Sari la conținut

BCB

Membru
  • Număr conținut

    85
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Honda CBF600 N din 2005

BCB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. BCB

    Honda Cbf 600 S

    Ia direct din firul care merge la faza scurta.... desfaci farul din cele 3 suruburi, ai grija sa nu iti cada ca se sparge si apoi incerci sa vezi cu un voltmetru care fir alimenteaza farul cand pui contactul. » Post actualizat in 28 Jun 2018 08:10 Busonul de golire ? Daca e asta, il gassesti pe Louis.eu, faci comanda pe http://www.kronaumoto.ro/index.php/comanda.html si cand vine il ridici de la ei. Sa iei si un set de garnituri, e vreo 2 euro
  2. BCB

    Honda Cbf 600 S

    Pe Louis.eu, cauti nr produsului la Search item: 10038255 Apoi, fie il poti comanda direct pe Louis cu 10 eur transport direct pe site sau livrare prin Kronau , fara livrare (daca esti in Bucuresti te duci singur la magazinul lor dupa ce vine pachetul) sau cu livrare in tara cu 15 lei inclusiv rambursul. Succes si drum bun !
  3. BCB

    Honda Cbf 600 S

    Eu am pus tot un 7100 luat anul trecut de la eMag la reducere, dar voi continua cu Castrol Grand Prix Engine Oil SAE 10W-40 de la louis.eu - normal este 39 euro (4 litri) dar il urmaresc cand se reduce la 29 si o cumpar un bidon prin Kronau Moto. De cand am moto, am avut mereu filtru Champion, tot de la Louis (9,99 euro). De obicei, folosesc un bidon de 0,5 litri de Aqua Carpatica (cu gura larga), il etichetez in masuri de cate 100 ml si pun in el cam 400 ml, iar restul in motor. Ulterior mai adaug. Cu tot cu filtru intra cam la 3,7 litri si nu depasesc niciodata semnul de max la joja. Las 1-2 mm sub max. Peste semn,forteaza in garnituri, etc. Atata timp cat e in limite, e ok. Drum bun !
  4. BCB

    Honda Cbf 600 S

    Asa este, a ramas spatiu si la mine se vede cum a frecat saua de rezervor. Insa am doar vreo 2-3 cm si nu sunt semnificativi, nici nu a suferit de la ploaie / etc.
  5. BCB

    Honda Cbf 600 S

    Daca desfaci saua centrala o sa iti dai seama. E relativ simplu. In principiu este la pozitia cea mai joasa. Desfaci bolturile si apoi ridici furca sau macar o ridici la gaura ce o vrei tu - nu mai tin minte cum a fost. Oricum, nu se rupe e facuta sa tina greutati de zeci de kg. Furca asta centrala se ridica, are trei canale pe care bagi suruburile mentionate de george_p. Canalele sunt la cote de inaltime, sa iti faci inaltimea cum vrei. Diferenta e undeva de 3-5 cm intre gauri. Uite mai jos din manualul de service. Nu zic japonezii prea multe, dar inca o data, e simplu de tot. Iti ia max 20 de minute cu tot cu demontat seile si re-montat.
  6. BCB

    Honda Cbf 600 S

    Da, cam asa e. Cauta manualul pe net si o sa-ti dai seama exact cum se face. Eu am ridicat saua de la poz 1 la 3, intrucat am 1,81 m. Cele doua suruburi dau jos saua centrala (pe care stai) si apoi ai furca cu suruburile de rigoare. Da, iti trebuie imbus, la Jumbo au niste chestii interesante si ieftine - nu le-am probat ca am deja.
  7. A fost senin pe TF tot drumul, dar umed in multe portiuni si teribil de aglomerat. In pasajul dintre cele doua lumi am oprit din cauza cozii de masini ce era la intrarea in parcari. Apoi coada vreo 3-4 km de masini pe sensul dinspre Cartisoara. Cei care erau cu autoturismele au putut admira si poza muntele ore in sir.
  8. BCB

    Honda Cbf 600 S

    @brake, ce mai face mecanicul de la Topo ? Eu sunt din Pitesti, as vrea sa vin cu mobra mea sa curat carburatoarele si sa le sincronizez. Se ocupa omul ?
  9. BCB

    Honda Cbf 600 S

    Sigur. Cand ti-a venit, ma suni pe 0741 295 269 si vedem unde ne intalnim. Tu ai 600 SA, o sa caut eu schema electrica si rezolvam. Uite cum se vede spre seara (imedait ce a apus soarele, deci inca lumina naturala).
  10. Identificat dupa un an: benzina. In primul sezon am pus de 100, ulterior am trecut la 95. Dupa asta s-a afumat toba. Am revenit la 100 de la Petrom / OMV. Si asa voi ramane.
  11. BCB

