Jump to content

wbmt

Super Membru
  • Content Count

    604
  • Joined

  • Last visited

About wbmt

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    749s track bike

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Monster S2R 800 (no more)
  • Interests
    Nimeni.. nu e nicăieri.

Recent Profile Visitors

1,950 profile views
  1. Reminder :))) Pregătiți-vă echipele :))) Se da startul în sfârșit. Lock-out se întâmplă joi, pana atunci eu îl țin pe Dovi in limbo vedem la testul de pe 15 dacă îl tine clavicula. Nu sunt foarte încrezător.
  2. Sau poate vrei sa încerci și mai aproape de casa, aveam un coleg pe forum care se făcea furtune custom.
  3. Caut sa cumpar un ECU functional model IAW 5AM HW610 daca aveti din întâmplare. Contact pe PM. Thnx.
  4. Trebuie sa studiezi mai în amănunt. Software-ul in&motion este într-o continua dezvoltare prin adunarea de statistici anonime de la utilizatori. Klim, Ixon, etc ce o fi; doar folosesc tehnologia proprietara. Aici e lista completa de producători care folosesc airbag-ul dezvoltat de ei. https://www.inemotion.com/en/moto/equipped-products/ Prețul este chiar de buget. Vestele airbag A-Stars și Dainese, sunt foarte bune, dar verifica puțin la câte "umflari" trebuie sa trimiți Vesta în service și cât costa acest service. Și... Unde îl trimiți.. Ca in Romania nu ai unde. Vestele Helite, sunt o opțiune bună de buget. Dar nu le pune în aceasi zona.. Ele funcționează pe principiul theter (adică ești legat prin chinga/șnur de motoreta) și ca să se declanșeze tu trebuie sa desfaci aceasta legătură adică în urma căzături /accidentului sa te depărtezi suficient de motoreta cât sa se rupă legătura și sa se declanșeze. Dinamica de mișcare care acoperă doar un număr redus de accidente. Vestele de tip airbag autonome cu accelerometru și modul inertial pe multiple axe sunt alta mâncare de pește. Eu sunt foarte incantat de in&motion. Costul de tip subscripției este mai mic decât pare. Pe perioada iernii sau când nu folosești moto din varii motive întrerupi abonamentul, fără nici o problema. Iar tu ai un produs actualizat non stop. Opțiunile A stars și Dainese sunt de asemenea foarte bune. Dar mare atenție la costul real de ownership. Când trebuie trimis în service.. La mama Italia.. creste costul considerabil. Totodată aveți grija pentru ce uz cumpărați strada / circuit. Din punct de vedere A stars și Dainese aceste produse sunt separate pentru ca softul este diferit și nu poți folosi eficient un produs destinat pentru strada pe circuit și invers. Pe când in&motion îți alegi din aplicația de pe telefon uzul Vestei, putând sa îl schimbi oricând. Acum, rămâne sa vedem cum evoluează treburile și ce alți producători de echipamente se vor mai alătură echipei in&motion; eu sunt încrezător ca acest tip de TECH cu subs based are un potențial mare atât pentru producători cât și pentru cumpărători. Bafta în alegeri.
  5. Un documentar excelent din doua perspective. Dacă nu l-ați văzut încă, recomand cu căldura.
  6. Pai și nu citești măcar doua, trei posturi mai sus. Colegul ce a postat fix înaintea ta oferă loc pe strada Agricultori, mai mare potriveala greu de găsit...
  7. Si.. ce s-a mai intamplat? Exista Dyno moto in Suceava sau am ramas cu doamne ajuta ? Altul, in alta parte?
  8. Ce operatiuni de servisare ai facut in urma cu 3 saptamani la ea? Daca te plictisesti in carantina si ai un loc ferit unde poti surubarii, prima data verifica instalatia electrica, sa nu ai un scurt pe undeva sau alta problema. Daca toti conectorii (semnalelor, luminilor, etc) sunt bine prinsi, nu ai nici o siguranta arsa, toata firele arata bine (fara ciupituri, etc) ... vezi pasul urmator. Iti recomand sa faci o diagnoza sa citesti codurile de eroare de pe ECU. Eu folosesc TuneECU https://www.tuneecu.net/ cu cabluri Lonelec https://www.lonelec.co.uk/Motorbike-OBD-Diagnostic-Cables/Guzzidiag-Melcodiag-Ducatidiag-Hardware