Sari la conținut

mad_max_86

Super Membru
  • Număr conținut

    508
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    mihai_nightrideer_86@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Honda NX250 , Honda Transalp PD06 89'
  • Numar Moto
    IF69WAR,PH68YAN
  • Club
    ul meu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    formula125(vandut),gsx400ez(vandut),3xntv650 revere(vandut),vfr750 rc36(vandut),pegaso 650cube(vandut),dominator nx250, XJ900S (vandut)
  • Interests
    motocicleala,ski,electronica,vehicule electrice

Vizitatori Recenți Profil

861 citiri profil

mad_max_86's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. update aerodinamic......am mers fara parbriz si surpriza fara zgomot si bufetting, doar suieratul constant al vantului pe langa casca.....dar,fara parbriz arata urat rau. am studiat putin fenomenul si se pare ca cei de la Clearview america produc parbrize care au gauri de aerisire ptr a inlatura efectul de presiune scazuta ,chiar au un articol in care descriu putin efectul din spatele parbrizului,asa ca m-am riscat cu freza in mana si rezultatul este mult peste asteptari. daca tot am gaurit macar am zis sa o fac cu putin stil,gen cap insecta » Post actualizat in 17 Aug 2017 17:19 statea de vis,dar cum vroiam sa iesim pe orice drumulet cu putina piatra era jale,abia tineam vaca pe drum...
  2. mersi ptr pont,am avut o tentativa oarecum similara cu un plexiglass hobby de la dedeman cu 2 zile iniante sa plec in concediu , se gasesc si la leroy merlin 25x50cm 4mm 18 lei buc , nu se mai simtea deloc vant nici la umeri nici in casca la 140 testat pe autostrada dar in spate cica tot ciclon si tornada era si l-am dat jos si am ramas cu deflectorul mic » Post actualizat in 05 Aug 2017 15:05 m-ar interesa la tine cum se simte la pasager/a si cat efect are
  3. curios e ca parbrizele after market pentru 94-98 sunt mai inalte si in alt unghi (mai drept) decat pentru 88-93.....stock are 36cm si cel givi touring are 43....cu un deflector ajung la 51cm iar aftermarket stock pentru generatia urmatoare parca are 53cm... eu cat de cat sunt ok dar dnsoara se plange tare....am stat si mai in spate gen locul ei si intradevar e un efect ciudat,intra aer sub geaca si se umfla de vrea sa iasa de pe mine....asta clar nu e de la parbriz ci de la carena schuberth-ul era foarte zgomotos...pana in punctul in care am lipit cu izoler gaurile aerisii la barbie si un pic cele din varful capului.....practic la c3 pro le-au optimizat si am cam obitnut acelasi efect + o sa fac un efort sa cumpar carenaj generatia urmatoare,pare ca scap ieftin cu 100eur...plus un parbriz....dar nu mai gasesc carena,s-au dat ca painea calda....
  4. de dopuri nici nu se pune in discutie,nu folosesc si nu voi folosi...... intreb totusi,a avut cineva modelul 88-92 si a mers si pe 94 in sus sa simta diferenta???? eu cred ca este una fiindca forma botului difera si vantul cel putin pentru ce vine spre pilot in zona trunchiului cat si turbionul care se formeaza pentru pasagera ar fi diferit, la 89 carena e ca o palnie care arunca in sus si in lateral aerul din fata si in spatele ei se formeaza un mare gol ce produce buffeting...... am avut yamaha diversion care la bot seamana cu transalpul dupa 94 si/sau cbr f3 si avand parbriz inalt era de vis , cu marginile usor plate si orientate in sus ca un parbriz directionand aerul din jurul farului in sus in catre lateral , iar la mijloc este mai taiata avand cele 2 mici guri tip branhii ar trece mai neperturbat catre zona trunchiului,in speranta ca pasagera nu mai simte mega tornada.....(se plange ca este un turbion care vine de sub mine si ai ridica casca plus geaca de pe ea plus multe "palme" ) cu parbrizul stoc e jale , cu parbriz si deflector inaltime totala 62cm este decent ptr mine si un pic mai bine ei la casca,fara defelctor sau parbriz stock zice ca este horror.... da stiu,trebuia sa fi luat o mobra mai noua,atata s-a putut acum 3 luni. » Post actualizat in 02 Aug 2017 21:48 schuberth c3 si shark rsx nu erau casti de top chiar daca sunt mai batranioare?stau fixe fixe pe bostan nu cred ca ar fid e inlocuit/aruncat
