Sari la conținut

John Paul

Membru
  • Număr conținut

    433
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    PM

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Suzuki WEE-Strom
  • Numar Moto
    MM-12-JPP
  • Club
    rock n'road

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa 638 - '91 / 350 cmc / 27 CP Suzuki GS 500E - '93/500/46 Yamaha XJ 600S - '96/600/61 Suzuki DL 650 - '07/650/67
  • Interests
    Motociclete, Munte & Rock ;)

Vizitatori Recenți Profil

2.534 citiri profil

John Paul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Un sfat: invata sa vorbesti politicos inainte sa ii inveti pe altii ce si cum trebuie sa faca altfel s-ar putea sa nu te asculte nimeni si sa fii privit doar ca un . Doar aruncand critici injurioase nu vei putea fi luat in serios si cu siguranta nu vei avea nici un impact pozitiv Asfalt Uscat! JP.
  2. Mersi pentru feedback! Legat de remarca aceasta.. nu ai fost foarte asertiv dar am sa iti raspund eu asertiv.. investesc si eu in comunitatea moto ) .. Orice forma de organizare inclusiv una democratica are o structura ierarhica altfel procesul decizional e complet nepractic daca nu imposibil. Chestia cu moto club sau friends club ti-o explic la o bere daca vrei.. e prea mult de scris. Oricum te rog sa incerci sa menti exprimarea la un standard la care sa ramana desiderabila continuarea conversatiei daca asta iti doresti
  3. Mai George, dar ca bun cetatean al Romaniei, si ca bun frate motociclist.. nu vrei sa impartasesti mai mult din ceea ce sti cu ceilalti "posesori de motocicleta" ca sa avem o comunitate mai valoroasa ? Ei vezi.. acesta este unul din motivele pentru care exista cluburile astea moto Asa ca precum spuneam, daca doresti sa ai o contributie .. te asteptam. De asemenea daca ai critici constructive.. eu cred ca e ok sa ti le exprimi pentru ca este si obiectivul nostru sa ne imbunatatim imaginea.. Incearca totusi sa o faci intr-un mod asertiv.. Asfalt uscat! JP.
  4. .. ori ai o parere ori o intrebare. Daca vrei sa iti validezi parerea sau sa iti raspunzi la intrebare te invitam cu drag sa cunosti clubul, fii politicos, ia legatura cu baietii si hai la o sedinta. Vei vedea cu ochii tai si nu prin zvonistica despre ce e vorba. Daca ai intrebari concrete poti sa mi le adresezi mie sau lui Csabi, Cretzu sau oricarei persoane care a fost acolo cel putin jumatate din cei 6+ ani de cand exista clubul. commentul asta pe jumatate o fost foarte interesant.. ai pus aici o intrebare.. "de ce ai intra si cotiza intr-un club". Ideea e foarte simpla, acest club face o gramada de actiuni caritabile, a scos cateva case de copii in parc sau la jocuri in aer liber chiar pe acelasi loc la Baiut unde se organizeaza intalnirea moto; clubul a mai oferit o bursa privata la copii care invata foarte bine (sunt premianti) dar familiile lor nu au conditii sa ii sustina in a performa mai departe; clubul a mai organizat actiuni de curatenie impreuna cu "Let's do it Romania" si nustiu ce muzica consumi tu dar clubul acesta e responsabil pentru mai mult de 50% din concertele cu trupe rock si folk care au loc in Baia Mare.. oferind deci comunitatii din Baia Mare accesul la concerte cu un pret al biletului mai mult decat decent (15 ron). Eu unul cand eram "copil" la liceu mi-as fi dorit sa fie un club dinasta care sa aduca trupe rock in BM fie in localul RnR Pub fie acolo la intalnirea anuala despre care e vorba. Ca sa inchid commentul.. ideea e ca te inscri in club pentru ca iti plac actiunile care le face clubul si vrei sa le sustii intr-un fel (prin implicare activa) sau altul(financiar prin cotizatie).. Cunosc clubul acesta foarte bine pentru ca eu l-am fondat impreuna cu Csabi si Feri in 2009 si pot sa iti spun ca niciodata nu s-au scos bani "din club" pentru altceva decat actiuni caritabile si/sau pentru comunitate.. faptul ca tu crezi in ceea ce face clubul te face sa vrei sa devii membru. Fireste vor fi unul sau doi care o vor da de gard.. e inevitabil.. dar pentru asta exista reguli si lideri iar clubul RNR are ambele. --- Acuma strict legat de