorcycle.com/new-racing-fuels-for-motogp-ktm/ https://the-race.com/motogp/ktms-tough-2021-sparks-to-life-with-frame-fuel-upgrade-combo/ La moto 2&3 într-adevăr și eu știam ca e single supplier pe combustibil.
  5. Sunt Michelin Power Cup sau ceva asemanator; se folosesc doar sa impinga motoreta din camion container in garaj si invers. Doar imping motoreta pe ele.
  6. De altfel, îmi amintesc, dar nu perfect, cândva în ultimii doi ani a fost o situație în care un pilot după ce a ieșit în decor a reintrat în pista fără mănușă, și nu l-au lăsat sa continue cursa. Dar nu reușesc să-mi amintesc exact incidentul. Din punctul meu de vedere trebuia Black flag. E o scăpare mare a RD, mare.
  7. Zarco a declarat, dupa cursa; ca au analizat datele si cazatura a fost din cauza unei probleme la cutie; care i-a schimbat mai jos cu 1 / i-a dat mai multa frana de motor; si de aici neastamparul motoretei. Acum nu e el cel mai cel, dar sezonul acesta incepuse bine; si un podium etapa asta nu era de necrezut. Mi-au displacut toate cazaturile; dar asta e. (si Vin; chiar daca a ramas pe roti, parca a cazut in cap, eu cred ca tine pulsul ala asa de jos ca e pe jumatate adormit; dezamagire totala) La Jerez o sa fie si mai interesant; tot inainte cu sezonul!
  8. Din pacate, eu nu vad nimic exagerat. -Curele; ca sa te duci mai jos la pret; ai putea sa iei curele de la Flennor; cu Dayco tot cam pe la pretul acela ajungi. (google cam timing belt) P.S. Am folosit Flennor si au fost excelente, nici o problema -garnituri - pretul e ok -semilune - sunt ca niste saibe cilindrice in sectiune, taiate pe jumate - de aici si semiluna banuiesc -pastile ; e o intreaga poveste. Nimeni nu o sa stie de ce pastile ai tu nevoie pana nu deschide motorul, vede ce dimensiuni sunt folosite pe fiecare supapa si masoara cu lera tolerantele formate. In functie de toleranta tu o sa ai nevoie de o dimensiune sau alta la pastile. Kit-urile vin de obicei cu seturi de cate doua bucati, la diferente de 0.05 pe dimensiuni. Individual daca iei pastilele, costa mult; daca iei kit-uri cu mai multe pastile risti sa nu-ti ajunga, sa zicem ca-ti trebuie 3 de 315mm si tu in set ai doar doua oops. Modelul tau e cu pastile de 7mm ( google Ducati Valve Shim 7 mm ) Iar la manopera, se pierde mult timp; toate actiunile/masuratorile sunt x2 fata de un motor non-desmo, Acum daca e mult sau putin, fiecare e liber sa isi aprecieze munca si timpul dupa bunul plac. Nu este exagerat de complicat, dar e cu dureri multe de cap. Uite aici povesteste baiatul asta bine: https://www.odd-bike.com/2012/12/how-to-adjust-ducati-desmo-valves.html Si aici mai de ansamblui: Eu iti povestesc din experienta mea, nu ca as fi facut eu; dar vara asta am asistat pe sarite (n.r. am stat si eu gura casca pe langa mecanic) la refacerea completa a motorului meu, 749 de circuit; si l-am refacut cu cea mai mare exigenta; tolerante minime; cu manualul in mana pentru cross/check masuratori. Nu a fost usor. La pret "de nou" in ceea ce priveste pastile si semilune; cam ala e. Exista si abordari "mai de buget" cu refolosirea pastilelor ramase de la alte schimburi (daca are mecanicul), cu rotirea intre ele astfel incat sa fie nevoie sa schimbi cat mai putine E.g. din fabrica motoreta poate sa aiba pastile de dimensiuni diferite, adica sa zicem 2 pe 285 si alte 2 pe 310) ; daca se constata ca toleranta formata pentru cele doua valve unde aveai pastila de 285 poate fi compensata cu cele de 310; poti muta pastilele si sa ai nevoie doar de doua noi. Insa e bataie de cap; si e de inteles ca un mecanic recomanda sa schimbi toate pastilele. Mai usor si pentru el. Mult succes.
  9. Cel mai probabil e mai mult afacerea don Carmelo, Piața americană cu toate ca nu e asa mare la motociclism viteza precum alte sporturi sau alte discipline ale moticiclismului, e totuși piața americană. Vaca bună de muls.. 'MUUUUrica
  10. De ceva place cu senzationescu ? Si dezinformarea? Hai sa discutam si noi cu sens.. Poza aia este din 2009, era guma Bridgestone si o calarise Pedrosa.. https://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2009/april/apr2809-bridgestone-investigate-pedrosa-tyre-issue-/
  11. Sunt interviurile post race si clipurile.. Echipa Pramac a fost atataca de Tear-Offs astazi. Eu intotdeauna m-am intrebat cum de nu se-ntampla o nefacuta cu bucatile alea de pastic peste tot pe pista. 1. Miller cum trece linia de start pentru Lap2, incaseaza un tear-off de la Quartararo; care la 200+ la ora isi gaseste loc fix in gaurica mica de Air-Intake din botul motoretei. si se blocheaza linistita la intrarea in airbox; VIS 2. Bagnaia, face totul la fel, si aluneca pe un tear-off adus de vant fix in curba aia. Cu Miller e si filmare pe motogp.com; din mai multe unghiuri. E free: https://www.motogp.com/en/videos/2020/09/20/why-did-miller-retire-from-the-emilia-romagna-grand-prix/345941 Poftim situatie.
  12. Ducati folosește sistemul asta încă de anul trecut cobai a fost Miller, și teste mai multe din Qatar încolo. Este o evoluție a "holeshot" device, care a devenit un "ride height adjustment" manual. (nu ca nu ar putea să-l facă automat dar nu au voie conform regulamentului - orice acționare a sistemului de suspensie trebuie sa fie mecanica) Se activează bineînțeles doar pe ieșirea din viraj, ce sa caute sa coboare suspensia (lungească motoreta, etc) la intrare sau pe viraj?!? ... Și-asa zici ca întorc autobuzele.. Au o manetuta noua la mana stânga și... Baga NOS.. Oricum, nu înțeleg stilul asta de a răspunde fără a cerceta puțin, doar de amorul artei, îmi pare foarte neproductiv. Nu ma refer strict la discuția asta, ci asa un sentiment general pe toată secțiunea asta. Referința asa la primul search : https://www.motorsport.com/motogp/news/miller-ducati-holeshot-device-qatar/4693820/
  13. Ți-a zis ție cineva "pe surse"? :)) Eu m-am uitat la ambele starturi heli/TV/on board, nu a furat nici un start, pleacă perfect de fiecare data. Iar echipa de stewards analizează fiecare start, greu cred ca le-ar scăpa asa ceva. Deci, de unde "știrea"?
×
×
  • Creează nouă...