  5. salut....intrat si eu in clubul posesorilor de transalp de 3 luni,una mai baranioara din 89 dar in stare foarte buna. o mare dilema existentiala am,sunt inalt am 1,88 si ma flutura vantul rau.motoreta a venit cu parbrizul ei original,cumparat un givi d180s dar tot insuficient,acum tot vantul vine de pe piept catre casca si se formeaza o mega tornada in jurul meu. atat eu cat si prietena ni se futura castile in stanga dreapta in ultimul hal si la 90 la ora.....am pus multiple deflectoare si nu s-a imbunatatit mai deloc mai ales situatia,ei in spate ai este foarte nasol. am citit pe forumuri din afara ca pot inlocui carena frontala cu una model 95-97 cu tot cu acareturi (plastic bord,far,carena frontala,parbriz)....la modelu mai nou pare un pic mai lata in fata in zona ghidonului si are alta forma aerodinamica,intrebarea este cu cat se imbunatateste ?? este cineva din constanta cu transalp 94-98 suficient de amabil sa fac o proba pls?? » Post actualizat in 02 Aug 2017 08:41 caci am gasit carena fronata 1994 far si plastic bord cu doar 350 si investita e una deloc mare pentru un plus de confort » Post actualizat in 02 Aug 2017 08:45 .
  6. probleme cu consumul 2 lini vs 4 linie ?? nu si la mine.... imi permit sa ma laud...ultimii 350km 10% localitati si 90%extraurban cu pasagera si mers 10km pe drum forestier gen 20km/h (constanta - horia - manastirea cocos - tulcea - constanta ) media cu diversionul de 900 a fost 4,44%...resetez trip meter-ul la fiecare bec galben de benzina...media in oras 60 , media exterior 90-100
  7. pentru protectie da..si ptr motor,si ptr carene,si pentru picioarele mele...in partea de jos sunt late fix cat latimea piciorului/talpii....am deja tije si suruburi in ambele picioare si glezne,daca mai cade pe mine odata (ca fix acum 1 an) e naspa rau..asa,in caz de doamne fereste,merg mai linistit....stiu,nu arata chiar grozav.
  8. plimbareala a inceput deja,motoreta toarce foarte frumos,drept urmare a primit cadou un topcase givi v46 in locul celui shad de 42l
  9. pentru cineva care ar vrea un mic downgrade pentru un enduro mai usor si facil , chiar daca stiu ca sunt slabe sanse , caut sa schimb un dominator de 250 pe unul de 650. https://www.olx.ro/oferta/vand-sau-schimb-honda-dominator-nx-250-cu-nx-650-dr-650-ID8jBZX.html
  10. am avut de-a aface personal cu nea umflatul de la lia pilot si iti pot spune ca scoala ti-o faci singur,daca intri la el,e o gluma sinistra . iti recomand la Bechemir (euxin) ,dar uneori e cam supraaglomerat.
  11. in nici un caz aia nu e pilitura de cuzineti...sa nu va pun naiba naiba sa umblati la arbore/bilele ca strici motorul si odata cu el o caruta de bani degeaba....verifica oala ambreiajului si distributia,porma cutia viteze.din ce textura are pilitura (predominant neagra) cred ca sunt resturi patina intinzator distribuitie,cu toate ca avand si sistemul vtec ai ceva de verificat si nu e ptr orice mecanic...... vezi,d-aia cand am vrut vfr mi-am luat de 750 cu cascada de pinioane la distribuitie,fara moarte!!!
  12. acolo e o supapa care pe decelerare se deschide si ia aer din filtrul de aer ca sa bage pe evacuare,a se vedea ca dupa acel cot teava de evacuare este mai groasa. dupa cot si dupa supapa exista un catalizator in teava,seamana ca un fagure de miere,ce are nevoie si de putin aer pentru a arde complet benzina care pe decelerare neavand suficient aer (fiind inchis carbelitorul) mai e scuipata pe evacuare imrpeuna cu vaporii toxici,in amestec bogat ede multe ori formand rateurile pe evacuare....gresiti cand ziceti ca seamna cu sistemul egr dar nu e asa.....daca ar fi egr atunci tot airbox-ul ar fi cumva plin de funingine sau ceva calamina dupa 10mii km....este doar un sistem mai rudimentar dar eficace de post ardere a gazelor/amestecului,strict ptr poluare. am avut asa ceva la prima mobra acum 12 ani,formula 125.scos inclusiv catalizatorul. » Post actualizat in 08 Feb 2017 12:26 nu,problema tine strict de reglajul si curatarea carburatorului....furtunul conectat deconectat nu-ti afecteaza functionarea,doar sa nu intre in filtrul de aer mizerie.
  13. singurul gand care-mi vine in minte de ce pe 750 dar cu tps s-au pus o baterie de carburatoare mai sugativa decat pentru 1000 fara tps....banuiesc ca o harta 3d permite un tuning mai agresiv intr-o zona mai larga a turatiei si de acolo nevoia de mai multa benzina.in principal ma gandesc la zona mid-range......probabil motorul de 1000 are un parcurs mai liniar decat cel de 750....si stim cu totii marirea avansului mai ales la vechiile masini ce beneficii avea,dar uneori si consumul trebuia ajustat pentru a optimiza arderea mai agresiva,imediat inainte de detonatie......un plus de putere,care nu se obtine fara si un mic plus de combustibil..........................daca aberez,rog corectati,este o parere personala.
  14. l-as fi luat eu dar am deja unul ok asa ca n-o sa fiu lacom....poate altcineva chiar are nevoie.....spor la donat
×
×
  • Creează nouă...