problema cu Criss, intamplator il cunosc si pe Criss de foarte multa vreme.. (30 ani?) el e un om foarte bun la suflet si foarte de treaba.. nu e deloc genul scandalagiu, mai face el cate o figura dar e mereu mai mult in gluma decat in serios. Nu am fost acolo cand a cazut, dar am inteles ca a facut doi pasi in spate si a cazut in vale. Sunt sigur ca la oricare persoana i s-ar fi putut intampla.. e o albie de rau fara garduri sau balustrade.. mai asa "mai ca la tara" .. Si ca sa fiu sincer, tin minte ca acu' cativa ani o mai cazut cineva in rau.. tot dezechilibrare pe margine.. dar n-a avut nici pe dracu'. Dupa acea intamplare clubul a pus banda pe toata marginea raului ca sa nu se mai intample astfel de incidente dar din pacate participantii au rupt banda a doua zi... Chris pe de alta parte a cazut mai nasol si s-a lovit chiar la cap, de aceea a venit salvarea dupa el. In fine ..ceea ce ma bucura foarte mult e ca am aflat ca Chris este OK in afara oricarui pericol. Fireste ca subiectul se va discuta la sedinta si se vor cauta solutii pe viitor.. Chris e ok, viata merge mai departe. E pacat putin ca "stirea rea bate cele 10 stiri bune" si desi o echipa din membrii si simpatizantii RnR si-au luat concediu strict pentru ca sa poata organiza si oferi participantiilor o experienta cat mai placuta e umbrita in ochii unora de un incident pentru care nu se fac vinovati. Cum am zis si mai sus, esentialul e ca Chriss e OK! .. restul sunt baliverne.. trecem peste. Asfalt Uscat prieteni motociclisti! JP.
  5. Salut, si eu am fost in aceeasi situatie acum 2 ani. In Italia nu poti obtine numere temporare asa ca cea mai buna varianta e sa trimiti motorul in tara. Dupa care trebuie sa mergi la un traducator autorizat, sa iti traduca actele motocicletei, iar cu actele originale + traduse si cu motocicleta trebuie sa mergi la RAR cand te programeaza ei. Le explici situatia si inteleg ei la ce categorie intri. O sa iti verifice seriile de pe motocicleta cu cele de pe acte si in cateva zile iti elibereaza actele romanesti; In 2009 operatia asta la RAR a fost undeva intre 2 si 300 ron. Dupa asta mergi cu actele vehiculului la politie unde se elibereaza numere de circulatie. E un dosar care trebuie sa il faci la care ti-ar trebui daca nu ma insel si actul de vanzare cumparare original + tradus, o cerere de inmatriculare (de la un ghiseu de pe langa oficiul inmatriculari care ti-o face si pe asta contra vreo 50 ron, alternativ poti sa o faci singur dar daca o gresesti mai stai o data la coata ) si actele de la RAR + chitanta cum ca ai platit taxa de inmatriculare (parca era 100 ron sau ceva de genu.. la motociclete nu este taxa de prima inmatriculare). In cateva zile iti da numarul si dupaia tot ce ramane e sa iti faci asigurarea RCA (100-200 ron) si esti liber sa te plimbi Deci mergi in 4 locuri : 1) translator autorizat 2) RAR 3) inmatriculari 4) RCA Si achiti in jur de 5-600 ron (sa zicem 150 eur) Sper ca ti-a fost de folos, Bafta & Asfalt uscat!
  6. Invitam cu mare drag pe toti motociclistii la ROCK N'ROAD WEEKEND din Maramures! Noi intentionam sa aducem trupe muzicale si sa organizam mai multe concursuri si activitati in genul celor de la intalnirile moto si nu numai . Practic aceasta va fi prima intalnire moto din judet .. asa ca va asteptam pe toti sa ne onorati cu prezenta si de asemenea va oferim posibilitatea de a veni cu idei si sugestii legat de ce v-ar placea sa gasiti la aceasta intalnire (ce formatii, concursuri sau activitati v-ar placea sa fie in cadrul intalnirii). Desigur nu putem promite ca vom indeplini toate dorintele fiecaruia, dar cu siguranta vom incerca sa tinem cont de toate ideile posibil de realizat! De asemenea, putem lua in considerare ideile voastre doar daca le primim din timp.. ca sa putem ajusta detaliile organizatorice, asa ca va rugam sa ne bombardati cu ideile voastre in urmatoarele 7 zile (maxim 14) direct pe chatul deschis tuturor vizitatorior pe site-ul nostru la www.rocknroad.ro Va uram asfalt uscat si o planificare cat mai buna a calendarului pe anul in curs! ))
  7. John Paul