    Honda Cbf 600 S

    Bre, va dau banii afara din casa ? Luati de pe eBay : cu 40 $. Cautati : Plug&play Motorcycle Gear Indicator Red LED for honda CBR1000R VTX1800 CBF600 http://www.ebay.com/itm/Plug-play-Motorcycle-Gear-Indicator-Red-LED-for-honda-CBR1000R-VTX1800-CBF600/282219622548?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649 Mi-am luat eu, anul trecut, foarte bun si practic. L-am montat singur, are instructiuni, dar va trebuie manualul de service al Hondei, sa legati firele de la turatie, viteza si punct neutru. Se da jos farul si se trag firele din mufele care vin spre bord. Dupa montare, un fir se pune la masa (il tii cu stanga pe un fier care are minus) si se merge cu motoreta si schimbi pana ajungi in a 6-a. Merge sa invete si pe stand. Dar, are si ceva dezavantaje (nesemnificative): -in soare puternic nu prea se vede, ar merge un afisaj LCD mai bine - deh chestii chinezesti. Ca alternativa, ma gandeam sa confectionez o cutie mica pe dimensiunea lui de la un sampon, cutie de bere, etc. Un fel de cilindru gol la ambele capete sa fie mereu in umbra. Intrucat am si paravant, am renuntat -prinderea e un pic dificila - in prezent e cu un dublu adeziv, pe care l-am schimbat anul acesta. Nu stiu de ce, dar primul era mai bun. Incercati sa luati unul mai gros, nu subtire, datorita formei usor curbe a locului unde sta - la miune este intre ceasuri, vedeti poza. Poate cu super-glue, etc, eu n-am incercat -are un fel de ecran negru, pentru a ajuta la citire - anul acesta l-am pierdut, dar inca se vede -la mine sta intre paravant si bord, iar paravantul flambeaza la drum si tot il loveste - nu e un dezavantaj dar in timp se poate duce. Una peste alta, isi merita cei 40 $ Eu am tras firele de la motor intr-o mufa DIN-9 (gen mouse serial, vechi) e imperecheata cu mufa DIN-9 ce am pus-o la afisaj. Pentru CBF600 N, va pot ajuta eu cu sfaturi, poze, legare. » Post actualizat in 21 Jul 2017 13:22 La mine sta. Dar cand e la capat de tot, revin foarte putin inapoi, gen 1-2 mm. » Post actualizat in 21 Jul 2017 13:25 Face si la mine. De vreo doua ori: pe la 4...5.000 si 7...8.000 ture. Confirmat ieri cand m-am intors de la Cumpana spre Curtea de Arges. Sunt recunoscute Hondele noastre pentru : vibratii, zgomot ambreiaj (cand e cutia pe liber, la fel si maneta amreiaj) si inca ceva, tot azgomot de transmisie. Dar se mai stie ca nu au moarte - sunt fiabile. » Post actualizat in 21 Jul 2017 13:37 Si poza cu indicatorul de schimbat viteza. Se vede ca e in soare si nu prea se vede, dar in rest nu e rau. Nu mai are nici capacul care ajuta la vizibilitate. » Post actualizat in 21 Jul 2017 13:44 Atentie: acest indicator are marele avantaj ca nu mai montati alti senzori pe roata / etc. Este compatibil cu motocicleta noastra. Sunt modele LCD sau altele care necesita un senzor suplimentar (pe care il primesti, dar trebuie sa il montezi bine si mi se pare si cumva riscant). Un dezavantaj ce nu l-am spun mai sus: treapta corecta este aratata dupa cuplarea vitezei si eliberarea ambreiajului. Cand schimbi, indicatorul se zapaceste, nu mai stie de el. De pilda cand schimbi din 4 in 3, el poate indica 5. Dupa ce dai drumul la maneta iti arata 3. Sau schimbi din 4 in 2 si iti arata 5 pana simte ca esti in 2. Deci nu ajuta foarte mult cand te opresti la o trecere si esti in 5 si vrei sa dai 2. Trebuie sa eliberezi ambreiajul sa vezi in ce treapta esti. Gata, nu mai scriu. Sa-mi spuneti cand il primiti. » Post actualizat in 21 Jul 2017 13:54 PS: o poza mai vechi, cu acel capac. Se vede bine cifra .
  12. Salut Iulian Imi aduc aminte ca a mai fost subiectul deschis anul trecut. Se pare ca esti : "still alive and in one piece" Ca o sugestie: daca mai ai cardul de la camera si nu l-ai folosit, in eventualitatea in care a fost sters de cineva, exista posibilitatea mare sa recuperezi fisierele video.
  13. Metzler made in China am si eu (modelul M8). Am luat pereche fata / spate, cea din fata fiind din Germania, iar spatele in China. Nu am avut probleme cu ele, am mers vreo 2500 km anul trecut fara probleme, intr-adevar doar pe uscat. Mobra mea CBF 600 N 2005 are 195 kg plus 0,1 tone subsemnatul. Iti spun ca nu vei fi dezamagit de ele. Tehnologia a evoluat enorm in ultimii ani, gandeste-te cum ai fi mers cu o anvelopa produsa cu 15-20 de ani in urma. Sunt superioare calitativ, iar limita unei anvelope de brand (Dunlop, Metzler, Michelin, Pirelli, etc) se atinge greu. Sigur, exista diferente in comportament intre modele, dar toate sunt safe. Nu iti bate capul prea mult, just have fun !
  14. Alta intrebare ?

  15. BCB

    Omologare R.A.R.

    Te-ai gandit la baietii care se ocupa de inmatriculare in Bulgaria ? Merita sa faci o intrebare. Din punctul meu de vedere, solutii exista - bani sa ai - cred ca te duce cel putin o miara.
×
×
  • Creează nouă...