Este un instrument foarte puternic dpdv functii si functionalitati, si foarte ieftin pentru buzunar. Baietii cu cablurile livreaza si in RO. Daca nu era perioada asta de restrictii te ajutam cu placere. Iar cu scurgerile de ulei.. cam trist.. mai intai, curata bine, degreseaza ... apoi asigura-te ca ai ulei suficient in motor (verifica nivelul) si porneste-o din nou si incearca sa identifici de unde apare. Ai grija unde tii moto pe timpul anotimpului rece/ploios.. ideal este sa nu o lasi sa se lupte cu intemperiile, chiar daca ii pui husa. Toate lucrurile imbatranesc mai repede cand dau piept cu vremea.. Roaga-te sa nu fii intrat apa/umezeala in bord.. care sa iti cauzeze acel scurt. Daca ai un scurt acolo, alta solutie decat alt bord nou eu nu am gasit Atentie cum o speli.. protejeaza intotdeauna bordul la spalatorie. Succes si rabdare.
  9. https://www.motogp.com/en/news/2020/03/20/enjoy-all-the-motogp-content-for-free/328457 Acces motogp.com videos gratuit pana începe campionatul. Atenție însă, o sa ceara o metoda de plata și automat o sa va ia bănuții când reîncepe campionatul trebuie sa aveți grija sa va dezbonati înainte, dacă nu vreți sa plătiți. Citez << Ahhh, of course, it comes with a trick.... it is free until April 20th, but it is a trial period, and before you can get to it, you need to enter your payment options. So, as someone who has been deceived by MotoGP before, I need to warn you: - entering your payment options is very straight forward, and you are automatically debited when it times to pay. -the unsuscribe option is hidden and very cumbersome to find. My suggestion is register with paypal. Because you can unsuscribe directly from PayPal right away >>
  10. Mda.. Asta da schimbare. Pe motogp.com spun ca cei din Qatar au pus de astăzi restricție pentru cei care vin din Italia, 2 săptămâni carantina când aterizează. Moto2, Moto3 și Asia Cup se păstrează pentru ca băieții erau deja acolo pentru testele oficiale și nu sunt afectați de decizia de azi. Băieții din MotoGP au plecat pe la casele lor imediat după ce și-au terminat testul. Nasol, aveam o sete nebuna noroc cu wsbk de mai devreme.
  11. https://fantasy.motogp.com/team Premii bune, poate luați un Videopass Bafta. Join aici dacă doriti Your unique League code for MotoretismRo is: 9PXD9ZYX Join aici dacă doriti Your unique League code for MotoretismRo is: 9PXD9ZYX Echipa mea pentru Qatar: Sa încercam ceva la fantezie :))
  12. https://www.gpone.com/it/2019/12/06/motogp/zarco-non-ho-firmato-con-avintia-ma-con-ducati.html Zarco zice prin interviuri ca el a semnat cu Ducati nu cu Avintia, ca i-a promis Gigi luna și stelele și ca vrea prin rezultate din 2021 sa treacă la echipa oficiala. Greu, greu..
  13. Buba la glezne după ce a făcut backflip ajutat de ktm-ul lui Lecuona. E pe recuperare băiatul, mai-tai tai-tai
  14. Baiatul asta https://twitter.com/Spalders a povestit ieri pe final care e "problema" tehnica a Hondei. Si totul are legatura cu cresterea puterii de care au avut nevoie pentru a fi la acelasi nivel cu Ducati. Explicatia tehnica este lunga insa pe scurt, aveau nevoie de mai mult aer in airbox; asa ca au marit admisia si au pus-o "pe direct" adica au facut prin cadru loc pentru admisia marita. Asta a dus la un comportament diferit al cadrului pe ultima parte de franare si intrare in viraj. Adica pe franare "pe drept" cadrul a capatat o oarecare flexibilitate nedorita. De aia au venit ulterior in an cu ranforsari de carbon pe cadru. Pre 2019 - admisia se ducea prin air ducts stanga / dreapta pana in airbox Post 2019 - Canal direct catre airbox
  15. Se vede ca nu a vrut el; nu a mai avut Ezpeleta rabdare cu el. Si ceilalti piloti par cam maro la chiloti "ma.. ne accidentam si nu mai reusim sa obtinem rezultate, sa facem spectacol, ne pensioneaza mosul asta.." Iannone si Crutchlow erau abatuti rau.
×
×
  • Create New...