    Anunturi GARAJE !

    Loc liber in garaj in Zorilor, zona strada Lunii, foarte aproape de spalatoria auto/moto. tel : 0722744987 , 0755399955 Momentan sunt singur in garaj, si mai primesc 1 sau max 2 motoare. Esential e sa ne intelegem bine, ca chiria o impartim noi cumva. Bafta & Asfalt uscat!
  8. domnu prezident

  9. Multumesc mult pentru recomandari! Voi incerca mai multe retete si am sa postez cea care a dat rezultate... sper sa nu fie flexul! Bafta & Asfalt Uscat!
  10. Salutare, Am o legatoare Abus de nivelul de securitate 6 (mediu-slab) pe care nu o mai pot deschide. a plouat-o si poate de aia nu se mai poate deschide.. nustiu.. oricum vreau sa incerc sa il tratez cu niste uleiuri sau solutii speciale.. ca sa redresez situatia. Problema ca nu l-am mai putut deschide a aparut anul trecut prin toamna.. de atunci a iernat pe afara. A mai avut careva vreo problema asemanatoare ? intrebarea este .. ce tip de ulei e recomandat sa ii dau lacatului sa bea sau diverse strategii/idei ca sa deschid lacatelul. Multumesc anticipat, Bafta & Asfalt Uscat!
  11. John Paul

    Anunturi GARAJE !

    Salutare, Caut si eu un loc intr-un garaj in Zorilor pe Lunii/Padurii sau la max 5 min de mers pe jos daca stie cineva. @Kirk.. am luat nota de anuntul tau, daca nu gasesc ceva mai aproape in timp util, te sun sa vb Bafta & Asfalt Uscat!
  12. Bine ca ati purtat echipament si sunteti relativ ok amandoi! Insanatosire grabnica! Asa ca si chestie.. cand ii vezi pe ceilalti de pe celelalte benzi ca opresc.. chiar daca aparent nu par sa aiba un motiv logic.. e bine sa incetinesti ca sa iti acorzi mai mult timp de reactie. Bafta & Asfalt Uscat!
  13. Am luat nota, sa traiesti! Am sa fac si eu poze si masuratori la combinatia mea V-Strom + Givi V35 PLX Bafta & Asfalt Uscat!
  14. Ai tu gentile originale puse pe motor si ai masurat ? Nu te supara.. dar da-mi voie sa ma indoiesc de ce ai spus. Detaliul cu 32 vs 35 il stiam si inainte sa fac alegerea de genti Givi. Gentile Givi eu zic ca sunt mai aproape de corpul motocicletei prin design, practic invaluie partea cu toba. Am sa ii fac o poza din spate cand am cutiile puse, sa se vada mai bine. Dar oricum.. eventual cand se va face o intrunire a Wee-Stromerilor, se poate face o comparatie daca vine u cu Givi si un alt Wee-stromer cu case-urile originale puse pe moto. Mie ochiometric nu imi par deloc simetrice cele originale.. si nici pe de parte exact la fel de mult in stanga si in dreapta.. dar poate ma insel eu, daca are careva originalele .. il rugam sa masoare. Cum a fost plimbarea baieti ? Bafta & Asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...